Op basis van 979 geverifieerde beoordelingen

4,6 / 5
100% van onze gasten beveelt dit aan
4,8 Hygiëne kamer
4,6 Service & personeel
4,7 Comfort kamer
4,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 feb. 2024
Nice hotel looks recently refurbished.. only issue I can think off is the old fashioned airco and the heat hing in the bathroom… staff is excellent
Opmerking van Hotelbeheer
25 feb. 2024 door Guest RelationsHotelbeheer
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Sofitel Warsaw Victoria. We appreciate your kind words about our recently refurbished hotel and our staff. We have noted your comments regarding air conditioning and the heating in the bathroom. Your feedback is valuable to us and we will take it into account as we strive to improve our facilities. Thank you for choosing Sofitel Warsaw Victoria. We hope to welcome you back soon.Kind regards, Natalia Respondek Guest Relations Specialist
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amstelveen

Geplaatst op 6 mrt. 2023
Uitstekend hotel, ook goed centraal gelegen. Gastvrijheid zoals je dat wenst, ontbijt uit de kunst.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 jan. 2023
Zeer centraal gelegen. Erg goed ontbijt. Taxistand voor de deur. Handig was dat via de concierge theaterbezoek kon worden geregeld. Minder goed: dat de binnentemperatuur constant te hoog was. Die viel op de kamer niet in te stellen met de thermostaat. Nachtrust daarom slecht. We hadden een saai uitzicht op het binnen gedeelte van het hotel, niet op de stad. Terwijl ik juist een hoog gelegen kamer had genomen voor het uitzicht.
Opmerking van Hotelbeheer
19 jan. 2023 door Malgorzata LisowskaHotelbeheer
Dear Clemens,On behlaf of Sofitel Warsaw Victoria's Team I wish to thank you for the time you took to share your feedback reflecting on most recent stay with.I strongly regret to learn about your dissatisfaction of the stay from the review, as our main aim is to exceed the Guest's expectations we would present some other alternatives or propose you a room charge. Please accept our most sincere apologies if the room standard was not to your liking and the air conditioning system did not meet your expectations. Please rest assured that all of your concerns were passed on accordingly in order to secure the comfort of your next stay with us.Thank you once again for letting us know about your recent impression. Your feedback is valuable to us as we are constantly trying to enhance the quality of our service to deliver the best experience to each and every Guest. We hope to regain your trust during a future visit by providing you a high quality service that represents the standards of Sofitel.Yours sincerely,Małgorzata LisowskaGuest Relations Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 12 mrt. 2022 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 nov. 2021
Tophotel!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

ok

Geplaatst op 29 sep. 2020 op Hotels
Is ok. Is nice normal
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 sep. 2020 op Hotels
Very comfortable. Amazing spa.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 sep. 2020 op Hotels
Great stay
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 11 aug. 2020 op Hotels
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 feb. 2020
Het hotel was prima en personeel vriendelijk. Maar ik vond het eerder een 4 sterren hotel.