Lobby

Beoordelingen van Comfort Hotel Xpress Stockholm Central

3 out of 5

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 594 van 1815 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 682 van 1815 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 336 van 1815 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 128 van 1815 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 75 van 1815 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pretty basic
The hotel is weel located, staff is friendly but rooms are tiny and pretty basic, and the common area (lobby, bar and breakfast room in one) is nicely decorated but also not terribly functional. I had the impression that the hotel could do with better maintenance: during my 2 night stay, there were technical problems on 2 days.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Wang-Ju

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is actually connected to central station and bus/metro station if you know the way. During my stay it was raining I could walk to metro station without using umbrella. Very convenient location. The hotel is suprisingly big with many rooms, my room is clean, no complaints. They don't provide the free breakfast liks most of other hotels in Scandinavia do, but the location is really good. Good price as well.
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

David

8/10 – Goed

Myrthe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn en rustig hotel. Je hoort helemaal niks van het centraal station wat heel kortbij ligt. De kamers zonder raam zijn voorzien van een lichtgevende foto die je toch het gevoel van daglicht geeft. Prijs-kwaliteit het beste hotel dat we ons konden wensen.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Xpress Crew op 29 okt 2022
Hello dear guest,Thank you for your review!

10/10 – Uitstekend

Anneke

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, compact, alles is er en alles is netjes.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van //Florentina op 25 aug 2022
Hello, Thank you for your feedback, we appreciate. Have a nice day!

8/10 – Goed

Geert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, station op loopafstand, dichtbij het centrum. Mooie, sfeervolle lobby.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Lezlen, Xpress Crew op 25 okt 2021
Thank you for the feedback!

10/10 – Uitstekend

Frans

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, vlak bij Centraal Station.
Uitstekend.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Florentina, Xpress Crew op 9 okt 2021
Hi! Thank you for your feedback, we appreciate. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De grootte van de kamer en badkamer zijn prima. Het bed is met z’n tweeën wat krap dus twee losse bedden zou ideaal zijn. Verder kon de airco niet uit (alleen de temperatuur was aan te passen) waardoor we in de ochtend met keelpijn en andere verkoudheidsklachten wakker werden. Service en locatie ruim voldoende en ook fijne plekken om te zitten buiten de kamers.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Lezlen, Xpress Crew op 6 okt 2021
Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

Maurits van der

1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Lisbeth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good central location 🙂
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Bahar op 12 apr 2024
Thank you for the feedback Lisbeth! I am happy to hear that you liked our location!

8/10 – Goed

Ken

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Bahar op 9 apr 2024
Many Thanks Ken!

10/10 – Uitstekend

Cain

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great central location very walkable and easy access to public transport
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Bahar op 8 apr 2024
Thank you Cain!

8/10 – Goed

Aurelie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CLOSE TO TRAIN STATION AND 24H RECEPTION
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Bahar op 8 apr 2024
Thank you for your feedback Aurelie!

10/10 – Uitstekend

Lewis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bahar op 9 apr 2024
thank you so much Lewis!

10/10 – Uitstekend

Lanscarlo

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great customer service by the Bolivian guy at the reception during graveyard shift
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Bahar op 8 apr 2024
Thank you! I will definitely forward you feedback!

10/10 – Uitstekend

Rachel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Central, clean and quiet. Great value for money. Would stay there again.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Bahar op 8 apr 2024
Thank you Rachel!

10/10 – Uitstekend

Chevy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the cleanliness of the hotel room and the location is so convenient.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Bahar op 26 mrt 2024
Thank You Chevy!

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Lois

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was so pleased with my stay at the hotel. So reasonably priced, clean, central, and staff were lovely.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bahar op 22 mrt 2024
Thank you so much for your wonderful feedback Lois! I will definitely share your comments with my colleagues!Looking forward to welcoming you soon again!

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Abigail

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location it is great, next to the Centrale Station. For one or two nights it is perfect. If you want, you can pay an extra for the breakfast, which is practical because in that way you do not have to worry about it. The room it is small but if you only want to sleep and take a bath it is excellent.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Bahar op 22 mrt 2024
Many many thanks for your feedback Abigail!

6/10 – Redelijk

Momodou

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The place was convenient because ut is close to both the train and bus stations. However, don't like the room because it is too small for a double room, no fridge, no wardrobe to keep your clothes and no basics such as keetle, teacups etc, for tea or coffee in your room. And no complimentary bottle of water in the room. However, theroom was neat!
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bahar op 18 mrt 2024
Thank you Momodou for your feedback!

10/10 – Uitstekend

??

5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Victoria

1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Dawon

Positief: Netheid
It was overall good, I'd give a high rating for its location but there was a weird sounds every minute like fan is malfunctioning or something that made me couldnt fall asleep well
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bahar op 12 mrt 2024
Dear Dawon, Thank you for feedback! It means a lot to us! I am very sorry about the malfunctioning and the sound the fan made during your stay with us. I have reported this to my team and we will look into this immediately. Hope to see you again!

8/10 – Goed

Andrew

5 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Gina

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
there were actual bed bugs…. i had to leave and request a refund and quickly find a new hotel. DO NOT GO HERE
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bahar op 11 mrt 2024
Hello Gina, Thank you for your feedback! I am so sorry about the incident. This is definitely something we take very seriously. We have of course taken all the necessary actions, the pest control company has been here already and I am very happy to share that there were no bed bugs found in the room now. I do understand the situation and I am sincerely very sorry for this. I hope you had a wonderful visit in Stockholm despite the situation. Please feel free to contact us for any further assistance.

10/10 – Uitstekend

Jan Niklas

5 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Yumi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から近く部屋も綺麗で拠点とするには問題なかったです。
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Kyla

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Charles

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, very tiny room that cost too much. Very noisy area, brutal traffic on one side forced me to change rooms to another side of the building with just as load traffic but at least it was steady and slightly easier to tolerate. Location and familiarity were the only reasons for choosing this place.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Bahar op 4 mrt 2024
Thank You for your feedback Charles!for your next visit I would like to suggest our rooms without window for a quiet room. The traffic can be really noisy in the city centre. Hope to see you again!

6/10 – Redelijk

Charles

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
I like the location, as far as how close it is to the train and buses for the airport. Otherwise, it's not the best location. The rooms are TINY and heat was turned up to 25 or so, necessitating that I open a window, but the traffic noise outside is brutal (even with the window closed it's noisy). Staff is very helpful though. Rate is too high for such a tiny room, however.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was central, cheap and walkable to all the central attractions in stockholm. The self checkin didn't work and tried to charge me again. I had to use the desk as you normally would. Self check in/out is a good idea. But I didn't see a member of staff about since check in so that felt peculiar for a hotel.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Bahar op 14 feb 2024
Hi Stephanie, Thank you for your feedback!I am sorry that the self check in didnt work properly, we will definitely look into this. We are always here at the barception to help or assist you with anything.Im glad to hear that you were happy with our location! Hope to see you soon again!

2/10 – Ontzettend slecht

Tinny

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Bahar op 13 feb 2024
Hi Tinny,Thank you for your rating, I am so sorry to hear that we didnt meet you expectations this time. Please feel free to contact us if there is anything we can do!Hope you had a great time in Stockholm!

8/10 – Goed

Torsten, Hagen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt direkt am Hauptbahnhof/ Busbahnhof. Wenn man diesen über den hinteren Ausgang des Alanda Express verlässt, kommt man direkt am Hotel raus. Die Zimmer sind zwar recht klein, aber gemütlich. Die Betten sind bequem und das Badezimmer sauber. Für eine Nacht, bevor es weiter mit Bus, Bahn oder Flieger geht, aufgrund der Lage, eine gute Wahl.
Reactie van Bahar op 31 jan 2024
Many thanks for your feedback! It means alot!

8/10 – Goed

Madeleine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevligt och prisvärt. Men inget för mig.
Rummet var trevligt. Sängen mycket skön, och fräsch toalett! Däremot så var hividgaveln på sängen sliten, vilket inte såg jätte trevligt ut när det är sådär avskaft ”läder”. Ventilationen var öppen så man såg kontakter med mera genom ventilationsgallret direkt ovanför sängen. Vet inte om detta ”öppna” ventilation var anledningen till att man hörde de roterande fläktar (eller vad det nu va som roterade) med 2min intervaller (vilket gjorde det svårt att somna för min del) då det inte riktigt lät som om allt var smörjt eller i ”aligned”
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Bahar op 23 jan 2024
Hej Madeleine,Tack för din feedback! Vi kollar absolut på det störande ljudet och ser hur vi kan lösa detta. Jag ber verkligen om ursäkt för det avskavda sänggaveln, vi byter ut dessa just nu och hoppas att du trivs bättre hos oss nästa gång.

10/10 – Uitstekend

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location!
Decent hotel, good service and nice location.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Bahar op 23 jan 2024
Thank you for your comment!

10/10 – Uitstekend

Alejo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena ubicación y muy practico, y bien de precio
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Bahar op 9 feb 2024
Thank you Alejo!

8/10 – Goed

Krister

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Gülsen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Torbjörn Grass

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett tråkigt hotell utan en vettig frukost. Ville köpa med mig ett glas vin till rummet och det gick inte . Tog ett alldeles för dyrt glas(ensam) i entrén. Rummet hade ingen plats för en liten väska.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Bahar op 23 jan 2024
Hej Torbjörn,Tusen tack för din feedback! Vi har tyvärr inte serveringstillstånd på hotellrummen och det är tyvärr inget vi kan påverka i nuläget.JAg förstår att du uppfattade rummet för litet den här gången. Vi har några olika rumstyper på hotellet, våra standard-rum är mycket rymligare kring 14-18kvm med plats för skrivbord och väskförvaring. Hoppas att vi ses igen!

8/10 – Goed

Rolf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Smutsigt under sängen, mycket damm, petflaskor mm. Mögel på listerna i duschen, ganska slitet. Annars bra service.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Bahar op 25 jan 2024
Hej, Tack för din feedback. Jag vill verkligen be om ursäkt för det icke städade rummet. Det är ju absolut inte okej att ha damm eller skäp under sänger. Vi gör dagliga kontroller på våra rum , men detta är absolut något jag tar med mig till vårt team. Jag hoppas verkligen att du ger oss en chans till och att vi nästa gång kan möta dina förväntingar på oss.

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Bengt

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Änglagård var resmålet
Rent o Frächt Budgethotell. Jättetrevliga i receptionen. Vi upplevde att det var för kallt på rummet och iskallt i badrummet. Fick byta rum där det var golvvärme i badrummet men fortfarande kallt i rummet. Perfekt med närhet till allt.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Bahar op 23 jan 2024
Tack för din feedback! Vad bra att det löste sig med att annat rum denna gång. Vi ska absolut se över vad som hänt med värmen på ditt första rum. Hoppas att vi ses snart igen!

10/10 – Uitstekend

Elvy

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Regina

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff were extremely amazing. One of the female staff was so helpful when I had my usual migraine. She made sure that I was fully taken care of and kept checking on me. It was lovely. My check in, parking and stay went really smooth. Everything was in placed. Good staff
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Bahar op 23 jan 2024
Thank you for your feedback Daniel! Hope to see you soon again!

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024