Hapimag Resort Amsterdam

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Amsterdam, op 8 minuten stappen van De Dam

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Keuken
  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Studio

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Comfort studio

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe appartement

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
  • 35 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard appartement

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
  • 45 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons zetelbed

Comfort appartement, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
  • 60 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 queensize zetelbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Singel 23, Amsterdam, 1012VC

In de buurt

  • Herengracht - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Sexmuseum - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • De Dam - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Anne Frank Huis - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • De Negen Straatjes - 9 min. wandelen - 0.8 km

Lokaal vervoer

  • Overstaphalte Nieuwezijds Kolk - 4 min. wandelen
  • Station Amsterdam Centraal - 8 min. wandelen
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ashoka - ‬2 min. wandelen
  • ‪Sango - ‬2 min. wandelen
  • ‪Super Lyan - ‬3 min. wandelen
  • ‪MORTIMER - ‬3 min. wandelen
  • ‪London Bridge - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hapimag Resort Amsterdam

Hotel met een chique stijl niet ver van De Dam
Hapimag Resort Amsterdam bevindt zich dicht bij Nes en Bloemenmarkt en biedt een bibliotheek en een wasserij. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), fietsverhuur en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Een automaat, een waterkoeler en een lift
  • Rookvrije accommodatie, een kluis bij de receptie en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hapimag Resort Amsterdam hebben leuke bijkomstigheden zoals (laptop)kluisjes en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Recyclage en ledlampen
  • Badkamers met milieuvriendelijk toiletgerief en douches
  • Flatscreentelevisies van 60 cm met kabelzenders
  • Keukens, grote koelkasten/vriezers en microgolfovens

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.30 uur tot 12.00 uur: EUR 2 tot 9 voor volwassenen en EUR 2 tot 9 voor kinderen

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Fietsenopslag
  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Grote koelkast/diepvriezer op de kamer
  • Keuken in de kamer
  • Microgolfoven op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 100% hernieuwbare energie
  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarische gerechten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 60 cm met kabelzenders

Eten en drinken

  • Broodrooster
  • Elektrische waterkoker
  • Espressoapparaat
  • Gratis mineraalwater
  • Grote koelkast/diepvriezer
  • Keuken
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Microgolfoven
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recycleren
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De receptie is geopend van maandag t/m zondag tussen 09.00 uur en 17.00 uur).
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies en informatie voor het ophalen van de sleutel te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie, ophalen van sleutel

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 77 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 12.50 procent aangerekend

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer EUR 2–9 voor volwassenen en EUR 2–9 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 45 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 77 per huisdier, per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Er is schoonmaakservice beschikbaar voor een toeslag die varieert op basis van accommodatiegrootte

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Naast windenergie en zonne-energie gebruikt deze accommodatie ook milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hapimag Amsterdam
Hapimag Resort Amsterdam Hotel
Hapimag Resort Amsterdam Amsterdam
Hapimag Resort Amsterdam Hotel Amsterdam

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hapimag Resort Amsterdam?

Ja, honden en katten zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van EUR 77 per huisdier, per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hapimag Resort Amsterdam inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hapimag Resort Amsterdam uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt Hapimag Resort Amsterdam een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 45 per voertuig.

Waar staat Hapimag Resort Amsterdam?

Dit hotel ligt in Amsterdam Centrum, op 10 minuten wandelen van De Dam en Nes. Ook Bloemenmarkt en Artis liggen op 3 km afstand. Overstaphalte Nieuwezijds Kolk ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Overstaphalte Dam is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hapimag Resort Amsterdam

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 20 beoordelingen

8,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

julien

2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Jorge

2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Murat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-pierre, Paris

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Carol

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The property is centrally located and staff were very helpful. However, the room we were given did not resemble the photo at all. We had 8-10 stairs to drag our suitcases up, the towels were thread bare and they charged us for a 2nd towel, and the room was poorly lit with no soap or tissue.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jilani

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Klaus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erstklassig gelegenes Haus direkt an der Gracht. Einchecken war etwas umständlich, aber freundlich. Das Preis-Leistungs-Verhältnis für Amsterdam ist gut.
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Everything was great except nobody was at the front lobby.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Tina, St Pete Beach, Fl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location just a few blocks from train station with many restaurants and a grocery store nearby. Fully equipped in room kitchen. Comfy bed/pillows. Elevator. Friendly helpful staff.
5 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Wing Hin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cozy rooms, average service

The hotel is near the central station. The room is cozy with a kitchen in it, so guest could cook in the room during the stay. However, service is just average, the concierge opens only from 07:00-19:30 (if I remember it correctly), so there is no 24/7 front desk service. Also, I stayed in this hotel for 3 nights but there was no housekeeping service during the period.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super établissement.Très spacieux.Bien situé.Proche de la gare et commerces
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely little property. Cosy and close to the centre and the train station.
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Desireé

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Aceptable sin más(por ubicación e instalaciones)

Hotel aceptable. Muy buena ubicación(lo mejor sin duda). Habitación confortable, no muy buena limpieza(restos de comida pegados a la mesa de los clientes anteriores). Dos noches de estancia y no se pasaron ni por la habitación a rellenar los productos de higiene personal( gel de ducha, champú, papel higiénico)...dejaron para dos personas solamente 1 de cada al principio de la estancia...
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sijainti hyvä. Hissi vasta rakenteilla, huone ylimmässä kerroksessa.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rigtig god placering. Gå afstand til shopping gode restauranter. Du får ikke så meget for prisen, men et fint værelse alt i alt og venligt personale. Jeg bor gerne her igen
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Elif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hapimag amsterdam

Mukemmel konum genis oda
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Angie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lovely room , good location

Pre-checkin - confirmation email says to call hotel directly about checkin time. Why cant hotel ask us to indicate checkin time when booking the room, but to make us customers incur IDD phone charges to call them? Fortunately Hotel.com staff was kind enough to help me make the call. Room - we were blessed with a lovely attic room with high ceiling. Kitchenette was self-sufficient, great for pple who would like to cook during the stay. Fantastic room. Thankful it has elevator. Disappointed we got 2 twin beds instead of a double bed we had requested for. Location - near Centraal, less than 10mins walk.
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Fernando Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excelente hotel

Excelente Hotel! Muy bien ubicado, buen calefacción y ducha! Con mini cocina
2 nachten verbleven in januari 2019