Op basis van 254 geverifieerde beoordelingen

3,9 / 5
77% van onze gasten beveelt dit aan
4,2 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
3,9 Comfort kamer
3,7 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 mei 2022
Slechtste slaapcomfort ooit meegemaakt; de matras heeft een bovenlaag in ordinaire mousse en is veel te zacht. De straat is s avonds niet aangenaam; veel zwervers en bedelaars die je aanspreken. Ontbijt is uitgebreid en ruim voldoende.
Opmerking van Hotelbeheer
11 mei 2022 door Steve Chef de réceptionHotelbeheer
Beste George, Bedankt voor u reactie op de website van Expedia. Het spijt me te lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Al onze kamers zijn gerestaureerd en beschikken over airconditioning, een welkomstpakket met thee en koffie, een kluis, een bovenmatras op elk bed om maximaal comfort tijdens uw nacht te garanderen,... De stad Namen plant renovatie- en herontwikkelingswerken in de stationsbuurt om de aanwezigheid van daklozen op straat te verminderen en de doorstroming naar het stadscentrum te verbeteren. Ons ontbijt wordt aangeboden als een continentaal buffet. Het bestaat o.a. uit een keur aan gebakjes, gegrilde bacon, roerei of gekookte eieren, een assortiment jams en spreads, warme dranken, sap, vers fruit, enz. We hopen u nog eens te mogen begroeten in het Grand Hôtel de Flandre.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 16 aug. 2021 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 aug. 2021
Heel net hotel, vriendelijk personeel in twee talen, voldoende keuze in ontbijt
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Uitstekend voor een kort verblijf

Geplaatst op 26 jul. 2021 op Hotels
Zeer vriendelijk onthaald (in het Nederlands), kleine kamer, maar alles wat we nodig hadden voor ons verblijf van 1 nacht (frigootje,airco,waterkoker), proper, duidelijk ook goed ontsmet, wat gerust stelt in deze pandemie. Lekker ontbijtbuffetje. Gelegen aan het station (centraal, maar ´s nachts wel niet de meest aangename buurt), stil op de kamer.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

goede ligging

Geplaatst op 12 apr. 2021 op Hotels
Aan het onthaal een vriendelijke man die perfect Nederlands kon. Zeer vriendelijk en goede uitleg gaf.
Opmerking van Hotelbeheer
13 apr. 2021 door Steve Malin Chef de réceptionHotelbeheer
Beste Gerda, Bedankt voor U review op de Hotels.com-website. Ik ben blij te lezen dat uw verblijf goed is verlopen en aan Uw verwachtingen heeft voldaan. Ik zal Uw mening doorgeven aan de staf. We zien U graag nog een keer in het Grand Hôtel de Flandre, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 mrt. 2020
Goede ligging. Vriendelijk personeel Goed sanitair
Opmerking van Hotelbeheer
16 mrt. 2020 door Steve Malin Front office managerHotelbeheer
Beste Mevrouw, Meneer, Bedankt voor U reactie op de Expedia-website. We zien U graag terug in het Grand Hôtel de Flandre tijdens een toekomstig verblijf in Namen.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 jan. 2020
Heel vriendelijk personeel, de kamer correct maar geen roomservice, geen parking en niets in de frigo. Ik ben laat toegekomen en had helemaal niets in de kamer. Mijn kamer was persoonlijk heel klei en de kussens van mijn bed veel te hard.
Opmerking van Hotelbeheer
30 jan. 2020 door Steve Malin Front office managerHotelbeheer
Beste Mevrouw, Meneer, Bedankt voor U reactie op de Expedia-website. Ik betreur het dat Uw verblijf niet volledig aan Uw verwachtingen voldeed. Ik zal Uw gevoelens doorgeven aan het personeel. Al onze kamers zijn gerestaureerd en hebben een kleine koelkast (leeg), een kluis, een welkomstpakket met thee-koffiezetapparaat, gratis wifi, ... Helaas is roomservice geen service aangeboden in 3 sterren hotels in België. We hebben een prijsafspraak met een openbare parkeerplaats op 250 meter afstand. van het hotel, het wordt aangeboden tegen een prijs van € 9 / 24h (of door een ticket te valideren bij de receptie). Voor meer informatie is onze receptie 24 uur per dag geopend en een receptionist beantwoordt graag uw vragen. We hebben een koelkast met koude dranken 24 uur per dag beschikbaar in de receptie. Wij zijn gevestigd op 100 meter afstand. van het stadscentrum, dat gemakkelijke toegang tot winkels, restaurants van Namen biedt. Sommige restaurants zijn later open. Voor meer informatie beantwoordt een receptionist 24 uur per dag uw vragen. Ik begrijp het niet "mijn kamer was erg kleiig", ik zal Uw bericht doorsturen naar de schoonmaakdienst. Extra kussens of bestek zijn verkrijgbaar bij de receptie. Aarzel niet om terug te keren naar de receptie voor een toekomstig verblijf in ons etablissement. We kijken ernaar uit U daar te zien.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 jul. 2019
Goed dat er airco was, zeer slecht dat men geen woord Engels kan en bij uitchecken de medewerker niet wist hoe hij een factuur moest uitdraaien. Factuur zou na een halfuur prutsen ..toegezegd dat een collega dat per email zou versturen, tot op heden nog niks gezien
Opmerking van Hotelbeheer
2 aug. 2019 door Steve Malin Front office managerHotelbeheer
Beste Meneer Dani, Bedankt voor U reactie op de site van Expedia. Het spijt me te moeten lezen dat Uw verblijf niet aan Uw verwachtingen heeft voldaan. Excuseer ons alstublieft. Al onze kamers zijn gerestaureerd en voorzien van airconditioning, gratis wifi, een kleine koelkast (leeg), ... Al onze medewerkers spreken tenminste Frans en Engels, sommigen spreken een aantal extra talen zoals Spaans, Nederlands, Duits, ... Helaas is het voor ons onmogelijk om U Uw factuur te sturen omdat het de site Expédia is die U dit laatste na Uw verblijf heeft verstrekt, omdat U de betaling met hen heeft gedaan. Van onze kant ontvingen we een virtuele kaart van de website. We hopen U weer te zien in het Garnd Hotel de Flandre tijdens een toekomstig verblijf in Namen.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Goed en makkelijk bereikbaar

Geplaatst op 24 jun. 2019 op Hotels
De kamer was zeker in orde: haardroger, koelkastje, kluis, airco, goede matras, stil (hoewel tegen station), makkelijk bereikbaar, zeer proper, ruim voldoende handdoeken, koffiezet op kamer. Het zou leuk zijn mocht men aan de receptie ook wat kleine snacks (fruit of chips of snoep) aanbieden naast de (fris)dranken. Het ontbijt was gevarieerd en in mooie zaal maar er zijn werkpunten. Viennoiseries (koffiekoeken) zijn echt niet lekker en spek en eieren waren koud. Zeer vriendelijk personeel!
Opmerking van Hotelbeheer
29 jun. 2019 door Steve Malin Front office managerHotelbeheer
Beste Mevrouw Liesbeth, Bedankt voor U reactie op de website van Hotel.com. Al onze kamers zijn gerestaureerd en hebben een dubbel raam om de overlast tot een minimum te beperken, airconditioning, een kleine koelkast (leeg), een kluis, een welkomstpakket met thee-koffie-waterkoker ... Ik zal U gevoelens doorgeven aan het personeel. Ons ontbijt wordt geserveerd in de vorm van een continentaal buffet, het bestaat onder andere uit een ruime keuze aan jam - spreads - ontbijtgranen - in het hotel gebakken gebak, vruchtensap, vers fruit of in macedonië, gegrild spek, roerei - gekookt - hard gekookt, ... Ik neem goede nota van Uw opmerkingen en zal mijn directeur aanspreken om de genoemde elementen te wijzigen of aan te passen. Ik zal ook de persoon die verantwoordelijk is voor het ontbijt op de hoogte brengen van eieren en koude spek. Excuseer ons alsjeblieft! We hopen de kans te hebben om U weer te zien in het Grand Hotel van Vlaanderen, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 mrt. 2019
Aardige mensen, maar een totaal sfeerloos hotel met uitzicht op ranzige binnenplaatsjes. Alles is
Opmerking van Hotelbeheer
1 apr. 2019 door Steve Malin Front office managerHotelbeheer
Mevrouw, Meneer, Bedankt voor U reactie op de website van Expedia. Ik zal U gevoelens aan het personeel doorgeven. Ons hotel is in 1910 geopend en er is een vrijwillige keuze om de stijl van de "Art Nouveau" te behouden in bepaalde kamers van het hotel, zoals de lobby en de receptie. Al onze kamers zijn echter gerestaureerd en een dubbel raam om externe overlast te verminderen, een welkomstpakket met thee en koffie, een kleine koelkast (leeg), ... hebben. We stellen verschillende kamercategorieën voor om een maximum aan verzoeken te kunnen beantwoorden. Neem gerust contact op met de 24-uursreceptie voor een toekomstig verblijf, zodat U samen kunt zien welk kamertype het beste bij u past. We hopen de kans om U weer te zien in het Grand Hotel de Flandre te hebben, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.