Op basis van 988 geverifieerde beoordelingen

3,3 / 5
68% van onze gasten beveelt dit aan
3,4 Hygiëne kamer
3,6 Service & personeel
3,1 Comfort kamer
3,2 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 okt. 2023
Very nice and clean room. Only very small bathroom.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prima hotel om te verblijven

Geplaatst op 17 jul. 2023 op Hotels
Hotel ligt zeer centraal voor een overnachtig (op doorreis) of voor een korte vakantie met b.v. een cobinatie om Disneyland Parijs te bezoeken. Kamers zijn niet ruim, en het ontbijt is goed. (Daar is de prijs ook na). Er zit een supermarkt en een boulangerie om de hoek, en het winkelcentrum Bay 1 7 Bay 2, op 2 kilometer afstand. Disneyland is ongeveer 15 minuten rijden.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 mei 2023
Very small, things are broken and shower is very tiny and not for everyone. I'm tall guy and didn't fit in the shower or toilet.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 jul. 2022
Zeer kleine kamers, wij hadden de pech dat er allemaal bussen gereserveerd hadden in het hotel. Daardoor moest je er bijna niet slapen, geen plaats om te eten. De mensen doen wel hun best om alles netjes te houden! Zeer warm in de kamers ook geen airco.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 apr. 2022
Ontbijt was zeer beperkt. Ontvangst was vriendelijk
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Genant

Geplaatst op 7 jul. 2021 op Hotels
Alles al gezegd beetje verlopen, achterstallig onderhoud, niet schoon.
Opmerking van Hotelbeheer
9 jul. 2021 door SMRHotelbeheer
Dear Client, Thank you for your Comment. We would like to apologize for the inconvenience Sincerly Sarah ROUSSEAU
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

negatieven beoordeling........

Geplaatst op 22 dec. 2019 op Hotels
We hebben hier een 2 kamers geboekt voor 2 nachten om een prettig verblijf in Disneyland te hebben. Bij aankomst kom je er achter dat je niet kan parkeren tenzij je 5 euro per nacht betaald ? Vervolgens houde de recptie ook nog vol dat ik maar een kamer geboekt heb. na veel vijfen en zessen en harde bewijzen in de app en mail geven ze toe ???pfff het gebouw is zo gehoorig als het maar zijn kan. als ze op de bovenste verdieping de deur dicht doen lig je op de beganegrond te trillen in je bed. er wordt gesproken of een prive badkamer, tja hoe zal ik dat eens omschrijfen...... ik woon zelf in een jaren 30 woning in den haag maar mijn toilet thuis is groter als de prive badkamer (douche en toilet tezamen) in het hotel. al met al een hele tegenvallende ervaring........
Opmerking van Hotelbeheer
23 jan. 2020 door Julie NHotelbeheer
Geachte heer / mevrouw, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw mening over uw verblijf met ons te delen. Het spijt ons dat het verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het feit dat u uw tweede kamer niet vanaf het begin hebt gevonden. We hopen u echter weer te mogen verwelkomen om u te laten zien dat we u zo goed mogelijk kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 nov. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
21 nov. 2019 door Julie NHotelbeheer
Bonjour, Nous vous remercions pour votre note et espérons avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau bientôt. Bien cordialement,
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Nightmare motel

Geplaatst op 12 nov. 2019 op Hotels
Just a horrible hotel! We are normally easy satisfied, but our experience here wasn't good at all! We decided to pay for the hotel parking, we like the comfort of leaving and coming back without stress, although that in the street was free parking possible. But the day we checked out we had to wait over 30 minutes before we were able to leave the parking lot since there was a car parked behind us, which blocked us completely, so we went to the reception, to my utter surprise they were well aware of it, in fact they tell people when there are no more free spots to park behind others. The lady at the reception wasn't really helpful, we nearly missed our flight. When i started complaining about the situation she ignored me completely. Then the room was filthy, bloodstain on 1 blanket, mattress turned yellow. Toilet wasn't cleaned.As for the breakfast there was no regular bread and only jam, yes the breakfast is cheap but a normal slice of bread and some cheese isn't to much to ask for So if you like to sleep in filth, pay for services that are not provided and you love to be treated like shit then this is the place for you, if not stay away here
Opmerking van Hotelbeheer
19 nov. 2019 door Julie NHotelbeheer
Hello, We thank you for sharing your opinion on the stay with us. We are sorry you that the stay was not up to your expectations, we will ask our team to be more vigilant about the remaining parking spaces available. We do not ask our customers to park in front of other cars, on the contrary if we realize this we ask the customer to move the car. Best regards,
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 nov. 2019
Valeu for money but room very small bathroom very small
Opmerking van Hotelbeheer
5 nov. 2019 door Julie NHotelbeheer
Hello, Thank you to take time to write a review about your stay. We are sorry that you found your room small, the tall of our rooms is the request for 1 star hotels. Best regards,