7 buitenzwembaden, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Barceló Tenerife

5 out of 5
Barceló Tenerife
Avd. Grenamora, No. 1, Urb. San Blas, Golf del Sur, San Miguel de Abona, Tenerife

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 470 van 766 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 217 van 766 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 766 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 766 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 766 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Katrien

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel maar veel van de faciliteiten zijn gedateerd. Bijna geen enkel slot of knop van de toiletten was werkende doorheen de accommodatie, kamers zijn best verouderd. Het eten was prima en verzorgd! Ook ruime keuze uit buffet opties of restaurants. Qua ligging is er niet veel in de buurt op wandelafstand of om te verkennen. Wel vlakbij de luchthaven! Vreemd dat de kindzwembadjes niet verwarmd zijn en slechts 1 zwembad verwarmd is…
10 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mar Ornelas, Guest Experience Manager op 26 sep 2023
Beste Katrien,Bedankt voor uw review.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met ons vriendelijke personeel en het eten in ons hotel. We waarderen uw opmerkingen over de ruime keuze aan buffetopties en restaurants. We betreuren het echter dat u enkele problemen heeft ondervonden met betrekking tot de faciliteiten en de verouderde kamers. We zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en faciliteiten om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen. Wat betreft de ligging, ons hotel bevindt zich inderdaad in een natuurlijke omgeving naast het San Blas natuurreservaat, wat een rustige en ontspannen sfeer biedt, maar misschien niet ideaal is voor gasten die op zoek zijn naar een levendige omgeving. We nemen uw opmerking over de verwarming van de zwembaden ter harte en zullen dit intern bespreken om te zien hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.Vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Mar Ornelas, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was top tier! Always super nice and helpful. Everything is clean and in good condition. We went in February, so I wished they had another heated pool but it was never too crowded. Highly recommend!
7 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Diego Otamendi Guest Experience Manager op 1 mrt 2022
Dear Simon, Thank you for your review. We are sorry that the swimming pool was not warm enough for you and have noted your comment. We are, nevertheless, pleased that you had an enjoyable stay with us. Thank you for your lovely comments regarding the service you received from our team members, we will be sharing your kind words with them as we know it will mean a great deal. It is good to know that you enjoyed the culinary delights prepared by our professional Chefs who always strive to offer a wide variety of typical delights in order to please all palates and we thank you for letting us know that we satisfied yours. We hope to welcome you back in the future. Best wishes, Diego Otamendi Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wel groot maar hier merkte je niets van qua drukte
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Deputy Hotel Manager op 28 feb 2020
Dear Guest; On behalf of our entire team, we wouls like to thank you for sharing your rating with us. Yours sincerely, Diego Otamendi Deputy Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Deputy Hotel Manager op 4 jan 2020
Dear guest; Thank you very much for taking your time to share your evaluations about our hotel. Yours sincerely, Diego Otamendi Deputy Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

CMLH68, Utrecht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustige ligging. Relaxte sfeer. Vriendelijk personeel. Only adults zwembaden en ruimte in restaurant. Als je eind vd dag weggaat kun je van alles nog gebruik maken, zelfs van aparte en zeer ruime douche/kleedruimtes. Er zijn gedragsregels, maar helaas worden die niet nageleefd en je wordt er niet op aangesproken (kleding bij diner, zonnebedden reserveren, dronken in restaurant binnen komen)
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Deputy Hotel Manager op 5 mei 2019
Dear CMLH68; On behalf of our entire team, we wouls like to thank you for sharing your rating with us. Yours sincerely, Diego Otamendi Deputy Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterend hotel wie van rust houdt. Vijfde bezoek aan sandos san blas en ik hoop er zeker en vast een zesde aan toe te voegen.
10 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Deputy Hotel Manager op 3 feb 2019
Dear Guest; In the name of Sandos Blas Nature Resort & Golf we would like to thank you for taking your time and sharing your evaluations about your recent experience with us, they help us to continue improving all our services. Yours sincerely, Diego Otamendi Deputy Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Deputy Hotel Manager op 26 jan 2019
Dear guest; Thank you very much for taking your time to share your evaluations about our hotel. Yours sincerely, Diego Otamendi Deputy Hotel Manager

8/10 – Goed

Thomas, Friesland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima korte vakantie
5 nachten in San Blas gelogeerd. Het is een mooi hotel met een Mexicaanse uitstraling, Van alle gemakken voorzien, vriendelijk personeel en goed onderhouden. Een groot hotel maar door de indeling en hoogte verschillen komt het niet massaal tot je over. Veel oudere stellen en Britten, niet de dronken variant. Onze deluxe kamer was prima en ruim met een balkon welke uitkeek over een kunstmatig meertje, helaas kwam de geur van het restaurant wel eens onze kant opgewaaid. Mijn boek toen maar aan het zwembad gelezen. Mocht je de keuze hebben kan je misschien beter op het zwembad uitkijken. Voor ons de eerste all-inclusive ervaring. Dit is niet tegen gevallen. Het buffet was uitgebreid en er is voor ieder wat wils. In verhouding vonden wij het ontbijt en de lunch beter dan het diner, er moeten natuurlijk wat dingen warm gehouden worden en dan komt het diner minder goed tot zijn recht. Wel werden er ook bijvoorbeeld entrecotes bereid. Drinken word tijdens de maaltijden bediend en men zorgt dat je niets te kort komt. Op 1e kerstdag was het diner feestelijk aangekleed en het buffet ook weer goed verzorgd. Twee weken dit buffet was voor ons misschien wat teveel geweest 1 keer hebben wij ook in het a la carte restaurant gegeten. Een kleine kaart maar verder prima kwaliteit. Alleen de gastheer leek verstand van zaken te hebben qua kaart. Een keur aan verschillende drankjes en cocktails. Zonder bijbetalen red je je prima. Animatie geen gebruik van gemaakt, redelijk wat keus.
5 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Diego Otamendi op 23 jan 2018
Beste gast; We zijn erg blij om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf hier bij ons, heel erg bedankt voor het delen van je hoge waardering met ons. We nemen een goede nota van uw suggestie en we zullen elke dag hard blijven werken om onze service te verbeteren Hoogachtend, Diego Otamendi Hotel Assistent-manager

8/10 – Goed

Mike, Niel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Knap hotel met perfecte all-in service
Zeker aan te bevelen hotel, lekker eten, schuttle sevice naar plaza America. Zeker voor herhaling vatbaar.

8/10 – Goed

Eddy, Steenokkerzeel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel met prachtige kamers
Alles is ***** behalve het eten zou iets fijner mogen zijn voor dit niveau.

10/10 – Uitstekend

Hans, Maassluis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn gelegen, TOP
Fijn hotel goed gelegen bij het vliegveld in een regio met de minste regen, dus meeste zon (toch wel fijn). Speciaal goed voor stellen omdat er verschillende soorten zwembaden zijn

8/10 – Goed

De Wachter jp, bornem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kamers prima
all -in te goed voor je kilo's achter af

8/10 – Goed

Nicole, Alkmaar, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in rustig gebied.
Een groot hotel, gelegen in een rustig gebied aan de zuidkust. Ondanks de grootte, ademt het toch een vriendelijke, gemoedelijke sfeer uit. Het personeel was vriendelijk en de kamer was ruim en comfortabel. Alles werd goed schoongehouden. Ook de publieke gedeelten (zwembaden, terrassen en restaurants) zagen er goed onderhouden uit. Erg prettig vond ik dat er speciale eetruimten en zwembaden waren waar alleen volwassenen mochten komen. Ik had een all inclusive arrangement. Dit was goed, maar niet heel bijzonder. Met name de variatie in het avondeten schoot mijns inziens iets tekort. Nadelen: de afstand van het hotel tot het mooie natuurgebied rond de vulkaan de Teide, is groot, niet in kilometers, maar in de tijdsduur van de autorit er naar toe (ruim een uur). Verder ligt het vliegveld in de buurt van het hotel. De vliegtuigen geven zelf geen overlast (geluid), maar wel heb ik regelmatig een kerosinelucht geroken terwijl ik buiten bij een van de zwembaden zat. Een ander nadeel vond ik de constante wind met als gevolg dat je in en rond het hotel veel last hebt van tocht.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in lelijke omgeving
Ligt in een heel kale omgeving, maar is een zeer prettig omgezet hotel ondanks de enorm grootte. Wifi werkt haperend, zeker op de kamers, maar iets beter in de lobby. Prima eten, schitterend aan zee. Nog geen 2 km hemelsbreed van vliegveld, dus je hoort de vliegtuigen dalen en stijgen. Maar dat is niet storend.

4/10 – Matig

Christina, Badhoevedorp

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geen 5 sterren
Mooi ontworpen hotel. Alles ruim opgezet en zeer vriendelijk personeel. Kamers ruim en comfortabel met een fijne badkamer. Ligging aan zee maar op een onstuimig punt. Je kunt daar niet in zee zwemmen. De prachtige zwembaden compenseren dit. Voorjaarsvakantie zorgde voor grote drukte in het hotel. Restaurant een chaos. Je wordt verplicht in kindergedeelte plaats te nemen ook al heb je grote kinderen. Zeer laawaaierig met veel Engels Benidorm publiek. Ouders met buggy's in veel te kleine ruimtes. Tafels worden tussendoor niet schoongemaakt en veel stoelen vies en plakkerig. Het is voor het personeel niet te doen. (ze moeten gasten zelfs wijzen op kledingvoorschriften, niet met je bikini het restaurant in). Bij aankomst voor het diner moet je in de rij staan om een tafel te bemachtigen. Eten is ruim voldoende en gevarrieerd maar kwalitatief niet bijzonder. Het aparte restaurant is lekker rustig maar ook hier is de kwaliteit niet bijzonder. AI is heel prettig en goed georganiseerd. Personeel in lobbybar heel vakkundig. Annimatieteam leuk en niet opdringerig, veel sportmogelijkheden. Onze kamer lag op de beganegrond zonder uitzicht en heel lawaaierig boven de keuken gelegen. 2x niet schoongemaakt, pas na bellen. Al met al een aardig hotel maar overgewaardeerd qua sterren. Het prachtige weer maakte alles goed.

10/10 – Uitstekend

I, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel
Een tophotel op een rustige plek, met leuke authentieke plaatsjes als Los Abrigos en El Medano vlakbij. Kamers super en all inclusive-formule zeer goed. (Eten en drinken zeer verzorgd.) Personeel zeer vriendelijk!

4/10 – Matig

Mary

Reisde met partner
Booking here was a mistake - this resort caters to millennials with children and is not particularly friendly to late career adults. No dining that wasn’t an IKEA style buffet. Happily, it was a short stay enroute to another destination. We won’t be back - tourists are generally unwelcome here in our experience.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

TONY CLAUDE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le calme et le personnel très professionnel
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 28 mrt 2024
Cher Toni,Nous apprécions également vos aimables paroles envers notre personnel, leur gentillesse et leur serviabilité étant sans doute l'un des principaux atouts de notre hôtel, nous allons certainement tous les féliciter de votre part pour leur contribution à votre bien-être pendant votre séjour parmi nous.Encore merci pour votre merveilleuse appréciation, nous espérons avoir à nouveau le plaisir de vous accueillir dans un futur proche. Cordialement,Diego OtamendiGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Kulbinder

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Birthday trip March 2024 We stayed 4 nights at the Barceló Tenerife hotel for my husbands early birthday trip The hotel is only 15 mins from airport The checkin was really quick as we checked in online before arrival The staff at reception were really nice we had the standard room which was very spacious and with balcony area which was lovely rooms were cleaned every day the heated pool was amazing just by the bar area We were all inclusive Drinks were all original and not watered down. Bar staff were really nice the food was really good with plenty of options to choose from my husband and I would like to say a very big thank you to all the staff for making our stay so wonderful and we will definitely returning again.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Diego Otamendi Guest Experience Manager op 22 mrt 2024
Dear Inder,Thank you for your positive feedback.We're delighted to hear that you found our check-in process efficient and our staff welcoming. It's great to know that the spaciousness and cleanliness of your room, along with the balcony area, contributed positively to your birthday celebration. The fact that you enjoyed the heated pool and found our all-inclusive drink options to your satisfaction is wonderful to hear. Our team strives to provide a variety of food choices, and we're glad that you appreciated the efforts. Your acknowledgment of our hardworking staff's role in making your stay wonderful is much appreciated, and we are thrilled that you're considering returning to our hotel.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Diego Otamendi Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Serge

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
10 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 17 mrt 2024
Dear Serge,We would like to express our appreciation for your review of your recent visit, as it helps us to understand how our guests enjoy their stay with us. It is always our aim to achieve maximum guest satisfaction and we are delighted to hear that you enjoyed your stay at Barceló Tenerife Hotel.Best regards,Marian Guaidó,

8/10 – Goed

Denis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and nice staff. Hotel is getting a bit dated. Not a 5 star but a 4 star. We took the breakfast and dinner package. Breakfast was repetitive but fine. We decided to dine out at the local restaurants as the buffet had no ambiance. Not even any music. We would stay again but not take the dinner package.
27 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 29 feb 2024
Dear Denis;Although there is always room for improvement, we should be on the right path to earn a better rating from you in the future. We look forward to having you stay with us again and to being informed of any concerns or imperfections that affect your stay so we may do everything in our power to address them.Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.Kind regards;Marian Guaidó

10/10 – Uitstekend

Thomas Lamont

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stunning hotel can not fault anything
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Marta Carballo, Guest Experience Manager op 26 feb 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that you found our hotel stunning and that you were satisfied with the cleanliness, condition, and service provided. Your appreciation for the room amenities, although rated slightly lower, still highlights our commitment to offering a comfortable and enjoyable experience.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Marta Carballo, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Clive

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautifully designed hotel with lovely planting of local flowers and shrubs. Rooms comfortable with good views from the balcony. Great swimming pools and marvellous location next to the sea. Restaurants served good food with lots of choice. Staff invariably friendly. Amusing and entertaining evening shows. One or two concerns: our beds were on wheels which tended to move around despite the brakes being on. Annoying drilling noise by the adult pool while some kind of repair work was being done. Overall a very enjoyable stay.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 16 feb 2024
Dear Clive,Thank you for taking the time to share your detailed feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed many aspects of your stay with us, including the beautifully designed hotel, comfortable rooms with picturesque views, great swimming pools, excellent dining options, friendly staff, and entertaining evening shows.Regarding the concern about the beds being on wheels, we want to assure you that this design feature is intended to facilitate the comfort and convenience of our housekeeping staff during room cleaning. However, we understand that it may have caused inconvenience during your stay, and we will certainly take your feedback into consideration as we continuously strive to enhance our guests' experience.Additionally, we apologize for any disturbance caused by the drilling noise near the adult pool. Please understand that we are committed to maintaining and renovating our facilities to ensure they meet the highest standards of comfort and quality for our guests. We appreciate your understanding and patience during such maintenance work.We sincerely value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Best regards,Marian Guaidó,

6/10 – Redelijk

Etienne

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marta Carballo, Guest Experience Manager op 20 mrt 2024
Dear Etienne, We would like to express our appreciation for your review of your recent visit, as it helps us to understand how our guests enjoy their stay with us. It is always our aim to achieve maximum guest satisfaction and we are delighted to hear that you enjoyed your stay at Barcelo Tenerife.

10/10 – Uitstekend

Pia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist wirklich richtig schön und durch die flächige Verteilung trifft man außer am Pool, selbst wenn das Hotel ausgebucht ist, auf wenig Leute und hat viel Privatsphäre. Das All-inclusive Buffet hat jeden Tag ein neues Thema und bietet eine große Auswahl. Das Hotel bietet täglich Workshops oder Aktivitäten an. Auch der Sparbereich ist angenehm. Alles wird über eine App organisiert, soweit ich weis ist diese nur auf Englisch, aber sehr übersichtlich und selbst erklärend. Die Mitarbeiter sind wirklich sehr nett und hilfsbereit. Die Zimmer sind schön groß, sauber und mit offenem Badezimmer, das aber geschlossen werden kann. Je nach Windrichtung hört man die Flugzeuge landen oder starten, diese fliegen auch über das Hotel hinweg, da der Flughafen mit dem Auto nur 30 min entfernt liegt. Wir haben dies aber nicht als störend war genommen. Im Zimmer hat man nichts gehört. Das Hotel können wir also nur weiterempfehlen würden jederzeit wieder dort Urlaub machen. Eines der besten Hotels, in dem wir je waren. Wir waren Ende Oktober, Anfang November da, das Wetter war sehr gut, man konnte im Meer schwimmen und die Sonne genießen.
11 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Jonathan Sarmiento, Guest Experience Manager op 2 feb 2024
Sehr geehrte Pia,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung.Wir freuen uns, dass Sie die Ruhe und Privatsphäre in unserem Hotel sowie das vielfältige All-inclusive Buffet genießen konnten. Es ist schön zu hören, dass die von uns angebotenen Workshops und Aktivitäten Ihr Wohlgefallen gefunden haben und der Spa-Bereich zu Ihrer Zufriedenheit war. Unsere App soll den Aufenthalt unserer Gäste vereinfachen und wir sind froh, dass Sie diese als benutzerfreundlich empfanden. Dass Sie unsere Mitarbeiter als sehr nett und hilfsbereit wahrgenommen haben und die Zimmergröße sowie Sauberkeit loben, erfüllt uns mit Stolz. Zudem ist es beruhigend, dass Sie trotz der Nähe zum Flughafen keinen Lärm in den Zimmern verspürt haben.Bis bald hoffentlich ;)Mit freundlichen Grüßen,Jonathan Sarmiento,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Emily

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really lovely hotel. Everywhere was very clean and all staff were happy to help and couldn’t do enough for you. The food was all very nice with a good selection to choose from. The room was spacious and the bed was so comfortable and very large! Only negative I can think of is that the pool was freezing to the point no one was in it. Overall though it was a really good holiday and would definitely reccomend.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jonathan Sarmiento Guest Experience Manager op 29 jan 2024
Dear Emily,Thank you for sharing your review with us.We regret to hear that the temperature of the pool was not to your satisfaction. We strive to provide comfortable amenities, and your feedback is valuable in maintaining our high standards.We are delighted to learn that you found the hotel to be very clean and our staff helpful and accommodating. It's wonderful to know that the variety and quality of food met your expectations and that you enjoyed the spaciousness and comfort of your room, especially the large and comfortable bed.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Jonathan SarmientoGuest Experience Manager

8/10 – Goed

Ann

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
It was lovely but the breakfast let it down, everything was stone cold the only good thing was the fresh orange juice, we have been to barcelo in fuerterventura and it's far superior.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jonathan Sarmiento, Guest Experience Manager op 16 jan 2024
Dear Ann,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We regret to hear that your experience with the breakfast did not meet your expectations. Our team strives to provide a variety of high-quality dining options and we apologize if we fell short in delivering this during your stay. We are pleased, however, that you enjoyed the fresh orange juice. It is rewarding to know that the cleanliness of our rooms and the service provided by our team were to your satisfaction, and we appreciate your recognition of these aspects of your stay.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Jonathan Sarmiento,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Mary, Casper

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The buffet food was good, but the desserts were amazing! I am still thinking about that wonderful mango mousse! The walking path next to the ocean was fantastic and went for miles! Very convenient to get to hotel via taxi.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marian Guaidó, Guest Experience Manager op 15 jan 2024
Dear Mary,Thank you for your positive feedback.It is very rewarding to know you and your family had such an agreeable stay and found our location an ideal base for your requirements. We are delighted that you appreciated the efforts of our chefs as we strive to satisfy the many culinary wishes of our guests by offering tasty international and local dishes.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Marian Guaidó,Guest Experience Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Cyril

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marta Carballo, Guest Experience Manager op 18 jan 2024
Dear Cyril, We are deeply sorry that you did not enjoy your experience at Barcelo Tenerife to the fullest, as the team works hard every day to ensure that our guests have a memorable stay. On future occasions, please do not hesitate to bring any dissatisfaction to our attention immediately, our team will be happy to assist you in any way they can.

8/10 – Goed

Yves

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 10 jan 2024
Dear Yves;In the name of Barceló Tenerife Hotel we would like to thank you for taking your time and sharing your evaluations about your recent experience with us, they help us to continue improving all our services. Yours sincerely,Diego OtamendiGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Rodrigo Andrade de, Badalona

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo impecable! El personal del hotel está muy bien entrenado y siempre dispuestos a ayudar, teniendo al huesped siempre en primer lugar. Mi familia y yo nos hemos sentido como en casa! Muy buen trato y de lujo la verdad. Seguramente volveremos!!
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Carballo, Guest Experience Manager op 4 jan 2024
Estimado Jose Luis, Le agradecemos sinceramente que se haya tomado el tiempo para compartir su experiencia en nuestro hotel.Nos complace enormemente saber que usted y su familia se han sentido como en casa y que el trato recibido ha sido de su agrado. Es un honor que destaque la preparación y disposición de nuestro personal, ya que siempre trabajamos con el compromiso de poner a nuestros huéspedes en primer lugar. La satisfacción con la limpieza de la habitación, el estado del hotel, el servicio y las comodidades de la habitación reflejan el esfuerzo y cuidado que ponemos en cada detalle.Le enviamos un saludo muy cordial y le esperamos en su próxima visita.Atentamente,Marta Carballo, Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Jean Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Carballo, Guest Experience Manager op 30 dec 2023
Dear Marc,We are deeply sorry that you did not enjoy your experience at *hotel* to the fullest, as the team works hard every day to ensure that our guests have a memorable stay. On future occasions, please do not hesitate to bring any dissatisfaction to our attention immediately, our team will be happy to assist you in any way they can.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
17 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Carballo, Guest Experience Manager op 30 dec 2023
Dear Guest, We would like to express our appreciation for your review of your recent visit, as it helps us to understand how our guests enjoy their stay with us. It is always our aim to achieve maximum guest satisfaction and we are delighted to hear that you enjoyed your stay at Barcelo Tenerife.

10/10 – Uitstekend

Yeimy

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Carballo, Guest Experience Manager op 13 jan 2024
Dear Yeimy, We would like to express our appreciation for your review of your recent visit, as it helps us to understand how our guests enjoy their stay with us. It is always our aim to achieve maximum guest satisfaction and we are delighted to hear that you enjoyed your stay at Barceló Tenerife.

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone was really friendly, welcoming and helpful. Lots of activities at the hotel and lots of adventures beyond!
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jonathan Sarmiento, Guest Experience Manager op 24 dec 2023
Dear Thomas, Thank you very much for your kind feedback.We're thrilled to hear that you found our staff friendly, welcoming, and helpful, and that you enjoyed the variety of activities available. Our team strives to provide exceptional service and entertainment options to ensure a memorable stay for our guests. Your appreciation for the room cleanliness and amenities reflects our commitment to offering a comfortable and enjoyable environment, which we are delighted to know met your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Jonathan Sarmiento, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The property is beautiful! So close to the airport, very convenient! The staff is incredible and made our stay even more enjoyable. The all inclusive included incredible food, fun activities, and so many different pools to enjoy.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marian Guaidó Guest Experience Manager op 22 dec 2023
Dear Michael,Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that our proximity to the airport added convenience to your stay, and it's wonderful that the friendliness of our staff contributed to a more enjoyable experience for you. Your commendations on the all-inclusive offerings and the variety of pools at our establishment are greatly appreciated.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Marian GuaidóGuest Experience Manager

8/10 – Goed

Juan Quintanilla

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las habitaciones conectadas estaban muy bien y eran amplias. Salvo el botones, el resto de servicios eran de un 4*. No tuvimos ni vi ese plus que se le presupone por categoría.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Carballo, Guest Experience Manager op 18 dec 2023
Estimado Juan,Apreciamos enormemente el tiempo dedicado a opinar sobre su reciente experiencia en nuestro hotel. En Barceló Tenerife siempre nos esforzamos en superar las expectativas de nuestros huéspedes. Su comentario ayudará a nuestro equipo a alcanzar ese objetivo.Nos complace saber que encontró nuestras habitaciones conectadas a su gusto y amplias.Lamentamos que el servicio no haya cumplido con sus expectativas de un establecimiento de 5 estrellas. Si bien nos esforzamos por ofrecer un servicio de excelencia, tomamos nota de su apreciación para seguir mejorando.Nos disculpamos si las soluciones proporcionadas durante su estancia no fueron satisfactorias.Una vez más le damos las gracias por compartir su experiencia con nosotros y esperamos poder servirle de nuevo muy pronto.Marta Carballo,Guest Experience Manager

4/10 – Matig

Janae

Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marta Carballo, Guest Experience Manager op 17 dec 2023
Dear Jane, We are deeply sorry that you did not enjoy your experience at Barceló Tenerife to the fullest, as the team works hard every day to ensure that our guests have a memorable stay. On future occasions, please do not hesitate to bring any dissatisfaction to our attention immediately, our team will be happy to assist you in any way they can.

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marta Carballo, Guest Experience Manager op 10 dec 2023
Dear Philip, We would like to express our appreciation for your review of your recent visit, as it helps us to understand how our guests enjoy their stay with us. It is always our aim to achieve maximum guest satisfaction and we are delighted to hear that you enjoyed your stay at Barcelo Tenerife.

10/10 – Uitstekend

Tim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marian Guaidó, Guest Experience Manager op 25 nov 2023
Dear Tim, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.we strive to provide our guests with caring and personalized service and place great value on our personnel being guest-orientated and welcoming at all times.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Marian Guaidó,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Jane

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice for a few days away with friends
Nice hotel right on the seafront, with lots of space. We met with some friends for a couple of days who were there for a golf break for 2 weeks. The food was ok, although a bit repetitive (we upgraded to AI). The staff were all pleasant and helpful. The room was nice and clean, and ours was in a very quiet location on the 1st floor, more or less behind the Breeze bar that closes at 6pm. Would happily stay again, but just for a few days.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jonathan Sarmiento, Guest Experience Manager op 23 nov 2023
Dear JaneWe appreciate that you took the time to share your experience with us.We're delighted to hear that you enjoyed the serene location of our hotel and found your room to be clean and comfortable. It's also great to know that our staff made a positive impression with their helpfulness. We appreciate your feedback regarding the variety of our food offerings and understand that a diverse culinary experience is important to our guests. We are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory, and we continuously strive to enhance our services and dining options to ensure a delightful experience for all our guests. Should you choose to visit us again, we would love the opportunity to welcome you back for another pleasant stay, perhaps for a longer duration to fully enjoy all the amenities and activities we have to offer.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Jonathan Sarmiento, Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Franco David Angulo

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
The cleaning was terrible, I used the hydromassage in the room and contracted fungus, on my feet and in private parts. Zero disinfection. The "All inclusive" service was also not really good. The snacks palce closes at 5pm and then you have to wait until the dinner time to eat something, or walk through the whole hotel to the reception just to ask a key to unlock a fridge for a sandwich
9 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jonathan Sarmiento, Guest Experience Manager op 23 nov 2023
Dear Franco David,Thank you for your review.We are sorry for the inconvenience you encountered regarding room cleanliness and the all-inclusive service. Please rest assured that we take hygiene very seriously and have protocols in place to ensure the highest standards are maintained. We regret to hear about your dissatisfaction with the dining options within the all-inclusive package. Our aim is always to provide a variety of choices to suit all our guests' needs throughout the day. We are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory. Your comments are invaluable to us as they help us to improve our services and ensure a more comfortable experience for all our guests.We look forward to welcoming you back. Best regards,Jonathan Sarmiento, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Marta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel increible y un trato del personal excepcional.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jonathan Sarmiento, Guest Experience Manager op 22 nov 2023
Apreciada Marta,Le damos las gracias por compartir su opinión sobre su estancia en el Barceló Tenerife. Es maravilloso escuchar que fuimos capaces de hacer especial su estancia.Nos complace saber que ha encontrado nuestro hotel increíble y que el trato del personal ha sido excepcional. Nos esforzamos por ofrecer un servicio de la más alta calidad y es gratificante saber que hemos cumplido con sus expectativas. La limpieza, el estado del hotel, el servicio y las comodidades de la habitación son aspectos fundamentales que cuidamos con especial atención, y su reconocimiento a estos detalles es muy apreciado por todo nuestro equipo.Le agradecemos una vez más por sus amables palabras y esperamos tener el placer de recibirle nuevamente en nuestro establecimiento.Ha sido un placer para nosotros recibirla y esperamos poder servirle de nuevo en el futuro.Jonathan Sarmiento, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Jacob Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for a quiet all inclusive getaway
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mar Ornelas, Guest Experience Manager op 20 nov 2023
Dear Jacob, Thank you very much for your kind feedback.We're delighted to hear that you found our location ideal for a serene all-inclusive retreat. It's wonderful to know that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, the quality of service, and the room amenities met your expectations and contributed to a memorable stay. We strive to maintain the highest standards in all areas, and your feedback is a testament to our team's dedication. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Mar Ornelas, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Irene

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We had a fabulous holiday. The hotel , food, facilities, activities and staff all excellent.
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mar Ornelas, Guest Experience Manager op 18 nov 2023
Dear Irene,Thank you for your positive feedback.We're delighted to hear that your holiday was exceptional and that you found our facilities, culinary offerings, and activities to be excellent. It's also gratifying to know that our team's service contributed positively to your stay.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Mar Ornelas, Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Víctor Yeray

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 18 nov 2023
Dear Víctor;On behalf of our entire team, we would like to thank you for sharing your rating with us. Yours sincerely,Diego OtamendiGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Alison, Port McNicoll

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just excellent! Everything was perfect.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Mar Ornelas, Guest Experience Manager op 12 nov 2023
Dear Alison,Thank you for your positive feedback.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Mar Ornelas, Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Simona

Reisde met een groep
in the evening shows mainly for children.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marian Guaidó, Guest Experience Manager op 10 nov 2023
Dear Simona,We appreciate that you took the time to share your experience with us.The complete satisfaction of our guests is our priority and we regret that your experience fell short of your expectations.We remain at your disposal for any suggestions that may help us to ensure our entertainment program meets our guests' expectations.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Marian Guaidó,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Karyne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel perfecto para relajarte y descansar! La comida muy variada y rica, el personal muy amable, las instalaciones muy modernas y prácticas! La única pega es que la TV no tiene acceso a internet para ver Netflix, Youtube etc… Repetiré seguro
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 6 nov 2023
Dear Karyne;Gracias por tomarse un tiempo para valorar nuestro hotel. Su opinión es muy importante para nosotros y estamos encantados de saber que disfrutó de su estancia.Le damos las gracias por destacar la amabilidad y el entusiasmo de nuestro personal, ellos son la principal fortaleza de nuestros hoteles. Felicitaremos a todos ellos en su nombre por la contribución que han llevado a cabo para su bienestar durante su estancia entre nosotros.Esperamos darle la bienvenida de nuevo en nuestro hotel en un futuro próximo para ofrecer otra fantástica estancia.Un cordial saludo;Jonathan SarmientoGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fab staff, very clean & comfortable
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marian Guaidó, Guest Experience Manager op 5 nov 2023
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that you found our staff to be fabulous and the hotel clean and comfortable. Our team works hard to ensure that our guests have a pleasant stay, and it is always rewarding to receive such positive feedback.We appreciate your perfect ratings on room cleanliness, hotel condition, service, and room comfort. It is our goal to provide an exceptional experience for all our guests, and we are glad that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Marian Guaidó,Guest Experience Manager