Bar (sur place)

Avis sur Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport Schiphol

4 out of 5
Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport Schiphol
Boeing Avenue 2, Schiphol-Rijk

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 495 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 307 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 104 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 51 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 43 avis sur 1000." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Paterne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À mon arrivée je suis tombé sur un hôtesse au nom de Mackey il est très accueillant, à l’écoute et surtout au service des clients en plus il parle français.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Melle van Uden, General Manager le 8 janv. 2024
Dear Paterne, Thank you for your wonderful review of your recent stay at the Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. We are delighted to hear that you had such a positive experience and we are especially pleased that Mackey received such glowing recognition. We hope to welcome you back soon for another fantastic break and hope you will recommend us to your family and friends. Yours sincerely, Melle van Uden, General Manager Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport

10/10 Excellent

Zouhair

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

ENVER

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Vincent

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toujours très agréable
Toujours très agréable séjour. Chambre parfaite, petit déjeuner complet, navette aéroport gratuite, à l'heure et propre, personnel particulièrement gentil et professionnel. Je recommande vivement !
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Diana le 1 sept. 2023
Dear VincentThank you for the fantastic review! We put a lot of effort into making our hotel as welcoming and enjoyable as possible, so we are thrilled to hear that you enjoyed it. Thanks again for the support! I will for sure share your feedback with the all team. They will really appreciate it as we work together to achieve a 5 start service and it is very good to see we are on the right path!I appreciate that you choose Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport for your stay and we will be happy to host you one more time in your next visit to Amsterdam.Kind RegardsDiana

10/10 Excellent

Maryse

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023

8/10 Bien

David

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Chambre pas nettoyée à mon arrivée. J’ai trouvé des cheveux sur les sièges, ainsi que dans la baignoire. L’aspirateur n’avait pas été passé, il restait des impuretés sur la moquette. Mais le personnel est globalement sympathique et à l’écoute.
Séjour de 4 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Juliet

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Marleen le 12 avr. 2023
Dear Juliet,Thank you for taking the time to leave this amazing review! We are amazed to see that you score us 10/10! That is what we strive for! We would love to host you again during your next trip to Amsterdam! Kind regards,Marleen - Guest Relations team

8/10 Bien

Skander

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Diana le 19 mars 2023
Dear SkanderThank you very much for taking the time to provide your feedback and rating.I am so grateful for your review. We strive to offer the best experience possible, and your review tells us that we’re on the right path. In the name of the whole team here at the Radisson Blu Amsterdam Airport I thank you for sharing your rating with us and the community.It was a pleasure for us to have you as our guest and we can’t wait to have you with us again the next time you visit Amsterdam.Kind Regards Diana

2/10 Horrible

Mathilde

Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Gaby le 24 mars 2023
Dear Mathilde, Sorry to hear that we could not meet your expectations.Please feel free to share your experience with us so we can improve our service. With kind regards,Gaby

10/10 Excellent

henri

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Gaby le 24 mars 2023
Dear Henri, Thank you for the great score! Our team hopes to see you again soon. With warm regards, Gaby

10/10 Excellent

Rayane

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2022

8/10 Bien

HANOCQ

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hébergement très sécurisé. Dommage que le personnel ne parle pas français !
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

8/10 Bien

Gregory

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chambre classique rien à dire de plus

6/10 Satisfaisant

Nicole

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ce qui nous a déplu ce sont les lits et les oreillers....C'est incroyablement des choses qui sont trop mous.....On s'est levé avec un mal de dos.........
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

Jean Luc

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

6/10 Satisfaisant

Olivier

Séjour de 1 nuit en avril 2022

10/10 Excellent

maude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Chambre super belle , confortable , abordable je recommande.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Arjen Buijserd le 10 déc. 2021
Dear maude, Thank you for the 10 out of 10 score! We hope to see you again soon. With warm regards, Arjen Buijserd Hotel Manager

4/10 Médiocre

bouricha

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
la litterie n'était pas confortable le petit déjeuner n'etais pas au top
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

8/10 Bien

Pablo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de M. Mosselman le 7 janv. 2021
Dear Pablo, Thank you for your great review score! We look forward to welcome you again in the future. With kind regards, Mark Mosselman General Manager

6/10 Satisfaisant

Terence

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ot Radisson Blu at its best
Comfortable hotel but the shuttle service TO the hotel is not straightforward. Some strange Covid precautions: no fridge/mini bar, no waste-paper basket, rudimentary breakfast.
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de M. Mosselman le 22 oct. 2020
Dear Terence, Thank you for sharing your experience at Radisson Blu Hotel, Amsterdam Airport. Your input is highly appreciated! Because of Covid-19 we have indeed taken several measure to guarantee safety for our guests and staff. Part of the measures is the closure of the minibar, as this has been indicated as a high touch point. Also, the paper-waste basket and some changes to the breakfast are part of the measures. We can understand that this is not what you would usually expect from Radisson Blu, however we do believe that our measures contribute to a safe environment for all guests. Hopefully we can welcome you again in the near future. With warm regards, Mark Mosselman General Manager

10/10 Excellent

Gaelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique Hôtel très accueillant et Tout confort
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

FRANCESCA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A RECOMMANDER
BON ACCUEIL - CHAMBRE SPACIEUSE ET LIT TRES CONFORTABLE; RESTAURANT AGREABLE ET REPAS EXCELLENT
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

Alain

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente nuit en transit
Excellent hôtel bien mieux que je ne pensais. Service de navette gratuite. Calme, bon lit et personnel serviable. Rien à redire .
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super, un peu compliqué pour comprendre quand on est français
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 Bien

Nasser

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Check-in / check-out rapide Transport aéroport-hôtel via navette disponible chambres confortable et spacieuse Petit déjeuner très correct et généreux Qualité7prix excellent
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

10/10 Excellent

Hind

Séjour de 2 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Françoise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Amine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon plan
J’ai passé le week-end à Amsterdam et pour le prix, là prestation etc, cet hôtel est très bien.
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Équipements
I tried to cancel my reservation well before my arrival and now get sent questionnaires about my arrival.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Mark Mosselman, General Manager le 31 juil. 2019
Dear guest, Thank you for your review. I am sorry to hear that you received the Expedia questionnaire even though you tried to cancel your reservation. If you need any assistance, please do not hesitate to get in touch as we would be pleased to help you. I hope to be welcoming you to our hotel in the future. Best regards, Mark Mosselman

10/10 Excellent

vincent, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic hotel employees
Very good hotel with fantastic employees
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2019

10/10 Excellent

Firdaouce

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Kevin van den Aardweg le 6 juin 2019
Thank you so much for your amazing review. We would love to welcome you again in the future. Kind regards, Kevin van den Aardweg

10/10 Excellent

Schaeffer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beaucoup de route à faire pour aller à Amsterdam
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Kevin van den Aardweg le 6 juin 2019
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau. Sincères amitiés,

8/10 Bien

Anonyme, Suisse

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable, pillow cover could close properly as they remove easily and from hygiene point of view a bit disgusting, shower cleaning could have been better in our room, hair on tile, hairdryer ok.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Mark Mosselman, General Manager le 31 mai 2019
Dear guest, Thank you for your review! I am glad to learn that you enjoyed your time with us and that our facilities were to your liking. Regarding the cleanliness, please do not hesitate to let us know when this does not live up to your expectations. We want nothing more than for you to be comfortable! I hope to be welcoming you again soon. Best regards, Mark Mosselman

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
It was the worst experience considering all my stays at the Radisson hotels. The hotel is still under construction, the facilities are not fully available, which is why I believe that the price-benefit ratio was close to being acceptable. I needed a rest weekend, and I wanted to spend it as a family using the hotel facilities. The truth is that we only use it to sleep.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Mark Mosselman, General Manager le 3 mai 2019
Dear guest, Thank you for your feedback. I am sorry to hear that you did not have a positive experience during your stay at our hotel and that you feel this way. This is not what we strive for! It is unfortunate that you were affected by our renovations. However, all of our hotel facilities (except the business center) are still available. Our breakfast restaurant Talavera is temporarily being used for lunch and dinner as well. In the future, please do not hesitate to let us know that you are not fully satisfied as we would be pleased to help you right away. I hope to be welcoming you again soon, on a better note. Best regards, Mark Mosselman

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Kevin le 6 juin 2019
Thank you so much for your amazing review. We would love to welcome you again in the future. Kind regards, Kevin van den Aardweg Manager on Duty

8/10 Bien

Vanessa

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Mark Mosselman, General Manager le 31 mai 2019
Dear Vanessa, Thank you for your excellent rating! I hope to be welcoming you again soon. Best regards, Mark Mosselman

10/10 Excellent

Christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne impression
L’hôtel est superbe, les chambres très bien aussi, le seul point à améliorer serait la literie, notre matelas était bombé et penchait sur les cotés et les oreillers sont bien trop souples même en mettant 2 oreillers c'est trop bas, le petit déjeuner est fantastique il y a un vaste choix de produits et il y en a pour tous les goûts, le personnel est très accueillant et serviable, si je devais revenir à Amsterdam je reviendrai dans cet hôtel
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Mark Mosselman, General Manager le 25 avr. 2019
Dear Christophe, Thank you for your wonderful rating and review! I am glad to learn that you enjoyed your time with us and that our facilities were to your liking. Most of all, that you have had such a positive experience with my colleagues. However, I am sorry to hear that the bedding and pillows were not what you expected. In the future, please do not hesitate to let us know as we would be pleased to help you right away. For example, we offer our guests a pillow menu at no charge! You can choose from an array of pillows varying in firmness, size and fabric. I hope to be welcoming you again soon to our hotel. Best regards, Mark Mosselman

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Mark Mosselman, General Manager le 25 avr. 2019
Thank you for your rating! Best regards, Mark Mosselman

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Mark Mosselman, General Manager le 25 avr. 2019
Thank you for your rating! Best regards, Mark Mosselman

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lit hyper confortable et les oreiller 😍 Parking surveiller Dommage que le petit déjeuner soit à 26€
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Mark Mosselman, General Manager le 25 mars 2019
Dear guest, Wow! Thank you for your excellent rating and review! I am pleased to know that you enjoyed your time with us and that the beds and parking facility were to your liking. Regarding the breakfast, please note that we have room rates available where the breakfast is included in the price. I hope to be welcoming you again soon to our hotel. Best regards, Mark Mosselman

8/10 Bien

Gerben

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
let op met parkeren
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Melle van Uden le 28 mai 2024
Beste Gerben,Hartelijk dank dat u Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport heeft gekozen en dat u de moeite heeft genomen een recensie te schrijven. Ik ben bij dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. We gebruiken onze recensies als een leermiddel en Ik zou graag meer informatie willen ontvangen wat er fout is gegaan bij het parkeren. Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden en ik hoop u nogmaals te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Melle van Uden, Algemeen Directeur

10/10 Excellent

Robert, Nanaimo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Quick and efficient check-in. Bus shuttle from the Amsterdam airport is a real addition to the offerings of the hotel. Room was magnificent making it possible to share dinner with our friends.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Melle van Uden, General Manager le 28 mai 2024
Dear Robert, We are absolutely delighted with your perfect rating and kind words about the Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. It is wonderful to hear that our quick and efficient check-in process and shuttle service from the airport enhanced your experience with us. Knowing that you found the room comfortable and conducive to sharing a special dinner with friends is truly gratifying. We would be grateful if you would share your positive experience and recommend us to your family and friends. We look forward to the pleasure of welcoming you again in the future. Yours sincerely, Melle van Uden, General Manager

10/10 Excellent

Lily

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Melle van Uden, General Manager le 25 mai 2024
Dear Lily, Thank you for choosing the Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. We are delighted that you have awarded us a perfect rating and trust that our convenient location near Schiphol Airport and the modern comforts and amenities we offer have contributed to a wonderful stay. We would be grateful if you would recommend us to your family and friends and look forward to welcoming you back. Whether you are visiting Amsterdam for business or pleasure, we hope to continue to be your preferred choice. Yours sincerely, Melle van Uden, General Manager

10/10 Excellent

keli

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our greeting at check in from a very friendly New Zealand gal made this hotel stand out from the beginning! She was so amazing and courteous and friendly. Welcomed with a huge beautiful smile! We knew we were going to be comfortable here. Excellent location for getting to the airport and the shuttle driver went above and beyond retrieving a forgotten phone!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Melle van Uden, General Manager le 20 mai 2024
Dear Keli, We were thrilled to learn about the warm welcome you received from our team member! It truly makes our day to know our staff's friendly smiles and exceptional service, like our shuttle driver, create such memorable experiences. Your perfect rating and kind words about our convenient location mean a lot to us. We would love for you to share your experience with family and friends and we hope to welcome you back to the Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport for another comfortable stay in the future! Yours sincerely, Melle van Uden, General Manager

4/10 Médiocre

Toni

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The bed was incredibly uncomfortable, none of us slept.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Melle van Uden, General Manager le 11 mai 2024
Dear Toni, We are incredibly sorry to hear that the bed in your room was uncomfortable and resulted in a sleepless night for you and your companions. A good night's rest is essential and we sincerely apologise that we failed to provide you with this. We take guest feedback very seriously and your experience will be used to ensure that our mattresses meet the high standards of comfort expected. We hope this will not deter you from considering us in the future and until then, we remain with our best wishes from Amsterdam. Yours sincerely, Melle van Uden, General Manager

10/10 Excellent

Antonio

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I received a warm reception upon arrival. The receptionist was very nice. She checked me in and explained all the available amenities within 5 minutes. My check-out was the total opposite. The man at the check-out was rude and barely acknowledged me. It took him 15 minutes to check-out!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Melle van Uden, General Manager le 3 mai 2024
Dear Antonio, Thank you for the fantastic 5 star review! We are delighted that you received such a warm welcome upon arrival. However, we sincerely apologise for the delay you may have encountered at checkout. We strive to provide a friendly and efficient service at all times and your feedback allows us to address this and ensure that all our guests have a smooth experience. We would be honoured if you would recommend the Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport to your friends and family and look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Melle van Uden, General Manager

8/10 Bien

Vanessa

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Melle van Uden, General Manager le 21 mai 2024
Dear Vanessa, We are delighted that you enjoyed your recent stay at Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. Receiving a 4-star rating from our valued guests is a testament to our team's dedication to providing an exceptional experience. While we would have loved to hear more details about what made your visit so enjoyable, we appreciate you taking the time to share your overall satisfaction. We hope you will consider us for your future travels and look forward to welcoming you back soon. Until then, please do not hesitate to recommend us to your family and friends. Yours sincerely, Melle van Uden, General Manager