Les notes se basent sur un nombre total de 541 avis vérifiés

2,5 sur 5
Recommandé par 74 % des clients
2,5 Propreté de la chambre
3,1 Services et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Je ne recommande pas

Publié le 20 août 2018 sur Hotels
Pas très propre. Déjeuner c’est des muffins au bleuet avec du café d’eau de vaisselle
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
21 août 2018 par Hotel Management , Direction de l'hôtel
Frederic, thank you for taking time to post your review. We apologize for the cleanliness issue you had while here. Your review has been discussed with our housekeeping team and we are taking steps so we are more consistent in our service levels. We will make a note of your feedback with regard to our complimentary grab-and-go breakfast as we plan any changes to it. We hope to have the opportunity to make it up to you on a future visit. Sincerely, Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 12 avr. 2024
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 7 mars 2024
Expensive for what you get. Sad breakfast
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
8 mars 2024 par Hotel Management, Direction de l'hôtel
Dear Serge, Thank you for posting your review. We regret not giving you an exceptional experience during your stay. Our aim is to provide quality service; therefore, we are disappointed that this was not your experience and that you felt we were not decently priced. We are sorry the breakfast choices did not meet your taste, and we will discuss further improvement with the concerned team. Please give us another try the next time you are in the city for a better experience. Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 8 janv. 2024
They have bed bug. The tub knob fell off. Water kept running.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
10 janv. 2024 par Hotel Management, Direction de l'hôtel
Dear Aretha, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to address this adequately.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 6 janv. 2024
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 9 déc. 2023
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 8 déc. 2023
Just don’t stay here. The few dollars in savings are not worth how filthy the place is. The employees were trying hard (best think about the stay) to pretend the place didn’t suck, but it was awful. Complete waste of money.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
13 févr. 2024 par Hotel Management, Direction de l'hôtel
Dear Cindy, Thank you for being our guest and for your valuable feedback. Please accept our apologies for your experience at our hotel. We aim to provide every guest with an exceptional stay, and we are sorry this was not your experience. We hope you will give us another chance to give you the hospitality you deserve. Thank you again for your feedback.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 déc. 2023
I was hospitalized due to insect bite
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
8 déc. 2023 par Hotel Management, Direction de l'hôtel
Dear Chantel, We sincerely apologize for your negative experience at our hotel. Nothing is more important than ensuring our guests have a comfortable and relaxing stay, so we are sorry we could not make that happen for you. Allow us to check with our team to find out what went wrong so that such concerns can be better handled as we move ahead. We wish we had addressed your problems while you were still here. Please give us another chance so we can leave you a much better impression on your next visit. Sincerely, Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 1 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 14 nov. 2023 sur Hotels