Traditionele suite | Woonruimte | Flatscreentelevisie

Beoordelingen van Yadoya Hotel

3 out of 5
Yadoya Hotel
Boulevard d'Anvers 32, Brussels

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 265 van 592 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 252 van 592 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 592 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 592 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 592 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kirsten

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Cion

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en schoon hotel. Prijs-/kwaliteitverhouding is meer dan prima. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. 2 kleine minpuntjes; de matrassen waren op sommige plekken doorgezakt/verzakt en de buurt waar het hotel zich bevindt is wat minder. Het hotel zit aan een hele drukke straat met veel verkeer. Het getoeter van auto’s, sirenes van hulpdiensten en het verkeer in z’n algemeen hoor je zelfs op de 7e verdieping nog.
Reactie van YADOYA Hotel op 2 dec 2022
Beste Cion,Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team!Met vriendelijke groeten,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Vera

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gewoon goed
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van YADOYA Hotel op 7 okt 2022
Beste Vera,Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

8/10 – Goed

Diopere

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top ontbijt
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van YADOYA Hotel op 30 sep 2022
Beste Diopere,Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

8/10 – Goed

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is prima , basic, maar wat er staat is goed. De omgeving op straat was wat minder; vuil op straat
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van YADOYA Hotel op 9 aug 2022
Beste Richard , Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team! Met vriendelijke groeten, Radostina Grigorova Guest Relations YADOYA Hotel

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, comfort kamer
Teleurstellend
Erg kleine kamer met weinig comfort. Geen minibar, geen fauteuil, tafel etc. terwijl hetgeen wel stond aangegeven op de site. Er stond alleen een bed in. Leek vele malen groter op de foto's. Prijsverhouding niet passend met de kamer en het overige.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van YADOYA Hotel op 1 apr 2022
Beste Gast, Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Radostina Grigorova Guest Relations YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van YADOYA Hotel op 7 dec 2021
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to rate our hotel. Looking forward to welcome you back. Warm regards, Borislav Danailov Guest Relations YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Ben

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service bij de incheckbalie
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van YADOYA Hotel op 19 nov 2021
Dear Ben, Thank you for taking the time to share your feedback. We really appreciate it. We are looking forward to welcoming you again in the future. Warm regards, Borislav Danailov Guest Relations YADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Proper hotel, kort bij het centrum.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Guest Relations op 24 feb 2020
Dear Sir, Madam, Thank you for taking the time to share about your experience in YADOYA hotel. We are happy that our cleanliness and location have met your expectations. Hope to have the chance to welcome you again in the future. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer en goede badkamer. Netheid was top.ontbijd was in orde.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relations op 17 feb 2020
Dear Sir, Madam, On behalf of the entire Team of YADOYA Hotel accept our sincere gratefulness for the nice comment. It will be our pleasure to have you again as our valued guest. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs kwaliteit verhouding
Mooie kamer, grote badkamer met bad en douche, douche producten aanwezig. De geluidsisolatie is niet optimaal, maar ook niet dermate slecht. Kluis op de kamer, geen frigo.
Badkamer
Kamer
Bad
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Relations op 3 feb 2020
Dear Marc, Thank you for taking the time to share about your experience in our hotel. Extremely glad that you liked YADOYA Hotel in general. Be informed that our rooms do not have fridge but in case you need to keep something fresh, do not hesitate to contact our front desk staff and they will put it in the fridge at reception. We hope to have the chance to welcome you again in the future. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Guest Relations op 9 jan 2020
Dear Sir, Madam, Thank you for taking the time to share your feedback. We look forward to welcoming you soon in our hotel. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Guest Relations op 9 okt 2019
Dear Isabelle, Thank you for the top score! We really appreciate it. Looking forward to welcome you again in the near future. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Personeel spreekt geen nederlands, airco werkte niet
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van HYGGE Hotel op 5 jul 2019
Beste Mr., Mevr., Hartelijk bedankt om bij ons te hebben gelogeerd. Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan in ons hotel. Uw opmerkingen werden goed opgenomen en zullen zeker van toepassing zijn om het verblijf van toekomstige gasten te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt misschien niet in de beste wijk van Brussel, maar met openbaar vervoer (metro en tram) vlak naast de deur zijn de betere stukken goed bereikbaar.. Parkeren in de buurt van het hotel is niet eenvoudig op een kwartier ligt een 24/24 parkeergarage (Alhambra)
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van YADOYA Hotel op 18 jun 2019
Beste Mr., Mevr., In naam van het YADOYA team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van YADOYA Hotel op 18 jun 2019
Dear Sir, Madam, Thank you very much for rating our hotel with good score! Will be a pleasure to see you again in the future. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.Prima hotel en een zeer goed ontbijt, Hotel was schoon.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van YADOYA Hotel op 4 mei 2019
Beste Mr., Mevr., In naam van het YADOYA team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrale ligging, kamer in orde. Zeer lekker ontbijt!
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van YADOYA Hotel op 9 jan 2019
Beste Mr., Mevr., Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team! Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

4/10 – Matig

V

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechte nachtrust door harde bedden. Geen toegezegde 4-persoonskamer beschikbaar.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van YADOYA Hotel op 5 jan 2019
Beste V, Hartelijk bedankt om bij ons te hebben gelogeerd. Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan in ons hotel. Uw opmerkingen werden goed opgenomen en zullen zeker van toepassing zijn om het verblijf van toekomstige gasten te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met, ruime, vernieuwde kamers met alle comfort.Slechts een kleine 10 minuutjes wandelen naar de grote markt. Ruime keuze bij het ontbijtbuffet. Een aanrader.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van YADOYA Hotel op 19 dec 2018
Beste Mr., Mevr., In naam van het YADOYA team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Bart Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Japanese decorations
I arrived around midnight and beggars ain't chosers so I accepted a room that overlooked a busy road. The road was caused some noise and there was no noise from the corridor. The decoration is Japanese but the accomodation features Western standards and a Belgium breakfast, I could not resist the croissants. The receptionists were most helpful and the shower was bliss.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van YADOYA Hotel op 26 nov 2018
Dear Bart Jan, Thank you very much for taking the time to review our hotel! We are happy that you liked the room, breakfast and staff. Looking forward to welcome you again in the future. In case you decide to choose our hotel again, do not hesitate to inform us in advance that you prefer room not facing the street and we will do our best to arrange it upon availability. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Annelies, Gent

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel - ondanks drukke ligging rustig - heel propere kamer doch lippenstift op deur en aan gordijn (schoonheidsfoutje) ...
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van YADOYA Hotel op 30 okt 2018
Beste Annelies, Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team! Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Nancy, Avelgem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed hotel dichtbij centrum
Heel proper en goed gelegen dichtbij centrum. Ontbijt lekker en uitgebreid. Vriendelijke ontvangst. Kamers zijn van alles voorzien en aangenaam ingericht.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van YADOYA Hotel op 30 okt 2018
Beste Nancy, In naam van het YADOYA team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Guest Relations op 17 okt 2018
Dear Client, Thank you for the top score! We really appreciate it. Looking forward to welcome you again in the near future. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Bas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met goede prijs kwaliteit verhouding
Het hotel is verrassend en prettig. Het ligt qua locatie wel aan de rafelrand van de omgeving. Als je 's avonds van metro station Rogier naar het hotel loopt zie je de straatprostitutie en dergelijke om je heen.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Guest Relations op 22 sep 2018
Beste Mr. Bas Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
parkeren
Prima hotel. Zou ook parkeergelegenheid als ik het juist heb. Was er echter niet
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Guest Relations Manager op 13 sep 2018
Dear Guest, Thank you very much for sharing your review with us! We kindly want to inform you that our hotel does not have available parking in the building. However, we have several parking options around the hotel. We hope to welcome you back again in the near future. Warm Regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goeie ligging
voor herhaling vatbaar,vriendelijke ontvangst,lekker ontbijt!
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Guest Relations op 26 mei 2018
Beste meneer, mevrouw, Ik wil u van harte bedanken voor uw lieve woorden. Hopelijk mogen we u spoedig terug ontvangen. Warme groetjes, Guest Relations

8/10 – Goed

Chris , Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location, close to the IJzer metro station
For a business trip I've spent a couple of nights at this hotel. And it basically was everything I asked for. Think I got an offer on the room and for under EUR 130 I stayed in an excellent room. The room wasn't ridiculously small. The bed was great as well as the bathroom (love rainshowers). The room was nicely cleaned ever day. And the people at the reception were really nice and helpful. The facilities are very basic at the hotel. But the value for money is really good (especially if you get a nice offer like I did). I would recommend this hotel to anyone.
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van YADOYA Hotel op 19 feb 2018
Dear Chris, Thank you for the wonderful review! We are very happy that you had such a pleasant stay with us and you would recommend the hotel. Looking forward to welcome you again in the near future. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

mike, Hengelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel niet ver van het centrum af. Goed bereikbaar met de metro en lekker ontbijt en geweldig bed
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van YADOYA Hotel op 10 jan 2018
Beste Mike, In naam van het ganse YADOYA team willen we onze oprechte dankbaarheid uiten voor de vriendelijke woorden. Het zou ons een plezier doen u als gewaarde gast een andere keer te mogen begroeten. Hartelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

florian, antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rust
Dit hotel straat samen met haar personeel pure rust uit.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Petya Lozeva op 15 dec 2017
Sehr geehrter florian, Es war mir ein großes Vergnügen Ihre Bewertung zu lesen. Vielen Dank für das tolle Feedback und das große Kompliment. Ihr Feedback werde ich sehr gerne mit dem gesamten Team teilen. Wir freuen uns schon jetzt Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzlichste Grüße aus Brüssel, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Maykel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, met nette schone kamer. Keurige, vriendelijke ontvangst. Gelegen aan een drukke straat. Vervelende bijkomstigheid, was de inbraak in mijn auto die aan de straatkant geparkeerd stond. Tip om in de nabijgelegen parkeergarage te parkeren.
1 nacht verbleven in oktober 2017
Beste Maykel, Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017
Dear Guest, Thank you very much for your great score! We are looking forward to welcome you again soon! Warm Regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hote

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2017
Dear Erik, Thank you for the great score! Looking forward to welcome you again. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

Yanick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
trendy net hotel
Ik heb een prima verblijf gehad in het Yadoya hotel, personeel is vriendelijk, de kamers heel mooi en als uitvalbasis goed te bereiken. de buurt voelt 's avonds niet heel veilig, maar als je 's avonds vooral in het hotel wil zitten dan is dit zeker een aanrader. Stijlvol met een lekker bed, mooie tv en mooie badkamer. Enige nadeel in de kamer is dat je voor de douche in het bad moet zitten.
Dear Yanick, Thank you for sharing your feedback with you! We are happy that you liked our hotel and had a nice experience with us. Looking forward to welcome you again in the future. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager YADOYA Hotel

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van YADOYA Hotel op 12 apr 2024
Dear David,Thank you for the good score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Nicole, Paderborn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van YADOYA Hotel op 29 mrt 2024
Dear Nicole, Thank you for the top score. Warm regards,Petya LozevaGuest Relations ManagerYADOYA Hotel

8/10 – Goed

Noriko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
日経らしさは少しの和な内装だけ。ホスピタリティやサービスは日系ではない。
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van YADOYA Hotel op 27 mrt 2024
Dear Noriko,Thank you very much for your comment. For us it is very important to satisfy our customers and we are always working to improve our services and to offer a comfortable stay.We will gladly welcome you again on your next visit to Brussels.Warm Regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

8/10 – Goed

Rahil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van YADOYA Hotel op 13 mrt 2024
Dear Rahil,Thank you for the great score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Miss Chevonne

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van YADOYA Hotel op 1 mrt 2024
Dear Miss Chevonne,Thank you for the great score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

8/10 – Goed

Billie-Jean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, clean and convenient. Good use of metro and bus services around
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van YADOYA Hotel op 31 jan 2024
Dear Billie-Jean,We sincerely thank you for your kind words. We are happy that you had a nice stay in our hotel. Looking forward to welcome you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minimalistisch, freundliches Personal, gutes Design, feines Frühstück, empfehlenswert
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van YADOYA Hotel op 19 jan 2024
Lieber Martin, Im namen des gesamten Teams des YADOYA Hotels möchten wir uns herzlichst bei Ihnen für die gute Bewerkung bedanken. Wir freuen uns, Sie bald wieder als unseren geschätzten Gast begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüssen,Petya LozevaGuest Relations ManagerYADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Jean pol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bon séjours
Tres bon hotel, personnel prévenant, belles prestations de confort. A recommander,proche des principales lignes metro et tram. Vous aimerez
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hôtel YADOYA op 16 jan 2024
Cher Jean pol, Au nom de toute l'équipe de l'Hôtel YADOYA veuillezaccepter nos sincères remerciements pour votre agréable commentaire.Notre équipe se fera un plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel comme client de marque.Sincères salutations, Petya LozevaResponsable relations clientsHôtel YADOYA

10/10 – Uitstekend

Wendi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is a good hotel!
This hotel is safe. I don't know what why the bad reviews previously. Yes, the neighborhood may not be pleasant but the hotel itself is good. We are traveling with adult children so we are fine. It is a lovely hotel. We will stay here again if we come back to Brussels
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van YADOYA Hotel op 13 dec 2023
Dear Wendi,Thank you very much for choosing our hotel for your last stay. We will be delighted to welcome you again very soon.Warm Regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

8/10 – Goed

Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and close to the city centre, but i didn't like very much the neighborhood
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van YADOYA Hotel op 13 dec 2023
Dear Jose,Thank you very much for the review! We will definitely share your feedback with our Team.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Merve

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van YADOYA Hotel op 3 jan 2024
Dear Merve,Thank you for the great score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Nice but NOISY
Good: Very welcoming staff. Clean Spacious Bad: Very loud road / traffic noise into early hours. Not eco friendly, disposable plastic cups, Nespresso machine, disposable stirrers. Overall: Would not stay again due to road noise, otherwise a nice, clean hotel.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van YADOYA Hotel op 7 dec 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share about your experience in our hotel. We are sorry to hear that not everything was as desired. We are always aiming to offer comfortable stay to our clients. Your complaint is certainly treated with the highest priority in order to improve our services.We thank you again for the feedback and we hope to welcome you again and offer you better experience. Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Mary

Nice hotel prime spot for all attractions nice breakfast
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van YADOYA Hotel op 29 nov 2023
Dear Mary,Thank you very much for the great review. We really appreciate it. Looking forward to welcome you again.Warm regards,Petya LozevaGuest Relations ManagerYADOYA Hotel

6/10 – Redelijk

Chung Man

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
very noisy, not helpful staff, the man just don't want to solve our problems
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van YADOYA Hotel op 20 nov 2023
Dear Chung Man,Thank you very much for taking the time to review our property.Your input and the feedback from all our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met and exceeded.We will look into the problem caused your concern and take it with utmost priority.We take this opportunity to invite you to visit us again, hoping to exceed your expectations and receive a new and more positive feedback.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Fahrettin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van YADOYA Hotel op 9 nov 2023
Dear Fahrettin,Thank you for the great score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel

10/10 – Uitstekend

Stephen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad smell in the bathroom for the standard / price of hotel. Pillows are cheap and not very comfortable. Breakfast good and hotel very quiet.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van YADOYA Hotel op 12 okt 2023
Dear Stephen,Thank you very much for taking the time to share about your experience. We will definitely follow up on the issues reported in order to ensure a comfortable stay for our clients. We are happy that you liked the breakfast and we hope to have the chance to welcome you again. Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsYADOYA Hotel