uitstekend
Geplaatst op 3 okt. 2009
wij zijn 16 nachten in Kantenah resort geweest, en hebben alleen maar positieve ervaringen gehad. in het algemeen een uitstekende organisatie, goede bedden, goede kamertemperatuur (hebben een systeem om de kamer economisch koel te houden als je er niet bent), badkamer met alles erop en eraan tot aan een waslijn aan toe (1 probleem met de wc was in no-time opgelost, en een extra handdoek was geen probleem), eten ok (2 dagen van de kaart gegeten, maar dat is niet ingesteld op kinderen (wij hebben een zoon van 10), en hebben dus voornamelijk buffet gegeten, wat ons in zoveel dagen niet heeft verveeld), onze zoon was niet bij de mini-club weg te krijgen, uitstekende monitoren!! minigolfbaan is aan vernieuwing toe, sportvelden uitstekend. we zijn alleen niet in de spa geweest, geen tijd voor gehad met de vele uitstapjes (we hadden een huurauto, en vanaf het hotel zit je heel centraal voor alle bezienswaardigheden). wij maakten ons voor de reis een beetje zorgen over de kritiekn op de afstanden, dat viel allemaal wel mee, bijna alles is op 1 minuten lopen, dat is ook nog eens gezond, en zeker op 'n all-inclusive resort!! voor herhaling vatbaar!!
Opmerking van Hotelbeheer
13 nov. 2015 door Santiago EscañuelaHotelbeheer
Beste gast, hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn erg blij uw verblijf een bijzondere en onvergetelijke ervaring te hebben gemaakt!
We zijn blij om te weten dat we in staat waren om uw verwachtingen te voldoen
We begrijpen dat u tijdens uw verblijf enige bezorgdheid had. Gast feedback is van vitaal belang, zodat wij de beste service kunnen wij kunnen bieden. Wij waarderen het dat u ons te kiezen voor uw verblijf en hopen dat u ons te voorzien van het plezier opnieuw in de toekomst!
We kijken ernaar uit om u en uw familie te zien erg snel weer.
Vriendelijke groeten