Couple taking a photo of eachother

Sluit je aan bij onze betrouwbare reisgemeenschap!

Wij waarderen net als andere reizigers de meningen van onze klanten. Nadat je bij de accommodatie hebt verbleven die op Expedia is geboekt, ontvang je een e-mail met een uitnodiging om een beoordelingen te geven. Het neemt slechts een paar minuten in beslag om je ervaring, en foto's, te delen en andere leden van de Expedia-reisgemeenschap te helpen de ideale accommodatie te vinden. Als je je e-mail mist, kun je een beoordeling via je reisplan indienen.

Meld je aan en beoordeel je accommodatie

Ontvang je momenteel geen e-mails van ons? Meld je aan en ga aan de slag!

NIEUW: Schrijf vanaf nu beoordelingen in realtime! Je kunt onmiddellijke feedback geven over je accommodatie, vlucht, huurauto of activiteiten die je via Expedia hebt geboekt. Kijk uit voor de e-mails over 'realtime-beoordelingen' wanneer je reis begonnen is. Lees eerst de community-richtlijnen van Expedia voordat je een beoordeling indient.

Community-richtlijnen van Expedia

Mensen van overal ter wereld maken deel uit van ons online netwerk en delen geverifieerd advies over bestemmingen. Wij halen het giswerk uit je reisplannen.

Laat ons je helpen!

Laten we eerlijk zijn: reisbeslissingen maken kan veel stress opleveren. Expedia heeft als doel om verwarring weg te nemen, zodat jij je puur op het plezier kunt richten! We vertrouwen hierbij op een aantal bronnen voor betrouwbare, actuele reisinformatie. Onze meest waardevolle bron is ongetwijfeld onze gemeenschap van reizigers, die bereid zijn om hun ervaringen, zowel voor zakenreizen als vakanties, te delen via beoordelingen, gastenscores en opmerkingen.

Als grootste online reisbureau ter wereld vertrouwt men op ons en doen we ons best om dit vertrouwen te verdienen. Voordat een beoordeling en eventuele foto's op de website van Expedia worden geplaatst, controleren we of het materiaal daadwerkelijk is ingediend door iemand die via ons heeft geboekt. Als je hulp nodig hebt met het schrijven van je beoordeling, geven we je tips om deze aan te passen, zodat je eindigt met een duidelijk, helder en behulpzaam resultaat.

Bij Expedia staan eerlijke, open discussies tussen de leden van onze reisgemeenschap centraal. Deel wat je leuk vond aan een accommodatie of je reis en wat verbeterd zou kunnen worden, ofwel in een eigen beoordeling of via een reactie op een andere beoordeling. We sporen hotelmanagers en leveranciers aan om te reageren, waarbij ze een situatie kunnen uitleggen en voor opheldering kunnen zorgen, of hun waardering voor jouw beoordeling kunnen tonen.

We zijn verheugd een community te hebben die bestaat uit intelligente en interessante mensen die van reizen houden. We zien graag waar je bent geweest en horen graag wat je van je reis vond. Help je medereizigers om vieze badkamers en te dure hotelrestaurants te vermijden, en zij zullen op hun beurt foto's delen van fantastische verborgen stranden en afgelegen, knusse herbergen. Iedereen wint!

Als we allemaal een aantal eenvoudige regels volgen, kunnen we voor iedereen een betere ervaring zorgen.

Online etiquette

Hier volgen enkele logische herinneringen over wat niet bij de community van Expedia hoort:
  • Bedreigingen met geweld
  • Commerciële websiteadressen of telefoonnummers
  • Discriminatie
  • Pesterijen of intimidatie

Richtlijnen voor een goede beoordeling

  • Richt je op je ervaringen. Wees eerlijk, informatief, uniek en gedetailleerd. Geef alleen informatie die relevant is voor gasten van Expedia.
  • Gebruik correcte spelling, grammatica en je gezond verstand.
  • Beoordelingen en commentaar op beoordelingen zijn niet bedoeld om hulp te vragen of om te klagen over Expedia. Bezoek hiervoor onze klantenservicepagina.
  • Plaats geen persoonlijk identificeerbare informatie over anderen, zoals hun naam, adres, kredietkaartnummers of andere persoonlijke gegevens. Lees hier ons volledig privacybeleid.
  • Plaats geen auteursrechtelijke inhoud of geruchten. Het is niet toegestaan om tekst te kopiëren en te plakken van andere websites met beoordelingen of van andere reisbronnen.
  • Opmerkingen met HTML-tags of URL's worden niet correct weergegeven.

Richtlijnen voor een goede foto

  • Afbeeldingen worden alleen als bmp, png, gif of jpeg geaccepteerd
  • De maximale bestandsgrootte is 5 MB
  • Afbeelding dient min. 60 pixels hoog te zijn
  • Afbeelding dient min. 60 pixels breed te zijn
  • Geen foto's, afbeeldingen of materiaal van vulgaire, pornografische, obscene, lasterlijke, illegale, aanstootgevende aard, met naaktheid of andere familie-onvriendelijke inhoud.
  • Geen afbeeldingen van andere bronnen of materiaal dat elders is gepubliceerd. Geen afbeeldingen die inbreuk maken op enig auteursrecht, handelsmerk of ander wettelijk eigendomsrecht. Geen logo’s, titels, merken, promotiemateriaal of andere inhoud met commerciële doeleinden.

Door inhoud in te dienen bij Expedia bevestig ik dat ik de Beoordelings- en Fotorichtlijnen, de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid heb gelezen en goedgekeurd.