4/10 – Matig
Monique R.
21 jan 2022
Negatief: Netheid
Geen schoonmaak
Na aankomst in het appartement (om 16.15 uur, online incheck was 16.00 uur) bleek dat er niet was schoongemaakt. Met de organisatie gebeld en zij beloofden het te regelen en mij terug te bellen met de verwachte tijd dat de schoonmaak zou arriveren. Na 20 min. wachten nog steeds geen antwoord, nogmaals gebeld naar een ander nummer van de organisatie. Ook zij gaven aan het te regelen en mij daarover terug te bellen. Om 16.45 uur kwamen de schoonmaaksters en zij gaven aan dat zij geen opdracht hadden gekregen om schoon te maken. Zij zijn wel direct aan de slag gegaan en hebben dat ook netjes gedaan. Wel gaven zij aan daar 1,5 uur de tijd voor nodig te hebben. Wij hebben dus nogmaals onze koffers weer in de auto gestopt en zijn ergens wat gaan drinken. Bij terugkomst was het appartement gelukkig wel netjes, maar de organisatie Sweetinn heeft niet netjes gehandeld. Ik ben helemaal niet meer teruggebeld en vindt dit eigenlijk niet kunnen. Ze zouden namelijk ook nog gaan bekijken hoe zij ons evt. konden compenseren en alhoewel er een fles prosecco stond was ons totaal niet duidelijk of dit de compensatie als was (er zat ook geen briefje bij bijv.) Kortom dit was de eerste en laatste keer via deze organisatie die hun claim Book an apartment, be treated like a hotel guest dus absoluut niet kan waarmaken.
Monique R.
2 nachten verbleven in januari 2022