Dash Living on Queen's

3.5-sterrenaccommodatie
Art deco hotel in Hongkong

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Dash Living on Queen's

Receptie
Superior Twin kamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen
Een minikoelkast
Premier kamer, 1 kingsize bed | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 14 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 12 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premier kamer, 1 kingsize bed

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 22.3 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 12 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 16.7 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
286 Queen'S Road Central, 286, Hong Kong, HKG

In de buurt

  • Hongkong Macau-ferryterminal - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Soho - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Lan Kwai Fong - 10 min. wandelen - 0.8 km
  • Congres- en tentoonstellingscentrum - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Harbour City - 7 min. rijden - 5.5 km

Lokaal vervoer

  • Western Market Tram Stop - 6 min. wandelen
  • Centraal Station Hongkong - 14 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Hong Kong (Hong Kong) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪麥當勞 - ‬3 min. wandelen
  • ‪Te Quiero Mucho - ‬4 min. wandelen
  • ‪星巴克 - ‬3 min. wandelen
  • ‪The Cupping Room - ‬3 min. wandelen
  • ‪球哥燉湯 - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Dash Living on Queen's

Hotel vlak bij Hollywood Road
Dash Living on Queen's bevindt zich dicht bij Hongkong Macau-ferryterminal en Soho en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Rookvrije accommodatie, een lift en een receptieruimte
  • Bagageopslagruimte, meertalig personeel en gemeenschappelijke werkruimte
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 56 kamers hebben leuke voordelen zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Televisies van 48 inch met kabelzenders
  • Minikoelkasten en beperkte schoonmaak

Talen

Chinees (Kantonees), Chinees (Mandarijn), Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (wekelijks)

Zakelijke diensten

  • Flexwerkplekken

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (80 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 1 gebouw
  • 25 etages
  • Art-decoarchitectuur
  • Gebouwd in 2005
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Tv van 48 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Het wordt aanbevolen om de mobiele app van de accommodatie, Dash Living, te downloaden voor je incheckt

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, ophalen van sleutel

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je een toeslag van HKD 2500 per huisdier (afhankelijk van de verblijfsduur)
Tot 20 kg per huisdier
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Alleen bepaalde kamers. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 12 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: HKD 500 per accommodatie per dag
  • Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 2.7272 procent aangerekend

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: HKD 2500 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

OVOLO 286
OVOLO 286 Queen's Road
OVOLO 286 Queen's Road Central
OVOLO 286 Queen's Road Hotel
OVOLO 286 Queen's Road Hotel Central
Ovolo Noho Hotel Hong Kong
Ovolo Noho Hotel
Ovolo Noho Hong Kong
Ovolo Noho
Mojo Nomad Central Hotel
Mojo Nomad Hotel
Mojo Nomad Central Hong Kong
The Sheung Wan
Mojo Nomad Central

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Dash Living on Queen's?

Ja, bij Dash Living on Queen's zijn huisdieren met een maximumgewicht van 20 kg per huisdier toegestaan. Er geldt een toeslag van HKD 2500 per huisdier, per verblijf.

Hoeveel berekent Dash Living on Queen's voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Dash Living on Queen's inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Dash Living on Queen's uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Dash Living on Queen's?

Dit hotel ligt in Central & Western District, op 10 minuten wandelen van Hollywood Road, Soho en Hongkong Macau-ferryterminal. Ook Lan Kwai Fong en Victoria Harbour liggen op 15 minuten wandelen. Western Market Tram Stop ligt op 6 minuten wandelen en naar Metrostation Sheung Wan is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Dash Living on Queen's

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 471 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 385 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 96 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 1000 beoordelingen

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

jur

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Prima hotel

Hotel ligt prima op het eiland. De liften werken echter niet goed wat minder prettig was. De kamers zijn klein en de badkamer heeft wat schimmel en de douche liep niet goed door. Echter is het personeel top. Prima hotel maar zeker niet top.
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Shoichi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The modest and cozy hotel, easy to access to Sheung Wan station.
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

??

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテル側のミスにも関わらず、こちらが悪いことにされ弁解のためにかなりの時間を拘束されました。 疲れていて1秒でも早くベッドに入りたかったのに最悪の思い出となりました。 そもそも4泊で予約をしたがルームキーは何故か3泊の登録がされており、4泊目の夜自分の部屋に入ることが出来ませんでした。 受付に理由を問い合わせたところ「ルームナンバーを言え」となり「103号室」と返答。 正しくは「1003号室」だったため間違えていると指摘をされ、それならば「10階に上がり、左側の部屋です」と説明するも、「番号が違うから許可出来ない」の一点張り。 そもそも部屋番号を記憶していなければならないルールが示されておらす、0が一つ足りないところまで言い当てているにも関わらず、こちらを犯人扱い。 ホテル側のミスは誰が謝罪するの?
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very accommodating and nice shared amenities like a kitchen/living area.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Boonyakan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Guillaume Pierre Eric

Positief: Netheid, personeel en service
Cool
6 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

cangqiong

Negatief: Voorzieningen
Not clean bed
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Hiroki, Iwaki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
各観光地へもアクセスが良く便利でした。
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

KAORI

4 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Alejandro loubet

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
El lugar está muy bien, pero no realizan limpieza en la habitación por todo el tiempo que estés y por un día no pasa nada pero cuánto te quedas mucho tiempo si empieza a hacer falta
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

R

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
壁は薄くて廊下や隣の部屋の音はよく聞こえるけど それ以外は快適でした
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Kong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s little bit tiny, and cushions need to be replaced for the firm one
4 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

TAKASHI, Nakano-ku

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ロケーションは良いですが、部屋が狭く、冷蔵庫も机の下に潜らないといけない等、使いにくく感じました。レセプションも値段の割にアルバイトの方のようでホスピタリティに欠けていました。
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Timothy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Liked the place only issue was the comfort in bed and the bathroom door had problems. The staff were lovely though.
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Roy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Daniella Sinequan

Positief: Voorzieningen
The restaurant on the first floor is really good, overall, the room is clean and comfortable but one of the lights in the shower was not working and flickered the whole time.
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Juan Carlos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is very good. However, the rooms are very small for 2 persons.
5 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Henry, Burnaby

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, I had a pleasant stay here. The room is clean and what I expected. The issue was the check-in process was a bit confusing. There is a reception area but it's located on the 3rd floor - this is not very clearly marked in the lobby with more prominent signage. I believe the photos of the lobby area are old and still show a reception area there. Instead, there is a large sign instructing you to check in with the Dash Living mobile app. If this doesn't work for you (as was my case), you are pretty much out of luck until you find Reception. I was only helped out by another hotel patron who clued me into this as she experienced the same check in problem as I did.
5 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The location of this serviced apartment was really good, with many eateries nearby. The common space at level 3 also provided extra space beyond the room. However I may not come back due to the hard bed, very soft pillows, road noise (poor sound insulation) and general maintenance (while I think it is clean, does not give the impression of a well maintained space).
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

YI-JUNG

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
不小心弄壞花灑頭 跟櫃檯告知 反被安慰!服務超好!
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

??

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
・セントラルからのアクセスは問題なし。 ・部屋は綺麗で、シャワールームも清潔が保たれている。 ・飲料水のサービスはなし。 ・ルームウェア、スリッパもなし。
3 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Rafija

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BUCHT DIESES HOTEL NICHT!!!! ich hatte den Bewertungen geglaubt aber es ist absolut nicht so! Es ist unsicher - der Check in war die absolute Katastrophe!! Man fühlt sich unwohl und auch das Zimmer war weder sauber noch sicher - es ist sehr hellhörig! Die Möbeln schauen wie auf den Bildern aus aber die Qualität ist katastrophal - das Bett ist absolut unstabil - der Bettüberzug war für die Bettdecke zu kurz und der Kasten hat sich auch nicht leicht öffnen lassen (sehr eingerostet). Wir haben 4 Nächte gebucht und haben aber nach der ersten Nacht aufgrund der Umstände ausgecheckt und bekommen jetzt das Geld weder vom Hotel noch von Expedia retour. Ich bin wirklich enttäuscht!!!!! Ich habe ziemlich viele Hotels gebucht und wurde bisher nie enttäuscht- aber das geht wirklich nicht! Sucht euch ein anderes Hotel, die Bilder täuschen!!!
4 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Luis F, Tucson

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Location, location, location. This hotel is about 5 minutes walk to the MTR Sheung Wan station. It is also about 10 to 15 minutes from the Central pier complex which you can use to go to Kowloon, Lantau, Macau, and other places. There is a western style market maybe 30 feet from the entrance to the hotel. The "cons" are that they don't offer traditional hotel service like everyday cleaning although the towels are changed daily. There is no room service and its kind of a DIY hotel. I think the 30 HKD charge for the washer and 30 HKD for the dryer was steep. I've been to worse for sure but I don't think that this is a four star hotel by U.S. standards for sure. This is more in line with HoJo's or maybe La Quinta in the U.S.. I chose it for the location and the convenience and it more than fulfills that criteria.
13 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Bryant

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed and pillows are really uncomfortable
6 nachten verbleven in januari 2025