Terras

Beoordelingen van Hotel Romerito

2 out of 5
Hotel Romerito
C/Espacio 50, Málaga, Malaga

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 237 van 519 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 197 van 519 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 519 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 519 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 519 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Marion

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed was too hard and I couln’t sleep because of the traffic of the street.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Javier. Reception Department op 23 okt 2023
Good afternoon Ms. Marion. We are really sorry for not getting nice your time in our Hotel. It is totally true our mattress are periodically renewed and consequently, you could not feel so comfortable we would have. At the same time, and related to the traffic, we perfectly know it may become a controversial but external aspect to be managed properly. Our compromise with soundproof legislation is totally. Finally, we would like to thank you for your review. We appreciate it. Kindest regards.

6/10 – Redelijk

Astrid

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geen airco, benauwd in de bovenste kamer! Verder prima hotel voor 2 dagen.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Javier. Reception Department op 13 okt 2023
Thanks a lot for your time spent in rating us. It was really strange to check your statement related to the air conditioning room which is totally revised weekly. Anyway, we take note about your complaint and it will be sent to our maintenance staff. Reiterate thankfully your time. Kindest regards.

8/10 – Goed

Minou

Positief: Personeel en service
Ontbijt extra te betalen, erg jammer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Reception Department op 2 sep 2023
Good morning Mr./Ms. Woestenenk. It is really disappointed to check your little and non-positive feedback. Really rude indeed. In this case, the restaurant is totally independent from hotel and consequently, any order must be ordered, taken and paid right there. However, using the word "shame" to express this detail, in our view, is totally disgusting. Best wishes. Javier. Reception department.

8/10 – Goed

Hector

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Limpio, gente muy amable.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Reception Department op 20 aug 2023
Buenas noches don Héctor y muchísimas gracias por su tiempo empleado en valorarnos. Muy generosa por su parte la calificación, llenándonos de orgullo el saber que su estancia con nosotros ha colmado sus expectativas. Esperamos verle en una segunda oportunidad. Reciba un cordial saludo. Javier. Departamento de recepción.

8/10 – Goed

Michiel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice authentic accomodation with good size rooms for a very good prize and close to the airport. Because it’s old probably also more noisy, but my room was above the restaurant/bar.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van RECEPCIÓN op 15 feb 2023
Thanks Mr. Michiel for your time spent in rating us. We appreciate it and get proud. We apologize for all inconveniences linked to the restaurant. We really do. Kindest Regards.

10/10 – Uitstekend

J.g

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf kamer was netjes . Balkon was groot genoeg voor ons 2.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Reception op 7 okt 2022
Dear Mr./Mrs. J.g. Sorry for not answering in Dutch. We really appreciate your feedback about our facilities.Thanks a lot

8/10 – Goed

Eddy, WIJCHEN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen 👍🇪🇸🇳🇱
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Reception Department op 7 okt 2022
We really appreciate your time to evaluate your experience with us. Thanks a lot.

10/10 – Uitstekend

maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een oase. Heel mooi hotel met bijzondere sfeer. Kamer met eigen terras. Zeer schoon en vriendelijke ontvangst
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

karl

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
aangenaam typisch Spaans, zeker goed voor een overnachting,
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Reception op 26 dec 2021
Thank you very much for your stay

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Mooi hotel tipico Spaans Goede prijs kwaliteit verhouding Heel schoon
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Kris

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niets te beleven
Een goedkoper alternatief voor het centrum van Malaga, je kan ook gratis parkeren op straat. Maar, de buurt stelt niets voor. Geen sfeer in het hotel, weinig gasten. De kamer was niet speciaal, niet groot, ook niet klein. Zwak wifi signaal op de kamer, maar toch nog bruikbaar. 's avonds eten in de buurt? Als er al wat te vinden zou zijn, lijkt het niet aantrekkelijk. Het ontbijt: dat was in het café dat bij dit hotel lijkt te horen. Heel basic (zoals voor andere klanten van het café?): 1 kop koffie, één toast met bvb ham&kaas of met confituur; 1 glas fruitsap.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf, buiten het centrum. Maar met een bushalte voor de deur ben je zo in het centrum. De kamers zijn niet heel luxe, maar worden zo goed schoon gehouden.
6 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Gino

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay
Perfect stay, close to the airport. Great service at lobby to arrange a taxi
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

stefaan, Wilrijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel dicht bij alles
Wij hebben dit hotel geboekt omdat we de volgende dag vroeg op de luchthaven moesten zijn. Was een enorm prettig gevoel er aan te komen leuk binnen plein,vriendelijke ontvangst mensen praten niet veel Engels of Frans maar zijn erg vriendelijk als je wat info wenst. Kamers zijn erg proper wij sliepen aan de kant ingang parking en dat was iets minder omdat er s'nachts wagens binnen reden en dan gaat de poort open en hoor je dat wel. Wij zullen zeker nog een keertje er verblijven omdat het zo aangenaam was. Is ook een cafeetje aan waar je rustig wat kan drinken.

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous hotel.. so very clean , staff friendly and helpful. Highly recommend
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Javier. Reception department op 27 mrt 2024
Good evening Ms. Jessica. Thanks a lot for sharing your experience at our hotel, highlighting the Andalusian charming style. We definitely hope to welcome you once again. Warmest regards.

10/10 – Uitstekend

Leonard

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
The desk staff were wonderful. I needed to borrow a cork screw and the bartender at their restaurant said he didn’t have one. When I asked how he opened the wine bottles displayed he shrugged his shoulders and walked into the kitchen. I would never set foot in that restaurant. One lady at the desk, walked home and brought me a corkscrew to open the bottle of wine that I had. The hotel was spotless and quiet. The best value we have experienced in a long time.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Javier. Reception department op 15 mrt 2024
Good evening Mr. Leonard. Thanks a lot for your time spent in sharing your experience with us and your kindly feedback. We regret that controversial issue happened at the Restaurant. It will be immmediately reported to be managed properly well. Anyway, we hope to see you again. Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Frances

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a fantastic four nights in Hotel Romerito. We had originally booked for two nights but extended to four. All the staff are amazingly friendly and helpful which makes this hotel so special. We are cycle tourists and the hotel have very kindly stored our large boxes while we go off on a cycle tour. You can catch a number 20 bus into the centre from outside the hotel.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Javier. Reception department op 13 mrt 2024
Thanks a lot Mr. Frances for your marvellous and kindly feedback, feeling us really proud indeed. We are delighted your experience in our facilities was nice. Hopefully to welcome you once again. Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Matthias

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice backyard and super wine in the hotel.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Javier. Reception department op 13 mrt 2024
Good morning Mr. Matthias. Thanks for sharing your experience with us. We are delighted that you appreciated one of the most appreciated part of our hotel: tasting a cup of wine in our courtyard. A pleasure indeed. Hopefully to see you again. Warmest regards.

10/10 – Uitstekend

SILVIA TAHITI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente lugar
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Javier. Reception department op 7 mrt 2024
Buenas noches Doña Silvia. Agradecerle inmensamente su tiempo empleado en valorarnos. Además con su escueto feedback nos hace intuir que su experiencia en nuestras instalaciones fue fantástica. Esperando recibirle en una segunda oportunidad.

8/10 – Goed

Lucia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Lovely garden with seating area, although some noice in evenings. No kettle or drinks in room was disappointing, we love coffee first thing!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Javier. Reception department op 7 mrt 2024
Good afternoon Ms. Lucia. Thanks a lot for taking your time in rating us and nice feedback. We take notes about your recommendation regarding to kettle in rooms. It will be reported to our CEO. We regret your experience in our facilities was not as nice as expected. Hopefully to welcome you once again. Thanks again.

6/10 – Redelijk

Sandra

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación estaba muy limpia y acogedora, pero es bastante ruidosa, cuando pasa la gente por el pasillo se oye todas las conversaciones y el paso del agua en las tuberías cuando en otras habitaciones abren los grifos se escucha demasiado (de normal ese ruido en una casa no se oye).
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Javier. Reception Department op 10 feb 2024
Buenas tardes doña Sandra. Agradecerle inmensamente su tiempo empleado en valorarnos. Apreciamos que destaque ese trabajo diario de nuestro equipo en tener todas las instalaciones a punto. Por otra parte, hay factores que no pueden ser controlados debidamente, bien por el tono de voz de otras personas o el ruido de maletas por el pasillo. Lo que si podemos confirmarle nuestro total compromiso con la legislación vigente insonorización. De todas formas, tomamos nota de su sugerencia. Reciba un cordial saludo.

8/10 – Goed

claire

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rien autour de l’hôtel pas de restaurant de magasins tres en retrait.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Javier. Reception Department op 9 feb 2024
Ms. Claire, we would like first your time spent in rating us and sharing your experience with us. Unfortunately, our restaurant was closed that weekend due to refurbishments. We simply hope to welcome you again and therefore, you can enjoy our tasty menu.Kindest regards.

8/10 – Goed

Imelda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurant was closed
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Javier. Reception Department op 9 feb 2024
Good evening Ms. Imelda. Thanks a lot for you time spent in rating us. We apologize for not experiencing our restaurant as it was renewed during last weekend. Just wish to welcome you again to show our tasty menu at the restaurant. We really do. Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Paul Minh Hoang

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Some renovation noise in the early morning and little noise isolation from the hallway, but still a super value stay. Exceptionally clean room and great gym facilities!
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Javier. Reception department op 31 jan 2024
Good afternoon Mr. Paul. Thanks a lot for your time spent in rating us and nice feedback. We appreciate it. Related to your little suggestion, we confirm that our facilities meet the current Spanish soundproof legislation. Anyway, we take notes. We hope to see you once again. Warmest regards.

10/10 – Uitstekend

Ashis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Courteous staff, clean & bright hotel. Excellent rates. Desk open all hours.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Javier. Reception department op 8 jan 2024
Good afternoon Mr./Ms. Ashis. Thanks a lot for your time spent in rating us. We really appreciate it, making really proud your nice feedback indeed. Both staff, facilities and front desk service are some of our most well-appreciated categories in other guests reviews. Just sending our warmest regards. We hope to see you once again.

10/10 – Uitstekend

Rosario

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Javier. Reception department op 8 jan 2024
buenas tardes doña Rosario. Agradecerle inmensamente su tiempo empleado en valorarnos y aún más sabiendo e intuyendo por la misma, que su experiencia en nuestras instalaciones ha sido maravillosa y colmando sus expectativas. Sobre todo desearle una muy buena entrada de año, esperando recibirle enuna segunda oportunidad. Reciba un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Rory

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Javier. Reception department op 8 jan 2024
Thanks a lot Mr. Rory for your marvellous mark which reflects a nice and outstanding time in our facilities. We do hope. At the same time, we would like to wish you a nice and lovely new year. All the best and hopefully welcome you once again. Regards.

10/10 – Uitstekend

Diego

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Departamento de Recepción. op 27 dec 2023
Muchísimas gracias don Diego por dedicarnos ese tiempo, además de esa maravillosa calificación. Nos llena de orgullo saber que su estancia con nosotros colmó sus expectativas. Finalmente, desearle un Feliz Año Nuevo. Esperando verle en una segunda oportunidad. Un saludo.

10/10 – Uitstekend

Ruben

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Javier. Reception department op 14 dec 2023
Buenas tardes don Rubén. Agradecerle inmensamente el poder compartir con nosotros su experiencia en nuestras instalaciones, y además de forma tan fantástica. Nos deja intuir que colmó sus expectativas enormemente, lo cual supone un orgullo inmenso. Esperamos verle en una segunda oportunidad. Reciba un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Taiga

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Javier. Reception department op 13 dec 2023
Good morning Mr./Ms. Asada. Thanks a lot for your marvellous mark. It would have been nice to know your personal experience in our facilities. Hopefully, we welcome you once again. Warmest regards and Merry Christmas.

10/10 – Uitstekend

Enrique

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Departamento de Recepción. op 13 dec 2023
Buenos días don Enrique. Agradecerle inmensamente su tiempo dedicado en valorarnos y la maravillosa calificación. Es un orgullo el poder saber que su experiencia con nosotros ha sido totalmente satisfactoria y ha colmado sus expectativas. Esperando recibirle en una segunda oportunidad. Reciba un cordial saludo.

8/10 – Goed

Victoria

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Javier. Reception department op 14 dec 2023
Muy buenas tardes doña Victoria. Muchísimas gracias por dedicar ese tiempo en poder valorarnos tan generosamente. Es cierto que nos hubiera gustado conocer con unas breves palabras suyas esa experiencia en nuestras instalaciones de forma más detallada. Sin duda, tendremos esa oportunidad en una nueva ocasión. Reciba un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Miguel Angel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Javier. Reception department op 13 dec 2023
Muy buenas tardes don Miguel Ángel. Muchísimas gracias por compartir su experiencia con nosotros. También es cierto que el orgullo que sentimos al ver su calificación es enorme. Sólo esperando recibirle en una segunda oportunidad. Nuestro saludo más cordial.

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was good, parking garage was easy to maneuver
Reactie van Javier. Reception department op 13 feb 2024
Thanks a lot Ms. Karen for highlighting our hotel so high, feeling us really proud to know your time and experience was as nice as you expected. Hopefully to see you once again. Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Eddy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Javier. Reception department op 8 dec 2023
Good afternoon Mr. Eddy. We would like to thank you for your marvellous mark and short, but nice feedback. We really appreciate it, making really proud indeed. Finally, we hopefully welcome you once again. Warmest regards.

6/10 – Redelijk

María José

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Javier. Reception department op 8 dec 2023
Muchísimas gracias doña María José por su tiempo empleado en valorarnos. Nos hubiera gustado el poder saber de primera mano su experiencia en nuestras instalaciones como feedback para dar un impulso más en nuestro esfuerzo diario. Esperando recibirle en una segunda ocasión. Reciba un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Ms FE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was bright, refurbished modern bathrooms. Lovely courtyard to relax & enjoy food / drinks. Popular restaurant. Staff friendly & helpful. Excellent base for exploring the region. Bus stop outside into Malaga. (Approx 20mins) Great little bars/ cafe -take out local food, shops on the road through lovely Los Padros village makes up for the Approach via industrial area Would recommend.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Javier. Reception Department op 3 dec 2023
Good evening Ms. Johnston. No words can express our immense grateful for your feedback, full of generosity, making us really proud indeed. At the same time, showing our gratitude for your time spent in rating us. We really appreciate. Hopefully, we welcome you once again. Kindest regards and Merry Christmas.

10/10 – Uitstekend

Juan Manuel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Javier. Reception Department op 3 dec 2023
Muchísimas gracias don Juan Manuel por su generosa calificación. Nos hace sentir muy orgullosos el poder saber que su estancia con nosotros ha sido sencillamente tan grata como hubiéramos desde un principio. Al mismo tiempo, nos hubiera también gustado saber esos aspectos tan positivos que le han generado esa visión tan maravillosa, así como, y no menos importantes aquellos detalles en los podemos poner más énfasis de cara a su mejora. Esperamos verle en una segunda oportunidad. Un saludo.

2/10 – Ontzettend slecht

JOSE

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Departamento de Recepción. op 13 dec 2023
Buenas tardes don José. Darle la gracias por su aportación. Nos hubiera gustado poder conocer de forma más detallada las razones de no haber cumplido con sus expectativas. Aún así reiterar nuestro agradecimiento. Esperamos verle en una segunda oportunidad con el reto de que esa experiencia sea mucho más notable. Ese es nuestro reto. Reciba un saludo muy cordial.

2/10 – Ontzettend slecht

Edna Hermine, Aschheim

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Javier. Reception Department op 22 nov 2023
Good afternoon Ms. Edna. First of all, we would like to thank you for your time spent in rating us. At the same time, we regret to know your experience in our facilities was not nicer than we wanted. In fact, it would be interesting to know those non-positive aspects to bring out the best in ourselves in future. Warmest wishes.

6/10 – Redelijk

juan jose

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Javier. Reception Department op 14 nov 2023
Muy buenas tardes don Juan José. Agradecerle su tiempo empleado en valorarnos. Es muy importante para nosotros conocer la experiencia de nuestros huéspedes como medida de mejora en nuestro vocación diaria. Al mismo tiempo, nos hubiera encantado saber mediante un pequeño feedback que situaciones le parecieron más apuestas y atractivas de su tiempo con nosotros, así como aquellas que no permitieron conseguir una estancia magnífica. De todas formas, reiterar nuestro agradecimiento y esperando recibirle en una segunda oportunidad. Un saludo.

8/10 – Goed

Carole

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Reception Department op 7 nov 2023
Good morning Ms. Carole / Schönen Guten Morgen. Thanks a lot for your time spent in rating us. It is really important for us to know our guestsexperiences. We guess, according to your mark, it was really nice. However, we would have wished to check your personal view about our front desk, facilities and room allocated. Hopefully, we welcome you again once again. Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Sylvain

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Reception Department op 3 nov 2023
Thanks so much Mr. Sylvain for this marvellous mark. We guess your experience in our facilities was really nice. We hope to welcome you again. Best wishes.

10/10 – Uitstekend

Fardin

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Reception Department op 3 nov 2023
Good afternoon Mr. Fardin. We would like to appreciate your marvellous mark, making us really proud indeed. Just sending you our best wishes. Kindest regards.

8/10 – Goed

JOSE L.

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Javier. Reception Department op 3 nov 2023
Buenas tardes don José. Ante todo agradecerle inmensamente su tiempo en valorarnos. Representa un aspecto muy importante en nuestra mejora a la hora de mostrar el mejor servicio posible. Al mismo tiempo, hubiera también sido interesante el conocer de primera mano, los aspectos más positivos y, como no, los menos para así tener una especial atención. Aún así, sabemos de nuestro innegable trabajo diario. Desearle nuestros mejores deseos. Reciba un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Naomi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I'm very grateful to have stayed here, the staff are so kind and I looked forward to breakfast every morning! Javier at the front desk was especially helpful and attentive, I highly recommend😄
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Reception Department op 3 nov 2023
Good evening Ms. Naomi. An enormous pleasure to know your time in our facilities was absolutely nice. We are totally agree that breakfast at the courtyard can be a marvellous experience with birds singing or colourful scenario. Finally, we are delighted to know that our colleague Javier, brought out the best in himself. His potential charisma is well-appreciated. It really is. Finally, we hopefully welcome you again. Best wishes.

6/10 – Redelijk

Franziska

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Keine Seife auf dem Zimmer, sonst in Ordnung
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Reception Department op 3 nov 2023
Good evening Ms. Franziska. We would like to thank you for your time spent in rating us. We really appreciate it. We can guess your time with us was not so perfect than we would have wished. Besides, we would like to note that soap is not offered as amenity. Anyway, your request will be reported to be managed properly well. Kindest regards.

6/10 – Redelijk

Jan-Erik

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Reception Department op 3 nov 2023
Thanks a lot Mr. Jan-Erik for your mark. It would have been really instructive your personal feedback in order to bring out the best in ourselves. It really would. Best wishes.

8/10 – Goed

Sylvain

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Reception Department op 30 okt 2023
Good evening Mr/Ms. Sylvain. We would like to thank you for your time spent in rating us. We really appreciate it. However, we would have like to know your personal experience in our facilities, representing a marvellous test to bring out the best of ourselves. Kindest regards.