Geplaatst op 6 nov. 2021
Het inchecken was teleurstellend. Bijna geen uitleg, alles moest gevraagd worden. Ook sprak mevrouw geen enkel woord Nederlands. De kamer was heel mooi. Ook het ontbijt was heel goed. Het personeel in de bar was heel vriendelijk. Het eten in het Argan restaurant was heel lekker, maar ook weer geen personeel wat Nederlands spreekt en zelfs bij het Frans spreken moesten we 3 keer alles herhalen. Echt erg en dat voor een 4-sterrenhotel. Het uitchecken ging dan wel heel goed en deze meneer was vriendelijk en legde wel alles goed uit.
Opmerking van Hotelbeheer
9 nov. 2021 door Erik Jansen, General ManagerHotelbeheer
Beste Debby,
We danken u voor uw recensie over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u van het eten. Uw opmerkingen hebben onze aandacht getrokken en we zullen hiermee rekening houden.
We hopen om u weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Erik Jansen, General manager