Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel Perla





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Extra bed
Luxe beddengoed
Badjassen
Een privébadkamer
Satellietzenders
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Extra bed
Luxe beddengoed
Badjassen
Een privébadkamer
Satellietzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Extra bed
Luxe beddengoed
Badjassen
Een privébadkamer
Satellietzenders
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Extra bed
Luxe beddengoed
Badjassen
Een privébadkamer
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

15, Rue de la Jordanie, Quartier de la Gare, Ville Nouvelle, Fes, 30000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel Volubilis
Hôtel Volubilis
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
7.2 van 10, Goed, 215 beoordelingen
De prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MAD 13.20 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: MAD 150.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Perla Fes
Perla Fes
Hôtel Perla Fes
Hôtel Perla Hotel
Hôtel Perla Hotel Fes
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Perla
Beoordelingen
7,0
Goed
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
4,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 jun 2017
Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2017
8/10 – Goed
Mohamed
5 mrt 2020
Visite
Mohamed
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 mrt 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Alfon, España
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Alfon
3 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
シニア, さいたま
12 okt 2018
駅に近い
シニア
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 okt 2018
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mei 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 apr 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Value and prime location
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 apr 2018
Camera non disponibile
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Huone ok.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Góður kostur á ferðalagi
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Huangxiao
8 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Huangxiao
3 nachten verbleven in september 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Hussain
4 sep 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hussain
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Mi, JAPAN
14 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅近
Mi
2 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jun 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Kenneth W
29 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A quiet and nice place to stay
Kenneth W
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
NEKO, 関東
6 apr 2017
Negatief: Netheid, personeel en service
悪くはない
NEKO
6/10 – Redelijk
Mohammed
4 apr 2017
Positief: Personeel en service
Mohammed
8/10 – Goed
Claudia
24 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Solid hotel for good price
Claudia
8/10 – Goed
George
27 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
As expected
George
10/10 – Uitstekend
albert
11 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location near train station
albert
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten