Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen van Novotel Paris Gare De Lyon

4 out of 5
Novotel Paris Gare De Lyon
2 rue Hector Malot, Paris, Paris

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 474 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 379 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 92 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 41 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 1000 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Faisel

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede services lekker dicht bij de stad
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 12 dec 2022
Dear Faisel, Please forgive me for my poor level of Dutch therefore i will answer you back in English. First of all, We would like to thank you for staying with us and for taking the time to share your positive experience with us. The entire Novotel Paris Gare de Lyon team and myself are happy to read that you had a good stay with us.We are delighted to read that you enjoyed our location. Indeed, our hotel is located in the heart of Paris, just a step away from the beautiful Gare de Lyon. You can quickly get around the city thanks to the trains, two metro lines (1 and 14) and RER (A and D).We sincerely thank you for your compliment regarding our quality service.We thank you again for your excellent review.We would love to welcome you again very soon in Paris ! I wish you a wonderful day,

10/10 – Uitstekend

Gilian, Almere

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke bedden, vriendelijk personeel, lekker ontbijt en goede centrale ligging mbt openbaar verboer. Ik zal hier zeler terugkomen
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Philippe

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Jean-Yves

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

M.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
Was netjes en goed. De kamer word elke dag schoon gemaakt. Zwembad is klein maar wel leuk voor de kids. Voor de kids hebben ze een leuke kids hoekje genoeg te doen. Ontbijt was goed.
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
in renovatie. Jammer genoeg wisten we dat niet bij boeking.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer kindvriendelijk en bijzonder net. Comfortabele bedden.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Folkert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay at Paris
Great hotel close to the metro and Paris highlights. Rooms are comfortable with good beds and a proper shower. Breakfast is nice. Only thing we didn’t understand is that we just got 2 towels for a family room with 4 people making us request extra towels every day. Rest all was fine!
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie, ligging, dicht bij alle bezienswaardigheden van Parijs
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Perfect gelegen. Makkelijk naartoe rijden en goeie verbindingen de stad in. Ontbijt restaurant beetje krap opgezet waardoor het een beetje chaotisch wordt. Verwarming is centraal geregeld. Op een vroege voorjaarsdag was de temperatuur op de kamer, met het raam open en primitieve airco nog veel te hoog. Maar al met al voor een kort verblijf een prima keuze.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij station Gare du Lion dus je bent zo overal in Parijs waar je wilt.
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooi kindvriendelijk verzorgd hotel! Lekker ontbijt! Originele badkamer! Zeer stil...
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Rudi, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gare de Lyon is toplocatie: metro om de hoek, veel horeca, Novotel is heel goed hotel met parking. Executive room maakt het helemaal top. Aanrader!
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn hotel dichtbij het metrostation dus een ideale ligging
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel op super locatie
Naast gare de Lyon en metrolijn 1. Heel schoon en goede familie kamer met airco. Leuk zwembad. Echte aanrader!
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel vlak bij metrostation.
Op loopafstand leuke ontbijtplekjes. Metro ingang aan diverse kanten van het hotel, prima hotel, niet gehorig. Bedden waren oké, (voor 3 nachtjes). Ruimte ook oké met 2 kinderen, hoeft in principe ook niet meer als je er toch alleen maar slaapt. Douchen moest in bad, als je dat niet van te voren weet kan dat problematisch zijn als je die instap niet kunt maken.
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Linda, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging
Goed verblijf gehad in dit hotel, fijn zwembad. Goede prijskwaliteit verhouding. Vlakbij een station, en vlakbij bezienswaardigheden. Laadstation aanwezig voor elektrische auto's
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie
Net hotel, nette omgeving en alles goed bereikbaar
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

rudy, groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Centraal gelegen. ov om de hoek
Netjes, vriendelijk personeel, prima ontbijt, nette kamers
6 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

davy, Koudekerk aan den Rijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede service. Het was geen probleem om de bagage achter te laten totdat je deze nodig hebt voor vertrek. De kamer konden we ook 2 uur langer zonder bijtebetalen. De kamer is mooi ruim en voorzien van alle gemakken. Er wordt ook elke dag schoongemaakt. Top hotel
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

norihiko

Positief: Netheid, personeel en service
便利な場所です綺麗なホテル。 アメニティが毎年来る度にチープになっている。 無くなってしまった物も多く、以前の様に戻して欲しい!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

JEFFREY

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, very helpful. Very close to metro which made travel easy.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Rose-marie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rien a dire
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Gloria Ximena, New York

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very well located with easy access to all places
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

DIANE

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bien situé pour une nuit avant le départ pour l’aéroport
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jakob

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yankaday

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. The Metro is literally just outside and Metro Ligne 1 is the best metro line for getting to the major tourist spots. Lots of great dining options all around. The family had a fabulous time! Staff were very helpful and friendly
5 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
635
La literie laisse à désirer. Mais séjour agréable car très bien accompagné. Très grande piscine (plus d'1m22 de longueur, au moins 10!) Très bien situé. Le buffet est bon. Je recommande les moktails.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

MARIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fin de año
Bien ubicado. Un poco lejos del centro pero está muy bien conectado con todo tipo de transporte al estar delante de la estación del tren. Buenas instalaciones (gimnasio, piscina). Habitaciones cómodas pero la cama un poco pequeña aunque tenías la opción también de sofá cama en la mayoría de habitaciones.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Sven

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Christèle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buffet excellent, proche de la gare de Lyon et du métro.
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Charles, Sanderstead

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 12 dec 2023
Cher Charles,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous partager votre avis. Nous sommes sincèrement navrés que votre séjour n'ait pas correspondu à vos attentes.Nous vous souhaitons une excellente journée,

2/10 – Ontzettend slecht

Leysse

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La piscine était froide les draps pas changé le personnel très sympas
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 12 dec 2023
Chère Leysse, Nous sommes navrés que votre séjour ne ce soit pas déroulé comme vous l'attendiez.J'ai pris note de votre remarque concernant la piscine normalement celle-ci doit être entre 28 et 29C. Si tel ne fut pas le cas nous vous présentons nos excuses.Conernant les draps je suis étonnées par votre remarque, si vous n'avez pas laissé de pancarte "ne pas déranger" sur votre porte ceux-ci doivent en effet être changés.Nous espérons tout de même que vous laisserez une nouvelle chance à notre établissement.

10/10 – Uitstekend

Kathryn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Fabien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait séjour
Séjour parfait Arrivé en avance et la chambre était prête Les personnes à l accueil extrêmement agréables et attentionnées Le buffet du petit déjeuner parfait et les horaires respectés
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 12 dec 2023
Cher Fabien,Quel plaisir de lire votre commentaire ! Nous sommes ravis que votre séjour se soit agréablement déroulé à nos côtés. Nous sommes heureux d'apprendre que ovus avez particulièrement apprécié notre personnel ainsi que notre buffet petit déjeuner complet.Nous espérons vous accueillir de nouveau très bientôt,Nous vous souhaitons une excellente journée,

8/10 – Goed

Masabumi

Reisde met familie
Positief: Netheid
ありません。
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 12 dec 2023
Dear Masabumi,We hope you had a lovely stay with us and that you will come back soon !We wish you a lovely day,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 12 dec 2023
Dear Anonymous,We hope you had a wonderful stay with us in Paris and you come back soon. We wish you a great day !

6/10 – Redelijk

Jon

Reisde met partner
Sehr steril und unpersönlich. Zimmer sauber, aber nicht einladend. Definitif nur als Übernachtungsmöglichkeit zu gebrauchen!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 12 dec 2023
Guten Tag Jon,We are sincerely sorry to learn you were disappointed by your stay with us. We are sorry you had the feeling our establishment was impersonal and not welcoming. We hope you will give our establisment another chance soon.We wish you a great day !

10/10 – Uitstekend

Yann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 12 dec 2023
Cher Yann, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous partager votre super avec avec nous !Nous espérons que vous avez passé un agréable moment à nos côtés.Nous espérons vous accueillir de nouveau très bientôt.

10/10 – Uitstekend

Benoit

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel hôtel, la qualité et le service Novotel. Personnel au top. Piscine propre mais peu accessible: des gamins partout!! Tout le temps!!
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 12 dec 2023
Cher Benoit,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous partager votre avis suite à votre récent séjour. Nous sommes ravis que dans l'ensemble votre expérience fut agréable et que vous avez apprécié la qualité de service.Nous espérons vous acueillir de nouveau très bientôt,

8/10 – Goed

Holly

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
It’s about Location
The furnishings in rooms were very simple, personally I like a bit more flair. . The breakfast buffet was good. Location good and close to station.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 12 dec 2023
Dear Holly, Thank you for taking your time to share your review with us ! We are happy to know you appreciated our buffet breakfast and our convenient location. We hope you will come back soon

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Easy check-in, nice pool, close to the train station. The area is a bit uninspiring with limited dining possibilities.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 12 dec 2023
Dear Philip, We are glad you had a great time with us and you appreciated our establishment.In the hotel we do have a restaurant Olicéa which is inspired by Southern France Cuisine. Furthermore there are many dining options in the area if you near La Coulée Verte or République Square.We hope you will come back visiting us soon

8/10 – Goed

Charlotte

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 12 dec 2023
Chère Charlotte,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous partager votre avis suite à votre récent séjour chez nous. Nous espérons vous accueillir de nouveau très bientôt !

8/10 – Goed

Graeme

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mitsutoshi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
車いすユーザーとの宿泊のため、予約時にバスチェアがあることをメールで確認しました。しかし、チェックインのときにバスチェアが無いことを知らされました。 無いのでシャワーを浴びることを諦めてチェックインした後、レセプションから電話がありました。 ここには書きませんが、私たちが想像もしていなかったような「彼がシャワーを浴びるための特別な対応」をしてくださいました。おかげで彼も気持ちよくパリを楽しむことができました。 レセプションチームの皆さんが、知恵と工夫でaccessibleにしてくださいました。ありがとうございました!

10/10 – Uitstekend

Andreea

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was looking for a safe hotel close to Gare de Lyon, this hotel is just steps away from the Gare. Friendly staff, wonderful location.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 3 okt 2023
Cher Guest,Nous souhaitons vous remercier d’avoir séjourné chez nous et d’avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience très positive. Nous vous remercions pour l'avis formidable que vous avez laissé sur notre hôtel.Si vous souhaitez nous partager davantage votre avis ou vos suggestions, vous pouvez m'écrire à lea.plane@accor.com Nous espérons vous accueillir très bientôt lors de votre prochain séjour à Paris.Je vous souhaite une excellente journée,

2/10 – Ontzettend slecht

Shirwin

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upon arriving in our room we noticed that it was visibly unclean, particularly the bathroom (there was other people’s body hair in the bathtub). There was construction happening outside our room (constant jackhammering) that began at 7:30am. Our room was not cleaned the first or second day of our stay. The second day of our stay we stepped into the elevator and noticed an overwhelming terrible smell. We looked down to see human feces on the floor of the elevator. At this point is was obvious that the standards of cleanliness at this hotel were unacceptable. We spoke to the managers Carla and Antoine, to let them know about these issues and to check out. We explained that we had no problem paying for the two nights we had already spent there, but we wanted to check out and be refunded for the remaining 8 nights that we prepaid for. The managers were extremely rude and unreasonable, refusing to refund us for the remaining 8 nights. The only thing they offered us was complimentary breakfast, given the disgusting condition of the hotel it is truly the last place in Paris I would eat. Our interactions with them were infuriating, they were dismissive and incredibly rude. They would still be able to rent that room out after we left, so there was no reason that they couldn’t reimburse us given the circumstances. We decided to leave and check in to an Airbnb which was lovely and clean. I will never stay at a Novotel Hotel again. Overall it was an awful experience.
11 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Léa, Community & Quality Manager op 3 okt 2023
Dear Shirwin,We thank you for taking your time to share this detailed review with us. We are sincerely sorry you were disappointed by your experience with us. Our team has already exchanged with you about all the subjects you mention but I am gonna address it also. Regarding construction noise in the street sadly, we can not do anything about it. We ask them to avoid strong noise in the morning but thats all we could do. Regarding your room, we do apologize for the event, however we offered you to change room and get an upgrade that you refused. We then offered you a stay in another Novotel hotel and you also refused. Regarding your room not getting cleaned the second day, you had put the "do not distrub" sign on your door.Regarding the incident in the elevator, we do apologize however we cleaned it directly when we realised it, it was a dog accident and not what your accusing. We are sincerely sorry your overall experience was disappointing.We wish you a lovely day,