Ako Park Hotel
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Setonaikai Nationaal park
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ako Park Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

36-12 Satsuki-cho, Ako, 678-0226
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Toyoko Inn Banshu Ako Ekimae
Toyoko Inn Banshu Ako Ekimae
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 426 beoordelingen
De prijs is € 59
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1080 voor volwassenen en JPY 540 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Kinderen jonger dan 15 jaar worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
AKO PARK HOTEL
Ako Park Hotel Ako
Ako Park Hotel Hotel
Ako Park Hotel Hotel Ako
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ako Park Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 okt 2020
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Masahiro
Zakenreiziger
25 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
歯ブラシがよい。
Masahiro
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
KENJI
Reisde met een groep
2 mrt 2020
Positief: Netheid
快適でした!
KENJI
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
kyoko
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kyoko
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
HARUHIKO
9 jul 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUHIKO
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Rob
24 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rob
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 apr 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Michiyo
4 mrt 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Michiyo
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
TAKEHITO
30 jan 2019
TAKEHITO
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
YOSHIYUKI
20 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIYUKI
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
初めての利用でした。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
yuki
29 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yuki
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
FUJIO
1 sep 2018
FUJIO
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 mei 2018
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適です。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
4/10 – Matig
tetsuya
21 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
対応がいまいちです
tetsuya
3 nachten verbleven in september 2017