Yufuin Hotel Shuhokan
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Kinrin-ko
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Yufuin Hotel Shuhokan





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, Meerdere bedden, niet-roken (Japanese Futon, 9 Tatami Spaces) laden

Traditionele kamer, Meerdere bedden, niet-roken (Japanese Futon, 9 Tatami Spaces)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer, Meerdere bedden, niet-roken (Japanese Futon, 12 Tatami Spaces) laden

Traditionele kamer, Meerdere bedden, niet-roken (Japanese Futon, 12 Tatami Spaces)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Western Style) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Western Style)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2415-2 Yufuincho Kawakami, Yufu, Oita, 879-5102
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

YUFUIN UBLHOTEL
YUFUIN UBLHOTEL
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 109 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 1210 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat en een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Neem vooraf contact op met dit hotel om items voor kinderen van 3 jaar en jonger, zoals extra beddengoed en maaltijden (tegen extra toeslagen), te reserveren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Shuhokan
Yufuin Shuhokan
Shuhokan
Yufuin Hotel Shuhokan Yufu
Yufuin Hotel Shuhokan Hotel
Yufuin Hotel Shuhokan Hotel Yufu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Yufuin Hotel Shuhokan
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
WAI YEE
Reisde met familie
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hot spa with great view
WAI YEE
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Chloe
Reisde met familie
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chloe
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
angsana
Reisde met familie
4 jan 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
angsana
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful Stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean room however awful meals
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
disappointing meals
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Jern, BKK
Reisde met familie
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jern
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 nov 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Yus, 神奈川
Reisde met partner
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yus
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
HAE-YOUNG
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAE-YOUNG
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Takemasa
6 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
初めての湯布院。
Takemasa
1 nacht verbleven in augustus 2019