Quest Hotel San Denpasar by ASTON

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Denpasar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Quest Hotel San Denpasar by ASTON

Uitzicht op de tuin
Buffet
Exterieur
Lobby
1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Deluxe kamer, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive suite

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
  • 90 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 62 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Family Suite

  • Max. aantal: 3
  • 1 Twin Bed and 1 Queen Bed

Deluxe Pool View

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds

Superior Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds

Superior Pool View

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds

Executive Suite

  • Max. aantal: 4
  • 2 Queen Beds

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Mahendradata No. 93, Denpasar, Bali, 80117

In de buurt

  • Winkelcentrum Sunset Point - 5 min. rijden - 2.9 km
  • Eat Street - 5 min. rijden - 4.2 km
  • Seminyak-plein - 6 min. rijden - 5.2 km
  • Petitenget tempel - 6 min. rijden - 5.8 km
  • Seminyak Beach - 7 min. rijden - 4.5 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬10 min. wandelen
  • ‪KFC - ‬9 min. wandelen
  • ‪Mie Gacoan - ‬8 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬7 min. wandelen
  • ‪Outlet Pie Susu Asli Enaaak Cabang Nangka - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Quest Hotel San Denpasar by ASTON

Hotel vlak bij Seminyak-plein
Overweeg een verblijf bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON en geniet van een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Bij Bhira Restaurant, het restaurant ter plaatse, kun je terecht voor internationale gerechten. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, 2 vergaderruimtes en bagageopslagruimte
  • Een feestzaal, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 179 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken, bovenop extra's zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Televisies met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Bhira Restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 12.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 200000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: IDR 200000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 20.00 uur
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Quest San Hotel Denpasar
Quest San Hotel
Quest San Denpasar

Veelgestelde vragen

Beschikt Quest Hotel San Denpasar by ASTON over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is van 07.00 uur tot 20.00 uur geopend.

Hoeveel kost een verblijf bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON?

Vandaag, 20 jul. 2025, kost een verblijf bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON van één nacht voor twee volwassenen op 21 jul. 2025 min. € 26,24, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Quest Hotel San Denpasar by ASTON voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 12.30 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Quest Hotel San Denpasar by ASTON een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Quest Hotel San Denpasar by ASTON?

Dit hotel ligt in Mahendradatta, op 5 km afstand van Winkelcentrum Sunset Point, Badung-markt en Eat Street. Zwitsers Consulaat ligt op 5 km.

Beoordelingen over Quest Hotel San Denpasar by ASTON

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 52 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nathaniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1st night arriving in Bali. Hotel was close to airport. Hotel was clean, staff was friendly and accommodating. Sri gave a wonderful massage right at the hotel. Woukd definitely stay again
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

susan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

hyeonhui

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Durrell

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great time room service wasn’t the best food but everything else was good
2 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Brooke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very friendly and helpful. Beds are acceptable. Breakfast is average but passable. Tv in the rooms don’t work very well and air con didn’t work either.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Vendela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a good place to stay but not perfect
6 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall sangat direkomendasikan. Harga murah tapi kaualitas nyaman. Ada balkonnya pula. Hal minor: Menu sarapan kurang beragam. Lokasi kurang cocok untuk pejalan kaki.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Novita

7 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Atif

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff extremely helpful Unfortunately rooms are not well maintained and housekeeping not up to standard i.e. bed covers not changed disposable items not replaced
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamar besar dan nyaman
2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Cecilia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Fiona, Perth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Promptly and good price and friendly service Nothing I don’t like.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Russell

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice comfortable room, friendly staff. The location is somewhat far from the Denpasar-area beaches.
6 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the customer care of this hotel.Every staff greets and values their guests.The manager is always ready to improve the guest satisfaction
5 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Fayssal

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Vraiment degueulasse

Accueil très chaleureux. Mais arrive dans la chambre .... rideau de douche moisis, tenture de la chambre tachée de partout, tapis de douche sale, moisis sur les coins de la douche,... Je vous le déconseille vraiment..
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Christina

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

ETakd, Shinjuku

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As the door lock was broken, the service took care of me as soon as I asked for a repair. Correspondence was good early. It is better to think that service fees such as room service will be paid on the spot.
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was absolutely beautiful and well-kept. I had absolutely no complaints about cleanliness or maintenance. The staff were so welcoming and hospitable - it really felt like a home away from home! The breakfast buffet was outstanding with endless choices. Overall, this place is a really great deal! Would recommend to anyone!
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the airport and in a not very busy area. Closer to fast food chains.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Sudomo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wifi is too slow, even i cant get any signal inside my room
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Shari

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Sook Yee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall stay is good.

Overall is good except breakfast. Staff is slow in serving and limited choices of food.
1 nacht verbleven in maart 2019