Toboggan aquatique

Avis sur Crystal Centro Resort - All Inclusive

Crystal Centro Resort - All Inclusive
Kundu Mevkii, Antalya, Antalya

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 40 avis sur 126." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 44 avis sur 126." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 12 avis sur 126." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 14 avis sur 126." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 16 avis sur 126." "

7,4/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

christine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en juillet 2023
Réponse de Crystal Centro Hotel le 8 août 2023
Dear Christine,First of all, thank you for staying at Crystal Centro Hotel.We are very pleased with your high score. We will be pleased to welcome you again in our hotel.Kind Regards,

8/10 Bien

Murat

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel propre Très content de ces vacances
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Sarah

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en octobre 2021
Réponse de GM le 20 oct. 2021
Dear Sarah, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 Bien

said

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en septembre 2021
Réponse de GM le 30 sept. 2021
Dear Said, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

10/10 Excellent

ASMAA

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de GM le 17 sept. 2021
Dear Asmaa, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

6/10 Satisfaisant

Abdel wahab

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ce que j ai le plus beau apprécié c’est l accès à la plage , la piscine , l extérieur , la gentillesse de certaines serveuses et serveur . Ce que j ai le moins apprécié c’est la dame de l accueil qui s appel Roza ( hautaine et incompétente) , la dame de l accueil du spa ( très hautaine et méprisante ) la chambre , la salle de fitness et la nourriture qui n’est vraiment pas digne d un hôtel comme le votre . Sinon c’est pas mal dans l ´ensemble vous pouvez bien amélioré votre hôtel.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de GM le 2 oct. 2021
Dear Abdel Wahab, First of all we want to thank you for choosing Crystal Hotels. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith With our best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

4/10 Médiocre

orhan

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Je suis assez déçus de mon séjour cette hôtel ne mérite pas un 5 étoile c’est un vieux bâtiment mal entretenu. Au restaurant on ne peut pas manger à l’extérieur, ça sent les égout!! qualité prix très chère!
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de GM le 31 août 2021
Cher Orhan, Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir choisi Crystal Hotels. Notre objectif est de fournir à nos clients des expériences mémorables et nous tenons à nous excuser pour les défauts que vous avez rencontrés lors de votre séjour. Soyez assuré que cela n'est pas indicatif de nos normes habituelles. En tant qu'hôtel, nous n'avions certainement aucune intention de rendre le séjour des clients décevants et nous avons pris toutes les notes, car elles sont d'une grande importance pour nous et nous permettent de surveiller et d'améliorer notre service en permanence. Nous examinerons tous les faits impliqués pour corriger tout ce qui est nécessaire pour éviter que cela ne se reproduise. Merci pour le temps que vous avez pris pour partager votre expérience et nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel dans un proche avenir et pouvoir restaurer votre foi Avec nos meilleures salutations, Serdar Çavuşoğlu Directeur général Crystal Centro

4/10 Médiocre

Mohamed Mohsen

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mauvaise expérience
L’hôtel ne mérite pas 5 étoiles… l’hôtel est mal entretenu, transats cassés, chambres très sommaires, literie peu confortable, lit cassé, pas assez de parasol. Le buffet est peu varié et pas très bon. Les matériaux, les tables, les chaises beaucoup sont dégradés et malgré tout utilisés. Les toilettes sont très sales ! Les ascenseurs sont sales … L’hôtel est bien situé mais tout es négligé, le service, les prestations, la réception, les bagages …. Nous avons transportés nos valises seuls à la réception, le bagagiste ne s’est pas présenté spontanément, nous avons dû demander de l’aide à la réception. Ensuite avec un petit diable le bagagiste a pu transporter nos valise dans la chambre mais lorsque nous sommes une famille de 5 personnes c’est compliqué ! L’hôtel est vieillot et mal entretenu ! Pour avoir fait plusieurs 5 étoiles à Antalya cet hôtel ne mérite plus ses 5 étoiles !
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de GM le 20 août 2021
Cher Mohamed Mohsen, Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir choisi Crystal Hotels. Notre objectif est de fournir à nos clients des expériences mémorables et nous tenons à nous excuser pour les défauts que vous avez rencontrés lors de votre séjour. Soyez assuré que cela n'est pas indicatif de nos normes habituelles. En tant qu'hôtel, nous n'avions certainement aucune intention de rendre le séjour des clients décevants et nous avons pris toutes les notes, car elles sont d'une grande importance pour nous et nous permettent de surveiller et d'améliorer notre service en permanence. Nous examinerons tous les faits impliqués pour corriger tout ce qui est nécessaire pour éviter que cela ne se reproduise. Merci pour le temps que vous avez pris pour partager votre expérience et nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel dans un proche avenir et pouvoir restaurer votre foi Avec nos meilleures salutations, Serdar Çavuşoğlu Directeur général

10/10 Excellent

Maïmouna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en août 2021
Réponse de GM le 17 sept. 2021
Dear Maimouna, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 Bien

Leyla

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de GM le 10 août 2021
Dear Leyla, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

2/10 Horrible

Sonya

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de GM le 17 sept. 2021
Dear Sonya, First of all we want to thank you for choosing Crystal Hotels. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith With our best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager

8/10 Bien

Mehmet

Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Crystal Centro Hotel le 11 avr. 2024
Sayın Mehmet Bey,Crystal Centro otelimizi tercih ettiğiniz için en içten teşekkürlerimizi sunar, konaklama deneyiminizi paylaşmak için ayırdığınız zamanın bizler için son derece kıymetli olduğunu bilmenizi isteriz. Crystal Hotels farkını yeniden yaşatmak dileklerimizle.Saygılarımızla,Serdar ÇavuşoğluGenel MüdürCrystal Centro

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
la nourriture très bien, très bien les piscines et plages. Hôtel un peu vieux, besoin de rénovation, surtout les salle de bains. Nettoyage des chambres décevant, il fallait chaque fois signaler de ré nettoyer la chambre. Personnel très gentilles. Hôtel bien situé.
Séjour de 9 nuits en juillet 2021
Réponse de GM le 31 juil. 2021
Cher invité, Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir choisi Crystal Hotels. Notre objectif est de fournir à nos clients des expériences mémorables et nous tenons à nous excuser pour les défauts que vous avez rencontrés lors de votre séjour. Soyez assuré que cela n'est pas indicatif de nos normes habituelles. En tant qu'hôtel, nous n'avions certainement aucune intention de rendre le séjour des clients décevants et nous avons pris toutes les notes, car elles sont d'une grande importance pour nous et nous permettent de surveiller et d'améliorer notre service en permanence. Nous examinerons tous les faits impliqués pour corriger tout ce qui est nécessaire pour éviter que cela ne se reproduise. Merci pour le temps que vous avez pris pour partager votre expérience et nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel dans un proche avenir et être en mesure de restaurer votre foi Avec nos meilleures salutations, Serdar Çavuşoğlu Directeur général

6/10 Satisfaisant

Abubakir

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Helt ok
Séjour de 6 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Erencan

Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

GHIDA

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Crystal Centro Hotel le 11 avr. 2024
Dear Ghida, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday and for taking the time to express your opinions about our facility.We would like to express our regret that we did not meet your expectations 100%. If all our guests convey their requests and problems to the guest relations department during their holidays, we have guest relations officers who work to make their holidays more pleasant.With our management approach that prioritizes guest satisfaction above all else, we are curious about all your positive/negative opinions.Kind regards,Serdar ÇavuşoğluGeneral Manager Crystal Centro

4/10 Médiocre

SHAWN

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Crystal Centro Hotel le 19 janv. 2024
Dear SHAWN,First of all, thank you for choosing our Crystal Centro Hotel.Our goal is to provide our guests with unforgettable experiences. We apologize for any inconveniences you encountered during your stay. Please be assured that this is not indicative of our general standards. As a hotel, we have absolutely no intention of disappointing any guest's stay. Unfortunately, we do not know the reason for your dissatisfaction since there are no details you shared with us.Please give us another chance to serve you better. We will be happy to host you in our hotel.Regards,

8/10 Bien

Qenan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr freundliche personal gute Lager
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
Réponse de Crystal Centro Hotel le 23 oct. 2023
Sehr geehrte Qenan,Wir wollen uns bei Ihnen für die Zeit, die Sie investiert haben, um unser Hotel zu bewerten, bedanken.Wir hoffen, dass wir die Ehre haben, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenThe Crystal Centro Hotel

6/10 Satisfaisant

Mirian

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A dire la verità per essere un un Ressort di cinque stelle le pulizie non pulivano per niente cambiavano solo i asciugamani? Noi eravamo 4 Persone una volta lasciavano due asciugamani una volta tre non pulivano mai il si bloccano i bagni non tiravano l’acqua per farlo corta il Ressort era bello fuori le piscine molto belle l’ambiente fuori era un spettacolo, invece dentro per me è un Ressort di 3 stelle son rimasto un po’ deluso
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Crystal Centro Hotel le 25 déc. 2023
Dear Mirian,First of all we want to thank you for choosing our Crystal Centro HotelOur aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith.Please give us another chance to serve you better. We will be happy to welcome you in our hotel.With our best regards,

10/10 Excellent

Tasadiq

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent for families great food very good Wi-Fi everywhere Some rooms need a refurb but overall excellent
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Crystal Centro Hotel le 5 sept. 2023
Dear Tasadiq,Thank you for your recent visit to Crystal Centro Hotel and for taking the time to leave your feedback regarding your stay with us. We are pleased to read that you were satisfied.Thank you for mentioning by name some of our team members who provided you with excellent service. We are pleased to know that our staff performed their duties well and ensured that all your needs were met.We will of course pass on your feedback to the whole team.Sincerely yours,Serdar Çavuşoğlu General Manager

10/10 Excellent

Ali

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 19 nuits en mai 2023
Réponse de Crystal Centro Hotel le 28 août 2023
Dear Ali,As the Crystal Centro family, we are very pleased to see that you were satisfied with our hotel.Thank you for your high rating. We will be glad to welcome you again in our hotel.Crystal Centro Hotel

8/10 Bien

Senad, St Margrethen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles I.O.
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Crystal Centro Hotel le 26 juin 2023
Dear Senad,We are very glad that your holiday in our hotel was enjoyable as a family.We try our best to make everyone's stay as special as possible.We thank you on behalf of Crystal Centro Hotel for choosing our hotel to spend your summer vacation, and we hope to welcome you again in our guest hotel one day.Kind regards,Serdar CavusogluGeneral managerCrystal Centro Hotel

8/10 Bien

Vimal

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antalya trip crystal centro resort.
Great location! Good service.. we were a large group of 18 people. Best part was the Turkish bath the resort which was much much better then the one we had outside..Need to improve service in the area were we came to the hotel early morning 5am and had to pay full occupancy charge for previous day. We had a very late night flight and requested late checkout but the resort wanted to charge an additional fee. The guest manager was not accommodative and did not come to explain, we ended only talking to the guest services staff. Overall good experience.
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de Crystal Centro Hotel le 22 juin 2023
Dear Vimal,We are very happy with your evaluation of our facility.We always try to provide a worthy service to our valued guests.Your wonderful comments about our employees will motivate them even more. Your comments are very valuable for our management, and we are also pleased that you shared your satisfaction. Please enjoy your vacation and never forget us.We will be happy to welcome you again and wish you a healthy and peaceful year.Kind regards,Serdar CavusogluGeneral managerCrystal Centro Hotel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en octobre 2022
Réponse de GM le 1 nov. 2022
Dear Guest,We are very happy with your evaluation of our facility.We always try to provide a worthy service to our valued guests.We will be happy to welcome you again and wish you a healthy and peaceful year.Best regards,Serdar CavusogluGeneral ManagerCrystal Centro

10/10 Excellent

Doris

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was good. A lots of things to do, good food, activities for all ages. Only the rooms were not for a 5 star hotel. They are big enough but needs to be renovated. Hotel stuff is excellent.
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de GM le 7 oct. 2022
Dear Doris,We are very happy with your evaluation of our facility.We always try to provide a worthy service to our valued guests.We will be happy to welcome you again and wish you a healthy and peaceful year.Best regards,Serdar CavusogluGeneral ManagerCrystal Centro

10/10 Excellent

Murat

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de GM le 19 août 2022
Sayın Murat Bey;Öncelikle tatiliniz için tesisimizi seçtiğiniz, değerli vaktinizi ayırıp Otel ve Personelimize yönelik yapmış olduğunuz yorumlarınız için teşekkür ederiz.Her zaman siz değerli misafirlerimize layık bir hizmet sunmaya çalışıyoruz. Bu bağlamda tatilinizin güzel geçtiğini duymak, hizmet ve olanaklarımızla sizlerin takdirini kazanmış olmak bizleri çok sevindirmiştir.Sizleri tekrar ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtir, ailenizle birlikte sağlıklı ve huzur dolu bir yıl geçirmenizi dileriz.Saygılarımla,Serdar ÇAVUŞOĞLUGenel MüdürCrystal Centro

10/10 Excellent

Senad

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Everything was excellent,but the rooms.Rooms are outdated .
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de GM le 13 août 2022
Dear Senad, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your vacation and for taking the precious time to share your opinion about our hotel. We always try to provide worthy service to our dear guests. As the Crystal Centro family, our goal is to renew ourselves day by day and raise the quality of service and service to a higher level. In this regard, we believe that criticism and suggestions from you, our esteemed guests, will positively affect the work that we will carry out as leadership. We will be glad to welcome you again and wish you and your family full health, comfort and peace. Sincerely, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

8/10 Bien

Shkelqim

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Igiene nelle stanze molto male
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de GM le 9 août 2022
Dear Shkelqim , First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your vacation and for taking the precious time to share your opinion about our hotel. We always try to provide worthy service to our dear guests. As the Crystal Centro family, our goal is to renew ourselves day by day and raise the quality of service and service to a higher level. In this regard, we believe that criticism and suggestions from you, our esteemed guests, will positively affect the work that we will carry out as leadership. We will be glad to welcome you again and wish you and your family full health, comfort and peace. Sincerely, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

6/10 Satisfaisant

Americo Rojas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
There is a big problen in the rooms. The air conditioner doesn't work well.i think it is too little..so.the room is always hot.the food was good,but at nights you will have a nightmare.even in the hallway was very hot.so,if you like to sleep well go to another hotel.
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de GM le 5 août 2022
Dear Noor, First of all we want to thank you for choosing Crystal Hotels. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith With our best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

2/10 Horrible

Bünyamin

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Meine Reservierung war für das Hotel Crystal Centro, aber als ich ankam wurde mir gesagt dass meine Reservation für das Partnerhotel Crystal Paraiso im System zu sehen ist (was gelogen ist), und 30km entfernt ist. Da kein freies Zimmer gab wurde ich dort hin geschickt. Laut Personal an der Rezeption(junger Mann mit Ohrring) sei es dort auch besser für jüngere Personen, da Crystal Centro ein Familienhotel sei... Ich solle auch noch auf eigene Kosten die 30km fahren. Nach Diskussionen wurde ich dort hin transferiert. Angekommen bekam ich irgendein Zimmer und nicht eins wofür ich extra bezahlt habe (seitlicher Meerblick). Ein überfülltes Kinderhotel a la Massentourismus. Schlimmste Hotelerfahrung die ich jemals hatte. Eine Hotelkette was ich in Zukunft für immer vermeiden werde, sowie bekannten nicht empfehlen werde.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Kubakaran

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
gut ausgestattet
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de GM le 28 juil. 2022
Sehr geehrte Gäste, Wir bedanken uns, dass Sie Ihren Urlaub bei uns im Crystal Centro verbracht haben und ganz herzlich bedanken uns auch für Ihre positive Bewertung, wir freuen uns, dass Sie sich in unserem Haus einen schönen Urlaub verbracht haben! Wir hoffen, dass Sie für Ihren nächsten Urlaub wieder unser Hotel buchen werden. Wir würden uns sehr freuen, Sie erneut bei uns als Familienmitglied begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

10/10 Excellent

Arafat

Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de GM le 28 juil. 2022
Dear Arafat, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 Bien

Birol

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotelzimmer mangelhaft muß Renovierung... Sonnst alles top 5 Sterne
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de GM le 22 juil. 2022
Sehr geehrter Birol, Wir bedanken uns, dass Sie Ihren Urlaub bei uns im Crystal Centro verbracht haben und ganz herzlich bedanken uns auch für Ihre positive Bewertung, wir freuen uns, dass Sie sich in unserem Haus einen schönen Urlaub verbracht haben! Wir hoffen, dass Sie für Ihren nächsten Urlaub wieder unser Hotel buchen werden. Wir würden uns sehr freuen, Sie erneut bei uns als Familienmitglied begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 Bien

Farzad

Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Crystal Centro Hotel le 11 avr. 2024
Dear Farzad,First of all, we would like to thank you for staying our Crystal Centro Hotel for your holiday.Thank you very much for taking the time to write such nice and positive feedback about your experience at our Hotel.Your feedback is extremely motivating for our team and will ensure that we strive to provide the highest quality service for you and all our guests! Kind regards,Serdar ÇavuşoğluGeneral ManagerCrystal Centro

4/10 Médiocre

Semiha

Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de GM le 20 juil. 2022
Dear Semiha, First of all we want to thank you for choosing Crystal Hotels. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith With our best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

2/10 Horrible

Amir

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing rude employees old smelly rooms
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de GM le 5 nov. 2021
Dear Amir, First of all we want to thank you for choosing Crystal Hotels. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith With our best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

8/10 Bien

Franziska

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles in Ordnung
Pool war zu kalt
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de GM le 5 nov. 2021
Sehr geehrte Franziska, vielen Dank für Ihre nette Rückmeldung auf hotel. Jede positive Rückmeldung motiviert uns mehr, einen exzellenten Service zu bieten, damit unsere Gäste sich wohl und auch Willkommen fühlen. Mit freundlichen Grüßen, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 Bien

Aynur

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de GM le 23 oct. 2021
Sayın Aynur; Öncelikle tatiliniz için tesisimizi seçtiğiniz, değerli vaktinizi ayırıp Otelimize yönelik yapmış olduğunuz puanlamanız için teşekkür ederiz. Her zaman siz değerli misafirlerimize layık bir hizmet sunmaya çalışıyoruz. Bu bağlamda tatilinizin güzel geçtiğini duymak, hizmet ve olanaklarımızla sizlerin takdirini kazanmış olmak bizleri çok sevindirmiştir. Sizleri tekrar ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtir, ailenizle birlikte sağlıklı ve huzur dolu bir yıl geçirmenizi dileriz. Saygılarımla, Serdar ÇAVUŞOĞLU Genel Müdür Crystal Centro

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en octobre 2021
Réponse de GM le 22 oct. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 Bien

Hasab Elrasoul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de GM le 22 oct. 2021
Dear Hasab Elrasoul, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 Bien

Danar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel has a very good service, friendly staff and multi language speakers. The building is old and needs renovation.
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de GM le 22 oct. 2021
Dear Danar, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your vacation and for taking the precious time to share your opinion about our hotel. We always try to provide worthy service to our dear guests. As the Crystal Centro family, our goal is to renew ourselves day by day and raise the quality of service and service to a higher level. In this regard, we believe that criticism and suggestions from you, our esteemed guests, will positively affect the work that we will carry out as leadership. We will be glad to welcome you again and wish you and your family full health, comfort and peace. Sincerely, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

4/10 Médiocre

ABDELRAHMAN

Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Crystal Centro Hotel le 11 avr. 2024
Dear Abdelrahman,First of all we want to thank you for choosing Crystal Hotels. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. Thank you for the time you took to share your experience.With our best regards,Serdar ÇavuşoğluGeneral Manager

8/10 Bien

Kurmazhan

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Crystal Centro Hotel le 11 avr. 2024
Herr Kurmazhan,Zunächst einmal möchten wir uns dafür bedanken, dass Sie unser Haus für Ihren Urlaub gewählt haben, sich die Zeit genommen haben und unser Hotel bewertet haben.Wir sind stets bemüht, unseren geschätzten Gästen einen würdigen Service zu bieten. Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Urlaub angenehm war und dass Sie unsere Dienstleistungen und Einrichtungen zu schätzen wissen. Wir wünschen Ihnen ein gesundes und friedliches Jahr mit Ihrer Familie.Mit freundlichen Grüßen,Serdar ÇAVUŞOĞLUGeneral ManagerCrystal Centro

10/10 Excellent

Bayram

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de GM le 15 oct. 2021
Dear Bayram, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

10/10 Excellent

Lumnije

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rundum top
Es handelte sich um einen sehr schönen, entspannten Urlaub, den ich gerne so wieder erleben würde. Ich bin vollumfänglich zufrieden gewesen. Das Essen war toll und es gab eine riesen Auswahl. Besonders gut hat mir der Service gefallen. Die Kellner waren ruhig, freundlich und sofort zur Stelle. Das Gelände sieht mindestens so gut aus wie auf den Fotos. Der Strand ist in unmittelbarer Nähe. Auch sonst habe ich nichts zu beklagen. Super! Gerne wieder!
Séjour de 6 nuits en octobre 2021
Réponse de GM le 14 oct. 2021
Sehr geehrte Lumnije, vielen Dank für Ihre nette Rückmeldung auf hotel. Jede positive Rückmeldung motiviert uns mehr, einen exzellenten Service zu bieten, damit unsere Gäste sich wohl und auch Willkommen fühlen. Mit freundlichen Grüßen, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de GM le 13 oct. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

4/10 Médiocre

Jessica

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Inte värt pengarna
Kablar som hänger från hål i taket Stenhård säng och bara tre täcken för fyra personer Tydlig mögelstank i badrummet Personalen talar endast turkiska och vissa ryska En av de stora poolerna var tömd Men jättetrevlig städpersonal och personal i patisseriet och pannkaksdamen Bra strand
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de GM le 13 oct. 2021
Kära Jessica, Först och främst vill vi tacka dig för att du valde Crystal Hotels. Vårt mål är att ge våra gäster minnesvärda upplevelser och vi vill be om ursäkt för eventuella brister som du stött på under din vistelse. Var säker på att detta inte är ett tecken på våra vanliga standarder. Vi som hotell hade definitivt inte för avsikt att göra någon gästers vistelse besviken och vi har tagit alla anteckningar på grund av att dessa är av stor betydelse för oss och gör att vi kan övervaka och förbättra vår service kontinuerligt. Vi kommer att granska alla fakta som är inblandade för att korrigera det som är nödvändigt för att förhindra att detta händer igen. Tack för den tid du tog för att dela din upplevelse och vi hoppas att kunna välkomna dig tillbaka till vårt hotell inom en snar framtid och kunna återställa din tro Med våra bästa hälsningar, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

4/10 Médiocre

imre

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
Réponse de GM le 13 oct. 2021
Dear İmre, First of all we want to thank you for choosing Crystal Hotels. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. For details please contact to grm.centro@crystalhotels.com.tr Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith With our best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

6/10 Satisfaisant

Aminat

Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de GM le 8 oct. 2021
Dear Aminat, Thank you very much for your rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

4/10 Médiocre

Stefan

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Positiv: Lage, Meerblick, Essen Negativ: kein Charme, runtergekommen, schlechter Service (speziell im Restaurantbereich), lieblos
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de GM le 5 oct. 2021
Liebe Stefan, wir möchten uns bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Urlaubserlebnisse mit uns zu teilen. Wir möchten erwähnen, dass wir Ihre Unzufriedenheit bedauern. Dieser wird von unserem Hotel-Management ausgewertet und die notwendigen Arbeiten durchgeführt. Als Crystal Hotels ist es unser Ziel die Qualität der angebotenen Dienstleistungen täglich zu verbessern. Aus diesem Grund leisten die Beschwerden, Kritiken und Anregungen, die von unseren Gästen kommen, einen positiven Beitrag zu unserer Arbeit. Ihre Anregungen werden von den zuständigen Abteilungen bearbeitet. Wir werden versuchen Ihre erwähnte Unzufriedenheit bei Ihrem nächsten Aufenthalt zu verbessern. Es war uns eine große Freude, Sie in unserem Hotel begrüßen zu dürfen und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder willkommen heißen können. Mit freundlichen Grüßen, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro