Extérieur

Avis sur Excelsior Hotel Gallia, a Luxury Collection Hotel, Milan

5 out of 5

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 656 avis sur 811." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 98 avis sur 811." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 35 avis sur 811." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 9 avis sur 811." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 13 avis sur 811." "

9,8/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,4/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Zeina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de Gianrico Esposito - General Manager le 15 janv. 2024
Dear Zeina,We greatly appreciate the feedback you shared in your review. It is wonderful to hear that you had a positive experience with us overall. We would like to reach the perfection, and if you wish, please send us an email letting us know what we can improve in order to deliver an amazing experience to all our Guest. Thank you for choosing our establishment, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations on your next visit.Kind regards,Gianrico EspositoGeneral Manager

10/10 Excellent

Gabriele

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Gianrico Esposito - General Manager le 11 janv. 2024
Dear Gabriele,Thank you so much for the perfect review you left for us. We are very happy that you had a wonderful experience with us. Your satisfaction is has been our top priority, and we are grateful for your positive feedback. We look forward to welcoming you back in the future for another exceptional stay.Kind regards,Gianrico Esposito General Manager

6/10 Satisfaisant

michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 13 nov. 2023
Dear Michel,Thank you for sharing your feedback with us.Your experience is important to us, and we will take it into consideration as we continue to improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a better experience in the future.Kind regards,Gianrico EspositoGeneral Manager

2/10 Horrible

Pierre

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 28 août 2023
Dear Pierre, Thank you very much for taking time to share with us your feedback and we are sorry to know that we failed to fully satisfy and exceed your expectations during your recent stay,We hope to have the opportunity to welcoming you back on another occasion.Kind regards,Gianrico Esposito

10/10 Excellent

Braun

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Gianrico Esposito General Manager le 30 juil. 2023
Dear Braun,Thank you so much for your nice review. We are so happy to hear that you had a memorable stay with us. Guests' satisfaction is our top priority, and we want to say thank you for your positive feedback. We hope to welcome you back in the future for another exceptional stay.Kind regards,Gianrico EspositoGeneral Manager

10/10 Excellent

Philippe

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel fantastique
Hôtel fantastique à une minute de la gare centrale. Les chambres sont très spacieuses; la piscine/spa fantastique; le personnel très professionnel et attentif; le petit-déjeuner vaut le déplacement.
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Gianrico Esposito le 22 févr. 2023
Dear Mr. Philippe,Thank you very much for taking time to share with us your review.We are delighted to read that you have thoroughly enjoyed your stay experience and we hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future.Kind regards,Gianrico EspositoGeneral Manager

10/10 Excellent

Gabriele

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel fantastique pour un séjour de charme
Hôtel parfaitement situé; la chambre est très agréable; le spa/piscine fantastique et le personnel du spa est très aimable et professionnel; le petit déjeuner est fantastique, bref un séjour de rêve. Petit bémol: la piscine n'est ouverte que de 11.00h à 19.00h.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Gianrico Esposito le 5 déc. 2022
Dear Mr. Philippe,Thank you very much for having stayed with us and for taking time to share your kind feedback.We are thrilled to know that you had an all round enjoyable experience and we have well noted your comments regarding the opening times of our swimming pool. It has been a pleasure to have you as our Guest and we hope to have the opportunity to welcoming you back soon.Kind regards,Gianrico EspositoGeneral Manager

4/10 Médiocre

Fabienne marie

Séjour de 2 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Karim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe
Tout était parfait, personnel sympathique et très professionnel. L’hôtel est somptueux, la cuisine très bonne ainsi que la situation géographique. Je recommande à 100%.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Marco Olivieri le 13 déc. 2021
Dear Mr. Karim, Thank you very much for your kind review. We are so pleased that you were 'wow-ed' by our hotel and the service that our team of dedicated colleagues deliver. It has been a pleasure to have you staying with us and we look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

Virginie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Marco Olivieri le 11 févr. 2021
Dear Ms. Virginie, We are so pleased to see that you think so highly of our hotel. Thank you for having staeyd with us and we hope to have the opportunity to welcoming you back next time you visit Milan. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

Jerome

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Super
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Marco Olivieri le 5 mars 2020
Dear Mr. Jerome, Thank you for the wonderful rating that you dedicated to our hotel. It is good to know you had a great stay and we hope to have the opportunity to welcome you back soon. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le top du top un des meilleurs 5 étoiles que j'ai pu faire
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Marco Olivieri le 28 févr. 2020
Dear Guest, Thank you for this wonderful review. We appreciate your compliments and we hope to welcome you back again very soon. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnels sympa et expérimentés. Magnifique hôtel
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Marco Olivieri le 4 févr. 2020
Dear Guest, Thank you for having stayed with us and for sharing your kind review. We are so pleased to hear that you think so highly of our hotel, and that the service extended by our team met your expectations. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

6/10 Satisfaisant

Stephen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Marco Olivieri le 3 janv. 2020
Dear Mr. Stephen, Thank you very much for taking time to share with us your feedback. We hope to welcome you back to our hotel next time you visit Milan. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

2/10 Horrible

RB, paris

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service
Manque de communication Pas à l’écoute lors d’un problème
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Marco Olivieri le 29 nov. 2019
Dear 'RB' Thank you for taking time to provide your feedback. We are sorry about any inconvenience that you have experienced during your stay. Our aim is always to offer our Guest a most enjoyble and comfortable experience by making them feel looked after by each and every staff member. We are sorry if you felt otherwise and remain at your entire disposal in case you wish to provide us with more details about any shortfall in our service so that we may better understand your dissapointment. Thank you and kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

Florian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel au centre
Super hôtel le spa est génial
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Marco Olivieri le 29 nov. 2019
Dear Mr. Florian, Thank you so much for sharing your comment with us and the maximum rating in all categories. We are delighted by your appreciation regarding our Hotel and Spa. It will be our great pleasure to welcome you back again soon. Best regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Marco Olivieri le 8 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for giving us the maximum rating in all categories. Our greatest satisfaction comes with our guests’ appreciation of the services we provide them with. We hope to welcome you back next time you visit Milan. Best regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Marco Olivieri le 19 août 2019
Dear Guest, Thank you for the wonderful rating that you dedicated to our hotel following your recent stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back soon! Kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
tout était parfait piscine , chambre petit déjeuner , accueil , salle de sports et amabilité du personnel
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Marco Olivieri le 13 août 2019
Dear Guest, Thank you for having stayed with us and for sharing your review. We are thrilled to read your appreciation and the maximum rating. We will be looking forward to welcoming you back next time you visit Milan. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
l'expérience a failli mal commencer lorsque nous sommes arrivés à 16h et que notre chambre n'était pas prête (le contrat stipulait 15h). Il a fallu insister mais le personnel a finalement bien réagi en nous surclassant. Récemment rénové l'établissement bénéficie de beaucoup d'équipements contemporains comme les ambiances lumineuses, automatiques, écrans plat et décoré avec beaucoup de gout et de modernité. Pour palier à sa situation éloignée par rapport au centre ville, une mazeratti est mise à disposition gratuitement avec un chauffeur très sympathique, avenant souriant. Un vrai plus sans équivalent dans la ville et qui fait gagner beaucoup de points à cet hôtel. La piscine chauffée est également un plus après les journées de shopping. J'ai trouvé que l'accueil n'est pas toujours équivalent en sympathie selon le moment de la journée et l'équipe, ce qui rendait l'ambiance impersonnelle. Le petit déjeuner est de qualité normale sans être exceptionnel mais le personnel du restaurant s'investit pour nous servir et proposer d'autre choses. La propreté est irréprochable mais le nettoyage de la chambre peut être fait très tard ce qui a causé une gêne pendant notre séjour (retour à 15h et chambre toujours pas nettoyée). Pour garer votre voiture devant l'hôtel, il vous en coutera 40 euros la nuit. Enfin, il serait appréciable de proposer plus de chaines française. Globalement satisfait de ce séjour, je tenterai volontiers l'expérience.
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Marco Olivieri le 11 juin 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking time to provide such detailed feedback. Although we are happy to read that overall you had an enjoyable stay and would gladly return to our hotel, we apologize for the inconvenience that you experienced at the check-in and for the delay in servicing your room. We appreciate you bringing this to our attention. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

William

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place for a relaxing stay in Milan
I stayed here 5 nights and really enjoyed out stay here. The hotel is located just across from the train station and it was beautifully lit up for Christmas. The spa and the pool were really nice and I really enjoyed the design interior of the hotel. The rooms were spacious and the staff was excellent. We wanted a room with larger windows then we initially received and the staff proposed three different options, even during the busy holiday period. I found to be the concierges to be quite knowledgeable and helpful with suggesting restaurants and arranging reservations. I also enjoyed the complementary Maserati rides to the Duomo area. Made for an overall relaxing holiday.
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Marco Olivieri le 4 févr. 2019
Dear Mr. William, We are so pleased that you were 'wow-ed' by the overall service extended by our colleagues and that they went out of their way in order to find a room that would be peferctly in line with your expectations. It is great to know taht we have secured you an overall relaxing holiday and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

Mounir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Marco Olivieri le 5 déc. 2018
Dear Mr. Mounir, Thank you fro this wonderful rating that you dedicated to our hotel. It has been a pleasure to have you as our Guests and we hope to have the opportunity to welcome you back on another occasion. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

8/10 Bien

mickael

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Marco Olivieri le 22 oct. 2018
Dear Mr. Mickael, Thank you very much for taking time to share your kind review. We hope to have the opportunity to welcome you back on another occasion. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Ras
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Marco Olivieri le 8 oct. 2018
Dear Guest, Thank you very much for the wonderful rating of our Hotel. We are happy you had an enjoyable experience and we hope to welcome you back soon. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Marco Olivieri le 21 juin 2018
Dear Guest, Thank you for this wonderful review! We hope to welcome you back soon. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

MARINA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2018

10/10 Excellent

Romain, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel parfait !
merveilleuses
Séjour de 4 nuits en janvier 2018

10/10 Excellent

Diana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Réponse de The Westin Palace Milan le 30 oct. 2017
Dear Ms. Diana, Thank you for the wonderful rating dedicated to our Hotel. We hope to have the opportunity to welcome you back again sometime soon. Kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

ALEXIS, COMPIEGNE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel magnifique, personnel très avenant souriant
Hôtel magnifque, spa et piscine parfait. Personnel gentil, souriant et avenant
Réponse de Marco Olivieri le 28 avr. 2017
Dear Alexis, Thank you very much for your positive feedback. To make our guests feel happy and satisfied is our most important mission and therefore we are delighted that you have thoroughly enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back on another occasion! Kind regards, Marco Olivieri General Manager

10/10 Excellent

Ziad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Franck, Annecy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Shopping

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juste parfait
Cet hôtel est situé à côté de la gare. Le service est parfait. Le personnel très avenant, le concierge en plus d'être très agréable nous a donné des bonnes adresses. Cerise sur le gâteau, un chauffeur vous amène jusqu'au centre de Milan si vous le souhaitez et .... En Maserati en plus ! Les chambres sont aménagées avec beaucoup de goût. La literie est très confortable. Le petit-déjeuner est top, on peut commander ce que l'on souhaite (toutes sortes d'œufs, pancakes...) en plus du buffet très copieux et varié. A disposition également des produits sans gluten ainsi que du lait de soja et de riz. Je recommande cet hôtel et j'y retournerai lors de mon prochain passage à Milan. Séjour du mars 2016 - voyage avec des amis

10/10 Excellent

olivier, Lille, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHIC
Hotel parfait en tous points : décoration très raffinée, luxe de détails soignés, service impeccable, un petit déjeuner encore plus garni que ceux des multiples 5 étoiles que nous avons faits, une salle fumoir chic et confortable, un spa avec piscine, et terrasse, pour une détente 100% magique, un rooftop bar particulièrement sympa, avec sa terrasse chauffée qui ouvre en panoramique sur la place... Le trip en ville en Maserati avec chauffeur ajoute à cette parenthèse totalement enchantée. Escale luxueuse et délicieuse à Milan. Une de nos préférées.

10/10 Excellent

hugo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Ronald, Beyrouth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnelle
L'hôtel est magnifique dans une ancienne bâtisse de Milan complètement rénové. Les chambres sont spacieuses et la salle de bain d'une pure beauté. A ne pas manquer!

10/10 Excellent

Stephanie, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
Tout est parfait (accueil, chambre (pas très grande par contre), services: piscine, spa, hamam, sauna, bar au dernier étage) sauf le prix qui bien-sûr n'est pas donné. Le plus: chauffeur disponible pour vous conduire gratuitement en centre ville, et ce dans une Maserati ! :)

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Déception ....
L'hôtel a priori luxueux est en fait peu soucieux du bien être de ses occupants. A notre arrivée lors de la présentation de l'hôtel par un jeune homme parlant un anglais peu compréhensible nous avons pu apprendre que la piscine était fermée depuis une semaine (en fait depuis le mois de mai...). On vous clame un "Sorry" de complaisance ...espérant que vous allez faire abstraction d'une partie des critères qui vous ont amené à réserver l'établissement. La chambre était correcte et propre toutefois la télécommande de la télévision fonctionnait mal. Le petit déjeuner était très agréable. Par contre la salle de sport est équipée de matériel de qualité médiocre.

10/10 Excellent

Abraham, Tel aviv

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Très beaux séjour à Milan. L hôtel, le service, la chambre ref excellence au top.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merveilleux
Derrière son élégante et imposante façade 1900 se cache un véritable bijou. Hôtel luxueusement rénové avec le souci du détail. Personnel très attentionné. Petit déjeuner remarquable. Spa et salle fitness : grandiose. Services : chauffeur gratuit en berline de luxe,.... (Nous l avons apprécié pour aller le matin au Duomo et le soir à la Scala),... Notre seul regret : quitter cet hôtel qui a su conjuguer luxe, raffinement, sobriété, modernité.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top!
Tout est impeccable ! Je le conseille vivement

10/10 Excellent

Olivier, Montreux

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente adresse à Milan
Tout est fait pour un accueil parfait ! Le restaurant est très bien avec une cuisine raffinée italienne.(dommage pour le menu dégustation qu'il faille réserver à l'avance..) Un grand merci au staff(spécialement à Tiziana) qui a même pris le temps de me donner des explications culturelles sur la gare et les environs. Bravo!

10/10 Excellent

Roya

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de MN le 4 mai 2024
Dear Roya,Thank you so much for your kind words and the review you left for us. We are so happy to hear that you had a wonderful experience at our hotel. Guests' satisfaction is our top priority, and your positive feedback is very important for us! We look forward to welcoming you back in the future for another exceptional stay. Kind regards, Gianrico Esposito General Manager

10/10 Excellent

Sohei

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de MN le 4 mai 2024
Dear Sohei,Thank you so much for your kind words and the review you left for us. We are so happy to hear that you had a wonderful experience at our hotel. Guests' satisfaction is our top priority, and your positive feedback is very important for us! We look forward to welcoming you back in the future for another exceptional stay. Kind regards, Gianrico EspositoGeneral Manager

10/10 Excellent

Elaine

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was such a lovely property-my room had views of the gorgeous central station and parks surrounding. Staff and service were so very nice and helpful-dining at The Terrace was fabulous and again—-that view was magnificent. Was a female traveling alone and felt so safe and comfortable. Thanks for a memorable trip!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 1 mai 2024
Dear Elaine, Thank you so much for the perfect review you left for us. We are thrilled to know that you had a wonderful experience at Excelsior Hotel Gallia. Your satisfaction is very important for us, and we are very happy to have reached your expectation. We look forward to welcoming you back in the future for another exceptional stay. Kind regards, Gianrico Esposito General Manager

10/10 Excellent

Mark

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not cheap but worth every penny, get a balcony view of the train station.
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 15 avr. 2024
Dear Mark, Thank you very much for such kind review. We are delighted to read that your recent stay with us was fully in line with your expectation. It has been a pleasure for us to look after you and we hope that next time you visit Milan you will choose to stay with us again. Kind regards, Gianrico Esposito General Manager

10/10 Excellent

Shahnaz

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent experience at the hotel, with every staff member being welcoming and lovely. The facilities including the 24 hour gym and spa are amazing, as are the rooms
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Gianrico Esposito - General Manager le 4 avr. 2024
Dear Shahnaz,Thank you so much for your kind words and the perfect review you left for us. It is a great pleasure to hear that you had a wonderful experience, especially with our staff and with our Shiseido Spa. We are grateful for your positive feedback and thank you again for having choose our hotel. We look forward to welcoming you back in the future for another exceptional stay.Kind regards,Gianrico EspositoGeneral Manager

10/10 Excellent

galit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 3 avr. 2024
Dear galit, Thank you very much for such kind review. We are delighted to know that your recent stay with us was fully in line with your expectation. It has been a pleasure for us to look after you and we hope that next time you visit Milan you will choose to stay with us again. Kind regards, Gianrico Esposito General Manager

10/10 Excellent

kenta

Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 26 mars 2024
Dear Kenta, Thank you very much for such kind review. We are delighted to know that your recent stay with us was fully in line with your expectation. It has been a pleasure for us to look after you and we hope that next time you visit Milan you will choose to stay with us again. Kind regards, Gianrico Esposito General Manager

10/10 Excellent

Raphael

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Super, bitte aber etwas sorgfältiger unterhalten
Nachwievor super, in den Unterhalt sollte jedoch etwas mehr Geld fliessen um dabi zu bleiben. Sehr schönes Gebäude, perfekt Zentral (vorallem mit Zug).
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Gianrico Esposito - General Manager le 5 févr. 2024
Dear Raphael,Thank you so much for your kind words and the perfect review you left for us. We are doing some renovations all over the hotel and we hope you will enjoy them on your next visit. Thank you again to choosing our hotel and hope to see you soon again.Kind regards,Gianrico EspositoGeneral Manager