Exterieur

Beoordelingen van Hotel ABBEY

4 out of 5
Hotel ABBEY
Kerkeblokstraat 5, Grimbergen

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 32 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Berry

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Luis Alberto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

RvB

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een keuken op je hotelkamer? Misschien een optie om die eruit te halen de kamer tegelijkertijd te moderniseren?
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Jelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sfeervol net hotel, ruime kamer
Net hotel in oude abdij. gebouw sfeervol en in nette staat. Parking op eigen eigen terrein is ideaal. ontbijt is goed, genoeg keuze en variatie. grote kamer, voldoende oppervlakte. kamer is voorzien van goede uitrusting.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Frederic

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Business hotel
Ruime propere kamers maar wat blijven stilhangen in de tijd wat betreft de aankleding. Ontbijt is verzorgd.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Reasonable hotel with modest fasilities. Slept not very camfortable due to noise and no internal AC.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Gert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Tamas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Yann

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Antonios

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Hans Henrik

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Mathieu, Lobbes

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Séjour en demi-teinte en raison du service
Week-end entre amis pour profiter des thermes à deux pas de l’hôtel : bonne situation à 2 pas du centre et de lieux calmes et boisés où se promener, courir ou faire du vélo. Le point négatif est le service à l’hôtel : nous avons été accueillis par une étudiante qui ne connaissait rien à l’établissement et incapable de nous renseigner sur les heures du petit-déjeuner, de check-out, du bar et autres. Chambre avec de nombreuses taches brunes sur la moquette au sol. Le matin, une seule personne qui doit gérer la réception et le petit-déjeuner : il n’y avait plus de pain, plus d’oeufs, ni de garnitures en suffisance. Il a fallu attendre 15’ pour remettre de l’eau dans la machine à café. Bref, service indigne d’un 4 étoiles (ni même de tout autre hôtel, d’ailleurs), même si le réceptionniste faisait de son mieux, mais seul pour tout gérer, c'était impossible. Il s’agit clairement d’un hôtel business qui tente d’attirer des clients le week-end, mais qui n’assure pas vraiment. Dommage car la situation et le potentiel sont bien présents.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Chambre ancienne, aurait besoin d'un coup de jeune, une fissure au mur, pas la climatisation donc très chaud dans la chambre.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Kulathumani

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel for 3*, not for 4*. Too high price. Very good location to go to the airport.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Pedro

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une nuit à l'abbaye
Hôtel très propre et chambres spacieuses, dans une localité à la périphérie nord de Bruxelles. Quartier calme, grand parking à disposition. Un restaurant dans l'hôtel que je n'ai pas testé. Les chambres sont dans un style un peu austère mais bien équipées. Le petit déjeuner buffet du matin est convenable, mais pourrait offrir un peu plus de choix. Le personnel est discret et efficace. Bonne étape pour un voyage d'affaires.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

DAVID

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Marco

2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Pedro

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pillows were a bit uncomfortable but overall nice hotel with some hood Chinese and Italian restaurants nearby
2 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

roberto

Positief: Netheid
Hotel medio
Hotel bello come struttura, camera ampia ma materasso duro e cuscini purtroppo troppo molli e quadrati. Accessori da toilette minimi, la saponetta dopo poche lavate si consumava in quanto molto sottile così come il bagno schiuma e lo shampoo in confezioni micro. Colazione minima e non di buona qualità
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good clean Hotel- excellent restaurant
The Abbey is what I would describe as a good business traveller hotel, very clean comfortable. It is in the centre of Grimbergen which has 4/5 restaurants. The hotel restaurant itself is of a very good standard
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Sylvie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
juste un petit "soucis" : pas de climatisation dans les chambres.
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2017