Clarks Inn Srinagar

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Srinagar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Clarks Inn Srinagar

Ingang accommodatie
Receptie
Zitruimte lobby
Gratis parking
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

5,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
203, Jawahar Nagar, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190008

In de buurt

  • Lal Chowk - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Lal Chowk Ghantaghar - 2 min. rijden - 1.5 km
  • Dal Lake - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Nehru Park - 6 min. rijden - 5.2 km
  • Nigeen Lake - 7 min. rijden - 6.3 km

Lokaal vervoer

  • Srinagar Station - 20 min. rijden
  • Srinagar (SXR-Internationale luchthaven Sheikh Ul Alam) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ahdoo's Hotel - ‬3 min. rijden
  • ‪Mughal Darbar - ‬20 min. wandelen
  • ‪Creme - ‬4 min. rijden
  • ‪Chai Jaai - ‬15 min. wandelen
  • ‪Cafe Ababeel - ‬15 min. wandelen

Over deze accommodatie

Clarks Inn Srinagar

Hotel vlak bij Dal Lake
Een koffiebar/café, een tuin en een droogkuis/wasserijservice verwelkomen je bij Clarks Inn Srinagar. Naast een businesscentrum en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, conciërgeservice en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Clarks Inn Srinagar hebben leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Talen

Arabisch, Engels, Hindi, Urdu

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: INR 350 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verhoogd toilet

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 350 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Spring Hills Srinagar
Spring Hills Srinagar
Hotel Spring Hills Srinagar Kashmir
Clarks Srinagar
Clarks Inn Srinagar Hotel
Clarks Inn Srinagar Srinagar
Clarks Inn Srinagar Hotel Srinagar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Clarks Inn Srinagar?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Clarks Inn Srinagar voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Clarks Inn Srinagar inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 14.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Clarks Inn Srinagar uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Clarks Inn Srinagar een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1000 per voertuig.

Waar staat Clarks Inn Srinagar?

Dit hotel in Srinagar ligt op 2 km afstand van Lal Chowk, Sri Pratap Singh Museum en Lal Chowk Ghantaghar. Ook Rainawari en Kathi Darwaza liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Clarks Inn Srinagar

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 9 beoordelingen

7,6/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Poor service.

Extremely Overpriced Window opened directly to wall No natural light Poor service Non co operative staff, especially room service. Denied a simple request of preparing chapati for kid. Had to go outside for dinner
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Gagan

1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Harpreet

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Prakhar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is nice and the service is good. The staff is friendly and helpful as well. Food was good, breakfast had multiple varieties as well. Had a nice experience there!
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Rahul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Anuj

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
budget property. very small washroom. service is mediocre. Food is average as well

4/10 – Matig

Kapil

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Looks can be deceptive

I stayed in hotel during end of Jan 2023. Booked online seeing the photos and few good reviews. The hotel rooms are spacious and comfortable feeling. Food is good. Other noticeable concerns: The Hotel is situated away from the Market/City center area. By looks the hotel looks great and If looks can be deceptive then this is the best example. I Stayed for 1.5 days and both days there was no power whole day. It was freezing cold weather (24Jan) but they do not provide room heater/Blower, AC is supposed to work as blower *But there was no power - So no AC*. The Lift got stuck due to power failure my family was stuck for good 10 minutes. The Hotel staff was not even aware that the power has gone and someone is stuck in the lift - Lift alarm button was not working in power failure - This is a Sever safety concern. The restaurant does not have any heater/Blower.
1 nacht verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Neeru

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Sorry to say but stay was terrible. This review is about hotel we stayed in not the site ( Hotel.com) I booked this because of rating and pics of room that have on site and when I went there they showed me totally different room and when i said this not the room i booked because it’s different from pics. Their answer was this is India and I’m not going to get what i have seen in pics. They charged me doubled of the price and after that too I didn’t get even clean sheets and comforter. There was cigarette bud in empty water bottle on bed side. I don’t now when they have cleaned that room last time. Never ever book this hotel. Hotel was fancy but services were horrible. After this horrible experience I booked another one in half price and this hotel is super clean and have awesome services.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and cozy rooms, VFM in my opinion
1 nacht verbleven in augustus 2021