Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hôtel Le M Paris

4 out of 5
Hôtel Le M Paris
20 bis, Rue de la Gaîté, Paris, Paris

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 243 van 635 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 290 van 635 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 67 van 635 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 635 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 635 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel, op perfecte ligging.
We bleven 2 nachten in dit hotel. We konden om 11:00 al inchecken. Slechts een uur eerder waren we geland op Orly. De kamer op de 5e verdieping was ruim en zeer net. De douche/bad was iets minder. Bij aankomst was de kamer erg warm, maar door de verwarming uit te zetten en de ramen open was dit verholpen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en sprak prima Engels. De ligging van het hotel was perfect. De straat heeft voldoende restaurants en cafe's, maar in het hotel ondervindt men hier geen last van. Er zijn meerdere metrostations zeer dichtbij het hotel, waardoor het makkelijk was om geheel Parijs te bezoeken.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LEUKE BUURT

2/10 – Ontzettend slecht

Iliane

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

SAYAKA

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

abbas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Philippe

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chaleur insupportable dans la chambre malgré le chauffage arrêté et après avoir laissé les fenêtres ouvertes pendant 1/2h, incapacité de l’hôte d’accueil de pouvoir résoudre le problème, obligé de dormir la fenêtre ouverte toute la nuit en étant réveillé par le bruit dans la rue à plusieurs reprises.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Lan NGUYEN Assistante de Direction op 6 jan 2024
Cher client,Nous sommes navrés de lire que vous n'avez pas apprécié votre séjour chez nous et nous tenons à vous présenter nos excuses pour la gêne occasionnée. Notre technicien a résolu le problème de réglage de chauffage dans cette chambre depuis.Meilleures salutations

8/10 – Goed

Rafael, CUTLER BAY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

andres

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Verenice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

BRAMLI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent qualité -prix
très bel acceuil ,efficacité du personne . chambre impeccable: prporeté et calme
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Lan NGUYEN Assistante de Direction op 6 jan 2024
Cher client,Nous vous remercions pour votre commentaire très positif suite à votre séjour chez nous. Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement chez nous. Meilleures salutations

6/10 – Redelijk

Francisco Jose

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Justito
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Martial

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel
Bel hôtel bien situé à proximité de la gare, des théâtres et des restaurants. Confortable, lit immense et bien pourvu en prises. Bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Lan Nguyen Assistante de Direction op 6 jan 2024
Cher Client,Un grand merci pour votre commentaire suite à votre séjour chez nous.Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement chez nousMeilleures salutations

8/10 – Goed

Francois

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Lan Nguyen op 25 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your review. We hope to welcome you soon Best regards

10/10 – Uitstekend

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Winson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不俗體驗
房間與圖有點出入,但整體環境不錯。位置方便,交通,餐飲都便利。
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Lan nguyen op 25 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your review. We hope to welcome you soon Best regards

8/10 – Goed

Dawn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great hotel in great location
Great hotel in great area. Friendly staff. Sadly no phone charging sockets in the room so bring the correct adaptors. Also we had no hot water on our last morning so cold / no showers which was very annoying.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Lan Nguyen op 25 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your review. For your information, we do have adaptors available at the front desk for our guests. We are very sorry that we had a hot water issue during your stay. Please note that the problem was resolved. Best regards

10/10 – Uitstekend

Conor R

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely boutique feel to the hotel
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Matias

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Lan nguyen op 25 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your review. We hope to welcome you soon Best regards

8/10 – Goed

Kai

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Bronagh

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Annetta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Lan Nguyen op 25 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your review. We hope to welcome you soon Best regards

4/10 – Matig

Mauro

3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

florence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Lan Nguyen op 16 sep 2023
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Best regards

8/10 – Goed

Anthony

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good but expensive!
The check in desk is very good as I deed is the room. The aircon was good in the bedroom but so warm in all other areas of the hotel as they never appear to turn the aircon on! The breakfast buffet was very good but a little expensive at €20. Lots of restaurants in the area with the Metro nearby.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Lan nguyen op 16 sep 2023
Dear guest,Thank you for taking your time to leave a review about your experience with us. We also provide continetal breakfast for 10.50. we hope to welcome you again soonbest regards

8/10 – Goed

Philippa

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Lan Nguyen op 16 sep 2023
Dear Philippa,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!best regardsassistant Manager

10/10 – Uitstekend

Olivier

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moderne et bien équipé. Bien situé et confortable.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lubin op 7 aug 2023
Merci pour votre avis.Nous esperons vous revoir bientôtBien à vous

10/10 – Uitstekend

sailifa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, I’ll definitely book again in the future. Personal is amazing.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Lubin op 7 aug 2023
Thank you for your comment,We can't wait to see you againBest regards

4/10 – Matig

Christina

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not like the pictures at all! urgent refurb needed
Pros: Staff are nice and it’s a pretty good location as close to montparnasse station and lots of restaurants/bars. Cons: it’s very dated and the decor is beyond tired. It must be photoshopped on the website as I didn’t recognise it on arrival. Like it hasn’t been renovated since the 80s. Given it’s really shabby it makes you feel it isn’t clean, I was particularly worried as the curtains and carpet are dark so seemed it was hiding a multitude of sins. The shower / toilet configuration is awkward as there isn’t much space for the door to open and the sink is separate from toilet which isn’t the most hygienic set up. Also noticed fingerprints all over the light switches so didn’t bother touching anything.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Lan Nguyen op 16 sep 2023
Dear Guest, We thank you for taking the time to write this comment. We are sorry to read your disappointment. we would like to inform you that the hotel will be renovate soon. best regardsassistant Manager

4/10 – Matig

Christopher

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Our overall experience at Hotel Le M was very disappointing. We had been informed the day of arrival that the air conditioning was broken (it had been broken for a couple days) and that it would not be fixed during the duration of our stay. We also paid extra to have the ability to cancel at any time before the day of check in. However they withheld this information from us. Hotel staff “comped us” with a fan… during our stay it was 33 everyday.
6 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

????

2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Jessica

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are clean however the air conditioning was not working and I did not have a working access key my entire 48hr stay. The staff had to let me in my room at at 11.45pm I had to wait for over 40mins.
2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

michel, le teich

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hôtel vétuste, l'électricité défaillante, clim en panne, sdb minuscule, pas de tablette pour poser les affaires de toilettes. des moquettes sales. tout cela pour 380 euro la nuit, ce n'est pas correct.
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Airton

3 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Grishma

2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Steven

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
No a/c, no fa, no thank you
No air conditioning and the room was probably 100 degrees. Front desk said there was a fan to help but there wasn't a fan and when I asked, they said they didn't have any more. It was so miserable, I checked out that same night and found a different hotel nearby that had a/c.
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Clim cassée et alarme assourdissante à côté
Ne pas indiquer en gros caractère voire en rouge que la climatisation est cassée depuis plusieurs semaines est inadmissible. Je ne reviendrai plus Prévenir à l'accueil je trouve cela plus que limite. La réponse : on a enlevé dans le descriptif sur les plateformes la climatisation... super c'est en caractère gras et en rouge qu'il faut le marquer. En plus aucun geste sur le tarif. Le ponpon c'est l'alarme du théâtre qui est déclenchée tous les matins par les gugus qui n'ont pas le code pour ouvrir la porte...
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

BOBBY

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Bijan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great boutique hotel in a very convenient area. We stayed twice in one week, a one night and a three night. They stored our luggage, while we travelled to other parts of Europe, which made it extremely convenient. It is only 5 minutes walk to the train station. First night, we stayed in the classic room, which was small, not in great shape, and broken AC. The last 3 nights, we paid 40 Euro per night extra and stayed in Cozy room, which was fantastic - updated with AC. Well worth the extra charge.
3 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Anna

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nikolajs

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel with no Air-con
No Air-con during several days before arrival and during the stay - without advising before arrival about this issue. In the room I stayed is not possible to open windows in full - only 5cm hole.. extremely hot during stay..
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Kjersti

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Rosy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient area with short walk to several metro and train stations.
7 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
AC wasn’t working which at 30 degrees is rough. Miserable sleep and no effort to help make the stay better. Great location for Gare Montparnasse but I would not stay here again due to lack of AC for price paid.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Walter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Michelle

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Thibaud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accessibilité et confort
Facile d'acces depuis la gare montparnasse, hôtel très bien situé si volonté d'activité spectacle. Bien que rue animée, aucun problème de bruits. Fenêtre réparée à l'arrivée par un personnel disponible et cordial. In&out aisé avec accessibilité par carte magnétique a toute heure. Chambre spacieuse et confortable. Bien que salle de bain rénovée, baignoire conservée. Anachronique vis a vis standard 4* de grande douche. Présence de kit individuel en plastique, qui devrait aussi ne plus exister (réglementation plastique à usage unique) . Pensez aux contenants rechargeable pour un maximum de produits de douche.
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Mathilde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Ikuko

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2023