Op basis van 809 geverifieerde beoordelingen

4,5 / 5
89% van onze gasten beveelt dit aan
4,7 Hygiëne kamer
4,5 Service & personeel
4,5 Comfort kamer
4,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 sep. 2023
Mooie lokatie en een goed ontbijt en rustig ge euren in om bihzondermooie omgeving
Opmerking van Hotelbeheer
27 dec. 2023 door Public RelationsHotelbeheer
Dear guest Matteo,Thank you for the time it took to comment and rate your experience with us.We work everyday to provide the best service to our guests and there is no better reward than reading a comment so positive as the one you have written.We hope to welcome you back.Kind regards,Guest RelationsLopesan Villa del Conde Resort & Thalasso
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15 dec. 2022 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
15 dec. 2022 door Customer ServiceHotelbeheer
Dear customer Raoul,Thank you very much for taking a moment of your time to rate us.We are very pleased to have achieved such a good rating from you. We would be very glad to receive you again soon.Kind regards,Guest RelationsLopesan Villa del Conde Resort & Thalasso
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Vooral 65 plus hotel en afgelegen

Geplaatst op 15 nov. 2022 op Hotels
Verblijf ( zeker vergeleken met het Meloneras hotel) was matig. Weinig te doen, ver van restaurants en winkels) en matig georganiseerd
Opmerking van Hotelbeheer
14 dec. 2022 door Customer ServiceHotelbeheer
Dear Jaqueline,First of all we would like to thank you for the time spent rating our hotel and for your feedback and the constructive criticism which helps us to improve the service provided.We hope to welcome you soon back and to improve the image you have taken from the Lopesan Villa del Conde.Kind regards,Guest RelationsLopesan Villa del Conde Resort & Thalasso
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15 nov. 2022
Super hotel, als je van luxe houdt is dit het perfecte hotel.
Opmerking van Hotelbeheer
14 dec. 2022 door Public RelationsHotelbeheer
Dear Monica,Thank you for spending some of your time to rate us. We are pleased to know that you have a very good impression of our hotel.Thank you very much again and we hope to welcome you soon again in our hotel.Cordially,Public relationsLopesan Villa del Conde Resort & Thalasso
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 nov. 2022
Heeft onze verwachtingen overtroffen. Accommodatie is mooi opgezet, prachtige tuinen en heel schoon.
Opmerking van Hotelbeheer
14 dec. 2022 door Public RelationsHotelbeheer
Dear guest Peter,Thank you for the time it took to comment and rate your experience with us.We work everyday to provide the best service to our guests and there is no better reward than reading a comment so positive as the one you have written.We hope to welcome you back once and a thousand times again!Kind regards,Guest RelationsLopesan Villa del Conde Resort & Thalasso
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 aug. 2022 op Hotels
The hotel is great, but no koffie in the room.
Opmerking van Hotelbeheer
31 aug. 2022 door Customer ServiceHotelbeheer
Dear Bea Coleby,thank you very much for your comment and thank you as well for your visit. We have taken note of your suggestions and will pass them on to the corresponding departments.It would be a pleasure for us if we had the chance to welcome you again in our hotel.Best regards,Public RelationsLopesan Villa del Conde Resort & Thalasso
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 22 aug. 2022
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 jul. 2022
een fantastisch hotel, heel vriendelijk en proper. Er waren veel belgen en nederlanders aanwezig. Goede bedden en ruime kamers. Het eten was heel goed en gevarieerd. Spijtig dat er wel verschil is in Exlusief die enkele zaten dus apart in een iets wat mooier terras buiten te ontbijten. Welnes moest je bijbetalen.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 mei 2022
Hotel was prachtig en gelegen aan een mooie boulevard met prachtige winkels. Mooie kamers en veel zwembaden. Goede service. 1 groot MINPUNT (voor mij) is dat er geen mogelijkheid was van een glutenvrij dessert. Bij navraag gaven ze alleen aan dat het hotel deze mogelijkheid niet geeft. Zonder enige uitleg of moeite. Pas na klagen bij de receptie werd er de 2e avond (na veel rondvragen en gedoe) een stukje glutenvrij Daim taartje uit de vriezen geserveerd. Pas na hulp van een super lieve serveerster werd er de 3e avond 2 lekkere stukjes taart geserveerd. Wat een slechte service voor zo'n groot sterren hotel. Dus als je echt glutenvrij moet eten boek dan dit hotel niet!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 mrt. 2022
Mooi hotel, heel mooie en ruime kamer, vriendelijk personeel. Heel gevarieerde buffetten. Enig minpuntje is het ontbreken van koffie/theefaciliteiten op de kamer.
Opmerking van Hotelbeheer
8 mrt. 2022 door Guest RelationsHotelbeheer
Dear Andrea, We thank you for having dedicated a moment of your time to share with us your experience, which is very important to us in order to continue improving. We thank you for the nice comments you have left us about our staff, this pays for the work done with perseverance every day and we are pleased to know that you have been able to enjoy our facilities with the best service. We are very happy that you have felt well cared for, our staff receives training on careful and detailed customer service as this is our main objective. We are very happy to know that we have managed to transform your stay into an unforgettable and pleasant experience, our main objective is to create memories that feed the soul over time. We hope to welcome you back with us so we can continue sharing unique moments together. Kind regards, Your Guest Relations Department