Op basis van 1.176 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
90% van onze gasten beveelt dit aan
4,4 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,2 Comfort kamer
4,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17-dec-2018
Het hotel was goed en schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ligt centraal en met openbaar vervoer kun je overal heen.
Opmerking van Hotelbeheer
19-dec-2018 door David TorresHotelbeheer
Firstly I would like to thank you for taking the time to advise of your recent stay at our hotel H10 Casanova. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and indeed , where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests. We remain at your entire disposal and we hope to receive you very soon.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30-aug-2018
Goede locatie, gezellig dakterras. De schoonmaak kon wat beter.
Opmerking van Hotelbeheer
31-aug-2018 door David TorresHotelbeheer
Dear guest, We thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and comments that are essential for the constant improvement of our hotel and services as we strive daily to give you the best attention and services, so it is always a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Whilst standing at your entire disposal, we hope to receive you very soon. Best regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Centraal hotel

Geplaatst op 21-jul-2018
Fijn hotel centraal gelegen in Barcelona met veel vd bezienswaardigheden op loopafstand. Daarnaast stikt Barcelona van de leuke eet tentjes dus aan keuze geen gebrek.
Opmerking van Hotelbeheer
23-jul-2018 door Laia Martínez - Reservations dpt.Hotelbeheer
Dear M. Fen Thanks very much for your comments. Have a nice day!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3-jun-2018 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
11-jun-2018 door David Torres.Hotelbeheer
Dear Guest, We thank you for choosing us for your visit in Barcelona, also for your time and your great ratings. We hope to receive you very soon. Best regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5-apr-2018 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
20-mei-2018 door David TorresHotelbeheer
Dear M. Ilse, We thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and also for your great comments. We hope to receive you very soon. Best regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prima hotel met een super slecht ontbijt!

Geplaatst op 26-mrt-2018 op Hotels
Prima hotel, behalve het ontbijt. Dit was erg slecht! Zeker niet eten daar, zeker niet voor die prijs!
Opmerking van Hotelbeheer
30-aug-2018 door David TorresHotelbeheer
Dear M. R.C.T, We thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and comments that are essential for the constant improvement of our hotel and services as we strive daily to give you the best attention and services, so it is always a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We receive our best online reviews on our staff and breakfast service. We feel sad that you did not appreciate it as we intented. Notes have seriously been taking of your appreciated remarks regarding the pricing and whilst standing at your entire disposal, we hope to receive you very soon. Best regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Oss

Centraal gelegen hotel

Geplaatst op 8-mrt-2018
Mooi nieuw hotel, op loopafstand van het centrum. Goed personeel en ruime schone kamers.
Opmerking van Hotelbeheer
30-aug-2018 door David TorresHotelbeheer
Dear Anoniem, We thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and comments that are essential for the constant improvement of our hotel and services as we strive daily to give you the best attention and services, so it is always a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Whilst standing at your entire disposal, we hope to receive you very soon. Best regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Genk

Heel vriendelijk.

Geplaatst op 23-nov-2017
Personelen van hotel waren heel vriendelijk. En kamer waren mooi en heel proper. De liging van hotel was heel goed overal bereikbaar. Aan te raden om te gaan naar barcelona H10 CASANOVA te logeren!!
Opmerking van Hotelbeheer
23-nov-2017 door DAVID TORRES.Hotelbeheer
Dear Ozge, Thank you sharing the great review of your recent stay at H10 Casanova, We look forward to have the pleasure of welcoming you back! With my warmest regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 24-okt-2016 op Hotels
4 / 5
Aanbevolen
voor Families
door Theo B.

goed hotel voor fijne citytrip

Geplaatst op 13-nov-2015 op Ebookers
Er valt over het hotel niet echt iets negatiefs te vertellen, behalve dat de WIFI eerder beperkt (twee devices) is en het gebruik er van wat omslachtig (code op papier voor beperkte duur). Het ontbijt in het hotel is top, alleen hadden wij dit graag verrekend gezien in de hotelprijs. Het personeel was zeker behulpzaam en vriendelijk, en de kamers waren zeker goed. Hierover kunnen we dus zeker positief zijn.