Geplaatst op 19 okt. 2023
Bij het inchecken werd ons verteld dat we op voorhand te taksen moesten betalen (wat ons vreemd lijkt aangezien we ondertussen al in meerdere hotels in de VS verbleven hadden en dit altijd achteraf gebeurd). Bij aankomst in de kamer bleek dat er maar voor 2 personen handdoeken waren voorzien. Je hebt een service waarbij je kan smsen om spullen naar de kamer te brengen en dit hebben we meermaals moeten doen, zowel voor handdoeken als body wash, flesjes water, ...) Onze laatste avond kwamen wij terug van een vermoeiende dag naar Antelope Canyon (10u rijden) en keken wij met 3 uit naar een frisse douche en een goede nachtrust om de ochtend daarop te vertrekken. Blijkt de kamer toch wel niet gekuist? Poetsvrouw is gewoon NIET langsgeweest, terwijl er bij check-in vermeld werd dat er ELKE dag gekuist werd je betaald hier op voorhand al voor. Laten we concluderen dat dit voor een 4-sterrenhotel zeer ongepast is en wij niet meer zullen terugkeren.
Opmerking van Hotelbeheer
19 okt. 2023 door Sahara ManagementHotelbeheer
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.