Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality

3.5-sterrenaccommodatie
Zilte zeelucht en een buitenzwembad, dicht bij Ligplaatsen op Gili Air

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality

Interieur
Kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op lagune | Accommodatievoorziening
Kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op lagune | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, extra bedden (toeslag)
Luchtfoto
Zitruimte lobby

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Zwembad
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 146
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op lagune

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Waterkoker
  • 45 m²
  • Uitzicht op de lagune
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 1 eenpersoonsbed

1 Bedroom Room Pool Lagoon

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Gili Air Island - Lombok, Gili Air, Lombok, 83125

In de buurt

  • Ligplaatsen op Gili Air - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Zone Spa - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Haven van Bangsal - 54 min. rijden - 4.8 km
  • Haven van Gili Meno - 58 min. rijden - 5.2 km
  • Gili Meno Sea Turtle Sanctuary - 63 min. rijden - 5.8 km

Restaurants

  • ‪Villa Karang Hotel - ‬6 min. wandelen
  • ‪Begadang Backpackers - ‬16 min. wandelen
  • ‪Mama Pizza - ‬11 min. wandelen
  • ‪Sharkbites - ‬3 min. wandelen
  • ‪Sandy Beach Bungalow Bar & Restaurant - ‬20 min. wandelen

Over deze accommodatie

Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality

Hotel vlak bij Ligplaatsen op Gili Air
Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality bevindt zich dicht bij Haven van Bangsal en biedt een poolbar, een terras en een tuin. Avontuurlijke reizigers kunnen fietsen bij dit hotel. Verwen jezelf met wellness, zoals een massage, een manicure/pedicure of een body wrap. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een droogkuis/wasserijservice en een entertainmentruimte buiten, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Fietsverhuur, een shuttleservice van/naar de luchthaven en tuinmeubelen
  • Conciërgeservice, hulp bij uitstappen/tickets en geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning en badjassen, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Balkons of terrassen, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Buitenzwembad (toegang voor gasten)
  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan de baai
  • Entertainmentzone buiten
  • Terras
  • Tuin
  • Tuinmeubels

Spa

  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Reflexologie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 etage
  • 17 gebouwen
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 350000.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: IDR 350000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Gili Air Lagoon Resort
Gili Air Lagoon
Gili Air Lagoon Resort Gili Islands
Gili Air Lagoon Resort
Gili Air Lagoon Resort CHSE Certified
Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality Hotel
Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality Gili Air
Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality Hotel Gili Air

Veelgestelde vragen

Beschikt Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality?

Vandaag, 20 jul. 2025, kost een verblijf bij Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality van één nacht voor twee volwassenen op 29 jul. 2025 min. € 145,59, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality?

Dit aan het strand gelegen hotel in Gili Air ligt op 0,4 km van Ligplaatsen op Gili Air en op 4,3 km van Haven van Bangsal. Ook Pusuk Mountain en Strand van Senggigi liggen op 32 km afstand.

Beoordelingen over Gili Air Lagoon Resort by Waringin Hospitality

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 67 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 58 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 170 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Iris

Positief: Personeel en service
Op goede loopafstand van de haven, fijn strand en restaurantjes om de hoek. Het personeel is vriendelijk, de bedden zijn goed en er is een fijn zwembad bij het restaurant. Helaas is het verder wel wat in vervallen staat. Het ronde zwembad was niet schoon, het middenstuk is een opslagplaats voor troep geworden. De wc brillen waren vies, dit hebben ze tijdens ons verblijf wel opgelost. Verder wat kleinere mankementen zoals leuningen die los zitten, een lamp in de badkamer die niet uit kon, gaten in het rieten dak etc.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt een droombestemming en prachtig hotel! Heerlijk genoten en goed gegeten
5 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

AnnaMarco, Groningen

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Looks great on internet but is far overpriced!

- no running water 1 morning. We could not shower before checking out. - No fresh towels during the whole stay - No new sheets also - Dirty pool. Water is salty and bottom is full with sand and other unkown particles - Only 1 order at breakfast, very limited buffet. 1 boiled egg next to your pancakes? You have to pay extra. - WiFi is very bad - No fresh water to shower or brush your teeth with - With the lights off not possible to charge your phone - Power falls out every now and then - Staff is nice but very young with little to no experience. Even saw them eating our left overs at breakfast. Conclusion: the complex looks great from the photos on the internet and you might think that the given prices are worth it but in the real world it is far overpriced for what you actually get. We moved to another place closeby to enjoy our last night on Gili Air.
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Rutger, Hoogeveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Resort met mooie bungalows aan het zwembad.

Resort Gili air lagoon ziet er mooi uit. Met leuke bungalows direct aan het zwembad. Je loopt zo s ochtends vanaf je bungalow het zwembad in. Het personeel is heel vriendelijk en maken graag een praatje met de gasten. Het resort ligt vlak bij het strand en op ongeveer 5 minuten lopen van de haven. Misschien een paar puntjes van verbetering. Het ontbijt kan iets meer uitgebreider, nu niet veel keuze. Je kan wel vragen of ze een ommeletje willen bakken. En ze kunnen iets doen aan de insecten plaag. Ik weet het het is lastig in zo'n tropische omgeving met mooi aangelegde tuintjes langs de bungalows en in de badkamer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

mooi paradijs met 17 prachtige huisjes

mooi verblijf gehad met 3 volwassen, echter is het huisje echter gebaseerd op 2 personen, 3e bed was 2 matrassen op de grond. keuze ontbijt was uitstekend, gehele opzet ervaren als luxe

8/10 – Goed

Martin

3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Wayne

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay at Gili Air Lagoon was most enjoyable and of a tropical environment standard. The room was clean, cool and tidy and the staff were extremely helpful. The problem with reviews is that people tend to forget where they are and that they are on holidays. If you want alll the luxuries of home don’t go on holidays then. We go on holidays with no expectations and are always delighted and surprised by our experience, Gili Air Lagoon was another wonderful experience. From being serenaded on arrival to being provided with a great opportunity to live within this unique and wondrous part of Indonesia. It’s a 5 out of 5 from us and we hope to be back again real soon.
5 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Niclas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

sandra, Abbotsford

Reisde met partner
Positief: Netheid
Good location and liked the pool that is right from the door. We did not have wifi working very well during stay. Air conditioning in room was not working great but when we complained it was fixed and was better. We forms food was overpriced at the resort. Did not eat at the resort much as I had ordered chicken wings with drinks and only 3 tiny wings came. There are plenty of reasonable food options within walking distance though.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Brent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great resort will definitely go back
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Matti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Upea majoitus

Todella hieno ja viihtyisä paikka! Palvelu oli hyvää ja kaikki meni hienosti. Pienet miinukset olivat rikkinäinen tuuletin ja wc nappi, muuten kaikki toimivat hienosti.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Heidi

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
4 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Steven

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Anders Nils Ragnar

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service, personal and location were great, the pool cleaning could have been better.
4 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Christine

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service

Chambre correct mais services a revoir

Chambre correct. Néanmoins des bémols vu le prix de la nuitée : à notre arrivée vers 15h00 la chambre n etait pas encore prête il a fallu attendre 20 min. Pendant notre séjour de 4 nuits la piscine donnant sur la chambre n a jamais été nettoyée ( presence de saletés au fond, des feuilles et insectes flottants) Le petit dejeuner n est vraiment pas super et le café est horrible ( présence de marc de café) et même quand on demande à changer c est toujours pareil.
4 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Terry

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This property was not how it was protrayed, the pictures of the rooms and surrounding property made it look much more up to date than it is. We stayed only one night of the week we had booked and moved to another resort on another island for duration of our vacation.

8/10 – Goed

Lisa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Great location just off the beach. Staff are amazing and very helpful. Infinity pool by hotel restaurant/bar was great. View of the ocean. Only 6 loungers and no umbrellas. Breakfast included was basic but delicious. Rooms are definitely dated and could use updating. Lots of ants in room. Bathroom is part outdoor so very buggy. Always had hot water and air conditioner worked great. Lagoon pool is run down and needs cleaning. Not sure what use to be at the center of the pool but was being repaired during our stay. Wifi barely works.
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Randi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The pool was great for kids, right at your doorstep. The property wasn't on the beach though, which I had thought it would be (perhaps my mistake). It was only a few minutes walk, so was ok. Staff was friendly & helpful. Overall, it was a decent place to stay.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel on Gili Air with unique pool, comfortable rooms and great service
5 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ronamae

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Rod, Auckland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very private due to the layout and small number of units Staff very helpful Staff and cats very friendly. Bring biscuits for the cats Close to good restaurants and ferry This is not related to the resort. The sea is why we came.The businesses on the islands need to clean up all the rubbish in the water, probably not their fault but seeing all the plastics film and metal foil from packaging in the sea is a not going to make me come back. The ENVIRONMENT is your business. If you can engage the tourists, give them fine net bags to collect the rubbish while they are in the water and return it. It the least we can do and its not hard.
4 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Anders

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Ok budgethotell.

Hotellet hade alla möjligheter med ett bra läge och en fin pool som rummen vette ut mot. Rummen var helt ok men det var mycket kryp i badrummet som var öppet ut. Djur som åt av tvålar och djurbajs på handduken var inte så trevligt. Servicen var inte så bra. Personalen försökte lite för mycket och man fick inte ens dra ut sin stol själv till frukosten. Vi blev aldrig lämnade ifred när vi åt frukost. Det stod alltid någon två meter från vårt bord och ställde frågor hela tiden. Frukosten bestod av en mindre buffe och en varmrätt som man beställde från menyn. Det var helt ok pannkakor men när jag beställde en egg benedikt fick jag ut något som jag inte vet vad det var. Helt oätbart var det.
4 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Caralyn, Bpyanup WA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the pool access, close to port , shops and restaurants.
4 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Kerstin

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020