Divers

Beoordelingen van NH Gent Belfort

4 out of 5
NH Gent Belfort
Hoogpoort 63, Ghent

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 493 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 362 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 91 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Leonie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and big rooms! I would have liked to know that they waere renovating the hotel.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

S.G.B. van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor 1 nachtje. Zeer aardige receptioniste.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Orlando - Front Office op 1 apr 2024
Beste mevrouw, meneerBedankt voor uw recensie.We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u onze service kon appreciëren.Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

DC

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op een top locatie. Grote ruime kamer. Kamer mag wel wat beter schoongemaakt worden, erg stoffig. Voor de rest alles prima.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Clarissa - Front Office op 6 mrt 2024
Hartelijk dank voor verblijving bij ons gekozen en de tijd die u heft genomen om een beoordeling achter te laten.Het was ons een genoegen u te mogen verwelkomen in het NH Belfort Gent.Het zal gewelding zijn om u terug te zein voor uw volgende verblijf in Gent. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Paulina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verblijf super goed verlopen , personeel behulpzaam en aardig , ondergrondse parkeergarage van het hotel, kamer was echt netjes en schoon, alles of loopafstand. In het algemeen echte aanrader
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Clarissa - Front Office op 6 mrt 2024
Hartelijk dank voor verblijving bij ons gekozen en de tijd die u heft genomen om een beoordeling achter te laten.Het was ons een genoegen u te mogen verwelkomen in het NH Belfort Gent.Het zal gewelding zijn om u terug te zein voor uw volgende verblijf in Gent.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Frank, Noordwijk

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Orlando - Front Office op 20 mrt 2024
Beste meneerBedankt voor uw score.Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Sander, Zoetermeer

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel. Very kind staff
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Juan Carlos op 11 feb 2024
Dear Sander,First of all, thank you very much for taking the time to write us a review.We are glad you enjoyed the stay with us. That motivates us to keep giving the best service we can.Thank you for the nice score.Kind regardsJuan CarlosFront-Office

10/10 – Uitstekend

Arthur, Schagen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op een goed locatie,vriendelijk personeel,.wegens verbouwing een upgrade naar een uitstekende kamer!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Juan Carlos op 30 jan 2024
Dear Arthur,First of all we want to thank you for sharing your experience with us.We are happy that you really enjoyed your time in our hotel and beautiful city. it thrives us to keep improving our service.Kind regardsJuan Carlos

10/10 – Uitstekend

Anne

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front office op 21 jan 2024
Dear AnneThank you so much for your trust in our service and hotel, also, glad to see you had a wonderful stay.Feel free to recommend us to family and friends for a next visit to Ghent, a little undiscovered gem.Kind regards WillemFront office night team

10/10 – Uitstekend

Michel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 31 jan 2024
Dear Sir/MadamThank you for your rating.Yours Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Manizja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WoW hotel
Heel luxe
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 30 dec 2023
Beste mevrouw, meneerBedankt voor uw recensie.Fijn om te horen dat u van uw verblijf hebt genoten.Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Soha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 30 dec 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for your rating.Yours Faithfully,

2/10 – Ontzettend slecht

Daan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
-koelkast in de kamer maakte verschrikkelijk veel herrie. -douchecabine lekte heel erg, bijna heel de kamer was een zwembad. -de bank zag er vies en smerig op de kamer. -hotel zelf zag er redelijk verouderd uit.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van NH Gent Belfort Team op 31 dec 2023
Beste Daan,Allereerst willen wij u bedanken dat u tijd heeft vrijgemaakt om een review te schrijven.Het spijt ons te horen dat uw verblijf bij ons niet naar verwachting is verlopen, dat is niet onze standaard.Onze diepste verontschuldigingen hiervoorOnze technische afdeling is op de hoogte gebracht van dit probleem en zij ondernemen momenteel actie.Vriendelijke groetenJuan Carlos

2/10 – Ontzettend slecht

Silvy

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Echt totaal geen 4-sterren hotel waardig, ookal betaal je daar wel voor. Het enige positieve is de locatie. Kamer was oud en vies, totaal niet zoals op de foto’s. Geen uitzicht en een uitzonderlijk slecht bed. Dit nooit meer.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kristina - Front Office op 17 dec 2023
Geachte Silvy, Hartelijk dank voor het delen van uw beoordeling over uw verblijf bij ons. Wij vinden het erg jammer om te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en willen u hiervoor onze welgemeende excuses aanbieden. Wij hopen dan ook u in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden. Nog een prettige dag toegewenst.Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

CARINE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van NH Gent Belfort Team op 11 dec 2023
Dear Carine, thank you for your time and score;

10/10 – Uitstekend

Heidi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel net en proper hotel. Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. Makkelijk te bereiken en op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Een aanrader!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Willem op 20 nov 2023
Dear HeidiThank you for your outstanding review.Feel free to recommend us to family and friends, specially when our improvements will be in place.Kind regards WillemFront office night team

6/10 – Redelijk

Rutger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen 4 sterren waard - onderhoud nodig
De ontvangst was al teleurstellend, dame was koel en niet echt vriendelijk. Kamer is oke maar vloerbedekking versleten. Kleine straal uit de douche en schimmel aan de glasplaat bij de douche. Locatie is daarentegen perfect
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Clarissa - NH Belfort Ghent Team op 18 okt 2023
Dear Rutger,Thank you very much for sharing your review, we are glad that you have enjoyed your stay with us so much. !We do regret however that we have not been able to fully meet your expectations and we sincerely apologize for the inconvenience. We cannot deny that some of our rooms need an update, but we will soon start the implementation of a rooms renovation plan. Looking forward to welcoming you again soon, kindest regards and have a nice day.

6/10 – Redelijk

Erika

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel beetje verouderd.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 9 okt 2023
Beste mevrouwBedankt voor uw recensie.Delen van ons hotel hebben inderdaad al wat meer verblijven verzorgd dan andere.Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Heidi

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, goed gelegen.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van NH Gent Belfort Team op 24 sep 2023
Beste Heidi, Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Gent Belfort, en voor uw positieve recensie Hopelijk zien wij u in de nabije toekomst nogmaals een keer als gast terug. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Judit

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 20 sep 2023
Dear Madam,Thank you for your rating.Yours Faithfully,

6/10 – Redelijk

CHARLES

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vriendelijke bediening maar kamer afgeleefd.
De bediening aan de receptie en in het restaurant was zeer vriendelik en gedienstig. De kamer stelde wat teleur. Wij waren er met onze kleinkinderen van 5 en 8 jaar. Deze moesten slapen op een opengeklapte "harde" zitbank. Na hierover vragen gesteld te hebben kregen zij wel een topper om de bank te verzachten, echter wel pas vanaf de volgende nacht. De kamer zelf was ruim, maar algemeen een beetje afgeleefd zoals ook de badkamer. Wij hadden in de douche toch wel een thermostaatkraan verwacht. De ijskast maakte veel lawaai bij het starten en stoppen hetgeen de slaap van verschillende personen verstoorde. Op de vraag om deze af te zetten kwam geen gevolg. Een lamp op het TV-meubel kon niet worden aangeschakeld en de airco werkte ondermaats en was luidruchtig. Er zijn in de kamer heel weinig vrije stopcontacten voorzien om via lader een batterij van laptop en/of Gsm op te laden. Eén in het gangpad werkte niet. Enkel die van de badkamer werkte nog als de lichten gedoofd waren. Het ontbijtbuffet was dan weer verzorgd en de ontbijtruimte was voorzien voor kleine kinderen, hetgeen dan ook weer positief was.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 31 aug 2023
Beste meneer Bedankt voor uw recensie.Fijn om te horen dat u onze service en ontbijt jullie bevallen heeft.Inderdaad erg jammer dat het overige iets minder was.Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Rein

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 24 aug 2023
Beste mevrouwBedankt voor uw score.Fijn om te zien dat u een aangenaam verblijf had bij ons.Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Ashley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden een super verblijf in dit hotel, het personeel was super vriendelijk, uitstekend ontbijt, super centrale ligging, voor ons was het een geslaagde citytrip!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Charles (NH Belfort Team) op 20 aug 2023
Lieve, We zijn blij te horen dat u een geweldige ervaring heeft gehad tijdens uw verblijf in ons hotel. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer in het hotel te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Anja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en netjes verzorgd. De sauna was goed maar geen ruimte om af te koelen en te relaxen, dat vo den we jammer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van NH Gent Belfort Team op 17 aug 2023
Beste gast,Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Gent Belfort Mogen wij onze welgemeende excuses annbieden voor de ongemakken die u hebt ervaren.Deze worden verder intern besproken.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Daniel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De kamer is dringend aan vernieuwing toe
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van NH Gent Belfort Team op 17 aug 2023
Beste gast,Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Gent Belfort.Mogen wij onze welgemeende excuses annbieden voor de ongemakken die u hebt ervaren.Deze worden verder intern besproken.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 6 aug 2023
Dear Madam,Thank you for your rating.Yours Faithfully,

8/10 – Goed

Dirk-jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was great
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van NH Gent Belfort team op 30 jun 2023
Dear Guest Thank you for taking the time to leave us your comments about your stay at the hotel. Kind regards .

4/10 – Matig

Patrick

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 28 jun 2023
Dear SirThank you for your rating.Yours Sincerely,

6/10 – Redelijk

Rita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Juan Carlos op 29 mei 2023
Dear guest,Thank you very much for taking the time to share with us your experience, we appreciate it very much.We hope to be able to welcome you again in the future.Kind regardsJuan CarlosFront-Office

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Schoon en vriendelijk personeel. Prima ontbijt
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 11 mei 2023
Dear Sir,Thank you for your score.Yours Faithfully,

6/10 – Redelijk

Edwin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: vriendelijk personeel, zeer schoon, uitgebreid ontbijt buffet, ligging t.o.v. alle bezienswaardigheden. Negatief: hard bed, slechte douchekop (klein straaltje), vreemde stroomvoorziening (tv werkt alleen als ook al het licht aan is) en zeer rumoerig (uitgaanspubliek van 23:00 tot 06:00 uur)
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 30 apr 2023
Beste EdwinBedankt voor uw recensie.Hopelijk heeft u deze problemen aan ons gemeld zodat we ze kunnen oplossen.Wij hebben toppers die op de matrassen kunnen doen en ze zachter maken. Verder beschikken we ook over oordopjes indien het nachtlawaai toch tot u door zou dringen.Met vriendelijke groetenOrlando - Front Office

10/10 – Uitstekend

Adrianus Theodorus Nicolaas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie grote kamers en schoon en ontbijt was perfect.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Juan Carlos op 31 mrt 2023
Geachte heer of mevrouwHartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en bedankt voor de geweldige recensie.Ons hotel ligt op een toplocatie, op slechts 5 minuten van het stadscentrum en vele restaurants.We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Vriendelijke groetenJuan Carlos

8/10 – Goed

Priya

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 26 mrt 2023
Dear Mrs.Thank you for your rating.Yours Sincerely,

8/10 – Goed

Holger Michael

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 12 mrt 2023
Dear Mr. HolgerThank you for your rating.Yours Sincerely,

8/10 – Goed

Maarten

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima accommodatie, vriendelijke ontvangst, midden in het centrum, maar toch goed bereikbaar met de auto, en onder accommodatie dichtbij en veilig parkeren
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 27 feb 2023
Beste MaartenBedankt voor uw recensie.We zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf.Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Ron

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
En zeer gezellig hotel , schoon en zeer vriendelijk personeel !
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Juan Carlos op 19 feb 2023
Beste,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen.We zijn erg blij dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf en dat uw tijd in ons hotel naar wens was.Wij zullen altijd ons best doen om uw verblijf onvergetelijk te maken.Hopelijk hebben we de oportunieit om u weer bij ons te verwelkomen.Met vriendelijke groetenJuan Carlos

10/10 – Uitstekend

Mike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie in het midden van deze Middeleeuwse stad. Goede parkeer gelegenheid onder het hotel, maar mag wat beter aangeven worden. Desalniettemin een echte aanrader.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 6 feb 2023
Beste MikeBedankt voor uw recensie.Fijn dat u ervan genoten heeft.Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomenMet vriendelijke groetenOrlando - Front Office

6/10 – Redelijk

Linda

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie top, maar zeker geen 4 sterren hotel.
5 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Orlando - Front Office op 7 feb 2023
Beste LindaBedankt voor uw recensie.Wat jammer dat ons hotel niet tegemoet kwam aan uw verwachtingen.Met vriendelijke groetenOrlando - Front Office

8/10 – Goed

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie van het hotel is perfect. Je loopt zo het sfeervolle centrum in, of in dit geval de kerstmarkt. Delen van het hotel zoals de kamers en ontbijtruimte missen sfeer.
Reactie van Orlando - Front Office op 6 feb 2023
Beste MichelBedankt voor uw recensie.Fijn dat u de ligging van ons hotel u zo goed uitkwam.Met vriendelijke groetenOrlando - Front Office

4/10 – Matig

D.P.

2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van NH Gent Belfort Team op 24 nov 2022
Sorry for any inconvenience you might have at the hotelOur very best

6/10 – Redelijk

Lara

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Orlando - Front Office op 7 feb 2023
Dear Lara,Thank you your for your rating.Kind Regards,Orlando - Front Office

6/10 – Redelijk

Josephine

Het was oké. Beetje gedateerd maar prima.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Josje

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Orlando - Front Office op 16 feb 2023
Dear JosjeThank you for your rating.We do hope we can welcome you again in the future.Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Hoite

2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Kurt

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideale ligging voor een weekendje Gent. Ruime kamer. Lekker, uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Alles om een geslaagd weekend te hebben.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Orlando - Front Office op 16 feb 2023
Beste KurtBedankt voor uw recensie.We zijn blij dat u het bij ons naar uw zin had.Hopelijk tot nog eens in de toekomst.Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

S

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Top locatie
Goed hotel, fijne service
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Hadi Front Office op 15 mei 2022
Beste S, Hartelijk dank voor uw positief recensie en score voor ons hotel, we zijn erg blij dat u zo van uw verblijf bij ons heeft genoten. We kijken er reeds naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen en u dan weer in de watten te mogen leggen, Gastvrije groeten en nog een prettige dag toegewenst.

10/10 – Uitstekend

Rob

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Hadi Front Office op 15 mei 2022
Beste Rob , Hartelijk dank voor uw positief recensie en score voor ons hotel, we zijn erg blij dat u zo van uw verblijf bij ons heeft genoten. We kijken er reeds naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen en u dan weer in de watten te mogen leggen, Gastvrije groeten en nog een prettige dag toegewenst.

10/10 – Uitstekend

sabrina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Jordi op 12 mei 2022
Dear Sabrina, Thank you very much for your top score on Expedia. Kind regards, Jordi, Back Office, NH Gent Belfort

10/10 – Uitstekend

Bas

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Jordi - Back Office op 12 mei 2022
Dear Bas, Thank you for your top score on Expedia. Kind regards, Jordi, Back Office, NH Gent Belfort

10/10 – Uitstekend

Jos

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Jordi - Back Office - NH Gent Belfort op 31 mrt 2022
Beste Jos, Bedankt voor uw top score. Nog een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Jordi, Back Office, NH Gent Belfort

10/10 – Uitstekend

Han

2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Jordi - Back Office - NH Gent Belfort op 31 mrt 2022
Beste Han, Bedankt voor uw top score. Nog een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Jordi, Back Office, NH Gent Belfort