Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Julián





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 79
inclusief belastingen en toeslagen
19 aug - 20 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Avenida Ginés Campos,35, Alhama de Murcia, Murcia, 30840
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 2–10 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Julián Alhama de Murcia
Julián Alhama de Murcia
Hotel Julián Hotel
Hotel Julián Alhama de Murcia
Hotel Julián Hotel Alhama de Murcia
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Julián
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 apr 2022
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Roslyn
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spain
Roslyn
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Fabien
Zakenreiziger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabien
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nathalie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathalie
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Juan Carlos
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Carlos
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
David
Zakenreiziger
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Javier
30 okt 2024
Javier
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Alvaro
Zakenreiziger
3 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alvaro
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Fco Javier
Zakenreiziger
26 mrt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Fco Javier
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Alan
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, friendly staff
Alan
2 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Eulalia
22 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Eulalia
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Julian
30 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julian
4/10 – Matig
Sabor
14 nov 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sabor
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Valéria Maria
3 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortável
Valéria Maria
1 nacht verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
jose enrique
Zakenreiziger
14 dec 2021
jose enrique
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
MARIA JESUS
28 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
MARIA JESUS
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Angel
Reisde met een groep
17 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gran hotel




Angel
4 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Olivier
Zakenreiziger
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon établissement
Olivier
3 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Carles
Zakenreiziger
14 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Carles
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 dec 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Luis
20 nov 2018
Luis
2 nachten verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Montserrat
14 aug 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Montserrat
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Pablo
1 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer