2 piscines extérieures, parasols de plage, chaises longues

Avis sur GHL Corales de Indias

4 out of 5
GHL Corales de Indias
Carrera 1 No. 62-198, Crespo, Cartagena, Bolivar

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 460 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 271 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 117 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 70 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 86 avis sur 1004." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

sylvain

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonne hotel bon personnel tres belle piscine et zone enfant toutes les chambres ont vue sur l ocean suite junior la recommande tres bon buffet dejeuner pas de depanneur biere et spiritueux $$$ sur place petit resto pres pour divertir c est pas bocagrande zone crespo tranquille plage marbella 15 minutes de marche chaise et parasol payant $$ pas de televiseur intelligent pour un sejour de 8 nuit un peu desagreable et douche tres petite eau chaude oui 3 elevateur en bonne condition air climatiser centrale un peu bruyant coffre fort et bonne securiter sur le site sylvain canada
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 17 avr. 2024
Respected Mrs. Sylvain.Receive a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for investing minutes of your time to provide us with your rating for our service. It is very important for us to receive your comments because they motivate us to improve day by day.Our team works daily to offer the best service.Thanks for your attention. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

6/10 Satisfaisant

sylvain

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bonjour hotel quand meme en bon etat un peu loin de bocagrande plage avec service enexistant boulevard a traverser pour aller a l’ocean repas et spiritueux bieres $$$ dejeuner delicieux buffet personnel gentil et courtois chambre propre probleme avec le wi fi faible et aucun televiseur intelligent alors genre satellite et canal integrer aucun netflix ou utube ecouter musique louer hotel 8 jours un peu decevant suite junior avec bonne espace balcon a toutes les chambres vue sur l’ocean tres jolie tres belle piscine endroit tres bon pour les enfants piscie parc enfant bonne securiter a l’hotel zone crespo asser bien un 4 etoiles sur certain aspect coter divertissement 3 etoiles taxi bocagrande 15000 pesos muraille a 18 minutes de marche et tres pres de l’aeroport 15 minutes de marche parfais court sejour et si vous voulez etre dans une belle piscine merci sylvain canada
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 18 avr. 2024
Respected Mrs. Sylvain.She receives a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for investing minutes of your time to provide us with your rating for our service. It is very important for us to receive your comments because they motivate us to improve day by day.Thanks for your attention. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

8/10 Bien

Roch

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de corales le 11 nov. 2023
Respetado Señor Roch.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio, es grato saber que cumplimos con sus expectativas.Esperamos contar con su presencia en una próxima oportunidad. Le deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

8/10 Bien

Hugo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good week
Réponse de Corales le 29 mai 2023
Respected Mr. Hugo.He receives a cordial greeting on behalf of the entire human team of the Hotel Corales de Indias.We want to thank you in advance for investing minutes of your time to give us your rating of our service, it is nice to know that we met your expectations, it will be very satisfactory for our hosts.We hope to have your presence in a next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

4/10 Médiocre

Charles

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres veille hôtel mal entretenue beaucoup de travaux à faire et beaucoup de construction en cours ….. je vous la déconseille
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Hotel Corales de Indias le 23 déc. 2021
Respecté M. Charles. Sincères salutations. Merci beaucoup de nous avoir donné votre appréciation et d'avoir évalué notre service. Nous nous améliorons pour offrir un service de meilleure qualité à nos clients. Merci pour votre attention. Nous vous souhaitons une bonne journée. Cordialement, Blanca C. Arbeláez S. Directeur général

8/10 Bien

MARIE FRANCE

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel moderne confortable qui manque d’espaces verts
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Corales le 1 mars 2020
Chère Mme Marie Sincères salutations. Merci d'avoir investi quelques minutes de votre temps pour nous donner votre appréciation et évaluer notre service. Nous travaillerons pour mettre en place plus d'espaces verts autour de l'hôtel. Nous nous réjouissons de votre présence lors d'une prochaine opportunité. Nous vous souhaitons une bonne journée. Cordialement, Blanca C. Arbeláez S. Directeur Général

8/10 Bien

VALERIE

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien
Grand hôtel moderne et confortable Piscine agréable. Ensemble très bétonné Idéal avant ou après un vol. Proche de l’aéroport et assez proche du centre ( 4€ en taxi )
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Corales le 1 mars 2020
Chère Mme Valerie Sincères salutations. Merci d'avoir investi quelques minutes de votre temps pour nous donner votre appréciation et évaluer notre service. Nous nous réjouissons de votre présence lors d'une prochaine opportunité. Nous vous souhaitons une bonne journée. Cordialement, Blanca C. Arbeláez S. Directeur Général

6/10 Satisfaisant

Sandra, Montreal

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
En face de l’océan, belle piscine, chambres diferente a la photo.
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Corales le 1 mars 2020
Respectée Mme Sandra Salutations Merci de nous faire part de votre perception et de noter notre service. Merci pour votre attention. Nous vous souhaitons une bonne journée. Cordialement, Blanca C. Arbelaez S. Directeur Général

6/10 Satisfaisant

David

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Loin d’un 5 étoiles, très loin...
Hôtel très décevant, le personnel n’est pas homogène, et certains pas du tout dignes de la gamme que veut se donner l’hôtel ! Il n’est pas concevable d’avoir l’impression de déranger à la réception quand on veut juste une deuxième clé de chambre car nous sommes 2 ! Cette personne se prénommant David, à la réception, devrait faire un stage de sourire et d’accueil ! Il n’est pas concevable pour un hôtel se voulant de cette gamme, de servir des portions rationnées au petit déjeuner ! Il faut quémander pour qu’on veuille vous donner plus qu’une cuillère à café de riz ou d’œufs ! Inacceptable ! C’est vraiment agaçant ! Par contre, pour les points positifs, le room service est exceptionnel, avec des prix corrects, des plats délicieux, et aussi un accueil téléphonique agréable !
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de Corales le 29 nov. 2019
Respecté M. David. Sincères salutations. Merci de nous faire part de votre perception et de l’évaluation de notre service. Nous regrettons le désagrément présenté avec l’attention de certains de nos collaborateurs. Tous les jours, nous formons et fournissons des commentaires au personnel afin d’offrir un meilleur service. Merci pour vos commentaires et nous espérons que vous pourrez retourner dans notre hôtel pour vous servir comme vous le méritez. Cordialement, Blanca C. Arbelaez S. Directeur général

10/10 Excellent

Sabrina, Carthagène

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Service et les employées sont aux petit soins je remercie José ainsi que l’équipe du breakfast et de la réception. Je reviendrai avec grand plaisir dans cette hôtel où on ce sent bien . Un grand merci
Séjour de 6 nuits en août 2019

8/10 Bien

Benoit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bien sauf piscine petite et plage avec baignade in
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
very clean, privacy respected, very good location, personel is very helpful
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Corales le 14 juin 2019
Respected Guest. regards Thank you for giving us your appreciation and rating. It is pleasing to know that we meet your expectations, for our hosts it will be satisfying to know that they made you feel at home. Thanks for your attention. Have a good day. Cordially, Blanca C. Arbelaez S. General Manager

4/10 Médiocre

Ananka

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is not in good shape. Needs more maintenance. Regarding the breakfast needs more improvement. Service so so, the guys at the entres are super nice, but for service inside needs also improvements.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Jaime

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de corales le 24 mai 2024
Respected Mr. Jaime.Receives a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for taking a few minutes of your time to rate our service.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

10/10 Excellent

Nayibi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Love piña colada and the pool
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de corales le 24 mai 2024
Respected Mrs. Nayibi.Receives a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for taking a few minutes of your time to rate our service.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

2/10 Horrible

Marisol

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is horrible dirty so much bad smell horrible im getting sick with the dirty and bad smell place, everything is old dirty bad bad bad, Im stay one night and I need medication 💊 , please don’t going at this place is unsafe for you and your family!!!
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de corales le 24 mai 2024
Respected Mrs. Marisol.Receive a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all, we express our gratitude for having selected us as the best accommodation option in the city of Cartagena. Likewise, I ask that you accept our excuses for the inconveniences that occurred during your stay.Thanks for your attention. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

8/10 Bien

Claudia, Kissimmee

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place for vacation. Packed during the weekends but goid place to stay.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de corales le 20 mai 2024
Respected Mrs. Claudia.Receives a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for taking a few minutes of your time to rate our service.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

8/10 Bien

SERGIO

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Todo bien el restaurant principal en reparacion
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de corales le 20 mai 2024
Respetado Señor Sergio.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio.Esperamos contar con su presencia en una próxima oportunidad. Le deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

8/10 Bien

Jacob

Voyage en famille
Extremely helpful
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de corales le 15 mai 2024
Respected Mr. Jacob.Receives a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for taking a few minutes of your time to rate our service.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

10/10 Excellent

James

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and comfortable hotel. Nice ocean view from every room. Close to town and the airport with easy taxi access. Friendly staff!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de corales le 15 mai 2024
Respected Mr. James.Receive a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.We would like to thank you in advance for investing minutes of your time to give us your rating of our service, it is pleasant to know that we met your expectations, it will be satisfying for our hosts to know that they made you feel at home.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

2/10 Horrible

Fulvia Susana Tinjaca

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
es super cerca al aeropuerto, realice el viaje para analizar si para mi boda tenia este hotel como opcion para mis invitados pero realmente el servicio fue malo, mi prueba de maquillaje la hice en el hotel y me pusieron mucho problema con el ingreso a mis estilistas, la verdad lamentable
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de corales le 15 mai 2024
Respetada Señora Tinjaca.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada, deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio. Le pedimos disculpas por los inconvenientes que tuvieron durante su estadía.Nuestro equipo trabaja diariamente para ofrecer el mejor servicio.Gracias por tu atención. Te deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

8/10 Bien

Ayaris

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Good
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de corales le 14 mai 2024
Respected Mrs. Ayaris.Receives a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for taking a few minutes of your time to rate our service.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

6/10 Satisfaisant

Said Omar

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The AC smelt like mildew
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de corales le 14 mai 2024
Respected Mr. Said.Receives a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for investing minutes of your time to provide us with your rating for our service. It is very important for us to receive your comments because they motivate us to improve day by day.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

8/10 Bien

Jacob

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very help
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de corales le 14 mai 2024
Respected Mr. Jacob.Receives a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for taking a few minutes of your time to rate our service.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

8/10 Bien

Estuardo Amilkar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Me gusto: sus piscinas No me gusto: estaban en mantenimiento en el restaurante, los elevadores
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de corales le 14 mai 2024
Respetado Señor Amilkar.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio. Nuestro equipo trabaja diariamente para ofrecer el mejor servicio.Gracias por tu atención. Te deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

8/10 Bien

AIMEE

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Me gustó la ubicación, la vista al mar, la piscina. No me gustaron los pasillos, desgastados y algunas laminas de pvc rotas o muy desteñidas. No me gustó el GYM, pocas caminadoras, 2 no servían y no había agua
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de corales le 20 mai 2024
Respetada Señora Aimee.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio.Nuestro equipo trabaja diariamente para ofrecer el mejor servicio.Gracias por tu atención. Te deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

10/10 Excellent

Jeannette

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were amazing. I felt super safe during my stay.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 20 mai 2024
Respected Mrs. Jeannette.Receive a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.We would like to thank you in advance for investing minutes of your time to give us your rating of our service, it is pleasant to know that we met your expectations, it will be satisfying for our hosts to know that they made you feel at home.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

8/10 Bien

Paula

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is close to the airport and she cost you around 15,000 pesos or $5 USD. All the services are amazing and priced great. I would advise you to speak with the travel agent on the second floor as soon as you get there. If you wake up early, you should be able to do any excursion you want. It is located in the old part so it will cost you about 15 US to get to the newer part where they have more restaurants. Definitely will go back.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 20 mai 2024
Respected Mrs. Paula.Receive a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.We would like to thank you in advance for investing minutes of your time to give us your rating of our service, it is pleasant to know that we met your expectations, it will be satisfying for our hosts to know that they made you feel at home.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

10/10 Excellent

Daniella

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It had a great breakfast buffet and the pool was awesome!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 20 mai 2024
Respected Mrs. Daniella.Receives a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for taking a few minutes of your time to rate our service.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

2/10 Horrible

Idalma

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pésimo servicio y cobro excesivo de productos no consumidos
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 20 mai 2024
Respetada Señora Idalma.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada, deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio. Le pedimos disculpas por el inconveniente que tuvo durante su estadía.Nuestro equipo trabaja diariamente para ofrecer el mejor servicio.Gracias por tu atención. Te deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

10/10 Excellent

Isiumyq, hialeah

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice resort, good breakfast, nice view, good location. Staff willing to help
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 20 mai 2024
Respected Mrs. Isiumyq.Receive a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.We would like to thank you in advance for investing minutes of your time to give us your rating of our service, it is pleasant to know that we met your expectations, it will be satisfying for our hosts to know that they made you feel at home.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

8/10 Bien

Celida

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 20 mai 2024
Respetada Señora Celida.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio.Esperamos contar con su presencia en una próxima oportunidad. Le deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

6/10 Satisfaisant

Alis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Property is outdated and the room smell humid, mold
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 30 avr. 2024
Respected Mrs. Alis.Receives a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for taking a few minutes of your time to rate our service.Our team works daily to offer the best service.Thanks for your attention. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

10/10 Excellent

Dixiana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Problemas con lavamanos tupidos
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de corales le 29 avr. 2024
Respetada Señora Dixiana.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada, deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio.Esperamos contar con su presencia en una próxima oportunidad. Le deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

8/10 Bien

juan luis

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ok
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 29 avr. 2024
Respetado Señor Juan.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio.Esperamos contar con su presencia en una próxima oportunidad. Le deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

8/10 Bien

Silvia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Está en un lugar céntrico regresaría de nuevo. El personal de servicio es muy amable
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 14 mai 2024
Respetada Señora Silvia.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio, es grato saber que cumplimos con sus expectativas, para nuestros anfitriones será satisfactorio conocer que le hicieron sentir como en casa.Esperamos contar con su presencia en una próxima oportunidad. Le deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

8/10 Bien

Malik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 29 avr. 2024
Respetado Señor Malik.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio.Esperamos contar con su presencia en una próxima oportunidad. Le deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

2/10 Horrible

Andres

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 27 avr. 2024
Respetado Señor Andrés.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada, deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio. Le pedimos disculpas por los inconvenientes que tuvieron durante su estadía.Nuestro equipo trabaja diariamente para ofrecer el mejor servicio.Gracias por tu atención. Te deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

10/10 Excellent

Jesus

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 12 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 27 avr. 2024
Respetado Señor Jesús.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio.Esperamos contar con su presencia en una próxima oportunidad. Le deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

10/10 Excellent

Eliezel Antonio Ramos De, Bronx

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel and great service too
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 27 avr. 2024
Respected Mr. Ramos.Receive a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Hotel Corales de Indias.We would like to thank you in advance for investing minutes of your time to give us your rating of our service, it is pleasant to know that we met your expectations, it will be satisfying for our hosts to know that they made you feel at home.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

8/10 Bien

Dayrell

Nada
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de corales le 27 avr. 2024
Respetado Señor Dayrell.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada, deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio.Esperamos contar con su presencia en una próxima oportunidad. Le deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

8/10 Bien

Liliana

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Me gusto la cama y almohada muy confortable la ubicación del hotel no me gustó el desayuno nesecitan mas variedad
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 27 avr. 2024
Respetada Señora Suarez.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio.Nuestro equipo trabaja diariamente para ofrecer el mejor servicio.Gracias por tu atención. Te deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

10/10 Excellent

Luis Carlos

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un hotel muy bonito y una atención muy buena
Réponse de corales le 27 avr. 2024
Respetado Señor Luis.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio, es grato saber que cumplimos con sus expectativas, para nuestros anfitriones será satisfactorio conocer que le hicieron sentir como en casa.Esperamos contar con su presencia en una próxima oportunidad. Le deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

6/10 Satisfaisant

Stephanie Eneline, North Smithfield

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The photos are certainly outdated, that certainly what it used to look like BUT not anymore. The hotel food was poor, we even had dinner there that evening and the taste quality was awful. Rancho Paisa which is literally a 2 min walk up the street had better quality food and beverages. I was extremely upset about the taste of the food in the facility. Pool area is nice that deserves 4 stars but the rooms are 3 to 2 stars at best. The service is 5 stars the team that work there are very admirable and accommodating.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 27 avr. 2024
Respected Mrs. Stephanie.She receives a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for taking a few minutes of your time to rate our service. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay.Our team works daily to offer the best service.Thanks for your attention. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

10/10 Excellent

Jennifer

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel has excellent breakfast, nice pools and service. I like the hotel, only around the property smell was strong but the views from my room was amazing. We had ocean view and city view too. I like the hotel very good and close to the airport.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de corales le 27 avr. 2024
Respected Mrs. Jennifer.She receives a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for taking a few minutes of your time to rate our service.We hope to have your presence in the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

6/10 Satisfaisant

TANIA YANETH

bien en general
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 20 avr. 2024
Respetada Señora Tania.Reciba un cordial saludo en nombre de todo el equipo humano del Hotel Corales de Indias.Antes que nada deseo expresarle nuestra gratitud por habernos elegido como la mejor opción de alojamiento en la ciudad de Cartagena. Deseamos agradecerle de antemano por invertir minutos de su tiempo para brindarnos su calificación a nuestro servicio.Esperamos contar con su presencia en una próxima oportunidad. Le deseamos un feliz día.Cordialmente,Mauricio Trejos M.Gerente General

10/10 Excellent

JORGE

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de corales le 17 avr. 2024
Respected Mr. Jorge.He receives a cordial greeting from the entire human team of the Corales de Indias Hotel.First of all, I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for taking a few minutes of your time to rate our service.We hope to have your presence at the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

8/10 Bien

Carlos Manuel Rodriguez

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 17 avr. 2024
Respected Mr. Rodríguez.He receives a cordial greeting from the entire human team of the Corales de Indias Hotel.First of all, I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for taking a few minutes of your time to rate our service.We hope to have your presence at the next opportunity. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

8/10 Bien

Carlos

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was good but they give no bottle water. No bottled water at any hotel in Cartagena it seems. Also i had a friend that was coming over to visit me to have breakfast and they didnt want to let her in. I paid for the breakfast for her abd they gave her trouble a couple of times she came. But is a good place comfortable rooms and overall good staff but restaurant lacks good service !
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de corales le 17 avr. 2024
Respected Mr. Carlos.Receive a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for investing minutes of your time to provide us with your rating for our service. It is very important for us to receive your comments because they motivate us to improve day by day.We apologize for the inconvenience at the restaurant.Our team works daily to offer the best service.Thanks for your attention. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager

6/10 Satisfaisant

Julian

Voyage en couple
It would’ve been great to know check in was at 3PM and there weren’t much accommodations in an early check in. Staff is a bit relaxed and takes time to get drinks or service anywhere. We asked for service to the room and they never arrived.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de corales le 17 avr. 2024
Respected Mr. Julian.Receive a cordial greeting on behalf of the entire human team at the Corales de Indias Hotel.First of all I would like to express our gratitude for having chosen us as the best accommodation option in the city of Cartagena. We would like to thank you in advance for investing minutes of your time to provide us with your rating for our service. It is very important for us to receive your comments because they motivate us to improve day by day.We apologize for the inconvenience experienced during your stay with room service.Our team works daily to offer the best service.Thanks for your attention. We wish you a happy day.Cordially,Mauricio Trejos M.General manager