Spa

Avis sur Steigenberger Airport Hotel Amsterdam

4 out of 5
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam
Stationsplein ZW 951, Schiphol

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 599 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 264 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 77 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 35 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 32 avis sur 1007." "

9,4/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Jeremi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel, réceptionnistes souriants et accueillants. Belle chambre avec plein d'équipements sympa (réfrigérateur, coffre, fer à repasser, 2 sèche cheveux, une bouilloire,...). La bagagerie, le bar restaurant,... La navette entre l'aéroport et l'hôtel super pratique. La seule chose dommage, c'est que j'avais envoyé un message via Expedia et un autre par mail pour prévenir que nous ne serions pas présents la 1ère nuit. Je n'ai pas eu de réponse à aucun des deux messages, à la réception ils ne les voyaient pas, et l'hôtel avait shooté la réservation.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Erwin M. Bruyn le 29 avr. 2024
Dear Jeremi, We're pleased to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found the receptionists to be welcoming. It's great to know that you appreciated the amenities in your room. We're glad you found our luggage storage and restaurant/bar facilities convenient, and that you found the shuttle service between the airport and the hotel to be super practical.We apologize for any inconvenience caused by the lack of response to your messages sent via Expedia and email regarding your absence on the first night. We strive to provide timely and attentive service to all our guests, and we regret that we fell short in this instance. Your feedback is valuable to us, and we will work to improve our communication processes to ensure a better experience for our guests in the future.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back again in the future.Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

8/10 Bien

frans

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
prima hotel, attent personeel, spijtig dat onze check in een ramp was
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Erwin Bruyn le 16 avr. 2024
Beste Frans,Wat fijn om te horen dat je ons hotel over het algemeen prima vond en dat je het attente personeel waardeerde. Het spijt ons echter enorm dat je check-in ervaring niet zo soepel verliep als gehoopt. We streven ernaar om onze gasten een vlotte en prettige incheckervaring te bieden, dus het is vervelend om te horen dat dit niet het geval was tijdens jouw verblijf.We hopen dat we je in de toekomst de kans kunnen geven om een betere ervaring bij ons te hebben.Met vriendelijke groet,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 Excellent

BACHIR

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Erwin Bruyn le 6 févr. 2024
Dear Bachir,It is a great to hear that you had an exceptional experience at Steigenberger Airport Hotel Amsterdam. Your satisfaction is our primary goal and your positive feedback is a testament to our team's dedication. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the not too distant future.Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

8/10 Bien

Yousra

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Satisfaite
Très bel hôtel, on s’y sens bien, propre, confort, rien à dire. Mais dommage qu’il soit un peu loin du centre ville de Amsterdam, bcp de changement pour y arriver
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Erwin M. Bruyn le 11 déc. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.Your positive comments are very much appreciated.We are looking forward to welcome you again in the future.With kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 Excellent

philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une prestation sans fautes
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Erwin M. Bruyn le 23 oct. 2023
Dear Guest,It is heartening to hear such kind words describing your experience at the Steigenberger Airport Hotel Amsterdam. Our team strives to provide an impeccable service and it is rewarding to know that our efforts have been appreciated.Your satisfaction is our top priority and reviews like yours motivate us to constantly improve our services. We look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 Excellent

Claude, Sainte Jean sur Richelieu

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Erwin M. Bruyn le 6 oct. 2023
Dear Guest,Your feedback brings us immense joy. It is delightful to learn that our hotel's cleanliness, amenities, and staff service met your expectations. At Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, we are committed to ensuring our guests are provided with an exceptional level of comfort and service.Your positive remarks about our property conditions and facilities also reflect the high standards we strive to maintain. We are thrilled to know you had an enjoyable stay and we look forward to serving you again in the future.Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 Excellent

Claude, Sainte Jean sur Richelieu

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Merci.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Erwin M. Bruyn le 6 oct. 2023
Dear guest,It's truly heartening to hear that your stay at the Steigenberger Airport Hotel Amsterdam was to your satisfaction. We're glad that you found our premises clean, our facilities well-maintained, and our staff welcoming. We continually strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable stay, and we're glad to hear that we were able to do so for you. Your kind words are greatly appreciated.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

8/10 Bien

sebastien

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien dans l’ensemble
Bon séjour dans l’ensemble Service très lent au check in et personnel peu aimable et peu efficace au sports bar Espace piscine / sauna très agréable
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Erwin M. Bruyn le 13 oct. 2023
Dear Guest,It's heartening to learn that you had a good overall stay at the Steigenberger Airport Hotel Amsterdam. We're glad you enjoyed our swimming pool and sauna area.However, we regret to hear about your experiences at check-in and at our sports bar. Ensuring our guests feel welcomed and well-served is of utmost importance to us. While we strive to maintain high standards of service, it appears we fell short in these instances. We do hope that you will return in the future, and that we can provide you with an experience that truly reflects our commitment to guest satisfaction.Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

4/10 Médiocre

Jorg

Close to the Airport
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Erwin M. Bruyn le 10 juil. 2023
Thank you for your review. We are pleased that you were able to benefit from the convenience of our close proximity to the airport. Here at Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, we strive to create a comfortable and relaxing environment for our guests. We appreciate your feedback and hope you will visit us again soon.Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

8/10 Bien

josée

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La navette vers l’aéroport très aprecié, mais le manque de choix de restaurant est vraiment décevant 1 seul restaurant ouvert.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de General Manager le 10 mai 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to provide us with your review.It has been a pleasure serving you and we are looking forward to your next visit.With kind regards,Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 Excellent

Alain

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Erwin M. Bruyn le 13 mars 2023
Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate your feedback and are glad to hear that you had a pleasant stay with us at the Steigenberger Airport Hotel Amsterdam. We strive to provide excellent services and amenities for all our guests, so we are pleased that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 Excellent

sebastien

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Erwin M. Bruyn le 16 févr. 2023
Thank you for taking the time to review your stay at our Steigenberger Airport Hotel Amsterdam. We are pleased to hear that your stay was satisfactory and we appreciate your kind words.At Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, we strive to provide an excellent hospitality experience for all of our guests. We are dedicated to providing first-class service and amenities so that we can create memorable experiences for our visitors.We look forward to seeing you again soon and wish you a safe journey home.Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 Excellent

Lolita

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Erwin M. Bruyn le 24 janv. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. Your positive score is very much appreciated. We are looking forward to welcome you again in the future.With kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Vincent

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Air de la chambre ultra sec , expérience désagréab
Attention l'air de l'hotel est ULTRA SEC. Le taux d'humidité est anormalement bas à cause du système de clim reversible. Cela a rendu mon sejour pénible alors que tout le reste était ok.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

8/10 Bien

le bozec

Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Erwin M. Bruyn le 24 nov. 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.Your positive score is very much appreciated.We are looking forward to welcome you again in the future.With kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre spacieuse, propre. Personnel à l’écoute
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Erwin M. Bruyn le 2 nov. 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.Your positive comments are very much appreciated.We are looking forward to welcome you again in the future.With kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 Excellent

Jean Georges

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Erwin M. Bruyn le 31 oct. 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to share your review with us.In case you have any additional comments, please inform us about this. We always take this as an opportunity to improve our service and facilities.With kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

2/10 Horrible

Marion

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Erwin M. Bruyn le 4 oct. 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to share your review with us.In case you have any additional comments, please inform us about this. We always take this as an opportunity to improve our service and facilities.With kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 Excellent

Jacynthe

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout a été parfait l emplacement facile pour les deplacements personnel courtois et une piscine tres bien pour se relaxer déjeuner parfait
Séjour de 4 nuits en août 2022

8/10 Bien

Henry

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
l’accueil, la chambre et la piscine 👍👍👍
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

8/10 Bien

Jorg

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service all in all
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Erwin M. Bruyn le 2 sept. 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.Your positive comments are very much appreciated.We are looking forward to welcome you again in the future.With kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

8/10 Bien

Esther

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La chambre était propre, les lits étaient douillets et très agréable. Pour le prix complet ça valait la peine, parce qu’on avait accès à la piscine, à la salle de sport, au sauna, hammam et à une salle de réunion. Une navette nous emmène de l’hôtel à l’aéroport Shipol. Il passe deux fois par heure. Par contre, il y a une caution de 50€ à payer à l’arrivée et qui d’après l’hôtesse va être remboursé au départ. Le jour du départ une autre hôtesse nous dit qu’en fin de compte c’est notre banque qui va nous faire un virement. Bref, c’est une histoire à dormir debout. À part ça, et il y a des taxes à la fin du séjour.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Erwin M. Bruyn le 2 sept. 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.Your positive comments are very much appreciated.We are looking forward to welcome you again in the future.With kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

8/10 Bien

ANDREW MICHAEL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Erwin M. Bruyn le 2 sept. 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.Your positive score is very much appreciated.We are looking forward to welcome you again in the future.With kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 Excellent

Pascale

Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

Pascale

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Erwin M. Bruyn le 1 sept. 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.Your positive comments are very much appreciated.We are looking forward to welcome you again in the future.With kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

8/10 Bien

katia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Erwin M. Bruyn le 15 juin 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. Your positive score is very much appreciated. We are looking forward to welcome you again in the future. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

2/10 Horrible

Ferhat

Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Erwin M. Bruyn le 1 mars 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. Since you left no comments, we are not able to take action if needed to solve the issues. We would like to receive more feedback in order offer you any compensation. Please contact our Executive Office directly via marjolijn.vanloon@steigenberger.com. We are looking forward to hear from you. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 Excellent

Emeleer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bel hotel tres propre excellent restaurant et aussi le petit-déjeuner Nous y viendrons
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Erwin M. Bruyn le 23 févr. 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. Your positive words are very much appreciated. We are looking forward to welcome you again in our hotel. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 Excellent

said

Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Erwin M. Bruyn le 3 déc. 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate the positive score and are looking forward to welcome you again in our hotel. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 Excellent

Lucie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Erwin M. Bruyn le 10 nov. 2021
Dear guest, thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your positive comments! We are looking forward to welcome you again in our hotel. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 Excellent

Charles

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Erwin M. Bruyn le 3 déc. 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate the positive score and are looking forward to welcome you again in our hotel. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 Excellent

said

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Erwin M. Bruyn le 3 déc. 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate the positive score and are looking forward to welcome you again in our hotel. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

6/10 Satisfaisant

Léa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Steigenberger Airport Hotel Amsterdam le 16 août 2021
Dear guest, We thank you for sharing your score with us and hope that you can give us some more information regarding your stay. This feedback helps us to improve our quality in the future. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

6/10 Satisfaisant

SEBASTIEN

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Steigenberger Airport Hotel Amsterdam le 20 avr. 2021
Dear guest, We thank you for taking the time to share your review with us. Perhaps you could give us some more information to be able to improve our services in the future. We hope to welcome you back soon! With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Steigenberger Airport Hotel Amsterdam le 28 janv. 2021
Dear guest, Thanks a lot for this perfect score. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

8/10 Bien

jerome

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel.
Séjour de 1 nuit en novembre 2020

8/10 Bien

Corine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

8/10 Bien

Vincent

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Établissement tres propre, personnel super sympa. Pas eu le temps de profiter de la piscine malheureusement mais chambre spacieuse et tres bien équipée. Je recommande
Séjour de 1 nuit en août 2020

10/10 Excellent

Mickael

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très agréable
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 Bien

Laurine

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Steigenberger Airport Hotel Amsterdam le 21 janv. 2020
Dear guest, Thank you very much for ranking the stars on this website. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Il y a une porte automatique pas très souriante à l'entrée
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

10/10 Excellent

Salam

Séjour de 3 nuits en janvier 2020

8/10 Bien

Paul

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The check in was quite slow - due to computer issues. The room was nice, good sized, clean and all that we needed. Bathroom was very nice, beds were comfortable Most Disappointed with the restaurant but there were no other options: poor service, quality of food was bad and way overpriced! no breakfast included, and no free coffee in lobby. Overall stay was good but definitely need some quick and inexpensive food options!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Juan

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A quiet place and well organized with its shuttle to take you to and from the airport.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Eldridge

Les points forts : Équipements
Wonderful and smooth service
Séjour de 1 nuit en mai 2024