Vergaderruimte

Beoordelingen van Radisson Collection Grand Place Brussels

5 out of 5
Radisson Collection Grand Place Brussels
47 Rue Du Fosse Aux Loups, Brussels

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 90 van 169 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 169 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 169 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 169 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 169 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Pieter

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een mooi hotel gelegen op een perfecte locatie. Kamers zijn netjes en goed onderhouden, badkamer is wel aan de kleine kant. Receptie is goed, vlug in kunnen checken. Bar bij de receptie is slecht. Na een dag rond te hebben gelopen in de stad, rond 17:00 in het hotel aangekomen. Bij binnenkomt een vraag gesteld aan de conciërge en we besloten nog een drankje te doen. Helaas werden we, nadat er 30 minuten aan de bar hadden gezeten, nog niet geholpen dus zijn we maar naar de kamer gegaan. Ontbijtbuffet is prima. Helaas word het slecht bijgehouden. Veel lege dingen, of etenswaren die ineens verdwijnen zoals bijvoorbeeld bacon. Bediening was hier ook erg chaotisch. Al met al een prima hotel met een paar verbeterpunten.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Guest Relations Desk op 29 okt 2022
Beste Pieter ,We zouden u willen bedanken om de tijd te hebben genomen om uw comentaar achter te laten betreffende uw verblijf in ons hotel. Het vreest ons erg dat uw verblijf niet meeviel en ik bied u mijn excuses aan daarvoor. Betreffende het ontbijt en bar hebben we ondertussen het nodige gedaan .Hopelijk krijgen we de kans om u in de toekomst weer te verwelkomen en u te kunnen vertonen dat we uw verwachtingen kunnen overtreffen.

10/10 – Uitstekend

Midiam Conrado

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is excellent and offered perfect saty conditions.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van martina op 26 mrt 2024
Dear Midiam Thank you for your feedback.We're thrilled to hear that you found our hotel to be excellent and that the conditions of your stay were perfect.We look forward to the pleasure of welcoming you back.Our kindest regards,Martina Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

TAKASHI

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Arran, London

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and recommend this hotel. Rooms are large and very enjoyable stay.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Tomas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Meteb, Dammam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van martina op 15 jan 2024
Cher Meteb, Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes heureux que notre hôtel ait répondu à toutes vos attentes. Votre satisfaction fait notre plus grand bonheur.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

6/10 – Redelijk

Adel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
An ordinary room Nothing vip or gold about it I would prefer a shower room It’s called club but it’s ordinary Very small storage space Wardrobe is tiny. And no promised upgrade. Poor breakfast buffet
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van martina op 12 jan 2024
Dear Adel, Thank you for taking the time to share your feedback with us.We regret to hear that some aspects of your stay did not meet your expectations. While our rooms are thoughtfully designed to provide comfort and convenience, we understand that preferences in room features, such as storage space, can vary. Our hotel offers different room categories, and we strive to accommodate our guests' needs within the design constraints. As for your experience with the breakfast buffet, we aim to offer a variety of quality options and are continually reviewing our offerings to ensure guest satisfaction. We also note your expectation of a VIP experience and would like to mention that our hotel provides executive lounge access to guests staying in certain room categories, which may enhance the feeling of exclusivity during your stay.We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with a stay that exceeds your expectations.Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

4/10 – Matig

Malkia

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
The property is definitely over priced for what is offered. The towels are old and the bed is not the most comfortable. Breakfast was a disaster, they ran out of food. Thankfully the stay was only one night.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

gilles

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Gordon

3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jozsef

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Naif

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel in a good location close to shopping and dining area.
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

khalid

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
When i reached the hotel i asked the receptionist to send someone to help me with my luggage from the taxi. I was shocked when they told me that i have to wait 45 minutes for that ! Nevertheless, during check in the receptionist was very rude with me. I booked a premium room. I was shocked to found how bad conditions the room is! There is a lot of marks on the wall plus the furniture looks not very clean ! The mixer in the toilet rusted!! Shame to call this place a 5 star hotel ! Definitely not coming to this hotel again & strongly not advising anyone to stay here !

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location was great
A great location close all public transport and city sites. Friendly and helpful staff.
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Steven

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 18 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 – Redelijk

matthieu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels op 6 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

6/10 – Redelijk

Yokoyama

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ジュニアスイートのソファーがエキストラベッドになっていたので、しまってくれる様にフロントに頼んでもダメ、夜に帰ってきてもまだそのまま。 コンシェルジュに電話してハウスキーピングに来てもらい、やっと片付いたのが夜9時でした。せっかくのソファースペースを使えなくて残念!チェックインの時間と人数も予め伝えておいたのに。 ホテル入り口に中国語でホテル名が書いてあり、中国人のお客さんが多いのだなーと思いました。 VIP access なのだからアップグレードして欲しい旨をフロントで言いましたが、スパークリングワイン1本と言われアップグレードして貰えませんでした。予約時空室ある場合はアップグレードとの記載があったのに齟齬がありました。
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 1 nov 2023
Dear Yokoyama, First of all, we would like to thank you for your feedback. We would also like to sincerely apologize for your dissatisfaction regarding the sofa bed being open. The necessary measures have been taken with our members.Concerning the upgrade, they are subjected to availability and therefore not confirm.Thank you for taking the time to share your thoughts and dissatisfaction. This allows us to constantly improve in order to be able to excel in our field. If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.

10/10 – Uitstekend

Friedrich

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 1 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 – Redelijk

PABLO FERNANDEZ

Reisde met familie
Normal
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels op 6 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us.

8/10 – Goed

Nicolás

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good option when in Brussels
Very well located. It is comfortable but the rooms are a bit small. We stayed 3 nights and they forgot to clean our room on our second day.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 1 nov 2023
Dear Nicolás,Thank you for taking the time to rate our property after having stayed with us. Sorry to hear about the issue during your second day with us. We hope to receive the opportunity to welcome you again as soon as travel brings you back to Brussels.

10/10 – Uitstekend

Jeronimo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación y la cama matrimonial muy cómoda. El internet funcionaba bien
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van martina op 18 okt 2023
Estimado Jerónimo, Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel.Nos alegra saber que disfrutó de nuestra excelente ubicación y que encontró la cama matrimonial muy cómoda. También nos complace que el internet haya funcionado bien durante su estancia.Esperamos tener el placer de recibirlo nuevamente en su próxima visita a Bruselas. Atentamente,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 – Goed

Yolchi

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コロナ以前も良く利用いていたが変わらず良かった
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van martina op 18 okt 2023
Yolchi 様。 この度もRadisson Collection Grand Place Brusselsにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございましたコロナ以前と変わらずご利用いただけたことに、大変嬉しく思っております。今後も変わらずご滞在いただけますよう、より良いサービスの向上に努めてまいります。またのお越しを心よりお待ちしております。Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 – Goed

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van martina op 17 okt 2023
Dear Wendy, Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 – Goed

Cristina

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel sin embargo el staff podria ser mas amable.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van martina op 16 okt 2023
Estimada Cristina, Muchas gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de nuestras instalaciones y la limpieza de nuestras habitaciones. Lamentamos que haya tenido inconvenientes con el ruido y el servicio de nuestro personal. Agradecemos sus comentarios y tomaremos medidas para mejorar en estos aspectos. Para futuras ocasiones, le recomendamos utilizar nuestra biblioteca, que cuenta con una mesa de trabajo y un ambiente tranquilo para trabajar. Esperamos tener la oportunidad de volver a hospedarla en futuras visitas a Bruselas. Un cordial saludo,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels op 6 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

8/10 – Goed

Kevin, Lewes

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a handicap accessible room - the bathroom was not convenient for us - the toilet was too low and there weren’t any hooks to hang toilet bags and towels.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 1 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mediocrity at its finest
Hotel is decent. The service received from front desk was fantastic but maid entered the room to do turn down service when do not disturb was on. Bed was extremely hard and overall just had mediocre vibe.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van martina op 5 okt 2023
Dear Guest, Thank you so much for your kind review. We are delighted to hear that you found our front desk service to be fantastic. Our team always strives to provide exceptional service to our guests. However, we apologize for the inconvenience caused by the maid entering your room during the 'do not disturb' period. We will address this issue with our housekeeping team to ensure better communication in the future. We also understand that you found the bed to be hard and the overall vibe of the hotel to be mediocre. We take all feedback seriously and will use your comments to improve our guest experience. Our rooms have been designed with comfort and serenity in mind, and we are sorry that we did not meet your expectations in this regard. We hope to see you again in the future. Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

10/10 – Uitstekend

Hilla

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 1 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Radisson Collection Team

10/10 – Uitstekend

Edward

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 1 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Radisson Collection Team

6/10 – Redelijk

M

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels op 6 nov 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

10/10 – Uitstekend

Estibaliz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy conveniente para 1-2 dias perfecto todo
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 1 nov 2023
Gracias por su comentario sobre su estancia en el Radisson Collection Grand Place Brussels. Nos complace saber que disfrutó de su estancia con nosotros y esperamos volver a darle la bienvenida a nuestro hotel en un futuro próximo.

8/10 – Goed

Araceli

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buenisima opción por la ubicación
En general bien, buena ubicación, buen desayuno con variedad, habitaciones comodas y excelente servicio del personal.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 23 sep 2023
Dear Araceli, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 – Redelijk

Ebert

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van martina op 25 sep 2023
Caro Ebert, agradecemos o tempo dispensado na sua avaliação.Entendemos que nem tudo foi ao encontro das suas expetativas, mas teríamos de saber com maior detalhe aquilo que não foi ao encontro das suas preferências.Esperamos que tenha a oportunidade de regressar para uma experiência renovada.Atenciosamente,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

2/10 – Ontzettend slecht

Moad

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Worst staff attitude they let you feel like you are on there own home. I didn’t get my benefit as i am a platinum member. Even for late check out they charged me. Worst experience among all the hotels I’ve been in around the world
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van martina op 25 sep 2023
Dear Moad, Thank you for taking the time to review your stay.We are glad to hear that you appreciated the cleanliness of our hotel and the condition of our recently renovated property. However, we regret to learn about your dissatisfaction with our staff's attitude and not receiving your Platinum member benefits. We strive to provide exceptional service to all our guests, and we apologize if we fell short during your stay. Regarding the late check-out fee, as a VIP member via Expedia, late check-out and room upgrades are subject to availability. Unfortunately, during your stay, our occupancy was high, and we were unable to offer these benefits. We understand your frustration and apologize for any inconvenience this may have caused.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more satisfying experience in the future. Kind regards,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 23 sep 2023
Thank you for taking the time to rate our property after having stayed with us. We really appreciate your nice notes, this motivates us to continue and to even exceed in providing excellent service. We hope to get the chance to welcome you again as soon as travel brings you back to Brussels.

6/10 – Redelijk

Hong

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
In General the hotel is clean, staff is friendly. The the shower was awful, the shower water went all over the floor, made the whole washroom floor wet and not safe to walk on!!! We had to mopped out the floor ourselves after every shower!!!
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Manuel

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For a trip to Brussels was it good.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 23 sep 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. Hope to welcome you back to our hotel in the near future

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 18 sep 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

8/10 – Goed

Shannon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and clean. Modern and fancy. Well priced for the what you get and location. Downsides: the bed was very hard, although the room had air conditioning, we were hot at night, the lobby smelled odd/unpleasant, and it took a long wait (>5 minutes) to check in & out (recommend doing the pre-check in to avoid the line. Overall I would recommend the place.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van martina op 12 sep 2023
Dear Shannon, Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you found our hotel modern, and well-priced for its location. It is wonderful to know that our recent renovations and prime location contributed to your overall satisfaction. However, we regret to hear about the issues you encountered during your stay. Our team is continuously working on improving our guests' comfort, and your feedback will help us in this process. For a quieter workspace, we recommend our Library area, which offers a comfortable and calm environment for our guests. We look forward to welcoming you back, All the best.Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

6/10 – Redelijk

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Expected more
Did not get a bottle as promised, or a room upgrade as expected, as Gold member. Somehow expected more, both from service level and the condition of the hotel. Locations is OK. Left us not impressed.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Marc, New York

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay with a family, very close to great shops, restaurants, bars and the Grand Place. Also really convenient for getting trains from Central Station. Rooms were clean and well taken care of. Would stay again!
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 18 sep 2023
Thank you for taking the time to rate our property after having stayed with us. We really appreciate your nice notes, this motivates us to continue and to even exceed in providing excellent service. We hope to get the chance to welcome you again as soon as travel brings you back to Brussels.

10/10 – Uitstekend

Marie

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 18 sep 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

10/10 – Uitstekend

Rainer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food was really good. The area was near to a mall . The service was good too
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 18 sep 2023
Thank you for taking the time to rate our property after having stayed with us. We really appreciate your nice notes, this motivates us to continue and to even exceed in providing excellent service. We hope to get the chance to welcome you again as soon as travel brings you back to Brussels.

8/10 – Goed

cornelius

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
very clean and maids came 2x per day. great location
Reactie van Radisson Collection Team op 23 sep 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Radisson Collection Team

8/10 – Goed

Yvette

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- keine „bitte nicht stören“ Schild im Zimmer. Jeden Morgen von Putzpersonal geweckt worden - bei der Bar ist keine Lounge wo man gemütlich etwas trinken kann. Nur 3 Hochtische mit jeweils 2 Hockern. Keine Clubs oder Couch wo man zu 4 oder 6 was zusammen trinken kann Fitnessraum ziemlich stickig Parkhaus vom Hotel ziemlich eng Ansonsten tolles Stadthotel.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 23 sep 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. Hope to welcome you back to our hotel in the near future

6/10 – Redelijk

Karla

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Estancia basica, el hotel no dispone de grandes lujos ni servicios. La atención del personal no es nada especial.
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Prince

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Radisson Collection Team op 23 sep 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. Hope to welcome you back to our hotel in the near future.

4/10 – Matig

Kent

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Martina op 25 jul 2023
Kära Kent, tack för att ni har valt att lämna ett omdöme.Vi beklagar att er vistelse hos oss inte levde upp till era förväntningar. Vi önskar att ni hade gett oss mer detaljer för att hjälpa oss förstå vad som har hänt och hur vi skulle kunna förbättra oss till nästa gång.Vi hoppas att ni ger oss möjligheten att välkomna er tillbaka i framtiden för en bättre upplevelse. Med vänliga hälsningar,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels