Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel MonteCarlo





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carretera Alpuyeca Jojutla km. 13.5, Col. Los Pilares, Jojutla, MOR, 62900
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Montecarlo
Hotel Montecarlo
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 4 beoordelingen
De prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer MXN 200 voor volwassenen en MXN 100 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: MXN 250 per huisdier, per verblijf
- Diner: MXN 600
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel MonteCarlo Hotel
Hotel MonteCarlo Jojutla
Hotel MonteCarlo Hotel Jojutla
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel MonteCarlo
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
8 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
ADRIANA BENNETTS
Reisde met familie
12 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ADRIANA BENNETTS
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Evelia
Reisde met familie
5 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Evelia
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
beatriz
Reisde met familie
9 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
beatriz
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Ruben Gerardo
Reisde met familie
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal muy atento
Ruben Gerardo
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Araceli
27 aug 2021
Araceli
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Carlos Enrique Sánchez
Reisde met familie en kleine kinderen
24 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos Enrique Sánchez
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Cynthia
Reisde met familie
3 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cynthia
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 jul 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
JOSE RAMON
Reisde met familie
28 jun 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
JOSE RAMON
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Jorge
Reisde met familie
28 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jorge
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Gisela
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
28 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gisela
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jun 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Ernesto
Reisde met familie
18 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena opcion para hospedaje en Jojutla
Ernesto
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
César Augusto
Reisde met familie
13 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
César Augusto
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Asriel Issui
Zakenreiziger, Reisde met familie
4 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ligero detalle
Asriel Issui
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Lorena Elizabeth
Reisde met familie
7 apr 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lorena Elizabeth
4 nachten verbleven in december 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 apr 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
6/10 – Redelijk
saul
28 mrt 2021
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
saul
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
EDGAR
Reisde met familie
19 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un buen descanso
EDGAR
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Omar
Reisde met familie
16 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente Hotel!!!
Omar
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
carlos
Reisde met familie
5 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
carlos
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Calipso Cotoñeto
4 jan 2021
Calipso Cotoñeto
2 nachten verbleven in december 2020