Op basis van 976 geverifieerde beoordelingen

3,6 / 5
82% van onze gasten beveelt dit aan
3,6 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
3,6 Comfort kamer
3,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Aalsmeer

Geplaatst op 24 nov. 2018
Mooi hotel Erg rustig gelegen Vriendelijk personeel
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 apr. 2024
Was not what I expected by looking at the pictures on the website
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
10 apr. 2024 door KeshHotelbeheer
Dear Guest, We are very happy to know that you had enjoyed your stay with us. We really appreciate your kind feedback and your business. We are hoping to serve you again in a near future.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
9 apr. 2024 door KHotelbeheer
We are very sorry about your inconvenience. Please accept our apology and consider giving us a second chance to serve you . We appreciate your business.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
8 apr. 2024 door KHotelbeheer
We are very sorry about your inconvenience. Please accept our apology and consider giving us a second chance to serve you . We appreciate your business.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
3 apr. 2024 door KHotelbeheer
We are very sorry about your inconvenience. Please accept our apology and consider giving us a second chance to serve you . We appreciate your business.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 mrt. 2024
Great- no complaints.
Opmerking van Hotelbeheer
1 apr. 2024 door KeshHotelbeheer
Dear Guest, We are very happy to know that you had enjoyed your stay with us. We really appreciate your kind feedback and your business. We are hoping to serve you again in a near future.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 mrt. 2024
Terrible staff
Opmerking van Hotelbeheer
31 mrt. 2024 door KHotelbeheer
We are very sorry about your inconvenience. Please accept our apology and consider giving us a second chance to serve you . We appreciate your business.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 mrt. 2024
Unclean not worth the money, don't stay
Opmerking van Hotelbeheer
25 mrt. 2024 door KHotelbeheer
We are very sorry about your inconvenience. Please accept our apology and consider giving us a second chance to serve you . We appreciate your business.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 mrt. 2024
Drain was clogged with lumps of hair paint peeling on door sheets dirty was charged an extra $100 for a hold
Opmerking van Hotelbeheer
25 mrt. 2024 door KHotelbeheer
We are very sorry about your inconvenience. Please accept our apology and consider giving us a second chance to serve you . We appreciate your business.