M.S. Mall, The Residency Road, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001
In de buurt
Lal Chowk - 10 min. wandelen - 0.9 km
Lal Chowk Ghantaghar - 10 min. wandelen - 0.9 km
Dal Lake - 2 min. rijden - 1.9 km
Nehru Park - 4 min. rijden - 4.5 km
Nigeen Lake - 5 min. rijden - 4.8 km
Lokaal vervoer
Mazhom Station - 21 min. rijden
Srinagar (SXR-Internationale luchthaven Sheikh Ul Alam) - 35 min. rijden
Restaurants
Ahdoo's Hotel - 1 min. wandelen
Mughal Darbar - 3 min. wandelen
Creme - 3 min. wandelen
Chai Jaai - 12 min. wandelen
Pizza Hut - 4 min. wandelen
Over deze accommodatie
The Residency Hotel
Hotel vlak bij Dal Lake
Geniet van dagelijks een gratis receptie, een dakterras en shoppen ter plaatse bij The Residency Hotel. Verover de pistes bij dit hotel met toegang tot de piste. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer, een tuin en een speeltuin zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een babysitter/kinderoppas (toeslag)
Een cadeauwinkel, bagageopslagruimte en barbecues
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij The Residency Hotel hebben volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop leuke voordelen zoals vloerwarming en (laptop)kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Gratis valetparkeren ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: INR 450 voor volwassenen en INR 400 voor kinderen
2 restaurants
Dagelijks gratis welkomstreceptie
Restaurants ter plaatse
Chinese hut
Shereen
Dingen om te doen
24-uurs sportschool
Speeltuin
Toegang tot skipiste
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Winkelen
Gezinsvriendelijk
Kinderopvang (toeslag)
Speeltuin
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Cadeauwinkel/kiosk
Geldautomaat
Gratis kranten in de lobby
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Droogkuis-/wasserijservice
Hulp met excursies en tickets
Schoonmaakservice (dagelijks)
Turndownservice
Zakelijke diensten
Conferentiecentrum (48 vierkante meter)
Vergaderruimtes
Buiten
Barbecue
Dakterras
Picknickplaats
Tuin
Spa
Massage
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijke paden
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Meer
1 gebouw
5 etages
Gebouwd in 2000
Rookvrije accommodatie
Victoriaanse architectuur
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Luxe beddengoed
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Entertainment
Led-tv met premium digitale zenders
Eten en drinken
24-uurs roomservice
Gratis mineraalwater
Koffiezetapparaat/waterkoker
Minibar
Meer
(Laptop)kluis
Airconditioning (met klimaatregeling)
Apart zitgedeelte
Bureau
Elke dag gratis kranten
Laptopvriendelijke werkplek
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Telefoon
Vloerverwarming
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Bij het inchecken dienen gasten bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Gasten die vaccinatiegegevens verstrekken, dienen ten minste 4 dagen vóór het inchecken een volledige Covid-19-vaccinatie te hebben ontvangen
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 2500.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 450 voor volwassenen en INR 400 voor kinderen
Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 800 per voertuig (enkele reis)
Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 200 (enkele reis), (van 6 tot 18 jaar oud)
Toeslag voor extra bed: INR 2500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Residency Hotel Srinagar
Residency Srinagar
The Residency Hotel Hotel
The Residency Hotel Srinagar
The Residency Hotel Hotel Srinagar
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij The Residency Hotel?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent The Residency Hotel voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.
Hoe laat kan ik bij The Residency Hotel inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 12.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij The Residency Hotel uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.
Biedt The Residency Hotel een shuttle naar het vliegveld?
Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 800 per voertuig.
Waar staat The Residency Hotel?
Dit hotel in Srinagar biedt rechtstreeks toegang tot de pistes en ligt in het stadscentrum, op 2 km afstand van Rainawari, Dal Lake en Lal Chowk Ghantaghar. Ook Lal Chowk en Sri Pratap Singh Museum liggen op 2 km afstand.
Beoordelingen over The Residency Hotel
Beoordelingen
7,0
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 12 beoordelingen
10 - Uitstekend
3
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 12 beoordelingen
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 12 beoordelingen
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 12 beoordelingen
4 - Matig
4
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 12 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
7,0/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10
Love the location (above a mall), friendly stall, comfortable rooms en delicious food.Great hotel
Krish
3 nachten verbleven in juni 2017
8/10
propery is good, tv doesnt work they recharge tv on daily basis which is very irritating...
waiters are good
other then tv , its a god place to stay
seema
8/10
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2021
10/10
Great stay very nice and courteous staff at reception on both days. Person incharge of restaurant and housekeeping staff very nice and helpful.
Sanjay kumar
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10
Excellent hotel. Very courteous staff. Very good food. No complaints at all. would love to stay their in future.
Manish
4/10
I changed rooms twice and the third time, due to bathroom leakage and other various maintenance issues, instead of fixing the issue, the staff gave me the only option to change the room once again!
Staff is friendly and prompt as such and they talk sweetly. However, the rooms perpetually have problems and I cannot stop thinking how there can be so many problems with the rooms.
Another person was given the option to change the room upon complaint. Seems like changing rooms is their only option. Feedback is to improve their maintenance!!
Tina
4/10
VEREY OLD PROPERTY AND NON PROFESSIONAL STAFF, SERVICE IS VEREY POOR
Geverifieerde reiziger
6/10
The hotel is in a good location with shops around. Rooms are large easily fitting 3 adults comfortably. Downside is really the central heating. The heater is only turned on from 8pm to 11pm. I was there with my 2 kids and we were all freezing wearing our thermals in the room (3 layers). Probably the other hotels are also like that besides the more expensive and reputable ones. This is classified as a 3 star and I paid Singapore 170 dollars a nite. Will stay there during summer not winter.
Suresh
4/10
Though located centrally, the place lacks to provide basic comfortable stay .. There is no centralized heating as claimed,upon requesting they provide a room heater. Thee is no running hot water ,upon requesting they provide supply for a limited time. Leaves a lot to be desired .
Shobhna Gupta
6/10
Hotel location, comfortable rooms, good house keeping service are plus points. However food quality is questionable and better not to have food in the hotel.