3 buitenzwembaden, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van SH Villa Gadea Hotel

5 out of 5
SH Villa Gadea Hotel
Partida Villa Gadea, 0, Altea, Alicante

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 531 van 838 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 235 van 838 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 60 van 838 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 838 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 838 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Fijn en net hotel. Vriendelijk personeel en uitstekend ontbijtbuffet! Heerlijk
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Quality Manager op 9 nov 2023
Dear Guest:From the SH Villa Gadea team we would like to thank you for your confidence in us during your last visit to Altea and for your positive rating.Best regards,Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

suzanne, Den Haag

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi hotel, Heerlijke tuin met zwembad, makkelijk aan te rijden vanaf de snel weg, maar wel net te ver om "even naar Altea te lopen". Enige echte nadeel vonden wij dat er geen zandstrand was maar echt keien waar je niet over kon lopen. Maar op het hotel is niets aan te merken.
9 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Quality Manager op 11 mei 2023
Dear Suzanne,Thank you for taking the time to share your review with us. We look forward to having the pleasure of seeing you back at our hotel.Best regards,Sheila Salinas

8/10 – Goed

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Prettig hotel in mooie omgeving
We hebben een fijne 5 dagen gehad in dit hotel. Over het algemeen, heel vriendelijk personeel. Kamers zijn wel wat gedateerd en hebben erg harde bedden. Verouderd meubilair op balkon. Wel schoon. Uitzicht mooi. Tuin goed onderhouden. Ligbedden bij zwembad in drukke periode heel erg dicht op elkaar. Zwembad ijskoud. Weinig keuze lunchkaart. Eerder 4 dan 5 sterren hotel. Maar de vibe is prettig. Dat is belangrijkst ;-)
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Quality Manager op 18 mrt 2023
Dear Nicole:First of all, we would like to thank you for taking the time to share your experience with us.Your comments are a very important opportunity for us to experience our level of service through the eyes of the Guest. We hope to welcome you again.Best regards,Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

Rolf

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Quality Manager op 19 mei 2022
Dear Rolf, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Quality Manager op 24 jun 2021
Dear Richard, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Sheila Salinas

8/10 – Goed

Hugo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
we gaan zeker nog terug
alles was ok, juist 't eten in een restaurant viel wat tegen.
5 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Quality Manager op 13 mei 2021
Dear Hugo, First of all, we would like to thank you for your interest in the SH Villa Gadea hotel to enjoy a few days of rest. We regret that you have that impression of your stay in our establishment. Your opinion is a great opportunity that we do not want to miss, therefore we remain at your complete disposal to clarify any situation you have experienced during your stay and / or receive any suggestions for improvement. Sincerely, Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

nico

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel
Zeer prettig verblijf gehad. Erg vriendelijk personeel
4 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Quality Manager op 18 apr 2021
Dear Nico, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

Sigrid

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was completely as described, staff very friendly, room clean and fresh. Corona-regulations were followed. They also organized the breakfast buffet in a professional, corona-proved way.
5 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van gex op 16 aug 2020
Hello Sigrid Thank you very much for your kind comment. We are glad to hear that you have been so happy among us We look forward to your return very soon Kind regards Sheila Salinas Quality service Manager

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel
Geweldig hotel op een unieke locatie temidden van al het moois dat Costa-Blanca-Noord te bieden heeft.
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van gex op 31 jul 2020
Goedemiddag Hans Bedankt voor je uitstekende reactie en het vertrouwen dat je ons hebt gegeven tijdens je vakantiedagen. We hopen je snel weer bij ons te zien Met vriendelijke groet Sheila Salinas Kwaliteitsmanager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel maar jammer zwembad koud maar 1bar open was natuurlijk vroeg op het seizoen Ontbijt top enkel door weinig gasten beleg niet altijd vers Minpunt als zwembad buiten koud is en dan nog moeten betalen om binnen te zwemmen vind ik niet ok
10 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van sheila op 17 mrt 2020
Beste gast, Bedankt dat je bij ons bent gebleven! We zijn erg bezorgd om het verblijf van onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken, dus we waarderen hun beoordeling, vooral gezien het feit dat het tot hun volle tevredenheid is geweest, in de zekerheid van een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Quality Dept. Hotel SH VIlla Gadea

10/10 – Uitstekend

Radha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enige minpunt is dat er geen koffie fac was op de kamer. We kregen eerste dgn thermoskan en aarna stond een waterkoker op de kamer met koffie en thee. Ik kan verder geen minpunt bedenken.
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Guest Experience op 23 sep 2019
Dear Radha, Firstly we would like to thank you for taking some of your precious time to fill in your review. Your feedback is a very important opportunity for us to experience our level of service through the Guest's eyes and all your notes help us to work on improving its quality. We sincerely hope to welcome you back soon at SH Villa Gadea. Warmest regards, Sheila Salinas

8/10 – Goed

Rogers

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Het was een aangenaam hotel, met vriendelijk personeel en heel lekker betaalbaar eten.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Experience op 23 aug 2019
Dear Rogers, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is mooi gelegen waarbij opgemerkt dat het personeel zeer vriendelijk is en je direct het gevoel geeft dat je op vakantie bent. De kamers zijn schoon zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Guest Experience op 24 jul 2019
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for having chosen our hotel. We are very grateful for taking some time to fill in our review. We look forward to see you again. Best regards, Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very complete hotel. Everything at 1 place: Spa, beach,...
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Guest Experience op 26 jun 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Sheila Salinas

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Guest Experience op 19 jun 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Sheila Salinas

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beatiful Room and excellent breakfast. Nice employees
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest Experience op 25 mei 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke ligging , fijne ruime kamer , goede badkamer
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest Experience op 17 mei 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met zeer vriendelijk personeel en mooie zwembaden. Uitgebreid ontbijtbuffet en 3 restaurants T sushi restaurant en marmara is prima Er is s avonds ook nog een doorlopend buffet T enige minpuntje vind ik de Spa en met name de sauna. Daar moet je verplicht met zwemkleding basslippers en badmuts de cabine in terwijl de prijzen redelijk aan de hoge kant zijn van de Spa
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Experience op 20 apr 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Sheila Salinas

8/10 – Goed

Paul, winterspelt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Altea
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Experience op 18 mei 2019
Dear Paul, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

Lucien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van GUEST EXPERIENCE op 10 apr 2019
Dear Lucien, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Sheila Salinas

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, goed bereikbaar, alles netjes en vriendelijke mensen. Top ontbijt!
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van GUEST EXPERIENCE op 3 feb 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

Claus, Veghel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Super mooi hotel, prachtige zwembaden, heerlijke ligstoel bij zwembad.Kamer(superieur)was lekker groot met heerlijke grote badkamer met aparte stortdouce en bad.Balkon met stoelen ook prima.Hebt eigenlijk wel een auto nodig(voldoende gratis parkeer gelegenheid)taxi is ook niet duur.Ontbijt was zeker 5 sterren waard, alleen drankjes aan de bar en in de mini bar absurd hoog aan de prijs.Verder top hotel.
6 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Guest Experience op 29 sep 2018
Dear Claus, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Sheila Salinas

8/10 – Goed

cindy, IJmuiden

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
omgeving
Schitterend hotel, wel wat verder weg van alles. Ligging aan drukke wegen. Taxi nodig om wat te ondernemen. Pendelbus service zou top zijn geweest.
7 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Quality Department. op 21 aug 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon. Sincerely, Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

PdJ, Bedum NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb hotel. Just outside Altea.
Just outside Altea. Transport neccesarry to town.
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van jac op 30 jun 2018
Dear PdJ. It was our pleasure to have you stay with us. We appreciate the review of your experience in our hotel. We hope we have the opportunity to serve you again very soon. Kind regards, Jose A.Cantalejo Assistant General Manager

6/10 – Redelijk

Sofia, Amsterdam

Prima hotel, geen 5 sterren waard
Hotel is niets mis mee maar geen 5 sterren hotel. Te weinig personeel waardoor je lang moest wachten op service. Helemaal geen service aan het zwembad. Kamers werden pas laat gedaan. Ontbijt was prima.
8 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van jac op 29 jun 2018
Geachte gast Bedankt voor uw vertrouwen en opmerkingen die we in overweging nemen om onze service te verbeteren. We hopen je de volgende keer weer te zien

10/10 – Uitstekend

Roland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van jac op 9 mei 2018
Dear Roland, Thank you for stay with us during your holidays in Spain and thank you very much for your feedback as this will help us to improve our service. Hopefully we will welcome you back to our Hotel SH Villa Gadea. Yours sincerely, Quality Department. SH Villa Gadea Hotel

10/10 – Uitstekend

Peter, Oosterhout

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, alleen iets te ver weg van centrum.
Geweldig ontbijt, twee hele goede restaurants in het hotel waarvan de Japanner een echte aanrader is. Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. Zou een shuttle-bus moeten zijn voor vervoer naar het centrum, lopen langs de doorgaande drukke weg is niet erg prettig.
9 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Quality Department. op 7 mrt 2018
Dear Peter, Thank you so much for choosing our hotel for your stay. We are delighted to read that overall you had an enjoyable stay with us and that our breakfast, our staff and our restaurants completely met your expectations. We highly appreciate your comments regarding the transports information. In the TV located in front of Reception desk there is information about bus transport to Altea (Line nº27) and train timetable to Benidorm and Denia. Besides; there is a pedestrian walk named "Corredor verde" to get to Altea walking (40 minuts) near the beach (it is not necessary walking near the road). Once again, we'd like to thank you for your feedback. It will be a pleasure for us to welcome you back in future. Best regards, Quality Department. SH Villa Gadea Hotel

6/10 – Redelijk

f.j

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beslist geen 5 sterren!!
Bijna leeg hotel totaal geen sfeer slechte wifi moest telkens opnieuw inloggen prijzen veels te hoog
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Kvalitetsavdelingen op 19 dec 2017
Dear F.J., We very much regret that you are not satisfied with our service as it stands. Your opinion and that of all our clients is of the utmost importance to us. We can assure you that we’ll get working on ways to improve our service straight away. Warm regards, Quality Department SH Villa Gadea Hotel

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waanzinnig genieten
Heerlijk hotel echt een aanrader! Prachtige locatie en alles zo schoon en vriendelijk personeel .De omgeving is zo mooi , het prachtige oude Altea . Geweldige dagen gehad
3 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Kvalitetsavdelingen op 6 nov 2017
Dear Hans, Thank you for being our guests! We are very happy to know you enjoyed your stay so much! We wish to welcome you back in the near future and do not doubt to contact us, Best regards, Quality Department. SH Villa Gadea Hotel

6/10 – Redelijk

Isabelle, Amsterdam

Positief: Netheid
Hotel with no charactere
Prices Food and beverages way too high and not in line with 5 star standard. Pool water is freezing cold. Rooms bare minimum (no coffee, no tea). Not 5 star. Everything is done to make money, not put the client ‘s experience centre stage. When I checked the bill it was wrongly charged with 80 Euro extra, apparently “computer mistake”? During stay, there was a big conference going on, with drunken people late in the night on the terrace. Send a complaint, never got a reaction. No more next time....
5 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Quality Department. op 30 okt 2017
Dear Isabelle, First of all we want to express our utmost gratitude for your comments on Expedia in which you express your experiences after your recent stay. We very much appreciate your feedback as it is obviously gives us the opportunity to improve our levels of service in any way possible. Regarding your complanit sended during your stay, we regret to inform you that we have not received any email from "Isabelle", besides, we do not find any reservation with this name. We will discuss your comments with all involved departments in order to prevent such situations from happening again in the future. We once more offer our sincere apologies. Kind regards, Quality Department. SH Villa Gadea Hotel

8/10 – Goed

Mariëlle, Maastricht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer ruime kamers, prima hotel
De kamers bieden een zee aan ruimte, zijn schoon en goed onderhouden. Een zeer aangenaam verblijf gehad. Enige minpunt: het eten in de restaurants is niet 5-sterren waardig. Maar in de omgeving zijn er voldoende goede alternatieven.
Reactie van Quality Department. op 8 mei 2017
Dear Mariëlle, First of all, we would like to thank you for taking the time to leave a writing review of your experience on your stay, so that we can analyse it and see those points that can be improved in order to meet our guests´ expectations. Quality is one of our priorities and has nothing to do with the marketing we do, so we will review the procedures with the only intention of maintaining the high standards we have set. Yours sincerely, Quality Department. SH Villa Gadea Hotel

10/10 – Uitstekend

freddy, belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
komen zeker terug ,alles was top
leuke kamer met een heel goed bed een ontbijt om u tegen te zeggen gezellige bar en vooral heel vriendelijk personeel ,doe zo verder
Reactie van Quality Department op 14 dec 2016
Dear Freddy, Thank you so much for choosing our hotel for your stay. We are delighted to read that overall you had an enjoyable stay with us. Once again, we'd like to thank you for your feedback. It will be a pleasure for us to welcome you back in future. Best regards, Quality Department SH Villa Gadea Hotel

6/10 – Redelijk

jan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
airco wordt in November uitgeschakeld, hele hotel. Wifi op de kamer is erg zwak of werkt niet.
Reactie van General Manager op 3 dec 2016
Dear guest, It is our pleasure having with us you as our guests. We would like to inform you that we have amplifying wifi signal at your disposal in Reception. We hope to get the chance to welcome you again as our guests, that will be the biggest compliment we can get. Kindest regards, Quality Department. SH Villa Gadea Hotel

10/10 – Uitstekend

PJ, Kampenhout

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel in een rustige omgeving
Mooie ruime kamer. Alles piekfijn in orde en zeer netjes Vriendelijk receptiepersoneel Prachtig ontbijtbuffet met alles wat je maar kan wensen
Reactie van Hotel SH Villa Gadea op 8 nov 2016
Dear PJ, Thank you for being our guests! We are very happy to know you enjoyed your stay so much! Thank you very much for recommending us! We wish to welcome you back in the near future and do not doubt to contact us, Kind regards, Quality Department. SH Villa Gadea Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, buiten proporties duur
We boften dat het vuurwerkspektakel in Altea was, dit wisten we niet waardoor we eerste rang zaten. Echter, het was daardoor dus ook druk en het hotel was buiten proporties duur. Familiekamer; een bedbank voor de kinderen, harde ijzeren stangen door het matras heen, we lagen praktisch op elkaar. Ruim €350,- per nacht is écht te gek voor woorden, ook omdat de bookingsite niet vermeld dat het een feestweekend is en daardoor de prijzen de pan uit rijzen. Hierdoor waren onze verwachtingen waarschijnlijk niet reëel. Ontbijtbuffet was prima, wel druk.
Reactie van General Manager op 13 sep 2016
Geachte klant, Eerst en vooral bedankt voor het feit dat U ons heeft gekozen voor uw verblijf in Altea. We hadden graag aan uw verwachtingen voldaan, indien dat niet het geval is geweest, wees ervan verzekerd dat wij kennis nemen van uw opmerkingen. Gelieve ons te verontschuldigen. Met vriendelijke groet Kwaliteitsafdeling SH Villa Gadea Hotel

8/10 – Goed

Yvonne, Houston

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi stekkie
Prima hotel

8/10 – Goed

Yvonne , Houston/ Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Een prima hotel op fijne locatie!
Het hotel is prima! Helaas was wifi ontvangst in onze kamer slecht maar verder geen klachten! Fijn verblijf!

10/10 – Uitstekend

Jan, Loosdrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De moeite waard
We waren daar met vakantie. Het hotel is uitstekend zowel qua service, kamers en faciliteiten. Personeel bijzonder vriendelijk.

6/10 – Redelijk

de beaufort, villa gadea altea

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ligging hotel prachtig, management niet goed
IK miste in dit hotel een goed management, vooral in de eetzaal klopte de logistiek niet bij het welkom heten en het naar de tafel begeleiden. De kelners bleven gewoon afuimen terwijl de gast soms 10 min stond te wachten om naar hem/haar tafel te worden begeleid, na eerst kamer nr. af te hebben gegeven.Tevens was het receptiepersoneel niet accuraat en maakte soms een luie indruk.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Hotel
Het was Heel goed er viel niets op aan te merken!!! De afstand naar het centrum is wel ver als je dat elke dag wil lopen.

10/10 – Uitstekend

Rasoul, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooie hotel, netjes, verzorgd
zeker een aanrader, het was een gezellig mooi gelegen hotel

8/10 – Goed

Ronaldo, Zonhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weinig aan te merken
Alles toppie .. weinig of geen bemerkingen

8/10 – Goed

Do, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk verblijf in Altea
Een net hotel, veel ouderen op dit moment ( medio september). Ontbijtbuffet ruim voldoende en goede service ! Prima zwembad met voldoende ligbedden en strandhanddoeken. Leuke terras om te borrelen en bar. Hotel proper, netjes en een ideale lokatie om vandaar Altea en de nabij gelegen plaatsen te bezoeken.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

anoniem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
voor ons was de ligging zeer centraal
Comfortabel hotel, maar voor een 5-sterren hotel vinden wij het vreemd dat je fors moet bijbetalen voor internet(€15,-- voor 24 uur).

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Villa gadea Altea
Een uitstekend hotel met vriendelijke mensen en veel extra"s, er zijn echter ook zakelijke bijeenkomsten, zoals symposia die door het hotel georganiseerd worden. Ook in trek voor bruidspartijen.

10/10 – Uitstekend

Frits, Deurne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel
Het hotel is voorzien van alle comfort. Enigste min puntje, omdat wij vroeg in het seizoen waren was er maar 1 restaurant open. Het hotel is een absolute aanrader.

10/10 – Uitstekend

Beatriz

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maravilloso
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Responsable de Calidad op 15 apr 2024
Estimada Beatriz:¡Muchas gracias por su valoración positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros y esperamos verle pronto de vuelta.Atentamente,Sheila Salinas

10/10 – Uitstekend

Eneas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Quality Manager op 14 apr 2024
Dear Eneas:Thank you very much for your positive review of our hotel! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again soon.Best regards,Sheila Salinas

6/10 – Redelijk

José manuel

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Para ser un hotel de 5 estrellas carece de muchas cosas Yo que e viajado y alojado en muchos hoteles de 5 No disponen de TV smart TV. Ni de internet
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Responsable de Calidad op 3 apr 2024
Estimado José Manuel:Gracias por hacernos llegar sus comentarios y por habernos elegido como su destino de alojamiento en Altea. Hemos tomado debida nota de su observación con respecto a la televisión en las habitaciones, lo tendremos en cuenta al considerar futuras inversiones para mejorar aún más la experiencia de nuestros huéspedes. Por otro lado, nos sorprende escuchar que experimentó dificultades con el acceso a Internet, ya que en nuestro establecimiento ofrecemos conexión gratuita a wifi en todas las instalaciones. Por lo que, quedo a su entera disposición para aclarar cualquier malentendido o resolver cualquier problema que pueda haber surgido durante su estancia.Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro.Atentamente,Sheila Salinas