4 piscines extérieures, cabanons gratuits, parasols de plage

Avis sur Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali

5 out of 5
Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali
Jalan Wanagiri No. 1, Kuta Selatan, Kabupaten Badung, Jimbaran, Bali

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 239 avis sur 382." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 114 avis sur 382." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 13 avis sur 382." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 382." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 13 avis sur 382." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel moderne , propre et reposant , superbe déjeuner
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Olivier Moies Delval le 17 févr. 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your review on your recent stay at Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali. We are pleased to hear that you had a wonderful holiday enjoying the service and facilities at the resort and we are looking forward to welcoming you again in the future. Sincerely, Olivier Moies Delval General Manager

10/10 Excellent

Emmanuelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Horst Walther-Jones le 13 mai 2019
Dear Emmanuelle, Thank you for sharing your perfect star review on your recent stay at Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali. We are pleased to hear that you had a wonderful holiday enjoying the service and facilities at the resort and we are looking forward to welcoming you again in the future. Sincerely, Horst Walther-Jones General Manager

10/10 Excellent

isabelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correcte
Très bel hôtel avec de très bonne prestations. Le Rooftop est top, la cuisine indonésienne pas exceptionnelle en termes de rapport qualité prix. On peux s'en passer ! D'autres restaurants aux abords offres de meilleures prestations que celles du rooftop.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Horst Walther-Jones le 31 oct. 2018
Dear Ms. Isabelle It gives us pleasure to know that overall you had a nice and pleasant stay with us enjoying the resort service and facilities especially the rooftop bar. We appreciate your constructive feedback regarding the price of our food in general. Whilst our pricing is in line with similar restaurants in the surrounding area, please be ensured that your feedback will be taken into consideration as we review our prices in the future. Despite this minor concern, we do hope to have the opportunity of welcoming you back to Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali. Sincerely, Horst Walther-Jones General Manager

8/10 Bien

Muriel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un hotel haut de gamme très confortable avec un bon niveau de service
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Horst Walther-Jones le 24 sept. 2018
Dear Valued Guest, Thank you so much for staying with us at Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali recently. We are delighted you had a wonderful time with us. Your very positive notes on the service that provided by our team is very much appreciated. Again, we are grateful you took your time and effort to share a great review and we look forward to welcoming you back to our resort. Sincerely, Horst Walther-Jones General Manager

8/10 Bien

MarieLaure, Hyères France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout est parfait sauf les chinois
80% des clients sont chinois et ne parlent que leur langue: impossible de communiquer. Ils crachent par terre,sont très bruyants et mal éduqués. A part cela l’hôtel est parfait :très propre , récent , restaurants de bonne qualité, personnel attentionné et efficace, piscines impeccables
Séjour de 10 nuits en août 2018
Réponse de Horst Walther-Jones le 24 sept. 2018
Dear Ms. Marie Laure Thank you for choosing to stay at Movenpick Resort & Spa Jimbaran Bali for your recent holiday. We are delighted to hear that everything was generally to your satisfaction. We do understand that you may have felt uncomfortable by the off-putting behaviour of other guests, which is regretfully beyond our control and we always do our very best to provide an inclusive environment where everyone is welcome. Despite this minor concern, we do hope to have the pleasure of welcoming you back on future travels to the island of Bali. Sincerely, Horst Walther-Jones General Manager

10/10 Excellent

Alain, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel récent et très agréable
Chambre club spacieuse ! Personnel adorable et très bon service. Plage à moins de 5 min à pied et piscine gigantesque. Breakfast copieux et de très bonne qualité. Ressort à vivement conseiller où nous ne sommes pas les uns sur les autres.
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Horst Walther-Jones le 2 oct. 2018
Dear Ms. Alain, Thank you so much for staying with us at Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali recently. We are delighted you had a wonderful time with us. Your very positive notes on all aspects of your experiences such as the pool and the breakfast are very much appreciated. We are particularly happy to hear your recognition toward the service delivered by our team. We are grateful you took your time and effort to share a great review and we look forward to welcoming you back to our resort. Sincerely, Horst Walther-Jones General Manager

8/10 Bien

Jean-Francois

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Repos après un circuit.
Repos après un circuit dans le Nord. Très bel hôtel, bien entretenu, super petit déjeuner. Dommage la plage immonde, de tous nos voyages la plus horrible. Mais l’hôtel n’y est pour rien plage publique ! ! !
Séjour de 6 nuits en juin 2018
Réponse de Horst Walther-Jones le 31 juil. 2018
Dear Mr. Jean-Francois, Thank you for sharing your recent experience with us. I’m pleased to hear that overall, you had a relaxing time at Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali. The beaches in Bali are all available to public and belong to the community. Despite several activities of the government and the hotel association to keep the beaches clean it remains difficult to ensure that people not littering at the beach. We sincerely hope to welcome you back in the near future for another relaxing holiday should your travel brings you back to Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali. Sincerely, Horst Walther-Jones General Manager

2/10 Horrible

sonia, paris

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel qui ne mérite pas les 5 étoiles. Personnels
Personnels qui ne parlent pas Anglais. Le dernier jour de mon séjour ma mère a glissé en sortant de la douche, elle est tombée sur sa tête . Elle a saignée de la tête, j ai appelé la réception pour un médecin ils sont venus après plus de 35 min d’ attente. Ensuite ils n’ ont pas voulu prendre aucun frais en charge avec l’ assurance pour l’ Hopital et le médecin prétextant que ce n’ était pas de la responsabilité de l’hotel et que ce cas de figure n’ était jamais arrivé. Cela peut arriver à n’ Importe qui de glisser et l’ hôtel doit prendre ses responsabilités et faire marcher leurs assurances!!!! Horrible séjour et surtout la fin. Pas d’ assurance pour une chaîne comme le a Mövenpick
Séjour de 12 nuits en février 2018
Réponse de Horst Walther-Jones le 28 mars 2018
Dear Sonia, Thank you very much for taking the time to provide your feedback about the experience on your recent stay. We regret that your Mum slipped in the bath room. It was a unfortunate accident. In order to ensure the safety of our guests all time, we do provide slip resistant rubber matt as well as a bath matt in the rooms. Unfortunately the provided rubber matt hasn’t been used. The hotel provides daily doctor assistance on-call during 24 hour, by working together with a clinic closed by. However depending on the traffic it can take some time for the doctor to arrive. As we provide the necessary safety measures we are unable to take any liability for the cost of the doctor as your mothers accident happened beyond our control. We regret that your mother got hurt and hope she feels better already. Thank you again for sharing your thoughts and we wish you and your family all the best for the future. Sincerely, Horst Walther-Jones General Manager

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en janvier 2018
Réponse de Horst Walther-Jones le 23 janv. 2018
Dear Eric, It gives us pleasure to know that overall you had a relaxing stay with us enjoying your stay at the resort. We sincerely hope to welcome you back in the near future for another relaxing holiday should your travel brings you back to Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali. Sincerely, Horst Walther-Jones General Manager

10/10 Excellent

francois

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time and effort to share a delightful rating following your recent stay at Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali. Thank you for staying at Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali and we look forward to welcoming you again with our warm and genuine care. Sincerely, Horst Walther-Jones General Manager

6/10 Satisfaisant

CHRISTINE

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
grand hôtel impersonnel
très grand hôtel impersonnel qui n'est pas sur la plage - tout est impersonnel : accueil, petit-déjeuner, etc. Notre chambre donnait côté rue, donc pas de vue resplendissante. Cet hôtel convient aux familles qui ne souhaitent pas bouger. Seul avantage, proche de la grande plage de Jimbaran qui conduit au marché aux poissons. A notre sens, trop cher pour l'endroit
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Dear Christine, Thank you for taking your valuable time and effort to share a review of your recent stay at Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali. We are pleased to know that you have enjoyed the convenient location, the breakfast selections and the team members. Your kind observation about the resort is also appreciated. Thank you once again for the constructive feedback and we wish to have the pleasure of welcoming you back in the future. Sincerely, Horst Walther-Jones General Manager

10/10 Excellent

Tarik, Casablanca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sérénité
Notre séjour s'est étalé sur une semaine au début du mois de septembre. L'hôtel est un peu excentré de l'animation continue qu'offre la zone de Kuta, mains ne vous empêche pas d'avoir une accessibilité aux autres endroits de l'ile. Le service est au top, le staff est aux petits soins, et les installations sont excellentes (piscine énorme entreliée par des petits canaux même si la profondeur ne dépasse pas les 1,2m). Le petit déjeuner est très variés offrant une panoplie de viennoiseries (petit bemol sur la zone fruit (pas juteux mais oeut etre lié à la saisonalite). On adoré le Rooftop, excellent lounge sur le toit avec restaurant tres varié même si on l'a decouvert sur le tard. Notre petit regret. J'ajoute qu'une zone chalande est à proximité de l'hôtel. En tout cas, hôtel à retenir pour ceux qui aiment le bon service et tranquilité.
Séjour de 8 nuits en septembre 2017
Réponse de Horst Walther-Jones le 19 sept. 2017
Dear Tarik, Thank you for sharing your kind review on Expedia. We are delighted to hear that you had a relaxing and memorable holiday during you stay at Mövenpick Resort & Spa Jimbaran Bali. It gives us pleasure to know that we were able to providing you with an enjoyable service and products including the wide array of breakfast selections and refreshing swimming pools that you enjoyed while you spend your moment with us. Once again, thank you for your kind words of appreciation and we are looking forward to welcoming you back again in the near future should your travel brings you back to Bali. Sincerely, Horst Walther-Jones General Manager

10/10 Excellent

Richard

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful family friendly property.
Séjour de 6 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Marika

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our lovely stay there. A perfect hotel for families to relax and unwind.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Soo Kyung

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good resort near Jimbaran beach famous for fish restaurants in Bali. They have several pools and good buffet and many facilities to enjoy.
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 Excellent

David Stuart Sadeepe

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We visited Movenpick Jimbaran in Febraury 2024 and were very impressed with the staff, the spa, the choices of food, the kids club, proximity to the beach (3-5 mins walk) and quality of the resort. We have stayed at many hotels around the world and this would be up there with one of our favourites. Before going, we researched the kids clubs for our 3.5 year old. She thoroughly enjoyed this and the team looked after her well. We always stayed with her, due to her age, but she was more than happy playing with the other kids and loved all the great activities they had planned. My wife thoroughly enjoyed the spa (as did I) and the team decorated the rooms nicely for Valentines Day and on our arrival. The kids menus at the restaurants were also great - plenty of options for our picky child. The adults food options and beverage list was exceptional too. Lovely pools and 2 water parks for the kids - our daughter enjoyed both. Overall, a great stay. We have also stayed at their resort in Maldives. Both are great. Will be back.
Séjour de 5 nuits en février 2024

10/10 Excellent

jaho

Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Shogo

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

amlan, San Jose

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Salvatorica

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Malene

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023

2/10 Horrible

Luca

Séjour de 7 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Helen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Hotelanlage ist sehr sauber und sehr schön angelegt. Am Pool gibt es ausreichend Liegen. Leider werden die Liegen schon früh morgens mit Handtüchern reserviert und dann aber oft den ganzen Tag nicht genutzt. Das Personal ist super freundlich und hilfsbereit. Das Essen (sowohl Frühstück als auch Abendessen) sehr lecker mit einem Riesen Angebot. Direkt beim Hotel sind ein paar Restaurants und Geschäfte angesiedelt. Darüber hinaus ist die Umgebung allerdings nicht sehenswert. Der Strand ist fussläufig zu erreichen. Allerdings ist dieser zum Großteil sehr dreckig. Bei Ebbe liegt überall Müll und Plastik herum. Gerade im Bereich der Restaurants. Nicht sehr einladend. Trotzdem kann man von hier einen tollen Sonnenuntergang beobachten. Ist man allerdings länger als 19 Uhr am Strand, kommt man durch den Hintereingang zum Hotel nicht mehr rein. Man muss sich dann irgendwie seinen Weg zurück suchen. Am besten Taschenlampe mitnehmen. Die gibt es aber im Kleiderschrank im Zimmer. Insgesamt waren wir mit dem Hotel aber sehr zufrieden.
Séjour de 4 nuits en août 2023

8/10 Bien

Michael

Séjour de 5 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Ashtabadeen

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

SEN-LI

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
下次還會考慮入住
旁邊就有商場真是太方便了 早餐好吃 飯店設計新穎 如果游泳池再乾淨一點就太棒了
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Anice

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

2/10 Horrible

Parwinder

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Total waste for customer service and safety!
It was a horrible experience ad such a waste of holiday and premium price paid for staying here. Just to mention a few notes: 1. Terrible customer service, rude and unresponsive staff while checking in and also during the stay. 2. My 9 yo injured by glass in the pool totally not acceptable which ruined our entire holiday 3. Breakfast buffet was a disaster with cold food, not many options and useless customer service was a total cherry on the top
Séjour de 4 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Carrie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Charlotte

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Movenpick was amazing!!
Séjour de 6 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Dorlira

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Unterkunft ist wunderschön. Jedoch ist der Strand wirklich nicht gut! Wir sind nicht mal 10 min geblieben. Der Strand ist extrem dreckig!
Séjour de 9 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

hirofumi

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
新婚旅行でこのホテルにお世話になれてとても良かった。私達夫婦は英語やインドネシア語がほとんど話すことが出来ない状態であったが、全身全霊でもてなしてくれいると感じた。フロント、レストラン、部屋の清掃、プールの方々まで、本当に良くしてくれてありがとう。楽しかった。
Séjour de 7 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Vikas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Functional. good for families.
Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Kaya

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing venue with plenty of dining options within the facility. Nice gym and pools and the service was impeccable! Thank you!!!
Séjour de 4 nuits en avril 2023

6/10 Satisfaisant

Fei

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Albhy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 Bien

Wonsuck

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

Glenn

Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

Kerryn Maree

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A great place to stay and relax. The staff we’re very lovely.
Séjour de 4 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Gabrielle, Louisville

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel, excellent buffet breakfast. Wonderful pool area and access to the beach is a 10 min walk.
Séjour de 3 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

Shannon

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was amazing
Séjour de 10 nuits en février 2023
Réponse de Alfi le 16 févr. 2023
Dear Shannon,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Alfian AdriansyahAssistant Director of Guest Experience & QualityMovenpick Resort & Spa Jimbaran Bali

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible WIFI
I complain many days about bad internet connect and still nobody fix the issue. If laptop and internet is important for you, forget this hotel they just offer empty promises..
Séjour de 6 nuits en janvier 2023
Réponse de Alfian Adriansyah le 9 févr. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Alfian AdriansyahAssistant Director of Guest Experience & QualityMovenpick Resort & Spa Jimbaran Bali

10/10 Excellent

Saori

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
3歳の子供と大人2人で泊まりました。プールが広く大満足です。プールサイドのガゼボは$20でレンタルできますが前日にプールにあるカウンターで予約が必要。当日だといっぱいで借りられません。 朝食も色々あって美味しいです。子供は「たこ焼き」と書かれた提灯の所にあった「たい焼き」が気に入ってました。中身はなくて横に置かれたハチミツやチョコをトッピングして食べるスタイルのたい焼き。 レストランの中に小さなキッズコーナーがあって食べ飽きた子供がそこで他の子供と一緒にビデオを見てました。なので、キッズコーナーの近くの席に座ると大人はゆっくりご飯を食べながらキッズコーナーの子供も見れていいかもです。 スタッフの皆さん、とても親切にして頂きました。子供連れには最高のホテルです
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de alfi le 16 févr. 2023
Dear Saouri,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Alfian AdriansyahAssistant Director of Guest Experience & QualityMovenpick Resort & Spa Jimbaran Bali

10/10 Excellent

Joanne Kate

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement

4/10 Médiocre

Ravi

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
The property itself is OK, although the facilities seem better on paper than they actually are. The biggest challenge though is poor management. Some examples: - Check-in took more than an hour. Room not available even at 6:00 pm which is 3 hrs after the check in time. - we had booked 6 rooms. It is reasonable to assume that the hotel would be able to atleast allocate them near each other. Wasn't the case. The hotel thought it would be fine for parents and kids to stay in non-adjacent rooms. This despite a prior request for connecting rooms. - Ham and cheese sandwich at the main restaurant 'ran out'. Not sure what that even means. Next morning at the breakfast, butter 'sold out'. - while staff was courteous and friendly, they are clearly not trained properly thus creating a very uneven service experience. - No activity is available unless you book 24 hrs in advance. Hard to have a holiday that way. - There were billing and charging errors and check-out took another 45 mins. - When we escalated the various issues, the duty manager did address some of those and throw in some perks, however, some of the issues are structural and the management would be well-advised to fix them at the root. - regards theproperty itself, it's a smallish property with only 1 restaurant, not too many activities/facilities and the beach is a bit underwhelming. Food quality was middling. On the plus side, the rooms are decent, the pool is good. We would not be back at Movenpick any time soon.
Réponse de Alfi le 16 févr. 2023
Dear Ravi,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Alfian AdriansyahAssistant Director of Guest Experience & QualityMovenpick Resort & Spa Jimbaran Bali

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
If you are a HOTELS.COM member, do NOT book here!
I am a loyal HOTELS.COM gold member.. Upon arrival was told rudely by 3 staff members that they do not recognise HOTELS.COM membership and would not honour the benefits that come with gold membership.. no early check in or check out, no 20% off food and beverage, and certainly no upgrade (even though there definitely was availability). If you are a HOTELS.COM member.. do NOT book here. If I had known they wouldn't accept my membership, I would not have booked here.. I booked for my family because of my loyalty to the membership. I absolutely wasted money on this hotel where I should have gone elsewhere. Nobody from the hotel had gotten back to me.. so I'll continue to post on social media and YouTube until someone gets back to me.
Séjour de 4 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

Yiwen

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 Excellent

Omayr

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautful amenities.
Séjour de 4 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

Chi Ha My

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My family of 4 ( husband, toddler and an 8 month old baby) stayed from Oct. 26 to Nov 7th in total. We extended our trip an extra four days becuase my son was sick but also becuase we found every comfort at Movenpik. Beginning with the staff; the entire management team especially, have treated us not only like royalties, but like family. Our family were very happy at the hotel for the very beautiful surroundings, the room and the comfort of amazing bed linens. But what made our experience at Movenpik beyond amazing were the staff. The care, the attentativeness, and the affection my children received blew us away. Especially when my 8 month old was sick, Mr. Tolah from the management team helped us arrange for a doctor to our room so that my son can be seen without having to leave the comforts of the hotel while he was unwell. They gave us the privilege to contact the mangement team directly any time day/night when we needed help. Our stay included breakfast but due to my son's condition we couldn't all go to the restaurant so we would have missed breakfast each day. However, Mr. Rain in management offered to have in-room dinning bring us breakfast each day until our son recovered. He's done so so that we wouldn't have to miss breakfast and lose out. Again becuase of my son's condition, it was necessary to isolate the children. Mr. Rain once again came to our aid and offered us room upgrades so that our children can have separation. Unfortunately, that didn't work for us so
Séjour de 8 nuits en octobre 2022