Extérieur

Avis sur NH Amersfoort

4 out of 5
NH Amersfoort
Stationsstraat 75, Amersfoort

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 229 avis sur 502." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 225 avis sur 502." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 37 avis sur 502." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 7 avis sur 502." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 502." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de NH Amersfoort le 10 nov. 2023
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to leave this fantastic review with us. I am very happy that you have enjoyed your stay with us. With kind regards,Sebana Kistner

8/10 Bien

Doris, Suisse

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Bouilloire électrique et tasses à café sales à l'arrivée dans la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Tabea Wedekind-Snapper le 27 sept. 2019
Dear Doris, Thank you for your review via Hotels.com and for your stay at NH Amersfoort. I am very sorry for the fact that your cups were dirty when you arrived. I have told our housekeeping team to put extra focus on that. I hope you have enjoyed the rest of your stay and that we may welcome you again in the future! With kind regards, Tabea Wedekind-Snapper Front Office Manager NH Amersfoort

8/10 Bien

Julien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable mais quartier peu animé
Séjour agréable pour affaire et personnel sympathique et professionnel Cependant le quartier n’est pas très animé
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Pieter van Zetten le 20 mai 2019
Dear Julien, Thank you for sharing your experience. Kind regards,

10/10 Excellent

vincent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Pieter van Zetten le 29 avr. 2019
Dear Vincent, Thank you for this great compliment! Kind regards, Pieter van Zetten

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Pieter van Zetten le 6 févr. 2019
Dear guest, Thank you for this nice compliment. Kind regards, Pieter van Zetten

10/10 Excellent

audrey, Mtl

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Acceuillant, propre
We were greeted in a friendly manner. There was some delay in the system coordinating with the Expedia reservation made earlier that day. However Pieter at the front desk did everything he could to make our stay comfortable and enjoyable!
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Pieter van Zetten le 31 juil. 2018
Dear Audrey, Thank you for sharing your experience with us. It was a pleasure to have you staying with us. Kind regards, Pieter van Zetten

10/10 Excellent

THIBAULT

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good hotel
It was a business trip. My customer was not exactly in Amsterdam so I need to find another hotel in the nearest town "Amersfoort". People were very kind - I was really in advance due to bad organization in my plane but the hotel was able to let me check-in anyway. My room was at the 2nd floor - far away from elevators (the only thing I asked and it was respected !! good job). I had 2 wonderful nights. Bed was confortable, bathroom was perfect and the desk was also not bad to prepare my meetings. Breakfast is classic but you will find everything that is standard. Only improvement to do : the Wi-Fi it is not very good. I don't know if it's stability problem or just important limitations. Can't NetFlix and even office uses were not always stable. Not a big deal for me because I can roam but it's a something you can improve for sure. WiFi in 2018 is not anymore a premium thing it's just basics. To sum up, I'm really happy for this 3 days and I can recommand this hotel. If I come back in Amersfoort, I will definitvely go here again !
Réponse de Pieter van Zetten le 2 avr. 2018
Dear Mr./Mrs. Thibault, Thank you for sharing your experience. It is great to read you have enjoyed your stay. Normally Netflix should be possible, we will definitely check the network status with our supplier. Kind regards, Pierer van Zetten

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 23 janv. 2017
dear guest thank you for your comment! regards rick

8/10 Bien

Michel92

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel fonctionnel
Réponse de rick van schijndel le 26 oct. 2016
Dear Michel 92, Thank you very much for a nice review about the hotel. I am happy you have enjoyed the service provided by our staff members. kind regards, rick

8/10 Bien

christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Rick le 23 juil. 2016
Dear christophe, thank you very much for a 4 star rating! kind regards rick

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bad internet connection. I requested an iron, the reception was not able to provide it (not available). I get it the second day after my 3rd reminder. Even 2 stars hotels can provide an iron to their clients

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confort et qualité de service
Tres bon hotel, confortable, service de qualité et bien situé

10/10 Excellent

charlotte, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon hotel
hotel très propre , bon confort et très bon rapport qualité prix a 5 min de la gare et 10 min du vieux centre

10/10 Excellent

JEANCLAUDE

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
TRES BON HOTEL MODERNE
TRES BIEN PLACE. CHAMBRE TRES CONFORTABLE ET PETIT DEJEUNER COPIEUX ET DE QUALITE PARKING PAYANT 5 EUROS PAR NUIT

8/10 Bien

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fonctionnel et bien situé
Bon hôtel tout confort pour voyage d'affaires, et très bien situé par rapport à la gare et au centre-ville. L'ambiance de la salle restaurant + bar est peu chaleureuse de par sa sobriété et l'espace rectangulaire uniforme, dans lequel le petit déjeuner est un peu cher pour ce qu'on y offre. Et la WiFi en chambre est vraiment très lente, suffisante pour les mails mais pour pour consulter des sites Internet, mais bon si c'est gratuit, difficile de se plaindre. Parking bien aménagé en sous-sol, très pratique pour le voyageur.

10/10 Excellent

Erica

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
5 minutes walk to the central train station and the local busses. 5 minutes walk to Amersfoort city center, lots of food options to choose from. Clean rooms, bed was a little stiff for me, but otherwise all good. Friendly staff too
Séjour de 8 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Patrick, Deventer

Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Richard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a lovely stay. The desk staff were so friendly and helpful. They made an excellent reservation for us for dinner in the city center. Highly recommend. Room was excellent. Plenty of space.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de NH Amersfoort le 22 avr. 2024
Dear Richard, Thank you for leaving your fantastic review. I am very happy to read that you have enjoyed your stay with us. I will share your kind words with the team. Hopefully we can welcome you again in the future. With kind regards, Sebana KistnerAssistant Front Office manager

10/10 Excellent

Andrew

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dog friendly, bowls and dog bed in the room . Clean bathroom and bed , very polite and English speaking reception.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sebana Kistner le 3 avr. 2024
Dear Andrew, Thank you for leaving this great review. I am very happy that you and your dog enjoyed your stay. With kind regards, Sebana Kistner Assistant Front Office manager

8/10 Bien

M van

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Goed bereikbaar, ov in de buurt.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de NH Amersfoort le 2 avr. 2024
Beste M, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Ik ben erg blij om te vernemen dat us heeft kunnen genieten van onze locatie. Met vriendelijke groet, Sebana Kistner Assistant Front Office manager

8/10 Bien

Nick

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
douche deed het niet.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de NH Amersfoort le 18 mars 2024
Beste Nick, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u problemen heeft ervaren met de douche. Hopelijk heeft u dit optijd doorgegeven bij het personeel, zodat wij u zo goed mogelijk van dienst konden zijn. Met vriendelijke groet,Sebana Kistner Assistant Front Office manager

6/10 Satisfaisant

Clayton

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It is what it is
Exactly what you pay for. Cheap and easy. Great value but not super nice. Worth it for sure.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de NH Amersfoort le 1 mars 2024
Dear Clayton, Thank you for taking the time to write this review. I am very happy to read that you have enjoyed your stay with us! Hopefully we can welcome you again in the future.With kind regards, Sebana Kistner Assistant Front Office manager

10/10 Excellent

Richard

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Great hotel in amersfoort. Great staff .
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de NH Amersfoort le 28 févr. 2024
Dear Richard, Thank you for leaving this amazing review with us! I am very happy to read that you have enjoyed our great hotel and great Staff. I hope that we can welcome you again! With kind regards, Sebana KistnerAssistant Front Office manager

8/10 Bien

John de

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prima verzorgd hotel op goede lokatie. Centrum op loopafstand. Leuke cafe's en eetgelegenhedn om de hoek Ontbijt was uitgebreid buffet, prima
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de NH Amersfoort le 28 févr. 2024
Beste John, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw fantastische review. Ik ben erg blij om te kunnen lezen dat u heeft kunnen genieten van ons prima verzorgde hotel en onze goede lokatie. Hopelijk heeft u kunnen genieten van het historische stadscentrum van Amersfoort. Met vriendelijke groet, Sebana Kistner

8/10 Bien

Bianka

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de NH Amersfoort le 28 févr. 2024
Dear Bianka, Thank you for rating us with a 8! I am very happy that you have enjoyed your stay with us. With kind regards, Sebana Kistner Assistant Front Office manager

10/10 Excellent

Steven

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Sebana Kistner le 28 févr. 2024
Dear Steven, Wow a 10! Thank you for rating us with this fantastic score. I am very happy that you have enjoyed your stay with us! With kind regards, Sebana Kistner Assistant Front Office manager

10/10 Excellent

Grant

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really nice hotel that was clean and tidy with an excellent room to support my stay. Great price with helpful & friendly staff
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NH Amersfoort le 17 janv. 2024
Dear Grant, Thank you for leaving this review with us. I am very happy to read that you have enjoyed you stay with us. I will share your kind words with the team! With kind regards, Sebana KistnerAssistant Front Office manager

8/10 Bien

Carolien

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de NH Amersfoort le 28 févr. 2024
Dear Carolien, Thank you for rating us with a 8! I am very happy that you have enjoyed your stay with us. With kind regards, Sebana Kistner Assistant Front Office manager

8/10 Bien

Marco

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NH Amersfoort le 28 févr. 2024
Dear Marco, Thank you for rating us with a 8! I am very happy that you have enjoyed your stay with us. With kind regards, Sebana Kistner Assistant Front Office manager

10/10 Excellent

Marta

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NH Amersfoort le 28 févr. 2024
Dear Marta, Wow a 10! Thank you for rating us with this fantastic score. I am very happy that you have enjoyed your stay with us! With kind regards, Sebana KistnerAssistant Front Office Manager

8/10 Bien

Dominique L.S.K. Jong Tjien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 17 nuits en décembre 2023
Réponse de NH Amersfoort le 28 févr. 2024
Dear Dominique L.S.K., Thank you for rating us with a 8! I am very happy that you have enjoyed your stay with us. With kind regards, Sebana Kistner Assistant Front Office manager

8/10 Bien

T

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lekker ontspannen dagen Amersfoort
Heel vriendelijk personeel, goede locatie, bedden voor ons erg hard, wat viezigheid in de kamer, prima ontbijt😃
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sebana Kistner le 30 déc. 2023
Beste T, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er viezigheid aanwezig was op de kamer. Dit is niet volgens de standaarden van NH. Ik ga dit oppakken met onze housekeeping. Met betrekking tot uw opmerking omtrent het bed, wist u dat wij ook toppers hebben? Dit kunt u aangeven bij de receptie voor de volgende keer. Echter ben ik blij om te lezen dat u heeft kunnen genieten van het vriendelijke personeel, goede locatie en het prima ontbijt. Wij hopen u nogmaals te kunnen ontvangen! Met vriendelijke groet, Sebana Kistner Assistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Randy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Het personeel is zeer vriendelijk, accomodaties heerlijk schoon, eten en drinken was top!
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Sebana Kistner le 30 déc. 2023
Beste randy, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Ik ben blij om te horen dat u heeft kunnen genieten van ons hotel en het restaurant. Ik ga uw complimenten over het personeel delen met het team. Met vriendelijke groet, Sebana Kistner Assistant Front Office manger

10/10 Excellent

Ria

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Prima
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager le 26 déc. 2023
Beste Ria,Hartelijk dank voor de genomen moeite om een beoordeling te schrijven!Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.Met gastvrije groet,

8/10 Bien

Florian

Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager le 26 déc. 2023
Dear Florian,Thank you for score NH Amersfoort about your stay with us!I am happy to read that it was up to your liking.With kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jody Blom Front Ofice Manager le 17 déc. 2023
Dear Harman,Wow what a fantastic score you have given us! Thank you for your review about your stay at NH Amersfoort.We are looking forward to welcome you again!With kind regards,

10/10 Excellent

Martijn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
As expected
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager le 4 déc. 2023
Dear Martijn,Thank you for this fantastic score on Expedia.I am glad everything during your stay was as expected!We are looking forward to welcome you again.With kind regards,

6/10 Satisfaisant

Jerker

Voyage d’affaires
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de NH Amersfoort le 26 nov. 2023
Dear Jerker, Thank you for leaving your review with us. I am very sorry to read that your stay was not totally up to your liking. My apologies for this. With kind regards, Sebana Kistner

8/10 Bien

Vanessa

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jody Blom Front Ofice Manager le 17 déc. 2023
Dear Vanessa,Thank you for your review about your stay at NH Amersfoort.We are looking forward to welcome you again!With kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de NH Amersfoort le 11 nov. 2023
Dear Anonymous, Thank you for rating us with a 8! I am really happy to read, that you have enjoyed your stay. With kind regards, Sebana Kistner

8/10 Bien

Nuno

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de NH Amersfoort le 10 nov. 2023
Dear Nuno, Thank you for this fantastic score. I am very happy that you have enjoyed your stay with us. With kind regards,Sebana Kistner

10/10 Excellent

Richard

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Decent hotel in Amersfoort
Everyone here is happy to help and knows what good customer seconde is.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de NH Amersfoort le 10 nov. 2023
Dear Richard, Thank you for your fantastic score! I am very happy to read that you have enjoyed our service. I hope to welcome you again in the future. With kind regards,Sebana Kistner

10/10 Excellent

Ilse

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hele mooie ruime kamer met keurige badkamer, gelegen op loopafstand van het centrum. Parkeergelegenheid onder het hotel, waar je ook op de aankomst en vertrek dag de hele dag gebruik van mag maken. Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Kortom een heel fijn verblijf in dit hotel.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de NH Amersfoort le 27 oct. 2023
Beste IIlse, Hartelijk dank voor het geven van uw fantastische score. Ik ben erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw gehele verblijf. Tevens ben ik ook erg blij dat ons personeel u vriendelijk heeft ontvangen. Ik ga uw opmerking zeker delen met mijn team. Met gasvrije groet, Sebana Kistner Front Office medewerker

10/10 Excellent

Teresa, Carteret

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
It was nice, clean and very quiet.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager le 2 oct. 2023
Dear Teresa,Thank you for this fantastic score!I am happy to read that everything was up to your liking, thanks to the cleanliness and quiet rooms.Kind regards,

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Such arrogant and unfriendly reception stuff!
Stay was okay, but service at the reception was terrible! Such arrogant, unfriendly stuff... Unacceptable for such a big chain hotel!
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager le 25 sept. 2023
Dear Anonymous,My apologize that your stay with us was not as pleasant as you hoped.Could you please inform me what happened?This is of course not our standards and will be discussed directly with the front office team.Kind regards,

10/10 Excellent

Anders

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth the stay when in Amersfoort
It is a very nice and tidy place, with a great-sized room and great service at the front desk. And well situated for transportation and city centre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager le 25 sept. 2023
Dear Anders,Wow a 10 out of 10 via Hotels.com!Thank you very much for this great score.I am happy to read that you have enjoyed our service at the front desk, the location of the hotel and the nice, tidy and great-sized rooms. We are already looking forward to welcome you again.With kind regards,

6/10 Satisfaisant

QI

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Jody Blom Front Ofice Manager le 21 sept. 2023
Dear QI,Thank you for rating NH Amersfoort about your stay with us.I am happy to read we fulfilled most of your expecations.Kind regards,

8/10 Bien

Helene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schoon en netjes dichtbij centrum personeel goed
Schoon en netjes , vriendelijk personeel , goed gevarieerd ontbijt
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager le 8 sept. 2023
Beste Helene,Hartelijk dank voor de genomen moeite om NH Amersfoort te beoordelen met een acht.Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest, mede dankzij het vriendelijke personeel, gevarieerde ontbijt en de schone en nette kamers.Hopelijk mogen wij u nogmaals ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,

4/10 Médiocre

Julian

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jody Blom Front Ofice Manager le 21 sept. 2023
Dear Julian,Thank you for the score you have given to NH Amersfoort.My apologize that not everything was up to your liking.We are very curious what we can improve for a next time, is it possible to let us know?Thank you!Kind regards,

10/10 Excellent

Steven

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Home away from Home
Its a great hotel clean and tidy and also comfortable and quite
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Jody Blom Front Ofice Manager le 20 août 2023
Dear Steven,Wow, a ten out of ten! It was a pleasure having you in NH Amersfoort and appreciate your big compliment that it felt like home!We are already looking forward to welcome you again.Kind regards,