Ikarus Cappadocia Hotel
Hotel met gratis ontbijt, op enkele stappen van Uchisar-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ikarus Cappadocia Hotel





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Verwarming
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Misschien vind je dit ook leuk

Sultan Cave Suites
Nevsehir
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 688 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kesek Meydani, 10/1, Nevsehir, Nevsehir, 50240
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Wings Cappadocia Hotel
Wings Cappadocia Hotel
- Gratis wifi
- Spelletjeskamer
- Bar
- Roomservice
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 123 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 6 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector en een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 19640
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ikarus Cappadocia Hotel Hotel
Ikarus Cappadocia Hotel Nevsehir
Ikarus Cappadocia Hotel Hotel Nevsehir
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ikarus Cappadocia Hotel
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
26 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Ömer
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ömer
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Olygario
29 okt 2023
Olygario
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
babak
19 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
babak
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Salim
Reisde met familie
25 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Salim
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Bora
Reisde met familie
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bora
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met familie
17 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
4 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Moises
11 sep 2022
Moises
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
MAAN JAVAD
Reisde met een groep
4 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAAN JAVAD
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Özlem Öztürk
17 apr 2022
Özlem Öztürk
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Sahram
15 nov 2021
Sahram
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Gülsüm
Reisde met familie
31 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gülsüm
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Muhammed
17 aug 2021
Muhammed
4 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Seren
30 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seren
2 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Alper aysat
6 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alper aysat
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
sibel
Reisde met een groep
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mükemmel
sibel
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Nilgün
Reisde met familie
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kusursuz, şahane
Nilgün
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Burak
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Burak
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Aylin
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aylin
1 nacht verbleven in september 2019