Tristar Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Shwedagon-pagode

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Tristar Hotel

Lobby
Uitzicht vanuit accommodatie
Deluxe Twin kamer | Uitzicht vanuit accommodatie
Deluxe driepersoonskamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Gang

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Familie suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
2 badkamers
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een kluis
Een bureau
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
485, Kyaike Ka San Rd, Tarmway Township, Yangon, 11211

In de buurt

  • Kandawgyi Lake (meer) - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Shwedagon-pagode - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Universiteit van Rangoon - 6 min. rijden - 5.7 km
  • Sule-pagode - 6 min. rijden - 6.1 km
  • Ziekenhuis van Rangoon - 7 min. rijden - 7.3 km

Lokaal vervoer

  • Centraal station van Yangon - 23 min. rijden
  • Yangon (RGN-Yangon Intl.) - 52 min. rijden

Restaurants

  • ‪Morning Star - ‬7 min. wandelen
  • ‪Mr. Chef @ Kyauk Myaung - ‬17 min. wandelen
  • ‪Mordern Tea Shop - ‬10 min. wandelen
  • ‪Ma Ei Pork on Sticks - ‬3 min. wandelen
  • ‪Pepper's Diner ( Kyeik Ka San ) - ‬11 min. wandelen

Over deze accommodatie

Tristar Hotel

Hotel vlak bij Shwedagon-pagode
Tristar Hotel bevindt zich dicht bij Volkspark en St. Mary-kathedraal en biedt gratis ontbijt voor onderweg, een droogkuis/wasserijservice en een fitnesscentrum. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, gratis kranten en bagageopslagruimte
  • Conciërgeservice, een 24-uurs receptie en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
De 60 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Douches en gratis toiletartikelen
  • Dagelijkse schoonmaak, bureaus en telefoons

Talen

Engels, Japans, Thai

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis afhaalontbijt beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 09.30 uur
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Tristar Hotel Yangon
Tristar Yangon
Tristar Hotel Hotel
Tristar Hotel Yangon
Tristar Hotel Hotel Yangon

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Tristar Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Tristar Hotel?

Vandaag, 20 jul. 2025, kost een verblijf bij Tristar Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 21 jul. 2025 min. € 55,90, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Tristar Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Tristar Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Tristar Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Tristar Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Tristar Hotel?

Dit hotel ligt in Tamwe, op 5 km afstand van Shwedagon-pagode, Volkspark en Universiteit van Rangoon. Ook Centraal zakelijk district en St. Mary-kathedraal liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Tristar Hotel

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 26 beoordelingen

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Rashid

4 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Imran

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Staff are ok. Very limited breakfasts. No egg what so ever l. Can’t use the lift to go to different floor.
13 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Supitchaya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

HOO TECK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

johannes

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Yongyut

3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
สะอาด แต่อาหารเช้าไม่ค่อยอร่อย ห้องที่ได้มีกลิ่นบุหรี่นิดหน่อยแต่ไม่ได้แย่ โดนรวม ราคาถูก และสะอาด
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ดี สะอาด น่าพัก ราคาไม่แพง ห้องพักสวยงาม พนักงานต้อนรับดี
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

johannes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

TANG, malaysia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
i was got awake but hot air and sweating because the electric trigger during midnight and it took more than 1 hours to fix it, cannot even sleep properly for that night
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

総合的には良いのですが!

レイトアウトが通常通りなく、電話で出るようにせかされてしまったのが残念!チェックアウトの際に謝れましたのでOKですが!朝食が大変混み、席がなくなるのが残念!貴重品金庫が軽いので移動出来てしまうのが意味がないのが残念。テーブルと椅子が2客部屋に欲しい。
6 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were super friendly + helpful . Breakfast was decent . Bed was a little firm . Aircon and wifi worked great
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

RUII

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ที่พักสอาดเเละพนักงานเป็นกันเองมากๆ รู้สึกการเข้าพักอบอุ่นเหมือนครอบครัว ถ้ายังไงมาพม่าอีกก็คงจะกลับมาที่นี้อีกเเน่ๆค่ะ
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were all very polite and respectful. They were also very helpful in helping us get rides and directions. Also great at giving list of things to do. Food was great. The manager was very polite and always checking in to see how were we doing and if our needs were met. Will stay again if return to Yangon. Thank you!
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

SUNGHO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

썩 괜찮은 호텔

택시 기사들이 잘 모르는 경우가 있어서 약간의 어려움이 있었고, 호텔 주변은 썩 마음에 들지는 않았지만 호텔 만큼은 아주 썩 괜찮은 호텔이었습니다. 아침 식사도 괜찮았고 인터넷 연결도 문제 없었고 모든게 만족스러웠지만 단지 조금 불편한 것은 객실전화로 외부인과 전화통화가 불가능 하다는 점. 요즘 사람들은 휴대폰이 있어서 그리 불편해 하지 않는지 몰라도 외국인이 들어가서 휴대전화를 사용하지 않는 경우는 조금 불편할 수가 있습니다. 하지만 그럼에도 불구하고 다음에 또 가면 그 호텔을 꼭 이용할 것입니다. (아들의 카드로 예약을 해서 아들이름으로 등록이 되었습니다.)
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

natsuki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

素晴らしいホテル!

この低価格のお値段でこのクオリティの高さは素晴らしい。 ホテルにつくとドアマンが迎えてくれ、スタッフも笑顔、英語も勿論全員使えてすごく気持ちがいい。 部屋も綺麗。日本のビジネスホテル以上。 朝食もついていて、異常なコスパの高さだと感じた。
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is very nice and clean and all staff were amazing on service and food was great
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Pang, Thai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
อยู่ใกล้เจดีย์ชเวดากองใช้เวลาเดินทางไม่นานค่ะ ห้องพักสะอาดดี
2 nachten verbleven in november 2018