Op basis van 777 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
87% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
8 mrt. 2024 door Front Office ManagerHotelbeheer
Dear Ahmad,Thank you for choosing our hotel for your stay. We are happy to see that you had a great stay and hope to see you again soon!All the best,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
5 apr. 2024 door Front Office ManagerHotelbeheer
Dear Bruno,Thank you for rating us and we hope to see you back soon!All the best,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 dec. 2023
Nice Room.
Opmerking van Hotelbeheer
21 dec. 2023 door Eleonora G. - Front Office SupervisorHotelbeheer
Dear Ralph,thank you very much for your positive review of the recent stay at Radisson Blu Media Harbour. Your feedback is very important to us and I will definitely share it with the whole team. We are looking forward to welcome you back with us in the not too far future and remain with warmest regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 aug. 2023
Gastvrije en goede accommodatie. Prima kamers met goede voorzieningen in uitstekende staat. Voortreffelijk ontbijt. Geen diner mogelijkheid, dat is niet erg, veel leuke restaurants in de buurt. In 20 minuten loop je langs de Rijn naar de stad. Als goldmember gratis parkeren in de garage onder het hotel: dat was super. Rustig hotel met voornamelijk zakenmensen. Aanrader.
Opmerking van Hotelbeheer
5 aug. 2023 door Radisson Blu Mediaharbour Hotelbeheer
Dear Alexandra, thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are thrilled to hear that you found our hotel to be welcoming and provided excellent accommodation. It's great to know that you enjoyed our well-maintained rooms with good amenities.We are delighted that you found our breakfast to be exceptional, and we apologize for the inconvenience of not offering dinner on-site. However, we're glad you found plenty of delightful restaurants in the vicinity to choose from.Once again, thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any additional comments or suggestions, please do not hesitate to reach out.Kind regards, Deborah- Front Office Supervisor
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 jun. 2023 op Hotels
Good experience like always in this hotel.
Opmerking van Hotelbeheer
6 jun. 2023 door Raquel Gil Tena Hotelbeheer
Dear Marius, Firstly, we would like to thank you for choose Radisson Blu Media Harbour Hotel for your stay in Düsseldorf. On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we would like to thank you for your positive and fantastic comments about our service staff.We are very happy to read we could give you such a wonderful experience in our hotel. I will definitely share your great feedback with the whole team.I am looking forward to the pleasure of welcoming you again soon, to provide you with another memorable stay. Best regardsFront Office
2 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Alphen aan den Rijn

Geplaatst op 26 jun. 2022
Staat van het hotel gaat hard achteruit. Smoezelig. Geen bediening in bar, geen minibar, lampen kapot, airco kapot, gehorig etc
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 okt. 2021
Het ontbijt voor 20,- Euro is een aanfluiting. Om 09.00 was de fruitsalade al op. Weinig keuze aan mueslisoorten. Het personeel kan het niet aan is daardoor zeer onvriendelijk.
Opmerking van Hotelbeheer
23 okt. 2021 door Christoph Singh Hotelbeheer
Geachte Sylvia, Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik bied u hiervoor mijn verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie persoonlijk heb opgenomen met de betreffende managers. In de hoop dat we de gelegenheid krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als gast. Met vriendelijke groeten,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 sep. 2021 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
23 okt. 2021 door Christoph Singh Hotelbeheer
Lieber Hiroko, vielen Dank für Ihr Feedback und es freut uns zu hören, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 aug. 2021
Kamers zijn wat gedateerd. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was prima.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 jul. 2021
Opmerking van Hotelbeheer
20 aug. 2021 door Wirun LawangHotelbeheer
Sehr geehrter Gast, vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir freuen uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Nochmals vielen Dank für Ihre Zeit und Ihr Vertrauen in unsere wunderbare Gastfreundschaft und ich hoffe, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Wirun Lawang Asst. Front Office Manager