LH Grand Hotel Hermitage

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Villa Borghese

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor LH Grand Hotel Hermitage

Zitruimte lobby
Bar (ter plaatse)
Gang
Kamervoorziening
Accommodatievoorziening

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Via Eugenio Vajna, 12, Rome, Lazio, 00197

In de buurt

  • Villa Borghese - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Spaanse Trappen - 5 min. rijden - 3.6 km
  • Piazza di Spagna - 5 min. rijden - 3.6 km
  • Trevifontein - 6 min. rijden - 4.0 km
  • Pantheon - 6 min. rijden - 4.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Rome Acqua Acetosa - 8 min. wandelen
  • Rossini Tram Stop - 16 min. wandelen
  • Luchthaven Ciampino (CIA) - 44 min. rijden

Restaurants

  • ‪Teatro Parioli - ‬6 min. wandelen
  • ‪Molto - ‬6 min. wandelen
  • ‪Bar Parnaso - ‬3 min. wandelen
  • ‪Duse - ‬6 min. wandelen
  • ‪Duke's - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

LH Grand Hotel Hermitage

Hotel met een chique stijl niet ver van Villa Borghese
Bij LH Grand Hotel Hermitage zijn er de volgende voorzieningen: vervoer van/naar de luchthaven, een terras en een tuin. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een wasserij en een bar.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Een kruier/portier, een 24-uurs receptie en een computerstation
  • Een feestzaal, rookvrije accommodatie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
De 116 kamers zijn inclusief voordelen zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Gratis kinderbedden, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Engels, Frans, Italiaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 20 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: EUR 10 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Gratis babybed
  • Kinderopvang
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel

Meer

  • 5 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 3 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 7.50 per persoon, per nacht, voor maximum 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 10 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 60 per voertuig (enkele reis)
  • Betaald parkeren: EUR 20 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Hermitage Hotel
Grand Hermitage Rome
Grand Hotel Hermitage
Grand Hotel Hermitage Rome
Hotel Grand Hermitage
Grand Hermitage
Grand Hotel Hermitage
LH Grand Hotel Hermitage Rome
LH Grand Hotel Hermitage Hotel
LH Grand Hotel Hermitage Hotel Rome

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij LH Grand Hotel Hermitage?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent LH Grand Hotel Hermitage voor parkeren?

Parkeren kost EUR 20 per dag.

Hoe laat kan ik bij LH Grand Hotel Hermitage inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij LH Grand Hotel Hermitage uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt LH Grand Hotel Hermitage een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 60 per voertuig.

Waar staat LH Grand Hotel Hermitage?

Dit hotel ligt in Parioli, op 3 km afstand van Tiber River, Villa Borghese en Via Veneto. Ook Spaanse Trappen en Piazza di Spagna liggen op 5 km afstand. Station Rome Acqua Acetosa ligt op 8 minuten wandelen en naar Station Rome Campi Sportivi is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over LH Grand Hotel Hermitage

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 363 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 112 van 363 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 89 van 363 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 84 van 363 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 46 van 363 beoordelingen

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Ranita

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Stedentrip

Hotel is slecht , geen 4 sterren. Het ligt ook ver van het centrum. Bij toelichting staat er 3 km van het centrum

6/10 – Redelijk

ronald, stoker

Positief: Netheid

echtpaar

We gingen heen om Rome te verkennen en we zaten toch iets te ver van de stad met ons Hotel om even lekker door te gaan, goede aansluitingen

2/10 – Ontzettend slecht

mathew

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NO WATER!! OLD FIXTURES, WHEN WATER COMES WITH A TRICKLE YOU CAN BARELY SHOWER, NO HOT WATER, WILL CHARGE FOR BREAKFAST, TORN DRAPES, DIRTY ROOMS, FILTHY PLACE AND WE ARE SUPRISED THAT THE CITY LETS THIS PLACE OPERATE!! It’s definitely NOT a 4 star hotel, NO PARKING, WiFi only works in the lobby area!! Crazy worst experience ever!! I travel a lot and this is not even worth a 1 star
4 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Adriana

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caldaia spenta (ho dovuto chiedere x fare doccia) camera gelida (e d inverno ?) interruttori mal funzionanti ( ho svitato lampadine) polvere ( pantofole a dimostrarlo)...togliete 2 stelle anche 2 e 1/2
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Jan

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

DONT DO IT TO YOURSELF

not working wifi, in the morning I had to wait like 10 minutes to get warm water in shower, otherwise it was cold AF, there was mildew in bathroom, breakfast very, very poor, not working heating, broken door... I booked because there was nothing left due to my last minute decision, but it was a huge mistake....
4 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Luca

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La camera era sporca come pure il bagno e al mattino non usciva acqua dai rubinetti e dalla doccia. Servizio scadente e pochi sorrisi
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Renato

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Per un 4 stelle mi aspettavo qualcosa in più. Per l’acqua calda in camera attesa di 10 minuti lasciando scorrere l’acqua. Pulizia della camera buona. Accoglienza buona.
3 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Adriana

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unico lato positivo è la vicinanza all’Auditorimu della musica. Lati negativi tanti: camera sporca con polvere evidente ovunque e quindi sicuramente non sanificata, cavi elettrici scoperti, prese elettriche rotte con cavi che fuoriuscivano, lenzuola bucate, scarico del wc rotto quindi il giorno dopo siamo andati in un bagno di un’altra stanza, rubinetto del bidè che perdeva acqua in continuazione, tubo doccia ossidato perché molto vecchio e muro rotto al lato della doccia quindi fuoriusciva acqua tanto da creare pozzanghere nel bagno, carta parati staccata in vari punti della camera, battiscopa mancante in alcuni punti, colazione scarsissima, bar della reception con scaffali completamente vuoti, nella descrizione c’è segnalato il parcheggio che non c’è e quindi abbiamo pagato il parcheggio ogni giorno. Direi che è stato un soggiorno da dimenticare. Mai più!!!
3 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Pål

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura e servizi da 3 stelle, non 4.
1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Antonella

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DA NON TORNARE
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Alain

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible à tous les niveaux
7 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

MARIAN STEFANEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Letto scomodo. Reception arrivo non molto cort tese
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

giampaolo

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Darja

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

not good hotel

First on the room wasn’t broke shower,second very bad staff in the reception,they didn’t take responsibility for anything,speak not so good English ,plus the are very speak not good with you ,the are not smily....at the room you don’t have internet,you need to pay ,second when you finish with payment,the as you pay more for every night per person 6 Evro ... so we never come back on 4 start hotel, I can tell that even on hostel it’s more nice than there ,plays look like that it’s not clean and with out many years renovating...please look for staff ho work on reception ,because it’s also very important
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Krystyna Brygida

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
da evitare assolutamente
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Francesco

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Avendo gia soggiornato in passato, ho trovato la struttura molto peggiorata e decadente. Di certo non da 4 stelle: porta della camera che a malapena si chiudeva, mobilio vecchio, carta scrostata e, cosa assurda, senza acqua calda x un guasto improvviso che peró si protraeva da diverso tempo. Poi, cosa che non mi era mai capitata, mi entra in camera un altro cliente a cui era stata assegnata la mia stessa camera, con grande stupore e disappunto di entrambi. Buona la colazione, una delle poche cose che si salva! Meno male che almeno la tassa di soggiorno non mi è stata fatta pagare.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura un po’ datata ( peccato ) necessiterebbe di qualche ritocco . Camera molto grande , pulitissima , bagno spazioso . Personale molto gentile , allegro è disponibile
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I will never go back to this place. It was such a horrible experience. Staff are not helpful and friendly. No good customer service. Definitely not a place to feel comfortable.
4 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Giuseppe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The hotel was a little out of the way, Coates in what appeared to be a middle class residential section of Rome. It was hard to get Uber and it wasn’t a metro station. My room had lukewarm water for the shower and when I asked to h hangs rooms, I was told that someone would come within the hour to fix it. They never came. Also there was mold in the shower grout/tile as well.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Good Breakfast Good Coffee Service. Staff very attentive at Breakfast
2 nachten verbleven in oktober 2019