Hotel Can Xim
Hotel met een buitenzwembad en een restaurant in Alaro
Fotogalerie voor Hotel Can Xim





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer laden

Premium tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Plaça de la Vila, 8, Alaro, Mallorca, 07340
Over deze accommodatie
Hotel Can Xim
Gelijkaardige accommodaties

Alaró Natura Rural Suites
Alaró Natura Rural Suites
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 58 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een belasting door de lokale overheid geïnd die bij de accommodatie wordt aangerekend. Na de 8e nacht van het verblijf geldt er een verlaging van 50% op deze belasting en kinderen onder de 16 jaar oud zijn vrijgesteld. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen en beperkingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de informatie in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november t/m 30 april EUR 0.83 per persoon, per nacht tot 9 nachten en daarna EUR 0.41. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober betaal je EUR 3.30 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 1.65. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 5.00 per nacht
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 20.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het zwembad is 24 uur per dag toegankelijk
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Can Xim Alaro
Hotel Can Xim
Can Xim Alaro
Can Xim
Can Xim Hotel Alaro, Majorca
Hotel Can Xim Hotel
Hotel Can Xim Alaro
Hotel Can Xim Hotel Alaro
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Can Xim
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Felix
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felix
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Delphine
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nous recommandons
Delphine
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Paula
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay at Cam Xim
Paula
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ellie
Reisde met een groep
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ellie
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
WILLIAM
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
WILLIAM
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christiane
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christiane
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rikke
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rikke
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
Reisde met familie
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Can Xim at the heart of Alaro!
Chris
7 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Matthias
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Matthias
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jochen
Reisde met partner
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jochen
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
18 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Jordi
Reisde met partner
6 sep 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordi
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incredible service, beautiful hotel.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Manuela
8 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel
Manuela
3 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Chris
6 okt 2019
Chris
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 sep 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Christian
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
6 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Tove
8 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dejligt hotel
Tove
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Oliver C
2 aug 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oliver C
6 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Sofia
1 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family vacation
Sofia
5 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Veronika, Halmstad
1 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veronika
5 nachten verbleven in juli 2018








