Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tristar Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familie suite laden

Familie suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
2 badkamers
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

485, Kyaike Ka San Rd, Tarmway Township, Yangon, 11211
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Zara
Hotel Zara
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
5.6 van 10, 24 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tristar Hotel Yangon
Tristar Yangon
Tristar Hotel Hotel
Tristar Hotel Yangon
Tristar Hotel Hotel Yangon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tristar Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 okt 2023
4 nachten verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Imran
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mei 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Imran
13 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Supitchaya
15 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supitchaya
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
HOO TECK
Zakenreiziger
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOO TECK
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
johannes
Zakenreiziger
31 jan 2020
Positief: Netheid
johannes
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Yongyut
3 sep 2019
Yongyut
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
johannes
26 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
johannes
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
TANG, malaysia
Zakenreiziger
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
TANG
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
総合的には良いのですが!
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
RUII
Reisde met familie
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUII
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
SUNGHO
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
썩 괜찮은 호텔
SUNGHO
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
natsuki
12 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしいホテル!
natsuki
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Kim
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kim
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Pang, Thai
26 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pang
2 nachten verbleven in november 2018