Façade de l’hébergement - soirée/nuit

Avis sur Teleferic Grand Hotel

4 out of 5
Teleferic Grand Hotel
Poiana Soarelui Street no. 243, Brasov

Avis

9,6

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 109 avis sur 139." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 23 avis sur 139." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 5 avis sur 139." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 139." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 139." "

9,8/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Cyrille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une merveille à découvrir
Le séjour a été fantastique. J'ai rarement vu un hôtel prenant autant de précaution contre le Covid. L' accueil a été très professionnel et bienveillant. Une prise de bagage a eu lieu par un concierge afin de nous l'apporter en chambre. La chambre était juste somptueuse. Grande, décorée avec goût, le lit très confortable, la vue magnifique. la salle de bains était également très bien. Tout était très propre. Le petit déjeuner était très copieux avec des produits de qualité et beaucoup de choix que ce soit en salé comme en sucré. Une merveille à découvrir. Nous y retournerons avec plaisir. Les extérieurs étaient très bien entretenus
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 27 juil. 2021
Dear Mister Cyrille, Thank you for sharing with us such a great feedback. We are pleased to hear that our team's joined effort made your stay with us great. We hope that in the near future we will have the opportunity to greet you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 4 oct. 2019
Dear Christopher, Thank you for sending us your great feedback. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Aurélien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien entretenu et très mignon. Belle vue sur la montagne. Petit déjeuner vraiment top
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 5 oct. 2019
Dear Aurelien, Thank you for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 4 mars 2019
Dear Guest, Thank you for being our guest and for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

8/10 Bien

Murielle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon séjour sauf une mauvaise surprise à l arrivée les chambres économiques n ont pas de clim. Il serait nécessaire de le signaler cela éviterai bien entendu de demander à changer pour une chambre de catégorie supérieure. Sinon à part cela tout est très bien et le personnel agréable.
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Cher invité, Nous vous remercions d'avoir choisi Teleferic Grand Hotel et de nous faire part de vos commentaires. En ce qui concerne les informations sur les chambres, toutes leurs commodités, leur mise en page et leurs images peuvent être trouvées sur Expedia, exactement comme elles le sont en réalité. En espérant que vous nous accorderez le privilège d'être notre invité à nouveau, Sincères amitiés, Teleferic Grand Hotel Team

10/10 Excellent

Gabriela

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 7 janv. 2023
Dear Mrs.,Thank you very much for sending us your great feedback and for rating us.We hope that in the future we will be your first choice again.Kind regards,Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Murat

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All was amazing!!!
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 7 janv. 2023
Dear Mr. Murat,Thank you very much for sending us your feedback and for rating us.We hope that in the future we will be your first choice again.Kind regards,Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 25 sept. 2022
Dear Guest, Thank you for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

6/10 Satisfaisant

Shlomo

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
big and beautiful hotel, just one issue: Beds are extremely uncomfortable Facilities of the hotel are nice, restaurant has excellent food, but expensive. If only the beds were sleepble, I would stay longer. The mattresses of all the beds are too soft and you feel like sleeping in a hammock, which of course is impossible to actually have a good sleep. They were kind enough to refund me the rest of the stay which I have pre-paid.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 30 août 2022
Dear Guest, Thank you for sending us your feedback resulting from your recent stay in our locations. We feel very sorry that your experience in our home haven't met entirely your expectation. We assure you that we do all possible to make your stay as perfect as possible. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Hengameh

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

Arachel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 30 août 2022
Dear Guest,Thank you very much for sending us your feedback and for rating us.We hope that in the future we will be your first choice again.Kind regards,Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Stelian

Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 30 août 2022
Dear Guest,Thank you very much for sending us your feedback and for rating us.We hope that in the future we will be your first choice again.Kind regards,Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

marius

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
good location
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 30 août 2022
Dear Guest,Thank you very much for sending us your feedback and for rating us.We hope that in the future we will be your first choice again.Kind regards,Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Gabor

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A "Classic Grand Hotel"
Great hotel with great services. We had perfect comfort. the entire staff was very nice. The partly outdoor wellness section was also good. The breakfast has a considerable selection, everyone can find what they like. 10/10 for us. :-)
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 14 août 2022
Draga Oaspete, Va multumesc in numele intregii Echipe Teleferic Grand Hotel pentru aprecieri si ganduri! Suntem aici pentru dumneavoastra! Suntem onorati ca ne-ati fost oaspeti si speram ca, in curand, veti repeta experienta Teleferic Grand Hotel. Cu deosebita consideratie, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

mark

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Outstanding
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 5 juil. 2022
Dear Guest, Thank you for sharing with us and our guests your feedback. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

8/10 Bien

Igal

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A bit overrated
Nice hotel but a bit overrated imop. The room is big , but the interior is a bit outdated , the bathroom should be defiantly renovated. Good sleep with comfortable bed but bed sheets had a dark hair which wasnt removed (not sure how dark hair was missed on white bed sheets....) The spa was great , fitness room a little bit small , the dining room is ok but not more than that
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 20 juin 2022
Dear Guest, Thank you for sharing with us your feedback after your recent stay in our home. Thank you for your appreciation, but also thank you for your observation. We assure you that we are doing all possible to offer you an complete experience. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

PAUL

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 7 mai 2022
Dear Mr. Paul, Thank you very much for rating us. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Katri

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 29 mars 2022
Dear Mrs. Katri, Thank you very much for rating us. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Ion

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sky-in-shy out, great services, clean.
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 29 mars 2022
Dear Mr. Ion, Thank you very much for sending us your feedback, appreciations and for rating us. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Keith

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 29 mars 2022
Dear Mr. Keith, Thank you very much for sending us your feedback, appreciations and for rating us. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Hassan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Service is excellent - breakfast is delicious - rooms are spacious, calm and clean. Only disappointment is when you stay in a Junior suite and you get 1 small bottle of water for the entire stay of 5 days per person (not per day but per stay!) and tap water is not drinkable. And when we ask reception, they reply "buy from room service".
Séjour de 5 nuits en février 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 5 mars 2022
Dear Mr. Hassan,Thank you for choosing us and we hope you will give us the opportunity to be your host again in the near future. Regarding the water in the room, it is complimentary for each occupant of the room, for the first night of accommodation. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Augusto

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A gem in Romania
What a gem!!!! This hotel is so beautiful!!! Clean, comfortable. The room was super well distributed for 4 people, Ski in ski out, excellent restaurant, the breakfast was a delicious buffet with life music every morning. This hotel is a luxury and the mountain was great for skiing. The service was so good! We loved our stay at Telerific Grabd Hotel !
Séjour de 6 nuits en février 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 5 mars 2022
Dear Guest, Thank you for sharing with us such a great feedback. We are pleased to hear that our team's joined effort made your stay with us great. We hope that in the near future we will have the opportunity to greet you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

golan

Séjour de 5 nuits en janvier 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 5 mars 2022
Dear Mister Golan, Thank you very much for sending us your feedback. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Daniela

Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 5 janv. 2022
Dear Mrs. Daniela, Thank you for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Alexandra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10
One of the best experiences in a hotel. Totally recommend!
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 20 déc. 2021
Dear Mrs. Alexandra, Your review could not be more enjoyable for us! We thank you and we hope you will give us the opportunity to be your host again in the near future. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Georgios

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 11 déc. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 7 oct. 2021
Dear Mister Daniel, Thank you very much for sending us your feedback. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Mark

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
HIGHLY RECOMMEND: What views! This hotel has pretty much everything you need, good restaurant and breakfast, spa/pool, rooms with great views and prime location. I came here off season during the summer and cannot speak to their skiing facilities. As a background, I live in NYC and have lived and worked in Asia, Latin America and North America. I have traveled to over 50 countries throughout the world for business and pleasure from 1-5 star accommodations.
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 20 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing with us such a great feedback. We are pleased to hear that our team's joined effort made your stay with us great. We hope that in the near future we will have the opportunity to greet you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Roxana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best stay in Poiana Brasov
I really enjoyed my stay at Teleferic and was pleasantly surprised. The staff were so courteous, friendly and always available. I've never seen a breakfast buffet so well stocked. Will be definitely returning.
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 2 sept. 2021
Dear Mrs. Roxana, Thank you very much for sending us your much needed and appreciated feedback after your recent stay in our home. We are very pleased that your experience in our home was as expected and we can only hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

8/10 Bien

DANIELA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was nice and had a nice cabin fill. Comfort and clean. Spacious rooms nice balconies
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 20 sept. 2021
Dear Mrs. Daniela, Thank you for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Sabrina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 20 sept. 2021
Dear Mrs. Sabrina, Thank you very much for rating us. We hope that in the future we will be your first choice again. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

OMAR

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best place in romania
Best hotel and place to stay in Romania. Thank you for this amazing place, and amazing staff.
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 20 sept. 2021
Dear Mister Omar, Thank you for sharing your great feedback with us and our guests. We can only hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

OMAR

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
best place in romania
Best hotel and place to stay in Romania. Thank you for this amazing place, and amazing staff.
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 1 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your great feedback with our guests and us. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

HAMED

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
7 ستار الصراحه
فندق ممتاز للعوائل :)
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 1 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback after your recent stay in our home. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 27 juil. 2021
Dear Guest, Thank you for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
recently renovated, nice, big lobby, warm rooms, huge balcony, modern bathroom, very good breakfast, good food on the terrace
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 27 juil. 2021
Dear Guest, Thank you for sending us your feedback. Hoping to see you back in the future, Best wishes, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Sharat

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 10 avr. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

6/10 Satisfaisant

Firat

Les points forts : Personnel et service
Odalarda kullanilan malzemeler cok kaliteli degildi havlu ve benzeri seyler.daha once ayni bolgede alphin hotel de kalmistim cok daha kaliteli ve konforluydu
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 10 avr. 2021
Dear Guest, Thank you for being our guest and for sharing with us your feedback. We regret that we haven't met all your expectations. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Dragos Fratila, General Manager le 10 avr. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcoming you back. Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

10/10 Excellent

Alexandru

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de General Manager le 10 mars 2020
Dear Mister Alexandru, Thank you very much for choosing us and for sending us your review. We wish you all the best and we hope to see you again soon. Kind regards, Fratila Dragos, General Manager

10/10 Excellent

Yarden

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
perfect.
amazing.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de General Manager le 8 mars 2020
Dear Yarden, Thank you very much for choosing us and for sending us you feedback! We are very pleased to hear that your experience in our home raised to your expectations! Kind regards, Dragos Fratila, General Manager

8/10 Bien

Sarit

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very unique experience
It's very good hotel with pleasant services and people ... the massage and the extras is bit expensive.
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Dragos Fratila le 18 mai 2020
Dear Sarit, Thank you for choosing us and for sending us your feedback. Wishing you all the best, Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 Excellent

Daniela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Just perfect!
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de General Manager le 4 mars 2020
Dear Mrs. Daniela, Thank you very much for sharing with us your great feedback. Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de General Manager le 4 mars 2020
Dear Guest, Thank you very much for sharing with us your great feedback. Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 Excellent

Helen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel and surroundings
We had a great time and the ski hire guy is AMAZING !
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de General Manager le 22 févr. 2020
Dear Mrs. Helen, Thank you very much for sharing with us your feedback and thank you for choosing us! Hoping to see you again soon, Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 Excellent

Stuart

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short ski break to Brasov
Short ski break in Brasov, sadly no snow, but great hotel
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Dragos Fratila le 18 mai 2020
Dear Stuart, Thank you for choosing us and for sharing your feedback. Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 Excellent

rinat

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
פעם שניה שלנו במלון ונחזור שוב, נקי מאוד, צוות מקצועי ואדיב, חדרים מרווחים מאוד, חניה, ארוחת בוקר מצוינת. בקיצור מושלם.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Dragos Fratila le 18 mai 2020
Dear Rinat, Thank you for choosing to return in our home and for sharing your feedback. Wishing you all the best! Kind regards, Dragos Fratila General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Dragos Fratila le 18 mai 2020
Dear Guest, Thank you for being our guest and for rating us! Kind regards, Dragos Fratila General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful chalet design and also very modern. Fantastic breakfast. There was a very pungent farm yard smell on our floor (basement or lower ground), which was there for the duration. Think it was coming from the ski school changing rooms, which were also on our floor. I was also unimpressed with checkout. The guy who served me was a trainee, but still, he was very unhelpful when I asked him to assist with printing a train ticket that I needed.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Dragos Fratila le 18 mai 2020
Dear Guest, Thank you for sending us your feedback. We feel very sorry that small issues limited your experience. Hoping to see you again in the future, Kind Regards, Dragos Fratila, General Manager

8/10 Bien

Yoav

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 2 déc. 2019
Dear Mister Yoav, Thank you for choosing us and for sharing with us your review. Hoping to see again, Kind regards, Dragos Fratila General Manager