Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 20 per persoon)

Beoordelingen van The President Brussels Hotel

4 out of 5
The President Brussels Hotel
Blvd. du Roi Albert II, 44, Brussels

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 265 van 753 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 285 van 753 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 131 van 753 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 753 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 37 van 753 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Gerjan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt, dicht in centrum, erg schoon
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jeanne M op 18 mrt 2024
Hallo We zijn blij dat u bij ons verbleef en dat u van uw verblijf genoten heeft.Bedankt voor uw positieve opmerkingen over uw ervaring met ons. We hopen u snel weer te zien.Met vriendelijke groet

6/10 – Redelijk

Peter

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jeanne M op 18 mrt 2024
Dear Peter,We are delighted that you stayed with us and that you enjoyed your stay.Thank you for your positive feedback on your experience with us. We hope to see you again soon.Sincerely

6/10 – Redelijk

Kyra

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima en netjes, op loopafstand van de tram die je direct richting het centrum van Brussel brengt
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jeanne M op 8 mrt 2024
Beste Kyra, Hartelijk dank voor uw opmerkingen! We zijn blij om te horen dat u onze kamers brandschoon en goed uitgerust vond.Bedankt voor uw positieve opmerking over onze locatie. We hopen u binnenkort te mogen verwelkomen in het President Hotel Brussels. Met vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Linda

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Erg warm in hotel en op de kamers en ontbijt was wat matig. Kamer was wel schoon maar wat gedateerd.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jeanne M op 18 mrt 2024
Beste Linda,We zijn verheugd dat u bij ons verbleef en genoten heeft van uw verblijf.Bedankt voor uw opmerking, we zullen het bericht doorgeven.We hopen u snel weer te zien.Met vriendelijke groet

10/10 – Uitstekend

Riny

Positief: Voorzieningen
Heel goed! Mooie nette kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jeanne M op 19 mrt 2024
Beste Riny,Hartelijk dank voor uw feedback over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet

4/10 – Matig

Rick

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Event Team op 9 feb 2024
Dear Rick,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely regret to hear that your stay did not meet your expectations. Your feedback is extremely important to us, and we are committed to taking steps to improve our guests' experience.We would be grateful to receive more details about your experience in order to better identify areas for improvement. Please do not hesitate to contact us directly if you would like to discuss your stay in more detail.We look forward to welcoming you back and providing you with a more satisfying experience.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Ali Hassan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Event Team op 9 feb 2024
Hello Ali Hassan,Thank you for sharing your thoughts on your experience with us.We're thrilled that your stay met your expectations.Ensuring our guests have a quality experience is our priority, so we're delighted to hear that you thoroughly enjoyed your time with us.We're excited about the possibility of welcoming you back during your next visit to Brussels.

10/10 – Uitstekend

julio

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Mathieu L op 27 mrt 2024
Dear Guest,Thanks for sharing your lovely ratings with us and the community. We hope to see you soon! Sincerely, Mathieu L, Reservation Trainee,The President Brussels Hotel

8/10 – Goed

Karine

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Event Team op 9 feb 2024
Dear Karine,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that your stay went well overall. Your feedback is invaluable to us and will help us continue to improve our services to offer an even better experience to our customers.We look forward to welcoming you back during your next stay. Please do not hesitate to contact us if you have any questions or specific requests.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Natalia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Romain Simonet / Reservation Supervisor op 27 dec 2023
Dear Natalia,Thank you for taking the time to review our hotel, we are delighted to hear you enjoyed your stay at our Property.We hope we can welcome you back another time in Brussels.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Stefaan

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
geen 4 sterren waard
heel kaal hotel. kamers verouderd. ontbijt was perfect, vriendelijk personeel. sliepen achteraan dus heel stil 's nachts.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Hendrik Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Romain Simonet / Reservation Supervisor op 6 dec 2023
Dear Hendrik Jan,Thank you for your review! We're glad you enjoyed your stay at the President Brussels Hotel.We appreciate your support and hope to see you again soon!Kind regards,

6/10 – Redelijk

Adil

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Romain Simonet / Reservation Supervisor op 6 dec 2023
Dear Adil,Thank you for your review! We're glad you enjoyed your stay at the President Brussels Hotel.We appreciate your support and hope to see you again soon!Warm regards,

6/10 – Redelijk

Danielle

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Het bed was het enige wat echt goed was. Badkamer oud vieze voegen en hele douchekop onder de kalk. Veel schimmel aan de binnekant van de ramen op de slaapkamer. Personeel vroeg niet bij vertrek hoe het verblijf was. Over het algemeen voor ons zeker geen vier sterren waardig.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Marjolein, Gouda

Reisde met partner
Positief: Netheid
Prima hotel. Parkeerkelder. Ruime lobby, goede kamer. Wel 2 lampen stuk. Goed bed. Verder schoon.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Maarten

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamers, badkamer wat gedateerd. Omgeving is in de avond wat minder geschikt voor vrouwen en kinderen. Vriendelijk personeel
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Altagracia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked everything
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Romain Simonet / Reservation Supervisor op 27 okt 2023
Dear Altagracia,Thank you for your kind words toward our hotel.We look forward to accommodating you another time in Brussels.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Nathalie

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Mariska

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Moise

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Theo

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Romain Simonet / Reservation Supervisor op 11 sep 2023
Dear Theo,Thank you for your nice review!We hope we can accommodate you another time in Brussels.Kind regards,

8/10 – Goed

Reza

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
De eerste kamer die wij kregen had een vies toilet, een kapotte douchekop. We zijn met deze klachten naar de recpetie gegaan en na het wisselen van twee kamers, kregen we een goede kamer. We hebben 2 goede nachten gehad.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Romain Simonet / Reservation Supervisor op 8 sep 2023
Beste Reza,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze accommodatie te beoordelen, dit wordt echt gewaardeerd.We zijn blij te horen dat ons front office team in staat was om oplossingen te vinden om de kamer te veranderen zodat u van ons verblijf kon genieten.We hopen dat we u een andere keer in Brussel mogen verwelkomen!Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Zeynep

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Alia Beskök / General Manager op 21 aug 2023
Dear Zeynep,Thank you for taking the time to write this review on our property. We are delighted to hear that you enjoyed your overall experience.We look forward to accommodating you another time in Brussels.Kind regards,

8/10 – Goed

Thijs

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel met verbeter punten
Hotel oogt zeer netjes. Ontbijt is top geregeld. Fitness ruimte is dik in orde. De kamers zijn helaas in iets mindere staat dan men zou verwachten. De badkamer gedateerd en een föhn die het niet doet. Ook staat de badkamer verwarming aan die je zelf niet uit kunt zetten, waardoor het in de kamer wel aan de warme kant is. Bedden waren wel erg lekker. Niet hard en niet te zacht.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Alia Beskök / General Manager op 8 aug 2023
Beste Thijs,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling van onze woning te schrijven.We zijn blij te horen dat u genoten heeft van ons ontbijt, evenals van onze fitness die 24 uur per dag toegankelijk is.Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed, met name wat betreft de voorzieningen in de kamer en de inrichting. We begrijpen dat deze aspecten een cruciale rol spelen bij het garanderen van het comfort en plezier van onze gasten tijdens hun verblijf. Uw opmerkingen zijn gedeeld met ons managementteam en we zullen ons kameraanbod zeker herzien.We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Larysa

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Alia Beskök / General Manager op 25 jul 2023
Dear Larysa,Thank you very much for your review.We look forward to welcoming you back in the near future. Warm regards,

8/10 – Goed

danique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was netjes en vriendelijk personeel. Enig min puntje was dat we ons niet veilig voelde in de omgeving rond het hotel.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Alia Beskök - General Manager op 18 jul 2023
Beste Danique,Hartelijk dank voor uw beoordeling en opmerkingen. Wij waarderen uw vriendelijke opmerkingen over de netheid van ons hotel en de vriendelijkheid van ons personeel. Het spijt ons dat u zich niet veilig voelde in de omgeving van het hotel. We nemen uw opmerkingen ter harte en willen u graag informeren dat de stad Brussel werkt aan een plan om het gevoel van veiligheid in de omgeving te verbeteren.Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en we hopen dat u ons nog een kans geeft om u in de toekomst een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groet

6/10 – Redelijk

J.T.G.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamer dat er geen airco was, een koelkast was er wel maar deed het niet.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Alia Beskök - General Manager op 18 jul 2023
Geachte gast,Hartelijk dank voor uw opmerking en feedback. Onze excuses voor het feit dat de koelkast niet werkte tijdens uw verblijf, we zullen uw opmerkingen doorgeven aan onze teams zodat zij de nodige acties kunnen ondernemen. Wat betreft de airconditioning, zoals aangegeven in onze beschrijving, zijn de standaardkamers niet uitgerust met airconditioning, daarom stellen we ventilatoren ter beschikking aan onze gasten. We hopen u in de toekomst een aangenamer verblijf te kunnen bieden.Met vriendelijke groet

4/10 – Matig

Adriaan van

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Personeel geeft geen blijk in interesse in klant
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Alia Beskök / General Manager op 29 jun 2023
Beste Adriaan,Bedankt voor uw recente recensie. Het spijt ons dat we niet onze gebruikelijke standaard van service hebben geleverd. Staat u mij toe mijn excuses aan te bieden en u te verzekeren dat wij dit met ons team zullen bespreken om misleiding te voorkomen. We hopen dat u ons snel een nieuwe kans geeft, zodat we een nog positievere ervaring kunnen delen.Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Hidde

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van The President Hotel op 29 jun 2023
Dear Hidde,Thank you for the great score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsThe President Hotel

8/10 – Goed

Chris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service and a nice room! Maybe a bit hot in the summer for the rooms with places for four.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van The President Hotel op 7 jun 2023
Dear Chris,We welcome your feedback and appreciate your feedback regarding your stay.Your opinion is a great support for the improvement of our services.We were pleased that the hotel has met your expectations and hope to improve and surprise you on your next visit.We are at your disposal for whatever you need.Sincerely,Radostina GrigorovaGuest RelationsThe President Hotel

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van The President Hotel op 13 jun 2023
Dear Chris,Thank you for the great score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsThe President Hotel

8/10 – Goed

Dordain

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van The President Hotel op 23 mei 2023
Dear Dordain,Thank you for the great score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsThe President Hotel

10/10 – Uitstekend

Moreau

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van The President Hotel op 23 mei 2023
Dear Moreau,Thank you for the great score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsThe President Hotel

4/10 – Matig

Steve

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Gebouw zelf is verouderd.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van The President Hotel op 12 mei 2023
Beste Steve,Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team!Met vriendelijke groeten,Radostina GrigorovaGuest RelationsThe President Hotel

6/10 – Redelijk

Agatha

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van The President Hotel op 26 apr 2023
Dear Agatha,Thank you for the scores! If you decide to share more details about your experience, do not hesitate to contact us directly. Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsThe President Hotel

4/10 – Matig

Jan willem

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van The President Hotel op 28 mrt 2023
Dear Jan willem, Thank you for the scores! If you decide to share more details about your experience, do not hesitate to contact us directly. Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsThe President Hotel

6/10 – Redelijk

Wilma

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van The President Hotel op 7 feb 2023
Dear Wilma, Thank you for the scores! If you decide to share more details about your experience, do not hesitate to contact us directly. Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsThe President Hotel

8/10 – Goed

Joop

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van The President Hotel op 22 aug 2022
Dear Joop,Thank you for the great score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm WergardsRadostina GrigorovaGuest RelationsThe President Hotel

8/10 – Goed

Petra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel. Vond alleen de airco aan en dan de verwarming aan niet erg milieu bewust.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van The President Hotel op 22 aug 2022
Beste Petra,Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team!Met vriendelijke groeten,Radostina GrigorovaGuest RelationsThe President Hotel

6/10 – Redelijk

Danny

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is OK voor de prijs. Niets bijzonders.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van The President Hotel op 12 aug 2022
Beste Danny, Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team! Met vriendelijke groeten, Radostina Grigorova Guest Relations The President Hotel

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service
De eerste dag bij aankomst kon je nergens je auto parkeren. De garage was ook vol. Je moest uitwijken naar een garage een paar kilometer verderop. De volgende dag konden we hem in een zijstraat bij het hotel kwijt. De kamers waren netjes en er was airco. Wij vonden de matrassen erg hard, maar dat is persoonlijk.Het ontbijt was goed. Er was van alles te krijgen. De broodjes waren niet altijd vers en de eieren erg hard gekookt. Voor de rest prima, het is net wanneer je aanschuift. We werden goed geholpen bij de receptie.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van The President Hotel op 12 aug 2022
Beste Sandra, Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team! Met vriendelijke groeten, Radostina Grigorova Guest Relations The President Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Patricia van der

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Goede bedden
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van The President Hotel op 12 aug 2022
Beste Patricia van der, Bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groeten, Radostina Grigorova Guest Relations The President Hotel

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

yessica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De moeite waard
Was een prachtig schoon hotel Goeie servic Lekker bed schone kamer We zijn zeer tevreden We vinden wel dat de bar vroeg dicht gaat 11 uur we kwamen van een concert en konden niest meer krijgen Wel in de winkel dat wel
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van The President Hotel op 12 aug 2022
Beste yessica , Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Radostina Grigorova Guest Relations The President Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf
Viel tegen, televisie deed niet, hygiene niet zo best, warm in de kamer. Parkeren in de garage tegen betaling, 100 euro borg.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The President Hotel op 12 aug 2022
Beste Gast, Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Radostina Grigorova Guest Relations The President Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Er zaten nog haren van de vorige gast in de badkuip. De parkeerplaats was vol en in de buurt van het hotel waren ook geen parkeerplaatsen meer. Erg jammer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The President Hotel op 26 jul 2022
Beste Gast, Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team! Met vriendelijke groeten, Radostina Grigorova Guest Relations The President Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The President Hotel op 26 jul 2022
Dear Sir, Madam, Thank you for the feedback! We would be extremely grateful if you decide to share with us more details about your recent experience at our hotel so we can make future improvements. Looking forward to welcoming you again in the future. Warm regards, Radostina Grigorova Guest Relations The President Hotel

8/10 – Goed

Arjan

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van The President Hotel op 30 mrt 2022
Dear Arjan, Thank you for the good score for our hotel. Looking forward to welcoming you again in the future. Warm regards, Radostina Grigorova Guest Relations The President Hotel

8/10 – Goed

Fatiha

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Guest Relations op 12 mrt 2020
Dear Fatiha, Thank you very much for choosing The President Brussels Hotel for your stay, and for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to receive your positive rating and glad that you enjoyed our facilities,your opinions are extremely important to us as it is the primary means of ensuring that our standards remain of high quality, we wish we could have had more specific feedback in order to improve our services, We hope to have the opportunity to welcome you in our property again ,and do our best to meet your expectations . Kind regards. The President Brussels Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Guest Relations op 12 mrt 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing The President Brussels Hotel for your stay, and for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to receive your positive rating and glad that you enjoyed our facilities,your opinions are extremely important to us as it is the primary means of ensuring that our standards remain of high quality,it is very rewarding to know that we could meet your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you in our property again ,and do our best to meet your expectations . Kind regards. The President Brussels Hotel Team