Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor KABIN Minamiza





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige studio, Meerdere bedden, niet-roken (Studio 25) laden

Eenvoudige studio, Meerdere bedden, niet-roken (Studio 25)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Design studio, Meerdere bedden, niet-roken (Studio 30) laden

Design studio, Meerdere bedden, niet-roken (Studio 30)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Familie studio, Meerdere bedden, niet-roken (Studio 40) laden

Familie studio, Meerdere bedden, niet-roken (Studio 40)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 543 beoordelingen
De prijs is € 69
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18-12 Yamatocho, Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 6050802
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Minn Gion
Minn Gion
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 293 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KABIN Minamiza Hotel
KABIN Minamiza Kyoto
KABIN Minamiza Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KABIN Minamiza
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
JUAN PABLO, Mexico
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUAN PABLO
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Irene
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Irene
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KA
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
19 mei 2025
Alexander
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Magali, Santa Monica
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Magali
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yenari
Reisde met familie en kleine kinderen
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yenari
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mel
Reisde met familie
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mel
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mauro
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauro
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mary Ann
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Ann
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
Reisde met familie en kleine kinderen
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
genevieve, Temecula
26 mrt 2025
genevieve
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jesus
12 mrt 2025
Jesus
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Froilan
Reisde met familie
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Froilan
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
LiAnne
27 feb 2025
LiAnne
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philip
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Frederick
Reisde met familie
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frederick
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
Reisde met familie en kleine kinderen
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kim Hoe
Reisde met familie
30 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kim Hoe
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Michelle
21 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Taylor
Reisde met partner
9 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Taylor
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michelle
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met een groep, Reisde met partner
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
warut
Reisde met familie
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
warut
1 nacht verbleven in oktober 2024