Hotel Shree Kanha Residency

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Allahabad

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Wasservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 39
inclusief belastingen en toeslagen
6 dec - 7 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
  • 19 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 eenpersoonsbed

Executive kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
  • 25 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
5C/7,5C/8, CLIVE ROAD, Prayagraj, UTTAR PRADESH, 211001

In de buurt

  • Hanuman Mandir - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Allahabad High Court - 16 min. wandelen - 1.3 km
  • Sai Dham Mandir - 16 min. wandelen - 1.3 km
  • Chandra Shekhar Azad-park - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Nagvasuki Temple - 3 min. rijden - 2.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Allahabad - 12 min. wandelen
  • Allahabad (IXD) - 38 min. rijden

Restaurants

  • ‪Le Lion - ‬11 min. wandelen
  • ‪Hotel Yatrik - ‬16 min. wandelen
  • ‪Indian Coffee House - ‬4 min. wandelen
  • ‪Kamdhenu Sweets - ‬4 min. wandelen
  • ‪Café Coffee Day - ‬13 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Shree Kanha Residency

Hotel vlak bij Sangam
Een tuin, een droogkuis/wasserijservice en een businesscentrum vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hotel Shree Kanha Residency. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een feestzaal, een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Shree Kanha Residency bieden voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en aparte zitruimtes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Verwarming en plafondventilators
  • Regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 36 inch met kabelzenders
  • Aparte zitruimtes, koelkasten en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 09.30 uur: INR 300 voor volwassenen en INR 300 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 36 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1000.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 300 voor volwassenen en INR 300 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Shree Kanha Residency
Hotel Shree Kanha Residency Hotel
Hotel Shree Kanha Residency Prayagraj
Hotel Shree Kanha Residency Hotel Prayagraj

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Shree Kanha Residency?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Shree Kanha Residency?

Vandaag, 4 dec. 2025, kost een verblijf bij Hotel Shree Kanha Residency van één nacht voor twee volwassenen op 6 dec. 2025 min. € 39,01, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Shree Kanha Residency inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Shree Kanha Residency uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Shree Kanha Residency een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Hotel Shree Kanha Residency?

Dit hotel ligt in Civil Lines, op 15 minuten wandelen van All Saint's Cathedral en Hanuman Mandir. Ook Sai Dham Mandir en Chandra Shekhar Azad-park liggen op 2 km afstand. Station Allahabad ligt op 12 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Shree Kanha Residency

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 17 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

sarith

Negatief: Netheid, personeel en service
They don’t have a DND sign usage in the hotel and staff keep disturbing by pressing the bell all the times inspite of instructing the reception staff not to disturb
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Sushant Singh

1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Had bad experience here

One of the worst place to stay. There is door between rooms. You can hear everything from neighbouring rooms. We could not sleep whole night as it was very much disturbing. No use of complaining also.There is some motor that was also making continuous sound for whole night. Will not suggest to anyone who want to have peaceful stay in Prayagraj
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Javed

Reisde met familie
Positief: Netheid
In night time, public transport is an issue.
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

MOHAN LAL

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Dipak

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

maneesh

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The restaurant staff should be trained to be more polite and courteous .
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Shwetank

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Staff needs to be trained properly. Gets argumentative very easily even when they are at fault.
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Nil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is located in a very accessible place. Lots of restaurants and other stores are in a walking distance. Very basic amenities.

10/10 – Uitstekend

Kulwantt

1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

MUNEESH

Zakenreiziger

Hotel close to Station and Civil lines

it was just ok
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Sriramkumar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed in hotel for two days
2 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Varun

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rates ( Rs 3000 per night) are quite high considering the location, type of hotel and ambience. The neighbourhood is really a concern. Staff is good and sensitive to customer issues. Rooms are small but clean. Bathroom are clean and spacious.Very Good if you are going to sleep in hotel only. proximity to railway station is added advantage.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Ashok Kumar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay. Helping staff.food requires improvement.
2 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Do not book this hotel

Horrible stay, it did not have hot water, the AC was not working, the staff was not polite at all, this hotel is a scam, the rooms are covered with molds, really badly maintained, the linens were dirty
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a nice place to stay in Prayagraj! Look forward to stay again during my next visit.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Kumar, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Coming from my previous bad experiences in Uttar Pradesh, It was surprising to find a good Hotel to stay in Allahabad. It should be a safe place to stay for a female traveler with in house decent food and well behaved staff, along with the proximity to major shops/medical stores etc. Devendra at the reception was extra nice and helpful, there are however certain things that the hotel can fix. 1. The shower slopes are not good a shower curtain should help. 2. Most travelers would not know on their own about the MCB that switches on the water heater. 3. The bell is super loud and my request to only knock was not respected. 4. Room service forgets to put towel/hand towel etc, special requests for early clean at 11am to 12 noon was not attended. 5. There seems to be a slight disconnect between the room service, reception and restaurant. 6. Restaurant is the worst offender like everywhere in UP, always check your food before eating for foreign objects,, even coffee. To top it up the restaurant head manager succeed (by frustrating me) to do a cover up, when i cancelled the coffee order. He was really unvarying in his efforts.
2 nachten verbleven in december 2019