Exterieur

Beoordelingen van Hotel ibis De Panne

3 out of 5
Hotel ibis De Panne
Zeelaan 2, De Panne

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 116 van 319 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 155 van 319 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 319 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 319 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 319 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Antoon

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
de autoparking in de kelder is veilig , het geeft een gerust gevoel
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Hugo

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn weekendje kust.
Fijne plek voor een weekendje kust. Super uitgebreid ontbijt, super vriendelijk personeel, zowel aan de balie als aan het ontbijt, kamer was basic, maar ruim genoeg, wandeling tot het strand was vlot te doen, veel fijne restaurants en shops in de buurt... een aanrader.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

rita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jur

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg aardig en behulpzaam personeel!
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Coby

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

YVES

2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Hugo

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Mario

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verzorgde kamers . Correcte service
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Marie Maes, Hotel Manager op 13 jun 2022
Beste Mario, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling! Wat fijn dat u tevreden was met uw kamer en dat u de netheid en het comfort van ons hotel heeft gewaardeerd. Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Marie Maes, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Bartholt

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
het ontbijt was zeer matig voor de prijs die ik ervoor moest betalen. De airco was irritant en luidruchtig.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

B

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Nigel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De prijs kwaliteits verhouding klopte absoluut niet! Dit is het duurste hotel waar we tot nu toe overnacht hebben en het viel kwa kamer in alles tegen vergelijken de eerdere hotels. Alles was enorm verouderd en zeker niet meer van deze tijd. De bedden waren niet prettig en ipv 1 groot 2 persoonsbed (waar we ook voor geboekt hadden) kregen we 2 eenpersoonsbedden. Er was zelfs geen handzeep te vinden om je handen te wassen, dit hebben we dus maar met shampoo moeten doen. De Föhn had geen blaas vermogen en werkte zo goed als niet. En er zat ook nog bloed op de muur van een vorige gast. Dit was niet bepaald fris. Gelukkig was het personeel erg vriendelijk en 24 uur beschikbaar. Dit was een enorm pluspunt! Echter waren onze klachten niet snel op te lossen waardoor dit niet positief heeft bijgedragen aan ons bezoek.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen hotel met degelijk ontbijt
centraal gelegen hotel degelijk ontbijt kamers niet al te groot maar best in orde badkamer netjes onveilige WIFI binnen geen bereik van 4G
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Nico

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit okay.
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Willem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlak bij de zee was fijn.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Marie Maes, Hotel Manager op 30 jul 2021
Beste gast, Leuk dat u de tijd nam voor uw fijne feedback. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Groetjes! Marie Maes, Hotel Manager

8/10 – Goed

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel
We hadden een kort maar aangenaam verblijf. Raden het zeker aan.
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Wies

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel, heel vriendelijkmgeholpen geweest!
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

MarLeen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top verblijf
Zeer vriendelijk personeel, ondanks COVID-19 situatie was ontbijt gied georganiseerd !
2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Yolanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen hotel met prima prijs-kwaliteit
Het vriendelijke personeel deed zijn uiterste best om het de gasten, ondanks de corona, aangenaam te maken. Afhaalmaaltijden werden b.v. op vraag in de microgolf geplaatst. Het hotel is prima gelegen in het centrum en met winkels in de buurt, zeer handig in coronatijden!
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect voor weekendje weg
Vriendelijk personeel. Goed gelegen. Nette kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontbreken van WC borstel op badkamer, volgens receptioniste om hygiënische redenen. Goed ontbijt, ligging met gratis parkeergelegenheid op loopafstand.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

NicO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs-kwaliteit goede keuze
Onthaal in hotel was zeer vriendelijk. Kamers zijn niet heel groot maar alles is aanwezig en is nieuw. 10 tal min. lopen tot aan het strand. Gratis parking op 5 min.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede mensen aan de receptie, behulpzaam en zeer vriendelijk
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer uitgebreid en lekker ontbijt - wel druk op bepaalde momenten. Kamers zijn basic maar functioneel. Bij enige lift in het hotel is op drukke momenten lang wachten. Kleine frigo op de kamer zou handig zijn.
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
De kamer was ijskoud bij mijn aankomst. Pas tegen de ochtend was de kamer wat opgewarmd. In de badkamer was geen verwarming, dus ijskoud.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlak bij winkelstraat. Daarnaast is het strand makkelijk te bereiken!
3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Niet wat we ervan verwachtten
Bij IBIS denk je aan goed en niet te duur. Op zich was de kamer niet slecht, maar geluiddicht - zoals de folder juichend aanprees - was het zeker niet. Ook het speciaal ontworpen IBIS-bed, zodat je lekker uitgerust bent, voldeed niet, en de kamer was erg warm. Helaas kon het raam maar een beetje open. Genoeg om de herrie van buiten door te laten, maar te weinig voor een beetje koelte. De prijzen van consumpties zijn erg hoog, € 2,50 voor een kopje Nespresso. Gelukkig zitten er vele kroegjes in de buurt.
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Jo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De Panne
Alles schoon en goed verzorgt
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goed maar wel duur
Vond het een goed hotel echter prijs kwaliteit vond ik niet helemaal in verhouding. Wij betaalde 218 euro voor 2 overnachtingen zonder ontbijt (extra bij te bestellen a 15 euro pp) ook moest er nog 15 euro per dag voor parkeren betaald worden, de prijs was mijnsinziens juist geweest als ontbijt en parkeerkosten inbegrepen waren.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Not Provided

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
weekend in de panne
Het was heel leuk, één voorvalletje met een medewerker gehad over het betalen van koffie die wij bij terugkeer van een uitstap genomen hadden, de manier waarop hij zei datwe moesten betalen stond ons niet echt aan, maar dat neemt niet weg dat we erg genoten hebben van ons verblijf, ik had ook een beetje moeite met het bed, het bestond uit twee delen en daar ben ik niet zo blij mee, maar dat is natuurlijk zuiver persoonlijk
3 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Eddy, Oost-Vlaanderen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Modern & mooi hotel voor schappelijke prijs
Het Ibis in De Panne hadden we al een paar keren bezocht, tot algehele tevredenheid. Alles ok, doch nu is het bed tegengevallen. Het leek op een groot bed voor twee personen, doch in se waren het twee enkele bedden die tegen elkaar geplaatst waren, verbonden aan één zijde met klittenband. Eén deel van het bed was door gebruik/sleet ingezakt en niet comfortabel meer om goed te slapen. Als we als koppel dicht bij elkaar wilden liggen... schoven de bedden uit elkaar. Het had wel iets.. beetje het rode zee-effect zoals dat bij Mozes moest geweest zijn... maar in the end was het niet zo prettig :)! Er was ook een beetje schimmel in de onderste voeg, in de douche. Gezien vorige positieve ervaringen wil ik niet te zwaar tillen aan deze minpunten. Volgende keer beter zeker?
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Akiko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Dorine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

cees

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Korte trip
Prettig hotel vriendelijk personeel erg hulpvaardig en service gericht. Schone kamers prima hotel
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Van Roelen Willy, Ibis De Panne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed maar enkele minpuntjes
Lekker ôntbijt , propere kamers en vriendelijk personeel. Uitcheck was vervroegd omdat het hotel sloot op zondag. Geen gelegenheid om valliezen nog wat langer te stallen. Jammer als je met openbaar vervoer komt. Dit was niet vooraf gemeld. Kamer was steeds erg koud wanneer je terug op de kamer kwam na een wandeling. Dit zou op te lossen zijn met het vragen van een tweede kaart. Onze hond was mee...deze voelde zich thuis op deze diervriendelijke locatie.

10/10 – Uitstekend

Nabil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor aantal nachten
Prima en leuk hotel om een aantal nachten te verblijven. Wij hebben 1 nacht overnacht en dit beviel ons prima. Eerst zwemmen bij Plopsaqua en volgende dag naar het park.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was overal lekker dicht bij, winkels, strand
Het was een prima hotel, lekker midden in het centrum waar je zo de winkel straat in bent, en vele restaurantjes, van Italiaans, Chinees Franse keuken, tot gewoon oer Hollands. Wij kwamen voor Plopsaland waar je met de tram rond de 5 minuutjes was. Automaat parkeren kost 10€ en met drie personen met de tram 6€.

8/10 – Goed

Arno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
weekje aan zee
Vriendelijk onthaal, vlotte service, uitgebreid ontbijtbuffet, mooie,nette en stille kamer, enkel de matrassen waren een minpuntje: een beetje doorgelegen.

10/10 – Uitstekend

Dirk, zwijndrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed budgethotel. Ligt wel wat buiten het centrum. Kamer zeer proper en mooie badkamer

6/10 – Redelijk

Heather

Negatief: Comfort kamer

8/10 – Goed

Kristoff

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer