Hapimag Resort Amsterdam
Hotel in Amsterdam, op 8 minuten stappen van De Dam
Fotogalerie voor Hapimag Resort Amsterdam





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio laden

Studio
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Comfort studio laden

Comfort studio
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe appartement laden

Deluxe appartement
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Standaard appartement laden

Standaard appartement
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Comfort appartement, 1 slaapkamer laden

Comfort appartement, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Misschien vind je dit ook leuk

Pillows Grand Boutique Hotel Maurits at the Park - Small Luxury Hotels
Amsterdam-Oost
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 96 beoordelingen
De prijs is € 344
inclusief belastingen en toeslagen
3 dec - 4 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Singel 23, Amsterdam, 1012VC
Over deze accommodatie
Hapimag Resort Amsterdam
Gelijkaardige accommodaties

Room Mate Aitana, Amsterdam
Room Mate Aitana, Amsterdam
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.391 beoordelingen
De prijs is € 162
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 12.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer EUR 2–9 voor volwassenen en EUR 2–9 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 45 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 77 per huisdier, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Er is schoonmaakservice beschikbaar voor een toeslag die varieert op basis van accommodatiegrootte
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Naast windenergie en zonne-energie gebruikt deze accommodatie ook milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hapimag Amsterdam
Hapimag Resort Amsterdam Hotel
Hapimag Resort Amsterdam Amsterdam
Hapimag Resort Amsterdam Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hapimag Resort Amsterdam
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 aug 2025
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
16 feb 2023
Jorge
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Murat
11 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Murat
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Jean-pierre, Paris
23 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean-pierre
4/10 – Matig
Carol
Reisde met familie
23 nov 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Carol
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Jilani
Reisde met een groep
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jilani
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Klaus
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klaus
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 feb 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Paul
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Tina, St Pete Beach, Fl
Reisde met partner
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tina
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Wing Hin
26 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cozy rooms, average service
Wing Hin
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 dec 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Desireé
22 nov 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Aceptable sin más(por ubicación e instalaciones)
Desireé
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 mrt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Elif
15 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hapimag amsterdam
Elif
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Angie
11 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely room , good location
Angie
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Fernando Daniel
21 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente hotel
Fernando Daniel
2 nachten verbleven in januari 2019













